Справа № 372/3894/22
Провадження 1-кс-1021/22
ухвала
Іменем України
19 грудня 2022 року Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,
при секретарі судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області клопотання Начальника відділення слідчого відділу Обухівського РУП ГУНП в Київській області капітана поліції ОСОБА_3 про проведення обшуку,
В С Т А Н О В И В:
Слідчим відділом Обухівського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за №12022111230001242, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24 жовтня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 138 КК України, яке погоджено прокурором Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 .
На обґрунтування клопотання зазначив, що 24.10.2022 до ЧЧ Обухівського РУП ГУНП в Київській області надійшла письмова заява від ОСОБА_5 про те, що за адресою: АДРЕСА_1 , невідомі особи, не маючи медичної освіти та спеціального дозволу займаються лікувальною діяльністю.
24 жовтня 2022 року вищевказані відомості внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022111230001242 від 24.10.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 138 КК України.
В ході здійснення досудового розслідування допитано у якості свідка ОСОБА_5 , який повідомив, що в с. Степок Обухівського району Київської області на території «Православне Сестринство Святої Мучениці Іуліанії української православної церкви» проводяться незаконні дії, а саме: функціонує будинок пристарілих без належних на це оформлених документів, проводяться лікувальні дії без належної на це освіти, а також зі слів місцевих мешканців люди, які там проживають, знаходяться у повній антисанітарії та скаржаться на умови проживання. Також свідок додав, що від місцевих мешканців йому відомо про велику смертність осіб похилого віку у даному будинку для пристарілих.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_6 пояснив, що йому відомо, що у с. Степок Обухівського району Київської області на території церкви здійснює діяльність будинок для утримання літніх людей, який діє без відповідних на це дозвільних документів та офіційно не вважається таким. В даному будинку перебувають особи як похилого віку, так і особи з тяжкими захворюваннями, за котрими не здійснюється належний медичний догляд, відсутні працівники із спеціальною медичною освітою. Зі слів місцевих мешканців та знайомих, у даному будинку маються неналежні умови утримання людей, відсутні будь-які санітарно-епідеміологічні умови, зокрема не ведеться постійне прибирання в кімнатах, стоїть неприємний запах, особи похилого віку, котрі перебувають на утриманні, не мають вільного виходу на свіже повітря, харчування знаходиться на досить низькому рівні. У приміщені відсутні запасні виходи, що унеможливлює нормальну евакуацію під час пожежі. Всі особи котрі перебувають в будинку для літніх людей, знаходяться там без будь-яких договорів про їх утримання та не ведеться належний облік постояльців, однак оплата за їхнє перебування здійснюється, але яким чином не відомо. Так як умови перебування людей занадто погані то, зазвичай, особи котрі там перебувають дуже скоро помирають. Під час розмови з одним із своїх знайомих, йому стало відомо, що особа котра організувала даний будинок, нерідко підшукує самотніх осіб, котрі мають у власності квартири чи приватні будинки, та шляхом обману, умовляє пенсіонерів переїхати до її так званого «пансіонату для літніх людей», обіцяючи їм пристойні умови утримання та в подальшому зловживаючи їхньою довірою, можливо заздалегідь даючи якісь препарати, умовляє останніх переписати на неї своє майно. Осіб котрі помирають в будинку для літніх організаторка майже ніколи за свій рахунок не ховає та поховання даних осіб проводиться за рахунок держави в особі Обухівської міської ради Київської області.
Допитаний у якості свідка ОСОБА_7 пояснив, що він є переселенцем та деякий час проживав у с. Степок, Обухівського району Київської області, де винаймав кімнату. Коли він намагався там працевлаштуватися, то від місцевих мешканців дізнався що у с. Степок, Обухівського району Київської області на території церкви здійснює діяльність будинок для утримання літніх людей, який діє без відповідних дозвільних документів. У даному будинку перебувають особи як похилого віку, так і особи з тяжкими захворюваннями, котрим не надається належний догляд, відсутня будь-яка кваліфікована медична допомога, належні умови перебування та харчування, відсутні санітарні умови, будинок майже не прибирається, присутній досить неприємний запах. Також знайомі говорили, що за утримання береться якась плата, але суму та яким способом здійснюється їм не відомо та літні люди перебувають в пансіонаті без будь-яких договорів про перебування там пенсіонерів. Зазвичай, особи, котрі туди поміщаються, мають кращий стан здоров`я ніж в процесі перебування їх там, через що швидко помирають. Також свідок пояснив, що йому розповідали, що особа, котра організувала даний будинок нерідко підшукує самотніх осіб, котрі мають у власності квартири чи приватні будинки, та шляхом обману, умовляє пенсіонерів переїхати до її так званого "пансіонату для літніх людей", обіцяючи їм пристойні умови утримання та в подальшому зловживаючи їхньою довірою, можливо заздалегідь даючи якісь препарати, умовляє останніх переписати на неї своє майно. Коли він приходив до будинку, де перебувають на утримання пенсіонери, то сам впевнився, що в закладі дійсно погані умови перебування, територія огороджена парканом, вхідні двері до будинку зачинені на замок. На роботу він так і не працевлаштувався, так як були відсутні вакансії і йому сказали, що як звільниться місце, то з ним зв`яжуться.
Нормативно-правовими актами, що регулюють надання соціальних послуг в Україні є Закон України «Про соціальні послуги», наказ Мінсоцполітики від 23.06.2020 № 429 «Про затвердження Класифікатора соціальних послуг», Наказ Мінсоцполітики від 29.10.2016 № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності» (далі - Стандарт), а також Постанова Кабінету міністрів України від 2 вересня 2020 р. № 772 «Про затвердження Типового положення про будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» (далі - Типове положення).
В пункті 1 статті 13 Закону України «Про соціальні послуги» зазначається, що Надавачі соціальних послуг провадять свою діяльність відповідно до законодавства про соціальні послуги, на підставі установчих та інших документів, якими визначено перелік соціальних послуг та категорії осіб, яким надаються такі послуги, за умови забезпечення їх відповідності критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 9.1. Стандарту встановлено, що суб`єкт, який надає соціальну послугу, забезпечує необхідну кількість працівників, відповідно до потреб отримувачів соціальної послуги, згідно зі штатним розписом, складеним у встановленому законодавством порядку.
Згідно ч. 1 розділу «Загальні питання» Типового положення зазначено, що будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю (далі - інтернат) є стаціонарним інтернатним закладом соціального захисту, що утворюється для цілодобового проживання (перебування) та догляду за громадянами похилого віку та особами, які за станом здоров`я потребують стороннього догляду, соціально-побутового, медичного обслуговування, соціальних послуг і комплексу реабілітаційних заходів (далі - підопічні).
Залежно від профілю інтернати функціонують як:
- геріатричні пансіонати для громадян похилого віку, які потребують стороннього догляду або підтримки в проживанні;
- будинки-інтернати для осіб з інвалідністю віком від 18 до 60 років.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно будинок пристарілих з надвірними побудовами, об`єкт житлової нерухомості загальною площею 304,5 кв.м., який розташований за адресою АДРЕСА_1 належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979 на підставі договору дарування від 12.09.2013.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Православне Сестринство Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви основним видом діяльності організації відповідно до КВЕД: 94.9 є «Діяльність релігійних організацій», засновником є члени сестринства, керівником зазначено ОСОБА_8 .
На виконання запиту слідчого від 11.11.2022 виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області надано Акт про проведення перевірки дотримання вимог Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності від 18.03.2021 стосовно організації «Православне Сестринство Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви» (далі - Акт перевірки).
Згідно Акту перевірки встановлено: «суб`єкт, який перевіряється, на підставі установчих документів не надає соціальних послуг відповідно до вимог Стандарту, а згідно з пунктом 5.4.7 Статуту приймає участь та засновує благодійні заклади: притулки, інтернати, спец. центри га інші подібні заклад» відкриває їдальні, кухні та інші пункти харчування. Дата проведення державної реєстрації 22.10.2001, номер запису в ЄДР 1 342 120 000 001992. Організаційно-правова форма - Релігійна організація; вид діяльності за КВЕД: 94.9 «Діяльність релігійних організацій». Релігійна організація «Православне Сестринство Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви»
Релігійній організації на праві приватної власності належить об`єкт нерухомого майна «Будинок пристарілих з надвірними побудовами» з адресою: АДРЕСА_1 загальною площею 304,5 кв. м.». Оглядом будинку встановлено, для проживання осіб похилого вік використовується 11 кімнат. На момент перевірки в будинку пристарілих фактично проживає 20 осіб похилого вік (чоловічої та жіночої статі).
Під час перевірки комісією встановлені наступні порушення законодавства у сфері надання соціальних послуг та інших сферах:
- до Статуту релігійної організації не внесений жодний з видів соціальної послуги, передбачений Класифікатором соціальних послуг;
- в порушення п. 9.1 Стандарту, релігійною організацією не затвердженого структуру, а також не складено штатний розпис та не введено його в дію;
- в порушення пункту 6 Порядку, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 23.05.200 № 559, суб`єктом перевірки не надано Журнал реєстрації особистих медичних книжок;
- відсутні складські приміщення для зберігання продуктів харчування в будинку пристарілих;
- в порушення вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 відсутнє лабораторне підтвердження доброякісності холодної водопровідної води;
- договір на проведення заходів з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях, згідно з вимогами ч. 2 ст. 18 Закону України від 06.04.2000 № 1645-ІП «Про захист населення від інфекційних хвороб», не представлений;
- договір на вивезення твердих побутових відходів не представлений;
- контейнерні майданчики або інші місця тимчасового зберігання твердих побутових відходів, відповідно до вимог наказу МОЗ України від 17.03.2011 № 145 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», зареєстрованого в Мінюсті України 05.04.2011 за № 457/19195 - відсутні;
- складські приміщення для зберігання продуктів харчування в будинку пристарілих відсутні;
- в закладі є наявними дезінфікуючі засоби, але застосування їх здійснюються з порушенням вимог технологічних регламентів, а саме: вимог статті 34 Закону України від 06.04.2000 № 1645-111 «Про захист населення від інфекційних хвороб»; відсутні методичні вказівки до їх використання, відсутній мірний посуд, відсутні ємкості для приготування розчинів.
На виконання запиту слідчого Директором ТЦНСП Обухівської міської ради Київської області надано інформаційну довідку, де зазначено, що в Статуті Православного Сестринства Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви надання соціальних послуг не передбачено, а згідно з п. 5.4.7 Статуту Сестринство приймає участь та засновує благодійні заклади:: притулки, спеціальні центри та інші подібні заклади, відкриває їдальні, кухні та інші пункти харчування. Вищезазначене Сестринство не зареєстроване в Державному реєстрі надавачів соціальних послуг та фактично не надає соціальні послуги відповідно до вимог Стандарту.
Окрім цього, згідно інформації сектору моніторингу Обухівського РУП ГУНП в Київській області встановлено, що в період з 01.01.2022 по 03.11.2022 в Обухівському РУП ГУ НП в Київській області зареєстровано 19 фактів смерті людей, зокрема похилого віку, які померли в будинку пристарілих за адресою: АДРЕСА_1 .
На виконання доручення слідчого Обухівського РУП ГУ НП в Київській області від 14.11.2022 співробітниками ВКП Обухівського РУП ГУ НП в Київській області з метою допиту в якості свідків осіб, які є родичами (членами родини, близькими особами) осіб похилого віку, які померли в будинку пристарілих за адресою: АДРЕСА_1 здійснено виїзд за попереднім їх місцем мешкання. Під час виїзду за адресою: АДРЕСА_2 , де була зареєстрована померла ОСОБА_9 , 1941 р.н. встановлено, що за вказаною адресою проживають особи, які є внутрішньо-переміщеними з м. Лисичанськ Луганської області. Вказані особи пояснили, що раніше у вказаній квартирі проживала жінка похилого віку, котра померла, а нова власниця на ім`я ОСОБА_10 здала їм квартиру в оренду, гроші збирає раз у два місяці. Через деякий час працівнику оперативного підрозділу ОСОБА_11 було здійснено дзвінок з телефонного номеру « НОМЕР_1 » від жінки, яка представилася, як ОСОБА_10 , та пояснила, що ОСОБА_9 померла в будинку пристарілих в с. Степок Обухівського району Київської області та перед смертю написала заповіт, в котрому заповіла вказану квартиру під АДРЕСА_3 на неї ( ОСОБА_12 ). Також ОСОБА_10 пояснила, оскільки щойно сплило пів року від смерті ОСОБА_9 майно на себе оформити не встигла.
Разом з тим, згідно інформації сектору моніторингу Обухівського РУП ГУ НП встановлено, що ОСОБА_9 померла ІНФОРМАЦІЯ_1 в будинку пристарілих за адресою: АДРЕСА_1 .
Вказане свідчить про те, що у будинку пристарілих з надвірними побудовами, об`єкт житлової нерухомості загальною площею 304,5 кв.м., який розташований за адресою АДРЕСА_1 , який належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979, на підставі договору дарування від 12.09.2013, керівником якого є ОСОБА_8 , відбуваються численні протиправні дії, зокрема пов`язані з незаконним наданням соціальних послуг з отриманням за це прибутку під видом благодійного закладу при церкві, з порушенням санітарного, епідеміологічного законодавства, законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, законодавства у сфері охорони здоров`я, що призводить до непоодиноких випадків смерті осіб, зокрема похилого віку, з метою заволодіння майном останніх.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно будинок пристарілих з надвірними побудовами, об`єкт житлової нерухомості загальною площею 304,5 кв.м., який розташований за адресою АДРЕСА_1 належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іулаінії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979 на підставі договору дарування від 12.09.2013.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно нежитлова будівля загальною площею 258, 9 кв.м, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 належить ОСОБА_8 на підставі договору дарування від 17.12.2009.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а саме будинок загальною площею 243,9 кв.м, який розташований за адресою АДРЕСА_1 та належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .
Враховуючи те, що вищевказані об`єкти нерухомого майна розташовані поряд та на одній території, яка огороджена парканом та існує ризик знищення, переховування, переміщення та спотворення документів та речей, з метою приховування слідів вчинення злочину, в тому числі причетності до його вчинення ОСОБА_8 , у слідства виникла необхідність у проведенні обшуку нерухомого майна, а саме будинку пристарілих з надвірними побудовами, об`єкту житлової нерухомості загальною площею 304,5 кв.м., який розташований за адресою АДРЕСА_1 та належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979 на підставі договору дарування від 12.09.2013, керівником якого є голова сестринства ОСОБА_8 , нежитлової будівлі загальною площею 258, 9 кв.м, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 належить ОСОБА_8 на підставі договору дарування від 17.12.2009 та будинку загальною площею 243,9 кв.м, який розташований за адресою АДРЕСА_1 та належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .
Разом з тим, доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, у зв`язку із ризиком знищення, спотворення або приховання відшукуваних документів.
Згідно із статтею 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також беручи до уваги те, що іншим чином неможливо отримати інформацію, що цікавить досудове розслідування, а тому слідчий просить клопотання задовольнити.
Начальник відділення слідчого відділу Обухівського РУП ГУНП в Київській області капітан поліції ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, подав клопотання в якому просив розглянути справу без участі слідчого та прокурора, вимоги клопотання підтримує в повному обсязі, також просив не здійснювати фіксацію судового засідання за допомогою технічних засобів.
Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Враховуючи, що слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, на підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Відповідно до ч. 4 ст. 234 КПК України клопотання про обшук розглядається в суді в день його надходження за участю слідчого або прокурора.
Дослідивши матеріали справи, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, зважаючи на наступне.
Згідно ч. 1 ст. 233 КПК, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті.
Відповідно до ч.3 ст. 234 КПК України, клопотання про проведення обшуку повинно містити відомості про: 1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; 2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; 3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 4) підстави для обшуку; 5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; 6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; 7) індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням; 8) обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу.
До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.
Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст. 234 КПК України, матеріалами клопотання, а також слідчим в судовому засіданні, доведено достатність даних про здійснення слідчим досудового розслідування вказаного кримінального провадження з матеріалів якого вбачається наявність достатніх підстав вважати, що в об`єкті нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_1 , де розташовується будинок пристарілих з надвірними побудовами, загальною площею 304,5 кв.м., який належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979, на підставі договору дарування від 12.09.2013, керівником якого є ОСОБА_8 , нежитлової будівлі, загальною площею 258, 9 кв.м, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 , яка належить ОСОБА_8 на підставі договору дарування від 17.12.2009 та будинку, загальною площею 243,9 кв.м, який розташований за адресою АДРЕСА_1 , та належить на праві приватної власності ОСОБА_8 , наявні речі, які мають доказове значення в даному кримінальному провадженні, з виявлення та фіксації події злочину, а також враховуючи, що обшук житла чи іншого володіння особи проводиться лише за вмотивованою постановою слідчого судді, слідчий суддя приходить до висновку, про наявність підстав для задоволення клопотання.
Таким чином, клопотання слідчого слід задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 223, 234, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання Начальника відділення слідчого відділу Обухівського РУП ГУНП в Київській області капітана поліції ОСОБА_3 про проведення обшуку - задовольнити.
Надати дозвіл слідчим групи слідчих та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 12022111230001242 від 24.10.2022 за ст. 138 КК України на проведення обшуку об`єктів нерухомого майна, а саме нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_1 , де розташовується об`єкт житлової нерухомості, а саме будинку пристарілих з надвірними побудовами загальною площею 304,5 кв.м., який належить на праві приватної власності Православному Сестринству Святої Мучениці Іуліанії Української Православної Церкви, код ЄРДПОУ 26078979, на підставі договору дарування від 12.09.2013, керівником якого є голова сестринства ОСОБА_8 , нежитлової будівлі, загальною площею 258, 9 кв.м, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 , яка належить ОСОБА_8 на підставі договору дарування від 17.12.2009 та будинку загальною площею 243,9 кв.м, який розташований за адресою АДРЕСА_1 та належить на праві приватної власності ОСОБА_8 , а також інших будівель чи приміщень побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення, що відносяться до вказаних адрес, з можливістю вилучення документів, у тому числі тих, що знаходяться в електронному/сканованому вигляді в пам`яті електронних інформаційних систем або їх частин, шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, на матеріальний носій інформації, а саме: журналів, актів, книг, накладних та інших документів пов`язаних із обліком, прийманням, використанням, зберіганням наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів, а також медичних препаратів та відомостей що стосуються їх обліку, інших предметів та речей, які вилучені законом з обігу, які свідчать про вчинення вказаного кримінального правопорушення, а також документів щодо перебування хворих у вказаній установі, а саме заяв, копії паспортів, медичних довідок, заяв про отримання від хворих грошової винагороди на здійснення лікувальної діяльності, договорів довічного утримання, спадкових договорів, заповітів та договорів дарування, договорів цивільно-правового характеру, розписок, а також первинних документів про затвердження штатного розпису працівників установи, статут установи, звіти про надходження і використання коштів установи, чернові записи, мобільні телефони, якими користується ОСОБА_8 та інших речей та документів, які зберегли на собі сліди вказаного злочину або містять відомості, які можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.
Строк дії ухвали визначити до 19 січня 2023 включно.
Відповідно до ст. 235 КПК України, ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав зазначених у клопотанні прокурора, слідчого надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Обухівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2022 |
Оприлюднено | 20.12.2023 |
Номер документу | 107924961 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти життя та здоров'я особи Незаконна лікувальна діяльність |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні