Рішення
від 15.12.2022 по справі 914/492/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.12.2022 Справа № 914/492/22

За позовом: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Золота Підкова-17, м.Львів,

до відповідача: Львівського комунального підприємства Варшавське-407, м. Львів,

за участю третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, м.Львів,

за участю третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Львівської міської ради, м.Львів,

про зобов`язання вчинити дії.

Суддя Яворський Б.І.,

при секретарі Зусько І.С.

Представники сторін:

від позивача: Гущенков Є.В.,

від відповідача: не з`явився,

від третьої особи 1: не з`явився,

від третьої особи 2: Тарасович О.І.

Відводів складу суду сторонами не заявлялося.

Відповідно до ст.222 ГПК України фіксування судового процесу здійснюється з допомогою звукозаписувального технічного засобу vkz.court.gov.ua.

Суть спору. На розгляд Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Золота Підкова-17 до Львівського комунального підприємства Варшавське-407 про зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 27.05.2021 зборами співвласників багатоквартирного будинку було прийнято рішення про створення ОСББ «Золота Підкова-17», а 14.09.2021 проведено реєстрацію об`єднання. Відповідач як попередній балансоутримувач будинку відмовляється передати відповідачу технічну документацію на будинок, чим порушує права співвласників будинку та перешкоджає діяльності ОСББ. При цьому, позивач вказав, що перелік технічної документації ним визначено відповідно до Переліку технічної документації на багатоквартирний будинок (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №176 від 17.07.2018).

Ухвалою суду від 09.03.2022 позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, суд встановив строк для реалізації сторонами своїх процесуальних прав.

31.03.2022 відповідач подав відзив на позовну заяву (вх.№7023/22) з обґрунтуванням своєї правової позиції, у якому зазначив, що девятиповерховий житловий будинок №17 по вул.Золота введено в експлуатацію у 1986 році. ЖКП співвласникам будинку надавались ЛКП «Янів-405». З 01.09.2019 між співвласниками будинку та ЛКП укладено договір про управління багатоквартирним будинком. Ухвалою ЛМР №5625 від 10.10.2019 припинено ЛКП «Янів-405» шляхом приєднання до ЛКП «Варшавське-407». При прийомі-передачі документації між комунальними підприємствами передано, зокрема, технічний паспорт, поверхневий план, схема прибудинкової території та будинкові книги 10, 11, 13, 14, 21, 30, 34, 46, 47, 50, 53, 66, 81, 88, 94, 101, 106, 109, 111, 121, 124, 134, 137 та 141 квартир. Позивачеві за актом приймання-передачі було передано наявні у відповідача документи по будинку вул.Золота, 17 у м.Львові, у тому числі технічний паспорт на будинок і повідомив, що рішенням виконавчого комітету ЛМР від 30.09.2016 №876 затверджено Порядок списання з балансу ЛМР багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності. Відповідно до п.3 Порядку списання з балансу багатоквартирного будинку, що перебуває на балансі ЛМР, здійснюється на підставі прийнятого рішення відповідною районною адміністрацією про списання. Розпорядженням Шевченківської районної адміністрації ЛМР № 842 від 29.10.2019 вказаний будинок списано з балансу ЛМР. Просив відмовити у задоволенні позову, адже комунальне підприємство не було балансоутримувачем будинку №17 по вул.Золотій у м.Львові.

07.04.2022 позивач подав суду відповідь на відзив (вх.№7444/22) у якому з посиланням на ч.18 ст.6 Закону України «Про ОСББ» вказав про обов`язок колишнього балансоутримувача передати документацію по будинку. Зазначив, що списання Шевченківською районною адміністрацією ЛМР будинку відбулось з балансового обліку ЛКП «Янів-405», правонаступником якого є ЛКП «Варшавське-407», що підтверджує те, що відповідач є колишнім балансоутримувачем вказаного будинку. З огляду на вказане, просить суд залучити адміністрацію до участі у справі в якості третьої особи та прийняти заяву про уточнення позовних вимог, а саме, просить передати енергетичний сертифікат і звіт про обстеження інженерних систем; проектну документацію зі схемами влаштування внутрішньобудинкових систем; план земельної ділянки з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані; акти приймання-передавання технічної документації на багатоквартирний будинок; паспорти, гарантійні документи, акти випробування, повірки й опломбування та інші технічні документи на системи, мережі, встановлені прилади, устаткування та обладнання у багатоквартирному будинку.

Ухвалою від 28.04.2022 суд залучив Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради до участі у справі в якості третьої особи, продовжив строк підготовчого провадження у справі та відклав підготовче засідання.

16 травня 2022 року відповідач подав суду заперечення на відповідь на відзив (вх.№10112/22), у якому вказав, що ухвалою Львівської міської ради від 11.10.2018 за № 4035, зокрема, п.2.1 доручено районним адміністраціям провести списання багатоквартирних житлових будинків з балансового обліку ЛКП у відповідності до порядку №876. Відповідно, відповідач не являється колишнім балансоутримувачем будинку №17 по вул.Золотій у м.Львові, адже згідно наведеної ухвали ЛКП залишаються виконавцями житлово-комунальних послуг у житлових будинках м.Львова. Разом з тим, згідно додатку №1 «Перелік будинків, які приймаються на баланс ЛКП «Варшавське-407» з балансу ЛКП «Янів-405» до акта прийому-передачі установчих, бухгалтерсько-облікових, матеріально-технічних засобів на ЛКП «Варшавське-407» від 30.01.2020, спірний будинок на баланс відповідача не передавався.

19 травня 2022 позивач подав клопотання про залишення заперечення на відповідь на відзив без розгляду (вх.№10483/22).

Ухвалою суду від 19.05.2022 суд залучив Львівську міську раду до участі у справі в якості третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача та відклав підготовче засідання на 16.06.2022, а протокольною ухвалою від 16.06.2022 Господарський суд Львівської області відклав підготовче засідання на 30.06.2022.

Ухвалою від 30.06.2022 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 04.08.2022. Протокольною ухвалою від 04.08.2022 суд відклав судове засідання на 22.09.2022, про що у порядку ст.ст.120-121 ГПК України суд повідомив третю особу 2 у справі.

У період з 06.08.2022 по 14.11.2022 включно суддя Яворський Б.І. перебував на лікарняному у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності.

Ухвалою від 18.11.2022 судове засідання призначено на 01.12.2022, однак засідання не відбулося через відсутність електроенергії у приміщенні суду, тому суд ухвалою від 02.12.2022 розгляд справи призначив на 09.12.2022. Відповідач та треті особи участь представників у судове засіджання 09.12.2022 не забезпечили, тому суд ухвалою від 09.12.2022 судове засідання відклав на 15.12.2022, явку учасників провадження в судовому засіданні обов`язковою не визнавав. Відповідач отримав дану ухвалу 09.12.2022 під розписку, докази про що знаходяться в матеріалах справи.

Представник позивача у судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав з урахуванням уточнених вимог.

Відповідач та третя особа 1 участь повноважного представника у судове засідання не забезпечили, про причини неявки не повідомили.

Представник третьої особи 2 у судовому засіданні проти позову заперечив.

У судовому засіданні 15.12.2022 судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст (ч. ст.2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Так, положеннями п.31 ст.26 Закону передбачено, що сільські, селищні, міські ради вправі приймати рішення про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення.

Львівське комунальне підприємство «Варшавське-407» створене Львівською міською радою згідно ухвали №284 від 27.02.2003 та підпорядковане Шевченківській районій адміністрації ЛМР, що є представником власника територіальної громади м.Львова і є органом, до фери управління якого входить комунальне підприємство (п.1.1 Статуту).

Постановою КМУ №301 від 20.04.2016 затверджено «Порядок списання з балансу багатоквартирних будинків».

З метою вдосконалення механізму зняття багатоквртирних житлових будинків з балансу міської ради рішенням виконавчого комітету ЛМР №876 від 30.09.2016 затверджено Порядок списання з балансу міської ради багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності. Списання багатоквартирного будинку з балансу здійснює його балансоутримувач в особі відповідної районної адміністрації на підставі прийнятого розпорядчого документа (п.7 Порядку).

Ухвалою Львівської міської ради від 11.10.2018 «Про врегулювання питання управління багатоквартирними будинками та їх обслуговування у м.Львові» встановлено, що львівські комунальні підприємства, предметом діяльності яких є надання послуг з управління будинками та їх обслуговування, залишаються виконавцями житлово-комунальних послуг у житлових будинках м.Львова. Пунктом 2.1 ухвали доручено районним адміністраціям провести списання багатоквартирних житлових будинків з балансового обліку львівських комунальних підприємств у відповідності та Порядку №876 в термін до 01.01.2019.

На виконання ухвали розпорядженням Шевченківської районної адміністрації №706 від 12.11.2018 проведено списання з балансу Львівської міської ради багатоквартирних будинків, зокрема, будинку №17 по вул.Золотій.

Ухвалою ЛМР №5625 від 10.10.2019 припинено ЛКП «Янів-405» шляхом приєднання до ЛКП «Варшавське-407».

27 травня 2021 року співвласниками багатоквартирного будинку №17 по вул.Золота на установчих зборах прийнято рішення про створення об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Золота Підкова-17», затверджено статут ОСББ «Золота Підкова 17», прийнято рішення про самостійне управління багатоквартирним будинком та звернення до відповідних органів для проведення державної реєстрації ОСББ. Вказані рішення оформлені протоколом №1 від 27.05.2021.

Відповідно до Протоколу №1 від 27.05.2021 року головою правління ОСББ «Золота Підкова-17» обрано Шельонг Олену Дмитрівну.

14.09.2021 року ОСББ «Золота Підкова-17» було зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.

Зі Статуту даного об`єднання вбачається, що ОСББ «Золота Підкова 17» створено власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку №17, що розташований за місцезнаходженням: місто Львів, Шевченківський район, вулиця Золота, відповідно до Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Управління будинком по вул.Золота, 17 на момент створення ОСББ здійснював відповідач.

30 листопада 2021 року ЛКП «Варшавське-407», як попередній балансоутримувач будинку №17 по вул. Золота, передало будинок №17 по вул.Золота у м.Львові в управління ОСББ «Золота Підкова-17» за актом приймання-передачі багатоквартирного будинку №17 на вул.Золотій у м.Львові.

Відповідно до акту приймання-передачі багатоквартирного будинку №17 на вул. Золотій від 30.11.2021 з управління ЛКП "Варшавське - 407" в управління ОСББ "Золота Підкова - 17" разом з житловим будинком передано наступні документи:

- технічний паспорт;

-схема прибиральної площі, виготовлена вручну та підписана майстром дільниці Козир Ольгою;

- акт перевірки та прочистки домових і вентиляційних каналів;

-акт приймання-передачі показників приладу обліку електроенергіїв будинку на вул. Золота, 17.

13 грудня 2021 року позивач у справі надіслав відповідачу як особі, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об`єднання, вимогу надати всю технічну документацію на багатоквартирний будинок №17 по вул. Золота. У відповідь на вказану вимогу відповідач надіслав лист №37 від 06.01.22 року з посиланням на ряд Постанов КМУ та інформував позивача про те, що будинок №17 по вул. Золота у м. Львові знято з балансу, а технічна документація на багатоквартирний будинок №17 по ву.Золота у ЛКП «Варшавське-407» відсутня.

За твердженням позивача протягом тривалого часу, в порушення чинного законодавства України, технічну, та іншу передбачену Законом документацію, відповідач ОСББ не передав.

На думку позивача, ЛКП «Варшавське-407» було зобов`язане не пізніше 14.12.2021 передати ОСББ «Золота Підкова-17» примірники технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документ, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж або згідно ч.19 ст.6 ЗУ «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» до 15.03.2022 виготовити відповідну технічну документацію за власний рахунок.

У зв`язку з цим, з урахуванням заяви (вх.№7444/22 від 07.04.2022), посилаючись на приписи Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" та Перелік технічної документації на багатоквартирний будинок, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.07.2018 № 176 (зареєстр. в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 за № 930/32382), позивач просить суд зобов`язати відповідача передати ОСББ відповідну технічну документацію на будинок № 17 по вулиці Золотій ум.Львові.

ОЦІНКА СУДУ.

Відповідно до ст. 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування.

Згідно з ст.74 Господарського процесуального кодексу України обов`язок доказування і подання доказів покладається на сторони. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною 1 ст. 16 ЦК України передбачено право особи звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

За приписами статей 316, 319 Цивільного кодексу України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов`язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадках і в порядку, встановлених законом. Власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 368 ЦК України спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності є спільною сумісною власністю. Суб`єктами права спільної сумісної власності можуть бути фізичні особи, юридичні особи, а також держава, територіальні громади, якщо інше не встановлено законом.

Положеннями частини 2 статті 382 Цивільного кодексу України встановлено, що усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку. Спільним майном багатоквартирного будинку є приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб усіх співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташований багатоквартирний будинок та його прибудинкова територія, у разі державної реєстрації таких прав.

Відповідно до ч. 1 ст. 385 ЦК України власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (будинках) для забезпечення експлуатації такого будинку (будинків), користування квартирами та нежитловими приміщеннями та управління, утримання і використання спільного майна багатоквартирного будинку (будинків) можуть створювати об`єднання співвласників багатоквартирного будинку (будинків).

Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об`єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов`язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку визначено Законом України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» та Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

Положеннями ч.1 ст.9 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» визначено форми управління багатоквартирним будинком, зокрема, управління багатоквартирним будинком співвласниками; управління багатоквартирним будинком управителем; управління багатоквартирним будинком об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку (асоціацією співвласників багатоквартирних будинків).

За частиною 1 ст. 10 зазначеного закону співвласники приймають рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому цією статтею. Якщо у багатоквартирному будинку в установленому законом порядку утворено об`єднання співвласників, проведення зборів співвласників та прийняття відповідних рішень здійснюється згідно із законом, що регулює діяльність об`єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Відповідно до ст.4 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" об`єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов`язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Основна діяльність об`єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов`язань, пов`язаних з діяльністю об`єднання.

14.09.2021 проведено державну реєстрацію юридичної особи - Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Золота Підкова-17» (ідентифікаційний код 44644967).

Частинами 1, 18 та 19 ст. 6 зазначеного Закону передбачено, що об`єднання може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (багатоквартирних будинках). Установчі збори об`єднання у новозбудованих багатоквартирних будинках можуть бути проведені після державної реєстрації права власності на більше половини квартир та нежитлових приміщень у такому будинку. Колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об`єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об`єднання забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж. У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об`єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об`єднання відновлює її за власний рахунок.

Правовий аналіз зазначених положень дозволяє дійти висновку про те, що передбачений зазначеною нормою обов`язок попереднього балансоутримувача будинку чи особи, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком, з передачі документації на будинок об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку виникає у нього з дня державної реєстрації об`єднання та не залежить від прийняття об`єднанням рішення про передачу йому функцій з управління будинком та про прийняття будинку на баланс, оскільки будь-яких інших умов, крім державної реєстрації об`єднання, для передачі документації від попереднього балансоутримувача чи особи, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком, Законом не визначено. Наведений висновок викладений в постанові Верховного Суду від 05.07.2019 у справі №910/6167/18.

При цьому обставини фактичної наявності або відсутності такої документації у відповідача не мають істотного значення для вирішення даної категорії спорів, оскільки відповідно до частини 5 статті 5 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" така документація повинна була бути передана замовником будівництва або попереднім власником будинку відповідачу, а у випадку відсутності документації на багатоквартирний будинок він відповідно до вимог частини 19 статті 6 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" зобов`язаний відновити її за власний рахунок. (вказаний правовий висновок підтримано в постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 13.11.2019 у справі №917/1208/18, від 11.06.2019 у справі №921/753/16-г/11, від 16.01.2020 у справі №910/3215/19, від 29.01.2020 у справі №910/5065/19, від 04.11.2020 у справі №916/1094/19, від 25.11.2020 у справі №916/3000/19, від 20.04.2021 у справі №910/16107/19, від 21.04.2021 у справі №904/1653/20).

Відповідно до ч. 6 ст. 5 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" у разі зміни форми управління багатоквартирним будинком особа, яка здійснювала управління, повинна передати наявну в неї технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок особі, визначеній співвласниками такого будинку. У разі зміни управителя попередній управитель повинен передати наявну в нього технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок новому управителю.

З матеріалів справи вбачається, що до створення ОСББ управління багатоквартирним будинком №17 по вул.Золотій здійснювало ЛКП «Янів-405», а згодом ЛКП «Варшавське-407» (ухвала ЛМР №435 від 11.10.2018).

Враховуючи встановлені судом обставини створення та державної реєстрації ОСББ, обізнаність відповідача про створення ОСББ, суд дійшов висновку, що у позивача виникло право витребувати у попереднього управителя будинку, яким є відповідач, документацію на будинок на підставі ч. 18, 19 ст. 6 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", а у відповідача виник обов`язок передати документацію на будинок.

При цьому суд відхиляє доводи відповідача, оскільки визначений ч.18 ст.6 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» обов`язок з передачі документації на будинок є безумовним та не ставиться у залежність від будь-яких вимог ОСББ.

На час розгляду даної справи доказів належного виконання відповідачем свого обов`язку щодо передачі усієї технічної документації позивачу до матеріалів справи не додано.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.07.2018 №176 затверджено "Перелік технічної документації на багатоквартирний будинок" (чинного на час виникнення спірних правовідносин), згідно з яким такими документами є:

1. Технічний паспорт на багатоквартирний будинок.

2. Паспорт об`єкта, складений за результатами обстеження прийнятих в експлуатацію об`єктів будівництва.

3. Енергетичний сертифікат і звіт про обстеження інженерних систем.

4. Проектна документація зі схемами влаштування внутрішньобудинкових систем.

5. Документ, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів.

6. Технічна документація обладнання котелень.

7. Технічна документація на ліфти.

8. План земельної ділянки.

9. Акти приймання-передавання технічної документації на багатоквартирний будинок.

10. Паспорти, гарантійні документи, акти випробування, повірки й опломбування та інші технічні документи на системи, мережі, встановлені прилади, устаткування та обладнання у багатоквартирному будинку.

Оскільки відповідачем не виконано зазначений обов`язок щодо передачі усієї технічної документації на будинок ОСББ за переліком, суд вважає, що строк виконання відповідачем свого обов`язку щодо передання позивачеві документації є таким, що настав, однак не був ним виконаний. Відтак, наявні правові підстави для задоволення позовних вимог щодо зобов`язання відповідача передати технічну документацію на багатоквартирний будинок позивачу.

Враховуючи викладене, суд вважає, що перелік документації, яку позивач просить суд зобов`язати відповідача передати ОСББ, є таким, що узгоджується із нормами чинного законодавства з урахуванням того, що наказ Міністерства ЖКГ України №13 від 02.02.2009 на момент виникнення спірних правовідносин втратив чинність.

З урахуванням вищевикладених обставин, суд вважає позовні вимоги доведеними, обґрунтованими, такими, що відповідають фактичним обставинам справи і не спростовані належним чином і у встановленому законом порядку відповідачем, а відтак підлягають задоволенню з огляду на чинний Перелік технічної документації на багатоквартирний будинок.

СУДОВІ ВИТРАТИ.

Сплата позивачем судового збору за подання до суду позовної заяви підтверджується платіжним дорученням №7 від 16.02.2022 на суму 2'481,00 грн.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у справі покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Оскільки суд задовольняє позов, тому судовий збір у розмірі 2'481,00 грн. покладається на відповідача.

Керуючись статтями 2, 3, 12, 13, 42, 73-80, 123, 126, 129, 233, 236-239, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2.Зобов`язати Львівське комунальне підприємство Варшавське-407 (79020, м.Львів, вул.Варшавська, 64; код ЄДРПОУ 22333469) передати Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку Золота підкова-17 (79039, м.Львів, вул.Золота, 17; код ЄДРПОУ 44644967) документи на багатоквартирний будинок №17 по вул. Золота у м. Львові, а саме:

-енергетичний сертифікат і звіт про обстеження інженерних систем багатоквартирного будинку №17 по вул.Золота у м.Львові;

-проектну документацію зі схемами влаштування внутрішньобудинкових систем на багатоквартирний будинок №17 по вул.Золота у м.Львові;

-план земельної ділянки з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані (по вул.Золота під номером 17 у м.Львові);

-акти приймання-передавання технічної документації на багатоквартирний будинок №17 по вул.Золота у м.Львові;

-паспорти, гарантійні документи, акти випробування, повірки й опломбування та інші технічні документи на системи, мережі, встановлені прилади, устаткування та обладнання на багатоквартирний будинок №17 по вул.Золота у м.Львові.

3.Стягнути з Львівського комунального підприємства Варшавське-407 (79020, м.Львів, вул.Варшавська, 64; код ЄДРПОУ 22333469) на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Золота підкова-17 (79039, м.Львів, вул.Золота, 17; код ЄДРПОУ 44644967) 2'481,00 грн судового збору.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 241 ГПК України та може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду у порядку та строки, передбачені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст рішення складено 19.12.2022.

Суддя Яворський Б.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення15.12.2022
Оприлюднено20.12.2022
Номер документу107920568
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —914/492/22

Повістка від 24.05.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Постанова від 03.05.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 16.05.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 05.04.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 20.03.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 02.02.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 25.01.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Ухвала від 09.01.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Малех Ірина Богданівна

Рішення від 03.01.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 26.12.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні