Рішення
від 08.12.2022 по справі 500/3310/22
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/3310/22

08 грудня 2022 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М.

за участю:

секретаря судового засідання Паряк Тетяни Дмитрівни

представника позивача Авдєєнко В.В.

представника відповідача Тартак О.С.

представника третьої особи Набок Р.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кременецької міської ради третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Кременецької міської ради, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що розпорядженням Кременецького міського голови №207-о від 30.08.22 звільнено ОСОБА_2 з посади директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради. Таким чином, посада директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради стала вакантною.

02 вересня 2022 року першим заступником Кременецького міського голови було прийнято розпорядження №166-од, у відповідності до якого оголошено конкурс на зайняття вакантної посади керівника (директора) КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради.

Позивач вважає, що вказане розпорядження є протиправним та підлягає скасуванню, так як спірне розпорядження перешкоджає йому подати необхідні документи для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради, адже протиправність розпорядження зумовлює й протиправність самого конкурсу.

Ухвалою суду від 23.09.2022 року прийнято до розгляду та відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін та призначено судове засідання на 19.10.2022 о 11:30 год. Даною ухвалою встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

Ухвалою суду від 19.10.2022, постановленою в судовому засіданні, без виходу до нарадчої кімнати, відкладено розгляд справи на 07.11.2022 о 11:00 год. та надати час представнику позивача для підготовки відповіді на відзив.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду із відповідними письмовими доказами 20.10.2022. У відзиві відповідач не погоджується з позовними вимогами та доводами, викладеними в адміністративному позові, та в обґрунтування своїх заперечень зазначає наступне.

З директором Комунального підприємства КНП «Кременецька опорна лікарня» рішенням сесії Кременецької міської ради від 11 серпня 2022 року №3920 «Про дострокове розірвання контракту з директором Комунального некомерційного підприємства «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради» було дострокове розірвано контракт та звільнено в перший день після закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Пунктом 11 вказаного рішення сесії уповноважено міського голову ОСОБА_3 на прийняття рішень відповідно до статті 16 Закону України «Основи законодавства про охорону здоров`я» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 27 грудня 2017 року №1094 щодо оголошення та проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Кременецька опорна лікарня».

З 02 вересня 2022 року по 05 вересня 2022 року міський голова Андрій Смаглюк перебував у відпустці. Згідно розпорядження міського голови від 31 серпня 2022 року №250 «Про надання щорічної відпустки міському голові Андрію Смаглюку» та посадової інструкції його обов`язки виконував перший заступник міського голови Олександр Маринюк, відповідно і ним було видано розпорядження міського голови про оголошення конкурсу.

Щодо зазначеного в позовній заяві, що уповноваженим органом власника є Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради, і заступник міського голови не мав повноважень на оголошення конкурсу, то вказане суперечить наступному.

Статтею 17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, які перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Відповідно до пункту 14 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства. Виходячи з викладеного, у Кременецької міської ради були наявні правові підстави для оголошення конкурсу на посаду директора КНП «Кременецька опорна лікарня».

Доводи позивача про відсутність у першого заступника міського голови повноважень щодо оголошення конкурсу на посаду директора КНП «Кременецька опорна лікарня» також спростовуються рішенням сесії Кременецької міської ради від 11 серпня 2022 року №3920 «Про дострокове розірвання контракту з директором Комунального некомерційного підприємства «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради», розпорядження міського голови від 31 серпня 2022 року №250 «Про наданні щорічної відпустки міському голові Андрію Смаглюку», посадовою інструкцією першого заступника міського голови, якою передбачено, що вказана посадова особа здійснює заміщення міського голови в разі його відсутності або неможливості виконання ним своїх обов`язків.

Таким чином, міський голова, а в разі його відсутності - перший заступник міського голови наділені повноваженнями щодо оголошення конкурсу на посаду директора КНП «Кременецька опорна лікарня». А тому представник відповідача просив в задоволенні позову відмовити.

Ухвалою суду від 07.11.2022 відкладено розгляд справи на 21.11.2022 о 11:30 год.

Ухвалою суду від 21.11.2022, постановленою в судовому засіданні, без виходу до нарадчої кімнати, згідно ч.7, 8 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради (місцезнаходження: 47003, Тернопільська область, м. Кременець, вул. Шевченка, 56.) та оголошено перерву до 08.12.2022 о 11:30 год. для підготовки до надання нових пояснень по справі.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити з мотивів викладених в позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив, просив в задоволенні позову відмовити.

Представник третьої особи в судовому засіданні проти позову заперечив, просив в задоволенні позову відмовити.

Суд, заслухавши учасників процесу, дослідивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, встановив наступне.

Так, розпорядженням Кременецького міського голови №207-о від 30.08.22 звільнено ОСОБА_2 з посади директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради.

Таким чином, посада директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради стала вакантною.

02 вересня 2022 року першим заступником Кременецького міського голови було прийнято розпорядження №166-од, у відповідності до якого оголошено конкурс на зайняття вакантної посади керівника (директора) КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради.

Судом встановлено, що право першого заступника Кременецького міського голови призначати конкурс на заміщення вакантної посади директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради не передбачено ні Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом.

Таким чином, право оголосити конкурс на заміщення вакантної посади заступник Кременецького міського голови не мав, тобто прийняв розпорядження, яке виходить за межі його компетенції, що зумовлює протиправність відповідного розпорядження.

Оскільки, позивач є лікарем, працівником КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради, що підтверджується наказом №162-к від 22.11.19, він мав намір брати участь у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради.

Разом з тим, протиправність спірного розпорядження перешкоджає позивачу подати необхідні документи для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради, адже протиправність розпорядження зумовлює й протиправність самого конкурсу.

Таким чином, спірне розпорядження порушує права та охоронювані законодавством інтереси позивача, а тому ОСОБА_1 звернувся до суду за захистом своїх прав із даним позовом.

Згідно зі статтею 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. У випадку порушення вказаних прав особа має право звернутися до суду за їх захистом.

Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.

Так, згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи місцевого самоврядування та їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в порядку та в спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частинами 7, 8 і 9 статті 16 Закону України «Про Основи законодавства України про охорону здоров`я» (далі - Закон №2801-XII) заклад охорони здоров`я провадить свою діяльність на підставі статуту (положення), що затверджується власником закладу (уповноваженим ним органом).

Керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Згідно з частиною 10 статті 16 Закону №2801-XII керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я та порядок укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров`я, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Процедура конкурсного відбору керівників державного, комунального закладу охорони здоров`я врегульована Порядком № 1094.

Згідно з пунктами 4 та 5 Порядку № 1094 підставою для проведення конкурсу є рішення органу управління, яке приймається протягом трьох робочих днів з моменту виникнення вакантної посади. Конкурс складається з таких етапів: прийняття рішення про проведення конкурсу; формування конкурсної комісії (у разі необхідності оновлення її складу); підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам); проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу); оприлюднення результатів конкурсу.

Механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я визначає Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 (далі - Порядок № 1094).

Вимоги цього Порядку поширюються на відбір кандидатур на посади керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я (далі - заклад), крім закладів охорони здоров`я МВС, військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, утворених відповідно до законів.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 1094 конкурс проводиться з дотриманням принципів: забезпечення рівного доступу; політичної неупередженості; законності; довіри суспільства; недискримінації; прозорості; доброчесності; ефективного і справедливого процесу відбору.

Пунктом 4, 5 Порядку № 1094 встановлено, що підставою для проведення конкурсу є рішення органу управління, яке приймається протягом трьох робочих днів з моменту виникнення вакантної посади. Конкурс складається з таких етапів: прийняття рішення про проведення конкурсу; формування конкурсної комісії (у разі необхідності оновлення її складу); підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам); проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу); оприлюднення результатів конкурсу.

Пунктом 8 Порядку № 1094 передбачено, що для проведення конкурсу рішенням органу управління утворюється конкурсна комісія (постійно діюча або для проведення окремого конкурсу).

Пунктом 10 Порядку № 1094 встановлено, що конкурсна комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

Пунктом 11 Порядку № 1094 до складу конкурсної комісії входять у рівній кількості:

представники органу управління; представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу; представники галузевих професійних спілок, громадських об`єднань у сфері охорони здоров`я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об`єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсу) та/або незалежні експерти у сфері охорони здоров`я.

Галузеві професійні спілки, громадські об`єднання у сфері охорони здоров`я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності подають по чотири кандидатури органу управління, який визначає представників до складу конкурсної комісії з таких кандидатур та/або з переліку незалежних експертів у сфері охорони здоров`я у кількості, рівній кількості представників органу управління.

Згідно з пунктом 24 Порядку №1094 Конкурсна комісія: оприлюднює оголошення про проведення конкурсу; встановлює вимоги до претендентів з урахуванням установлених законодавством вимог; встановлює вимоги до конкурсних пропозицій; оприлюднює результати засідань конкурсної комісії та результати конкурсу; перевіряє документи, подані претендентами щодо відповідності установленим вимогам; приймає рішення про допуск претендентів до конкурсу або відхилення їх кандидатур; забезпечує відкритість конкурсу відповідно до вимог цього Порядку; оцінює професійний досвід, знання, якості та конкурсні пропозиції учасників конкурсу; відбирає шляхом голосування з числа учасників одну кандидатуру на посаду керівника закладу, оформлює відповідне рішення конкурсної комісії та вносить подання керівникові органу управління, який призначає такого кандидата на посаду керівника закладу; здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.

Аналіз наведених норм законодавства дає підстави дійти висновку, що призначення керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я, у тому числі КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради Тернопільської області, здійснюється уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я, на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту. При цьому, організація і проведення конкурсу, включно із оцінкою відповідності учасників конкурсу встановленим вимогам, здійснюється конкурсною комісією в межах своїх повноважень.

Відповідно до частини другої статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами. Згідно з частиною третьою статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Нормами статті 16 Закону №2801-XII встановлено, що керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Пунктом 1 положення про Міністерство охорони здоров`я України (далі-МОЗ України) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №267 (в редакції постанови КМУ від 24.01.2020 №90) Міністерство охорони здоров`я України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров`я.

Єдині кваліфікаційні вимоги встановлені Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск - 78 «Охорона здоров`я», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України №117 від 29.03.2002 із змінами згідно наказу Міністерства охорони здоров`я України №1977 від 31.10.2018 (надалі Довідник).

Відповідно до абзацу п`ятого та сьомого пункту 1 (Генеральний директор (директор)/начальник (завідувач) закладу охорони здоров`я) розділу Керівники Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78. «Охорона здоров`я» затвердженого та впровадженого в дію наказом Міністерства охорони здоров`я України №117 від 29.03.2002 та погодженого Міністерством праці та соціальної політики України (в редакції чинній з 13.12.2018, наказ №1977) до 01.01.2022 встановлено наступні кваліфікаційні вимоги - вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров`я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров`я». Стаж роботи на керівних посадах: для закладів національного рівня - не менше 10 років, обласного рівня - 7 років, районного рівня - 5 років. Для керівників закладів охорони здоров`я, які надають тільки первинну медичну допомогу, - не менше 3-х років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.

Рішенням сесії Кременецької міської ради Кременецького району Тернопільської області від 23.06.2022 №3904 затверджено Статут Комунального некомерційного підприємства «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради.

Згідно з п. 8.1 статуту КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради, що затверджений рішенням Кременецької міської ради №3904 від 23.06.22, органом до сфери управління якого належить КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради, є Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради.

В свою чергу, слід зазначити, що право першого заступника Кременецького міського голови призначати конкурс на заміщення вакантної посади директора КНП «Кременецька опорна лікарня» Кременецької міської ради не передбачено ні Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом.

Таким чином, право оголосити конкурс на заміщення вакантної посади заступник Кременецького міського голови не мав, тобто прийняв розпорядження, яке виходить за межі його компетенції, що зумовлює протиправність відповідного розпорядження.

Суд також враховує, що Велика Палата Верховного Суду неодноразово звертала увагу на те, що застосування конкретного способу захисту права або інтересу залежить як від змісту права чи інтересу, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення, невизнання або оспорення. Такі право чи інтерес мають бути захищені судом у спосіб, який є ефективним, тобто таким, що відповідає змісту відповідного права чи інтересу, характеру його порушення, невизнання або оспорення та спричиненим цими діяннями наслідкам.

Такі висновки сформульовані, зокрема, у постановах Великої Палати Верховного Суду від 05 червня 2018 року у справі № 338/180/17, від 11 вересня 2018 року у справі № 905/1926/16, від 30 січня 2019 року у справі № 569/17272/15-ц, від 01 жовтня 2019 року у справі № 910/3907/18.

Відтак, застосування судом того чи іншого способу захисту має приводити до відновлення порушеного права позивача без необхідності повторного звернення до суду (принцип процесуальної економії).

Відповідно до статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 5 КАС України визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. .

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.

Відповідно до ст. 139 КАС України на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір у розмірі 992,40 грн.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю. Визнати протиправним та скасувати розпорядження першого заступника Кременецького міського голови О. Мартинюка №166-ОД від 02.09.2022 року "Про проведення конкурсу та початок формування конкурсної комісії на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства "Кременецька опорна лікарня" Кременецької міської ради.

Стягнути на користь ОСОБА_1 понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в сумі 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) гривні 40 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Кременецької міської ради.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 13 грудня 2022 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- ОСОБА_1 (місцезнаходження/місце проживання: с.Іква,Кременецький район, Тернопільська область,47073 код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );

відповідач:

- Кременецька міська рада (місцезнаходження/місце проживання: вул. Шевченка, 67,м.Кременець,Тернопільська область,47003 код ЄДРПОУ/РНОКПП 04058338);

третя особа:

- Управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Кременецької міської ради (місцезнаходження/місце проживання: вул. Шевченка, 56,м. Кременець,Тернопільська область,47003 код ЄДРПОУ/РНОКПП 40210945) .

Головуючий суддяПодлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.12.2022
Оприлюднено21.12.2022
Номер документу107930339
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо прийняття громадян на публічну службу, з них

Судовий реєстр по справі —500/3310/22

Постанова від 13.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 12.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 22.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Постанова від 15.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 03.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 31.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Рішення від 08.12.2022

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Рішення від 08.12.2022

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні