Рішення
від 05.12.2022 по справі 687/32/22
ЧЕМЕРОВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

№ справи687/32/22

№2/687/51/2022

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

(заочне)

05 грудня 2022 року Чемеровецький районний суд

Хмельницької області в складі:

головуючого - судді Борсука В.О.,

з участю секретаря - Цугель Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду смт. Чемерівці цивільну справу за позовом керівника Кам`янець-Подільської окружної прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах: Чемеровецької селищної ради Хмельницької області до відповідачів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012», треті особи на стороні позивача, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору: Державна екологічна інспекція у Хмельницькій області, Державне підприємство «Ярмолинецьке лісове господарство» про визнання недійсним наказу, зобов`язання повернути земельну ділянку, скасування державної реєстрації права власності на земельну ділянку,-

встановив:

В січні 2022 року керівник Кам`янець-Подільської окружної прокуратури звернувся в суд з позовом в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах: Чемеровецької селищної ради Хмельницької області до відповідачів про визнання недійсним наказу, зобов`язання повернути земельну ділянку, скасування державної реєстрації права власності на земельну ділянку.

В обґрунтування позовних вимог прокурор вказує, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 10.07.2018 року №22-4165-СГ «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» надано дозвіл ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Зарічанської сільської ради. На підставі даного наказу, ОСОБА_1 виготовлено проект землеустрою щодо відведення зазначеної земельної ділянки у власність, який затверджено наказом ГУ державного кадастру у Хмельницькій області №22-10070-СГ від 21.12.2018 року, про що внесені відповідні відомості до Державного земельного кадастру України, а земельній ділянці присвоєно кадастровий номер: 6825283800:04:001:0046. 04.01.2019 року державним реєстратором Олешинської сільської ради Хмельницького району Андрієвською М.В. зареєстровано право власності ОСОБА_3 на вказану земельну ділянку.

Так, на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 18.01.2019 року, ОСОБА_1 вказану земельну ділянку продала ОСОБА_2 .. Цього ж дня, приватним нотаріусом Фомовою О.С. зареєстровано право власності ОСОБА_2 на вказану земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. В подальшому на підставі договору оренди земельної ділянки від 29.03.2019 року ОСОБА_2 вказану земельну ділянку передав в оренду ТОВ «Оболонь Агро» (номер запису про інше речове право 31146510).

Вважає, що наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-10070-СГ від 21.12.2018 року прийнято з порушенням вимог чинного законодавства, у зв`язку із чим підлягає визнанню незаконним та скасуванню, оскільки на момент його прийняття вказана земельна ділянка знаходилась в межах малопродуктивних деградованих земель державного фонду на території Зарічанської сільської ради Чемеровецького району Хмельницької області та підлягала консервації шляхом заліснення. На час проведення консервації земель забороняється зміна цільового призначення земельної ділянки та ведення будь-якої діяльності, крім передбаченої проектами консервації земель. А тому укладений в подальшому договір оренди земельної ділянки підлягає визнанню недійсним на підставі п.2 ч.2 ст.16 ЦК України, ст.203, 215 ЦК України, оскільки зміст правочину суперечить вимогам земельного законодавства, а також інтересам держави і суспільства.

Прокурор в судове засідання не з`явилася, однак від неї надійшла заява про слухання справи у її відсутності, позовні вимоги підтримала та просить їх задовольнити.

Представник Чемеровецької селищної ради в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про розгляд справи, суд вважає за можливе розгляд справи провести без його участі, на підставі наявних в справі доказів.

Представник Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області в судове засідання не з`явився,однак від нього надійшов відзив на позовну заява, згідно якого просить відмовити у задоволенні позову, оскільки виданий наказ ГУ Держеокадастру та розроблений проект відповідає чинному законодавству.

Відповідачі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 в судове засідання не з`явилися, однак про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені шляхом розміщення оголошення на сайті судової влади, суд вважає за можливе розгляд справи провести без їх участі, на підставі наявних в справі доказів.

Представник відповідача ТзОВ «Агрохолдинг 2012» в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про розгляд справи, суд вважає за можливе розгляд справи провести без його участі, на підставі наявних в справі доказів.

Представник Державної екологічної інспекції в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про розгляд справи, суд вважає за можливе розгляд справи провести без його участі, на підставі наявних в справі доказів.

Представник Державного підприємства «Ярмолинецьке лісове господарство» в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про розгляд справи, суд вважає за можливе розгляд справи провести без його участі, на підставі наявних в справі доказів.

Дослідивши наявні у справі докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 10.07.2018 року №22-4165-СГ «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» надано дозвіл ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2 га для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Зарічанської сільської ради Чемеровецького району Хмельницької області.

На підставі вище вказаного наказу, ОСОБА_1 виготовила проект землеустрою щодо відведення зазначеної земельної ділянки у власність, який затверджено наказом Головного управління державного кадастру у Хмельницькій області №22-10070-СГ від 21.12.2018 року, про що внесені відповідні відомості до Державного земельного кадастру України, а земельній ділянці присвоєно кадастровий номер: 6825283800:04:001:0046.

На підставі вказаного наказу, 04.01.2019 року державним реєстратором Олешинської сільської ради Хмельницького району Андрієвською М.В. зареєстровано право власності ОСОБА_3 на вказану земельну ділянку.

На підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 18.01.2019 року, ННО 101691, серія та номер 76, ОСОБА_1 вказану земельну ділянку продала ОСОБА_2 ..

18.01.2019 року приватним нотаріусом Фомовою О.С. зареєстровано право власності ОСОБА_2 на вказану земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (номер запису про право власності №29949320).

На підставі договору оренди земельної ділянки від 29.03.2019 року ОСОБА_2 вказану земельну ділянку передав в оренду ТОВ «Оболонь Агро» (рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 46435965 від 12.04.2019 року, номер запису про інше речове право 31146510), що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна № 284364016 від 12.11.2021 року

Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 22.09.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Оболонь Агро» припинено шляхом реорганізації. Правонаступником ТОВ «Оболонь Агро» є Товариство з обмеженою відповідальності «Агрохолдинг 2012».

Розпорядженням голови Чемеровецької районної державної адміністрації від 06.10.2010 року №566/2010-р надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо консервації малопродуктивних, деградованих і непридатних для сільськогосподарського використання земель, розташованих на території 13 сільських рад району, у тому числі, на території Зарічанської сільської ради.

Розробником проекту землеустрою щодо консервації шляхом заліснення малопродуктивних, деградованих земель державного власності у тому числі на території Зарічанської сільської ради є ДП «Хмельницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».

Так, розпорядженням голови Чемеровецької районної державної адміністрації від 08.05.2012 року №226/2012-р затверджено проект землеустрою щодо консервації деградованих і малопродуктивних земель на території Чемеровецького району Хмельницької області, розроблений ДП «Хмельницький науково - дослідний та проектний інститут землеустрою».

Крім того, розпорядженням голови Чемеровецької районної державної адміністрації від 02.07.2012 року №334/2012-р «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 08.05.2012 року №226/2012-р» доповнено вказане розпорядження пунктом наступного змісту: «перевести земельні ділянки з сільськогосподарських угідь в несільськогосподарські угіддя (землі тимчасової консервації)».

Відповідно до інформації відділу №4 Управління у Кам`янець-Подільському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 10.11.2021 року №32-22-0.374-432/32-21, яка надана у формі викопіювання (графічного матеріалу) з нанесенням меж земельної ділянки що включена в проект землеустрою щодо консервації деградованих та малопродуктивних земель та земельної ділянки, яка надана ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства за кадастровим номером 6825283800:04:001:0046, розташування вказаної земельної ділянки згідно даних державного земельного кадастру перебуває в межах території земель що переведені в землі консервації відповідно до вищезазначеного проекту.

Так, згідно збірного кадастрового плану (у формі графічного викопіювання) (а.с. 221) з нанесенням меж земельної ділянки, що включена в проект землеустрою щодо консервації деградованих та малопродуктивних земель та земельної ділянки, яка надана ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства за кадастровим номером 6825283800:04:001:0046 вбачається, що на момент отримання спірної земельної ділянки у власність вона входила в межі території земель, що переведені в землі консервації відповідно до проекту землеустрою щодо консервації малопродуктивних, деградованих і непридатних для сільськогосподарського використання земель на території Чемеровецького району Хмельницької області.

Згідно з ч.1 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до п. «д» ч.1 ст.164 Земельного кодексу України охорона земель включає консервацію деградованих і малопродуктивних сільськогосподарських угідь.

Статтею 1 Закону України «Про охорону земель» передбачено, що консервація земель полягає у припиненні господарського використання на визначений термін та залуження або залісення деградованих і малопродуктивних земель, господарське використання яких є екологічно та економічно неефективним, а також техногенно забруднених земельних ділянок, на яких неможливо одержувати екологічно чисту продукцію, а перебування людей на цих земельних ділянках є небезпечним для їх здоров`я.

Відповідно до вимог ч.2 ст.171, ст.172 Земельного кодексу України до малопродуктивних земель відносяться сільськогосподарські угіддя, ґрунти яких характеризуються негативними природними властивостями, низькою родючістю, а їх господарське використання за призначенням є економічно неефективним.

Консервації підлягають деградовані і малопродуктивні землі, господарське використання яких є екологічно небезпечним та економічно неефективним. Консервація земель здійснюється шляхом припинення їх господарського використання на визначений термін та залуження або заліснення. Консервація земель здійснюється за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на підставі договорів з власниками земельних ділянок.

Частиною 4 ст.172 ЗК України передбачено, що порядок консервації земель встановлюється законодавством України.

Проект землеустрою щодо консервації деградованих і малопродуктивних земель на території Чемеровецького району перед затвердженням пройшов державну землевпорядну експертизу на предмет відповідності вимогам земельного законодавства і діючих нормативно - технічних документів.

Враховуючи те, що на момент прийняття наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-10070-СГ від 21.12.2018 року земельна ділянка з кадастровим номером 6825283800:04:001:0046 площею 2 га, яка розташована за межами населених пунктів Зарічанської сільської ради знаходилась в межах малопродуктивних, деградованих земель державної власності на території Зарічанської сільської ради за межами населеного пункту, підлягала консервації шляхом заліснення та не могла надаватись у приватну власність для ведення особистого селянського господарства.

Отже, на момент прийняття наказів ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області відносилась до малопродуктивних деградованих земель державного фонду на території Зарічанської сільської ради та підлягала консервації шляхом заліснення.

Згідно інформації ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 16.12.2021 року, рішення щодо повернення до попереднього використання земельних ділянок, законсервованих земель відповідно до проекту землеустрою щодо консервації деградованих і малопродуктивних земель на території Чемеровецького району Хмельницької області не приймалося.

Відповідно до ч.1 ст.215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Згідно з вимогами ч.1 ст.203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

Крім того, судом встановлено, що ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 18.01.2019 року, ННО 101691, серія та номер 76, продала вищевказану земельну ділянку ОСОБА_2 , який в подальшому передав її в оренду ТОВ «Оболонь Агро».

Водночас, зазначений договір укладено особою, яка немала повноважень на його укладання, оскільки отримала земельну ділянку у власність в супереч чинному законодавству, а тому даний договір не підлягає оскарженню.

Згідно з ч. 1 ст. 12 ЗК України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить, у тому числі, розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад.

Пунктом 58 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», який набрав чинності з 27.05.2021 року, доповнено розділ X «Перехідні положення» Земельного кодексу України п. 24, яким передбачено, що з дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад.

Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, відповідно до цього пункту, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.

Тобто, з 27.05.2021 року земельні ділянки за межами населених пунктів перейшли у комунальну власність та право розпорядження ними перейшло до повноважень відповідних сільських, селищних, міських рад.

Оскільки на час набуття чинності змінами у Перехідні положення Земельного кодексу України спірна земельна ділянка перебувала незаконно у приватній власності, в силу чого речове право на неї за державою не було зареєстровано, то фактичним її розпорядником, повернути якому належить землю, є відповідна територіальна громада в особі Чемеровецької селищної ради.

Відповідно до статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Перший протокол, Конвенція) кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Рішеннями Європейського суду з прав людини від 24 червня 2003 року у справі «Стретч проти Сполученого Королівства» та від 20 жовтня 2011 року у справі «Рисовський проти України» вказується про необхідність додержання принципу «належного урядування» при втручанні держави в право особи на мирне володіння своїм майном.

У пунктах 70, 71 рішення ЄСПЛ від 20 жовтня 2011 року в справі «Рисовський проти України» (заява № 29979/04), яке набуло статусу остаточного 20 січня 2012 року, Суд підкреслює особливу важливість принципу «належного урядування». Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Потреба виправити минулу «помилку» не повинна непропорційним чином втручатися в нове право, набуте особою, яка покладалася на легітимність добросовісних дій державного органу; у контексті скасування помилково наданого права на майно принцип «належного урядування» може не лише покладати на державні органи обов`язок діяти невідкладно, виправляючи свою помилку, а й потребувати виплати відповідної компенсації чи іншого виду належного відшкодування колишньому добросовісному власникові. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються. Аналогічний висновок також міститься у справі «Пінкова та Пінк проти Чеської Республіки», у справі «Ґаші проти Хорватії» та у справі «Трґо проти Хорватії».

Верховний Суд України у постанові від 18 січня 2017 року у справі № 6-2776цс16 зробив висновок, що втручання держави в право на мирне володіння своїм майном, зокрема й позбавлення особи права власності на майно шляхом його витребування на користь держави, загалом є предметом регулювання статті 1 Першого протоколу до Конвенції. Стала практика ЄСПЛ свідчить про наявність трьох критеріїв, які слід оцінювати на предмет сумісності заходу втручання в право особи на мирне володіння майном з гарантіями статті 1 Першого протоколу, а саме: чи є втручання законним; чи переслідує воно «суспільний», «публічний» інтерес; чи є такий захід (втручання в право на мирне володіння майном) пропорційним визначеним цілям. Стаття 1 Першого протоколу гарантує захист права на мирне володіння майном особи, яка законним шляхом, добросовісно набула майно у власність, і для оцінки додержання «справедливого балансу» в питаннях позбавлення майна мають значення обставини, за якими майно було набуте у власність, поведінка особи, з власності якої майно витребовується.

Європейський суд з прав людини констатує порушення статті 1 Першого протоколу, якщо хоча б одного критерію не буде додержано.

Критерій законності означає, що втручання держави у право власності особи повинно здійснюватися на підставі закону - нормативно-правового акту, що має бути доступним для заінтересованих осіб, чітким та передбачуваним у питаннях застосування та наслідків дії його норм. Сам лише факт, що правова норма передбачає більш як одне тлумачення, не означає, що закон непередбачуваний. Сумніви щодо тлумачення закону, що залишаються, враховуючи зміни в повсякденній практиці, усувають суди в процесі здійснення правосуддя.

Втручання держави в право власності особи є виправданим, якщо воно здійснюється з метою задоволення «суспільного», «публічного» інтересу, при визначенні якого Європейський суд з прав людини надає державам право користуватися «значною свободою (полем) розсуду». Втручання держави в право на мирне володіння майном може бути виправдане за наявності об`єктивної необхідності у формі суспільного, публічного, загального інтересу, який може включати інтерес держави, окремих регіонів, громад чи сфер людської діяльності.

Принцип «пропорційності» передбачає, що втручання у право власності, навіть якщо воно здійснюється згідно з національним законодавством і в інтересах суспільства, буде розглядатися як порушення статті 1 Першого протоколу, якщо не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обгрунтованої пропорційності) між метою, що передбачається для досягнення, та засобами, які використовуються. Необхідний баланс не буде дотриманий, якщо особа несе «індивідуальний і надмірний тягар».

Ураховуючи, що земля, як основне національне багатство, що перебуває під особливою охороною держави, є об`єктом права власності Українського народу, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування здійснюють права власника від імені народу, в тому числі й тоді, коли приймають рішення щодо розпорядження землями державної чи комунальної власності, а тому правовідносини, пов`язані з вибуттям земель із державної чи комунальної власності становлять «суспільний», «публічний» інтерес, а незаконність (якщо така буде встановлена) рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, на підставі якого земельна ділянка вибула з державної чи комунальної власності, такому суспільному інтересу не відповідає.

Згідно ч. 4 ст. 56 ЦПК України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача (абз. З ч. 5 ст. 56 ЦПК України).

З урахуванням Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» № 1423-ІХ від 28.04.2021 року земельні ділянки, що розташовані за межами населених пунктів перебувають у комунальній власності.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України №727-р від 12 червня 2020 року №727-р визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад Хмельницької області, згідно якого територія населеного пункту Зарічанка увійшла до складу території Чемеровецької територіальної громади.

Згідно листа-відповіді Чемеровецької селищної ради №02-17/2471 від 23.11.2021 року вбачається, що заходи в судовому порядку щодо скасування державної ресторації речових прав на вище вказану земельну ділянку та її повернення не вживалися та Чемеровецька селищна рада не заперечує щодо здійснення вказаних заходів прокуратурою.

Оскільки передача земельної ділянки у власність ОСОБА_1 здійснена з порушенням вимог земельного законодавства, тому суд вважає за необхідне зобов`язати ОСОБА_2 та товариство з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012» повернути у комунальну власність Чемеровецької територіальної громади в особі Чемеровецької селищної ради земельну ділянку.

За таких обставин, приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за необхідне, позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 141 ЦПК України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 13, 56, 76, 81, 141, 263-265, 268, 280 ЦПК України,

ухвалив:

Позов задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-10070-СГ від 21.12.2018 року, яким затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 2 га (кадастровий номер 6825283800:04:001:0046) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, яка розташована за межами населених пунктів Зарічанської сільської ради Чемеровецького району (на теперішній час за межами с.Зарічанка Чемеровецької територіальної громади).

Зобов`язати ОСОБА_2 та товариство з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012» (код ЄДРПУО 40028765) повернути у комунальну власність Чемеровецької територіальної громади в особі Чемеровецької селищної ради земельну ділянку з кадастровим номером 6825283800:04:001:0046, площею 2 га, з цільовим призначенням для особистого селянського господарства, що розташована за межами с.Зарічанка Чемеровецької територіальної громади (колишньої Зарічанської сільської ради) Кам`янець-Подільського району.

Скасувати у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державну реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6825283800:04:001:0046, припинивши право власності ОСОБА_2 на вказану земельну ділянку та державну реєстрацію права оренди, припинивши право оренди Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012» на вказану земельну ділянку (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1738116168252 ).

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012» на користь Хмельницької обласної прокуратури (Хмельницька обласна прокуратура, код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, р/р UA188201720343120002000002814) судовий збір у розмірі по 1135 грн. з кожного.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду.

Повний текст рішення виготовлено 14.12.2022 року.

Позивач: Керівник Кам`янець-Подільської окружної прокуратури, місце знаходження м. Кам`янець-Подільський, вул. Драгоманова, 11, 32300, e-mail: kampod_oprok@khmel.gp.gov.ua,

в інтересах держави в особі: Чемеровецької селищної ради, місце знаходження: смт. Чемерівці, вул. Центральна, 40 Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, e-mail: rada_chemotg@ukr.net.

Відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 39767479, місце знаходження м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1, e-mail: khmelnytskyi@land.gov.ua.

Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована АДРЕСА_1 .

Відповідач: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстрований АДРЕСА_2 .

Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрохолдинг 2012», код ЄДРПОУ 40028765, місце знаходження м. Городок, провулок Ванагса Ксьондза, 17 Хмельницької області, e-mail: Agroholding2012@agro-corp.com.ua.

Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Державна екологічна інспекція у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 38045514, місце знаходження м. Хмельницький, вул. Івана Франка, 2/2, e-mail: khmeln@dei.gov.ua.

Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Державне підприємство «Ярмолинецьке лісове господарство», код ЄДРПОУ 00993343, місце знаходження смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 2 Хмельницького району Хмельницької області, e-mail: jardlg@gmail.com.

Суддя Борсук В.О.

Дата ухвалення рішення05.12.2022
Оприлюднено21.12.2022
Номер документу107927755
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання недійсним наказу, зобов`язання повернути земельну ділянку, скасування державної реєстрації права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —687/32/22

Ухвала від 20.09.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Талалай О. І.

Ухвала від 10.08.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Талалай О. І.

Ухвала від 20.07.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Талалай О. І.

Ухвала від 15.06.2023

Цивільне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Борсук В. О.

Рішення від 05.12.2022

Цивільне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Борсук В. О.

Рішення від 05.12.2022

Цивільне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Борсук В. О.

Ухвала від 05.07.2022

Цивільне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Борсук В. О.

Ухвала від 20.01.2022

Цивільне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Борсук В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні