Рішення
від 09.12.2022 по справі 340/4943/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2022 року м. Кропивницький Справа № 340/4943/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кравчук О.В. розглянув у порядку спрощеного позовного письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (ідентифікаційний номер 23229308; адреса: вул. Велика Перспективна, 22/5, кв. 15, м.Кропивницький, 25006)

до Кропивницької митниці (код ЄДРПОУ ВП 44005668, вул. Лавандова,27-Б, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25030)

про визнання протиправної відмови та зобов`язання вчинити дії.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» звернулося до Кіровоградського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

-визнати протиправною відмову Державної митної служби України Дніпровської митниці Держмитслужби, викладену у листі від 23 вересня 2020 року №75-08-02-2/15/13/9046 у підготовці та наданні Головному управлінню ДКСУ у Кіровоградській області висновку про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код 23229308) з Державного бюджету суми надміру сплачених митних платежів;

- зобов`язати Дніпровську митницю Держмитслужби Державної митниці України (код ЄДРПОУ 43350935) відповідно до заяви від 09.09.2020 року підготувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код 23229308) з Державного бюджету надміру сплачених митних платежів у сумі 73370,00 грн. та надати його до виконання в Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області.

В обгрунтування позову позивач зазначає, що внаслідок скасування за рішенням суду рішення митного органу про коригування митної вартості імпортованого ТОВ «Антар-Декорт» товару - автомобіля марки Bentley модель Bentayga W12, виникла переплата в сумі 73370,00 грн, яка раніше була сплачена позивачем відповідно до вказаного рішення митного органу з метою випуску товару у вільний обіг. Позивач двічі звертався до відповідача із належно оформленими заявами про повернення надміру сплачених платежів, та додав до них відповідні рішення суду, митні декларації, навів розрахунок надміру сплачених митних платежів. Однак, відповідач протиправно (на переконання позивача, формально та з надуманих підстав) відмовив Товариству у складенні та направленні до казначейського органу такого висновку.

Ухвалою судді від 11 грудня 2020 року відкрите провадження у справі. Справу вирішено розглядати у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у судове засідання.

Відповідач позовних вимог не визнав. У відзиві на позовну заяву вказав, що подана позивачем заява про повернення надміру сплачених платежів не відповідає вимогам Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, що затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 липня 2017 №643. У заяві не вказані суми коштів до повернення за видами платежів та неправильно зазначено загальну суму надмірно сплачених митних платежів за митною декларацією №UA901010/2019/006255 від 03 травня 2019 року. Така обставина, на переконання відповідача, виключає складення митним органом позитивного висновку про повернення позивачеві надміру сплачених коштів.

Своїм правом на подання інших заяв по суті справи сторони не скористались.

Ухвалою від 08 грудня 2022 року первинного відповідча у справі Дніпровську митницю Держмитслужби замінено на її процесуального правонаступника - Кропивницьку митницю як відокремлений підрозділ Державної митної служби України.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно і неупереджено оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

В С Т А Н О В И В:

05 квітня 2019 року ТОВ «АНТАР - ДЕКОРТ» придбало у Федеративній Республіці Німеччина автомобіль марки Bentley модель Bentayga W12 за ціною 145 000,00 євро.

З метою митного оформлення ввезеного на митну територію України товару ТОВ «АНТАР - ДЕКОРТ» подано до митного органу електронну митну декларацію №UA901010/2019/005583 від 17 квітня 2019 року, в якій митна вартість автомобіля визначена за ціною договору щодо товарів, які імпортуються (вартість операції), тобто за основним методом визначення митної вартості товарів

Також до митного органу було надано платіжне доручення №843 від 16 квітня 2019 року про сплату 1429000,00грн., митних платежів за товар, який буде імпортуватися відповідно до митної декларації.

03 травня 2019 року відповідачем винесена картка відмови в прийняття митної декларації, митному оформленні випуску ЧИ пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA901010/2019/00179, в якій повідомлено про відмову у митному оформленні автомобіля у зв`язку з невірним способом обрання декларантом методу визначення вартості товару.

Митне оформлення вантажу, можливо здійснити за умови подання нової митної декларації, заповненої у відповідності до встановленого порядку з урахуванням Рішення про коригування митної вартості UA901010/2019/000170/2 від 03.05.2019р., та зі сплатою митних платежів у повному обсязі.

03 травня 2019 року Кіровоградською митницею ДФС прийняте рішення про коригування митної вартості товарів №UA901000/2019/000170/2, яким митну вартість автомобіля визначено згідно ст.64 МКУ за резервним методом і збільшено відповідно до 155 442,3163 свро

Того ж дня, ТОВ «Антар Декорт», з метою випуску товару у вільний обіг, платіжним дорученням №850 доплатило вартість митних платежів та зборів за ввезений автомобіль у сумі 73370,00грн. і направило митному органу нову електронну митну декларацію № UA901010/2019/006255, в якій митна вартість автомобіля зазначена з врахуванням коригуванням суми вартості автомобіля відповідно до рішення про коригування митної вартості товарів від 03 травня 2019р.

Разом із тим, ТОВ «Антар-Декорт» звернулося до суду з адміністративним позовом до Кіровоградської митниці ДФС з позовними вимогами про визнання протиправними та скасування рішення відповідача про коригування митної вартості товарів №UA901000/2019/000170/2 від 03 травня 2019 року та картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA901010/2019/00179 від 03.05.2019 року.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 29 листопада 2019 року у справі №340/1434/19 адміністративний позов Товариства задоволений. оскаржені рішення Кіровоградської митниці скасовані.

Вказане судове рішення набрало законної сили 12 березня 2020 року.

14 травня 2020 року ТОВ «Антар Декорт» звернулося до відповідача із заявою про повернення надміру сплачених митних платежі у розмірі 73 370,00грн., які були сплачені 03 травня 2019 року за митною декларацією № UA 901010/2019/006255.

Однак, листом від 01 травня 2020 року 75-08-03-1/15/13/5003 відповідач повідомив позивача, що ним не вказано суми коштів до повернення саме за видами митних платежів та невірно зазначена загальна сума надмірно сплачених митних платежів, що підлягають поверненню після скасування Рішення про коригування митної вартості від 03.05.2019 року №UA901000/2019/000170/2, тому проведення процедури повернення з Держбюджету надмірно сплачених коштів можливе за заявою Позивача відповідно до вимог Порядку №643, та якщо вказана у заяві платника сума за даними інформаційних систем обліковується як помилково та/або надміру сплачена.

У свою чергу, 09 вересня 2020 року позивач повторно звернувся до відповідача із заявою, у якій просив повернути йому надміру сплачені митні платежі у розмірі 73370,00 грн., які були надмірно сплачені 03 травня 2019 року за митною декларацією № UA901010/2019/006255.

Листом від 01 жовтня 2020 року ТОВ «Антар - Декорт» відповідач повідомив Товариство про те, що у повторній заяві Товариства не вказано суми коштів до повернення за видами платежів та невірно зазначено загальну суму надмірно сплачених митних платежів за митною декларацією №UA901010/2019/006255 від 03 травня 2019 року, що підлягає поверненню після скасування рішення про коригування митної вартості від 03 травня 2019 року за №UA901000/2019/000170/2.

Викладені обставини передували зверненню позивача до суду з цим позовом.

Вирішуючи спір, що виник між сторонами, суд виходить з такого.

Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною першою статті 301 Митного кодексу України повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів здійснюється відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України.

У відповідності до підпунтк 14.1.115 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (тут і далі у редакції, що підлягає застосуванню до спірних правовідносин) надміру сплачені грошові зобов`язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету або на єдиний рахунок понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені регламентовані також статтею 43 Податкового кодексу України.

Так, пунктом 43.1 статті 43 Податкового кодексу України визначено, що помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або на єдиний рахунок або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків (пункт 43.2 статті 43 Податкового кодексу України).

Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені (пункт 43.3 статті 43 Податкового кодексу України).

Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку (пункт 43.4 статті 43 Податкового кодексу України).

Контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету (пункт 43.5 статті 43 Податкового кодексу України).

За приписами пункту 43.6 ст. 43 Податкового кодексу України повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.

Згідно з частиною третьою статті 301 Митного кодексу України помилково та/або надміру зараховані до державного бюджету суми митних платежів повертаються з Державного бюджету в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Порядок повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені визначений розділом ІІІ Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 липня 2017 №643, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.08.2017 за № 976/30844 (далі - Порядок №643 у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку №643 повернення з Державного бюджету помилково та/або надміру сплаченої суми митних, інших платежів та пені здійснюється за заявою платника податків протягом 1095 днів від дня її виникнення

Повернення сум відповідних мінних платежів у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 301 Митного кодексу України, здійснюється за умови, що заява подається не пізніше одного року з дня, наступного за днем виникнення обставин, що тягнуть за собою повернення сплачених сум митних платежів.

Вимоги до вказаної заяви закріплені у пункті 3 розділу ІІІ Порядку №643. Так, у заяві зазначаються: 1) сума коштів до повернення за кожним видом митних, інших платежів та пені; 2) причини виникнення такої суми коштів; 3) найменування юридичної особи та код за ЄДРПОУ, або прізвище, ім`я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті); 4) напрям перерахування суми коштів; 5) реквізити митної декларації (іншого документа, що її замінює) або уніфікованої митної квитанції, за якими помилково та/або надміру сплачено суми митних платежів. При цьому до заяви додаються: документи, що підтверджують суму помилково та/або надміру сплачених митних, інших платежів та пені; виконавчий лист суду та/або рішення суду, що набрало законної сили (за наявності), щодо скасування рішення митниці Держмитслужби, яке призвело до виникнення помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені; документи, що підтверджують право на перенесення граничних строків для подання заяви щодо повернення надміру сплачених митних платежів (за наявності)., до якої додаються. документи, що підтверджують суму помилково та/або надміру сплачених митних, інших платежів та пені; виконавчий лист суду та/або рішення суду, що набрало законної сили (за наявності), щодо повернення сум відповідних митних платежів; документи, що підтверджують право на перенесення граничних строків для подання заяви щодо повернення надміру сплачених митних платежів (за наявності).

У свою чергу, порядок дій митного органу після отримання заяви платника про повернення помилково та/або надміру сплачених сум визначено у пунктах 4-8 розділу ІІІ Порядку №643.

Так, після реєстрації в митниці ДФС заява платника податку про повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені передається на опрацювання до Підрозділу.

Підрозділ перевіряє факт перерахування суми коштів з відповідного рахунку до державного бюджету за допомогою автоматизованої системи митного оформлення та відсутність у нього податкового боргу та за результатами опрацювання готує висновок або лист про відмову в поверненні коштів з відповідним обґрунтуванням (пункт 11 цього розділу).

Заява платника податку, висновок, завізований керівником (заступником керівника) Підрозділу, реєстри висновків за відповідними платежами, підготовлені за формами згідно з додатками 1, 2 до Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.12.15року №1146, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31 12.15року за №1679/28124, та акт звірки (у разі складання) подаються керівнику (заступнику керівника) митниці ДФС для прийняття рішення та підписання висновку і реєстрів за відповідними платежами.

Висновок реєструється в журналі реєстрації висновків про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені (далі - Журнал реєстрації висновків про повернення платежів з державного бюджету), який ведеться Підрозділом за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.

Митниця ДФС у строк не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви передає висновки згідно з реєстром висновків за відповідними платанами для виконання відповідному органу Державної казначейської служби України (далі - орган Казначейства).

У подальшому, в силу приписів пунктів 9-10 розділу ІІІ Порядку №643 після повернення платнику податків коштів до Журналу реєстрації висновків про повернення платежів з державного бюджету посадовою особою Підрозділу вносяться дані електронного реєстру, що формується органом Казначейства, який повертає кошти, а також зазначається назва органу Казначейства, що здійснив повернення.

На підставі виписки з відповідного рахунку з обліку доходів державного бюджету у відповідній формі автоматизованої системи митного оформлення зазначаються реквізити відповідного платіжного документа та коригується відповідна звітність (у частині перерахованих до бюджету митних платежів).

Воднораз, згідно із пунктом 8 Розділу ІІІ Порядку у разі якщо заявник не виконав вимог пунктів 1-3 цього розділу, надав недостовірні дані та/або має податковий борг (крім випадків визначення у заяві напряму перерахування коштів на погашення податкового боргу), готується та надсилається йому письмова (в паперовому вигляді або електронній формі) обґрунтована відмова, у тому числі за допомогою засобів ІТС Держмитслужби.

У спірних правовідносинах суд піддає правовому аналізу лист-відмову відповідача у складенні висновку про повернення надміру сплачених коштів від 23 вересня 2020 року №75-08-02-2/15/13/9046 як такий, що складений пізніше за часом та формалізує остаточне рішення митного органу стосовно повернення заявленої позивачем суми митних платежів.

Зі змісту листа відповідача, підставою для відмови позивачеві у складенні висновку про повернення надміру сплачених митних платежів стала невідповідність поданої Товариством заяви вимогам Порядку №638, а саме: не вказано суми коштів до повернення за видами платежів та невірно зазначено загальну суму надмірно сплачених митних платежів за митною декларацією №UA901010/2019/006255 від 03 травня 2019 року, що підлягає поверненню після скасування рішення про коригування митної вартості від 03 травня 2019 року за №UA901000/2019/000170/2.

Натомість, як вбачається із заяви позивача від 09 вересня 2020 року та з доданих до такої заяви документів (копій митних декларацій № UA901010/2019/005965 від 24.04.2019р. та № UA901010/2019/006255 від 03.05.2019 р.; копії картки відмови № UA901010/2019/00179 від 03.05.2019р.; копії рішення про коригування митної вартості товарів № UA901000/2019/000170/2 від 03.05.2019р.; копії платіжного доручення №843 від 16.04.19р.; копії платіжного доручення №850 від 03.05.19р., копії судових рішень в адміністративній справі №340/1434/19), ТОВ Антар Декорт дотрималось вимог Порядку №638 в частині подання заяви про повернення надміру сплачених коштів із зазначенням усіх необхідних реквізитів та наданням документів, що обгрунтовують наявність надміру сплаченої суми митних платежів.

Зокрема, суд звертає увагу, що позивач конкретизував, що поверненню підлягають надмірно сплачені ним митні платежі (тобто вказав суми коштів до повернення за видами платежів у розумінні Порядку №643), а заявлену до повернення суму 73370,00грн документально підтвердив належними доказами. Принагідно суд зазначає, що мотиви, з яких відповідач виходив при запереченні заявленої позивачем суми у 73370,00 грн, у листі відповідача не наведені; жодних застережень щодо достовірності поданих Товариством документів, які підтверджують намірну сплату позивачем саме такої суми, не висловив.

Відтак, суд приходить до висновку про те, що дії відповідача щодо відмови позивачеві у складенні та поданні до висновку про повернення надміру сплачених коштів не відповідають критеріям, визначеним статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України - зокрема, критерію обгрунтованості, а тому є протиправними.

Відповідно до пунктів 2, 4, 10 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

З`ясувавши характер спірних правовідносин сторін, характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб, суд дійшов висновку, що порушене право позивача на повернення надміру сплачених митних платежів має бути відновлено шляхом зобов`язання відповідача підготувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код 23229308) з Державного бюджету України надміру сплачених митних платежів у сумі 73370,00 грн. та надати його до виконання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Кіровоградській області.

Судові витрати у справі (судовий збір в 2102,00 грн) належить розподілити відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, присудивши їх позивачеві з бюджетних асигнувань відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 132, 139, 143, 242-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код ЄДРПОУ 23229308; адреса: вул. Велика Перспективна, 22/5, кв. 15, м.Кропивницький, 25006) до Кропивницької митниці (код ЄДРПОУ ВП 44005668, вул. Лавандова,27-Б, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25030) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною відмову Дніпровської митниці Держмитслужби, викладену у листі від 23 вересня 2020 року №75-08-02-2/15/13/9046 у підготовці та наданні Головному управлінню ДКСУ у Кіровоградській області висновку про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код 23229308) з Державного бюджету суми надміру сплачених митних платежів.

Зобов`язати Кропивницьку митницю (код ЄДРПОУ ВП 44005668) як відокремлений підрозділ Державної митної служби України відповідно до заяви від 09 вересня 2020 року підготувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код 23229308) з Державного бюджету України надміру сплачених митних платежів у сумі 73370,00 грн. та надати його до виконання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Кіровоградській області.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Антар-Декорт» (код ЄДРПОУ 23229308) судові витрати на оплату судового збору в сумі 2102,00 грн (ві тисячі сто дві гривні, нуль копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Кропивницької митниці (код ЄДРПОУ ВП 44005668) як відокремленого підрозділу Державної митної служби України..

Копію рішення надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтями 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржене у 30-денний строк з дня його складення до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд (а у разі початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи - безпосередньо до суду апеляційної інстанції).

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О. В. Кравчук

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.В. Кравчук

Дата ухвалення рішення09.12.2022
Оприлюднено19.12.2022
Номер документу107890470
СудочинствоАдміністративне
Сутьповернення позивачеві надміру сплачених коштів. Своїм правом на подання інших заяв по суті справи сторони не скористались. Ухвалою від 08 грудня 2022 року первинного відповідча у справі Дніпровську митницю Держмитслужби замінено на її процесуального правонаступника - Кропивницьку митницю як відокремлений підрозділ Державної митної служби України. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно і неупереджено оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

Судовий реєстр по справі —340/4943/20

Ухвала від 24.03.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 10.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 09.12.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 11.12.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. Кравчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні