Постанова
від 18.11.2022 по справі 760/18098/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/18098/20 3/760/35/22

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2022 року суддя Солом`янського районного суду міста Києва Ішуніна Л. М., за участю представника Київської міської митниці Держмитслужби - Келеберденка В. В., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , фізичної особи-підприємця, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених частиною першою статті 483 МК України,

В С Т А Н О В И В :

До Cолом`янського районного суду міста Києва від Київської міської митниці Держмитслужби надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 за ознаками порушення митних правил, передбачених частиною першою статті 483 МК України.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил від 06 липня 2020 року № 1150/10000/20 27 березня 2020 року в зоні митного контролю Відділу митного оформлення № 2 митного поста «Київ-спеціалізований» Київської митниці Держмитслужби (ЦСС ЗАТ «ДХЛ-ІНТЕРНЕШНЛ Україна»; м. Київ, вул. Лугова, 9), при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 6059541670, яке переміщувалось з території Китайської Народної Республіки від компанії «RION SPORTS PRODUCTS CO., LTD» на адресу одержувача - «PERESVIT» виявлено оригінали документів: рахунок-фактура (інвойс) від 20 жовтня 2019 року № СІ1020 на товари «LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт., вартістю 20 714,40 доларів США на умовах поставки FOB згідно з Інкотермс; пакувальний лист від 20 жовтня 2019 року № PL1020 на вищевказані товари в 77 картонних коробах; коносамент від 10 березня 2020 року № EURFLQ2010505ODS на товари, відправлені з порту «QINGDAO» (Циндао, Китай) до порту «Одеса» (Україна) у 40-футовому контейнері підвищеної місткості № SKHU9922644, а саме: «LADIES TRAINING T SHIRT, MEN'S TRAINING T SHIRT, MEN'S RUNNING T SHIRT, MEN'S RUNNING TANK TOP (жіночі футболки для тренувань, чоловічі футболки для тренувань, чоловічі футболки для бігу, чоловічі топи (майки) для бігу)» у кількості 77 вантажних місць (картонних коробів) загальною вагою брутто 498,50 кг, об`ємом 2,960 м3.

Відповідно до інформації, наявної на офіційному вебсайті компанії експрес?перевізника - «DHL» (www.dhl.com), 23 березня 2020 року міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 6059541670 доставлено на адресу одержувача.

Аналізом відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, представленого у вигляді порталу електронного сервісу, встановлено, що за адресою, на яку прямувало та було доставлено міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 6059541670 знаходиться юридична особа - ПП «ПЕРЕСВІТ» (ЄДРПОУ 21617236), одноосібним засновником якого є громадянин України ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_1 ), який, відповідно до відомостей, наявних в податкових базах даних, разом з громадянином України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ) є співзасновниками Міжнародної організації «УКРАЇНСЬКО-КИТАЙСЬКА АСОЦІАЦІЯ СПІВДРУЖНОСТІ» (ЄДРПОУ 35529897).

За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної митної служби України, зокрема - ЄАІС Держмитслужби та АСМО «Інспектор», встановлено, що 08 травня 2020 року в зоні діяльності Одеської митниці Держмитслужби (п/п «Одеський морський торговельний порт») за попередньою митною декларацією типу ІМ/40/ЕЕ від 23 квітня 2020 року № UA100120/2020/644106 на адресу ФОП « ОСОБА_1 » (РНОКПП НОМЕР_2 ) переміщено товари «LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт.

При цьому, у якості підстави для переміщення зазначених вище товарів до митного органу (Одеська митниця Держмитслужби) подано наступні документи: рахунок-фактура (інвойс) від 20 жовтня 2019 року № 1020 на товари «LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт., вартістю 4 244,05 доларів США на умовах поставки СРТ Київ згідно з Інкотермс, виставлений продавцем/експортером - компанією «RION SPORTS PRODUCTS CO., LTD» до покупця - «FOP ОСОБА_1» (ФОП « ОСОБА_1 »); коносамент від 10 березня 2020 року № EURFLQ2010505ODS на товари, відправлені з порту «QINGDAO» (Циндао, Китай) до порту «Одеса» (Україна) у 40-футовому контейнері підвищеної місткості № SKHU9922644, а саме: «LADIES TRAINING T SHIRT , MEN'S TRAINING T SHIRT, MEN'S RUNNING T SHIRT, MEN'S RUNNING TANK TOP (жіночі футболки для тренувань, чоловічі футболки для тренувань, чоловічі футболки для бігу, чоловічі топи (майки) для бігу)» у кількості 77 вантажних місць (картонних коробів) загальною вагою брутто 498,50 кг, об`ємом 2,960 м3.

16 травня 2020 року зазначені вище товари доставлено до Київської митниці Держмитслужби та того ж дня випущені у вільний обіг на митній території України за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ від 16 травня 2020 року № UA00120/2020/627359.

За результатами порівняння відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 6059541670 та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України та випущені у вільний обіг за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ від 16 травня 2020 року № UA00120/2020/627359, встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме: співпадають відомості щодо найменування, асортименту, індивідуальних особливостей, кількості, ваги, товарів, реєстраційних відомостей коносаменту, типу та номеру контейнера, якими здійснювалось їх перевезення тощо.

Відмінність полягає у відомостях щодо покупця товарів, їх фактурної вартості та умов їх поставки, а саме - у рахунку-фактурі (інвойсі) від 20 жовтня 2019 року № 1020, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, а в подальшому - до митного контролю та оформлення, загальна вартість товарів складає 4 244,05 доларів США на умовах поставки СРТ Київ згідно з Інкотермс, покупець - ФОП « ОСОБА_1 », а відповідно до відомостей, наявних в рахунку-фактурі (інвойсі) від 20 жовтня 2019 року № CI1020, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 6059541670, загальна вартість цих же товарів складає 20 714,40 доларів США на умовах поставки FOB згідно Інкотермс, покупець - «PERESVIT» (ПП «ПЕРЕСВІТ» (ЄДРПОУ 21617236).

Таким чином, за результатами перевірки встановлено, що товари «LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт., вартістю 20 714,40 доларів США або 555 529,14 грн (відповідно до офіційного курсу гривні до іноземних валют на дату переміщення товарів через митний кордон України 1 долар США - 26,81850000 грн.), переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Отже, ОСОБА_1 вчинив переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення, документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів на загальну суму 555 529,14 гривень, відповідальність за що передбачена частиною першою статті 483 Митного кодексу України.

В судовому засіданні представник Київської митниці Держмитслужби підтримав позицію митного органу та обставини викладені в протоколі про порушення митних правил та просив притягнути ОСОБА_1 до відповідальності за порушення митних правил, встановлених МК України.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - громадянин ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Згідно з частиною четвертою статті 526 МК України справа про порушення митних правил може бути розглянута за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за це правопорушення, лише у випадках, якщо є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про перенесення розгляду справи.

З урахуванням викладеного, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення представника Київської митниці Держмитслужби, дослідивши матеріали справи та долучені докази, суд приходить до такого висновку.

Відповідно до частини першої статті 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Статтею 486 МК України передбачено, що завданням провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог Закону.

Згідно з частиною 1 статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до статті 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил, здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

З аналізу вказаних правових норм статей 458 та 487 МК України, а також статей 2, 9, 11 КУпАП підставою для визнання особи винною в порушенні митних правил, як різновиду адміністративного правопорушення, є встановлення у вчиненому нею діянні всіх ознак складу такого правопорушення, в тому числі ознак суб`єктивної та об`єктивної сторони складу правопорушення.

Усі вказані елементи складу адміністративного правопорушення є неподільним цілим. Наявність цих елементів обов`язкова для кваліфікації конкретного діяння, як адміністративного проступку. Якщо, хоча б один з них відсутній, або не відповідає вимогам, що передбачені відповідною статтею глави 68 МК України, вказане діяння не є порушенням митних правил.

Суд установив, що 06 липня 2020 року головним державним інспектором відділу оперативного реагування № 1 (у м. Київ) управління забезпечення протидії митним правопорушенням Київської митниці Держмитслужби Поліщуком О. В. складено відносно ОСОБА_1 протокол № 1150/10000/20 про порушення митних правил за частиною першою статті 483 МК України.

На думку представника митного органу, в діях фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил передбачених частиною першою статті 483 МК України, а саме, переміщення товарів загальною вартістю 555 529,14 грн через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

Диспозицією частини першої статті 483 МК України передбачено порушення митних правил, яке полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Об`єктивною стороною порушення митних правил, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 483 МК України, - є дії спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто є активна поведінка (вчинок) особи.

Суб`єктивна сторона вказаного адміністративного правопорушення, характеризується лише умисною формою вини.

Таким чином, обов`язковою кваліфікуючою ознакою складу даного адміністративного правопорушення є умисел на його вчинення.

Згідно зі статтею 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала або свідомо допускала настання цих наслідків.

Склад правопорушення є єдиною та головною підставою для юридичної відповідальності.

Згідно з пунктом 5 частиною другою статті 265 МК України декларант може здійснювати декларування товарів самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Відповідно до частини першої статті 266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.

Відповідно до частин першої та сьомої статті 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідченні електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої особи. Перелік відомостей, що підлягають внесенню до митних декларацій, обмежується лише тими відомостями, які є необхідними для цілей справляння митних платежів, формування митної статистики, а також для забезпечення додержання вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Частиною першою статті 483 МК України як спосіб приховування від митного контролю визначено подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення його митної вартості.

Згідно з пунктом 5 постанови Пленуму Верховного Суду України №8 від 03 червня 2005 року «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» незаконним переміщенням предметів із приховуванням від митного контролю - є їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлення сховищ, тайників та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з наданням митному органу як підстави для переміщення товару підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності (абз.4 пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03 червня 2005 року №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»).

Пунктом 28 статті 4 МК України визначено, що митні правила - встановлений Митним кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем, або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів Митним кодексом та іншими законами України.

Таким чином, особи, які переміщують товари на митну територію України, повинні дотримуватися митних правил, визначених у Кодексі; за порушення (недотримання) цих правил у Кодексі передбачено адміністративну відповідальність.

Стаття 495 МК України визначає, що доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У пункті 43 рішення Європейського суду з прав людини від 14 лютого 2008 року у справі «Кобець проти України» (з урахуванням первісного визначення принципу «поза розумним сумнівом» у справі «Авшар проти Туреччини») визначено, що доказування, зокрема, має випливати із сукупності ознак чи неспростованих презумцій, достатньо вагомих, чітких та узгоджених між собою, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість особи доведено поза розумним сумнівом.

Судом установлено, що товари, які переміщувалися через митний кордон України на адресу ФОП « ОСОБА_1 », а саме: LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт., вартістю 20 714,40 доларів США або 555 529,14 грн (відповідно до офіційного курсу гривні до іноземних валют на дату переміщення товарів через митний кордон України 1 долар США - 26,81850000 грн), були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, громадянин України ОСОБА_1 , належним чином повідомлений про час розгляду справи, в судове засідання не з`явився, обставин, викладених у протоколі, не спростував.

Оцінюючи матеріали справи у їх сукупності, суд вважає, що в діях громадянина України ОСОБА_1 наявні ознаки складу адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 МК України та винуватість останнього у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 МК України повністю підтверджується дослідженими у судовому засіданні доказами, зокрема, даними протоколу про порушення митних правил від 06 липня 2020 року № 1150/10000/20, міжнародними транспортними документами, службовою запискою.

Відповідно до вимог статті 245 КУпАП України, завданням судді при розгляді справ про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

На підставі вищезазначеного, обираючи вид стягнення, суд враховує характер вчиненого правопорушення, а також обставини, за яких було вчинено правопорушення.

Судом установлено, що вартість товару, а саме: LADIES TRAINING T-SHIRT (жіночі футболки для тренувань) - 1 084 шт., MEN'S TRAINING-T SHIRT (чоловічі футболки для тренувань) - 1 418 шт., MEN'S RUNNING T SHIRT (чоловічі футболки для бігу) - 858 шт., MEN'S RUNNING TANK TOP (чоловічі топи (майки) для бігу) - 513 шт.» у загальній кількості 3 873 шт., становить 20 714,40 доларів США, що станом на дату переміщення товарів через митний кордон України складає 555 529,14 грн.

Безпосередні предмети правопорушення в порядку статті 511 МК України не вилучалися, так як були оформлені у вільний обіг.

Таким чином, з урахуванням обставин справи, суд приходить до висновку про накладення на громадянина України ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 555 529,14 грн та накладення стягнення вартості безпосередніх предметів порушення митних правил в розмірі 555 529,14 грн.

Відповідно до статті 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Отже з огляду на вищевказані норми права та Закону України «Про судовий збір» з громадина України ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 496,20 грн.

На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 235, 236, 257, 458, 459, частиною першою статті 483, 526-529 МК України, статтями 40-1, 283, 284, 294 КУпАП, суд

П О С Т А Н О В И В :

Визнати винним громадянина України ОСОБА_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 Митного Кодексу України.

Накласти на громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , фізичну особу-підприємця, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_2 , адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що складає 555 529,14 (п`ятсот п`ятдесят п`ять тисяч п`ятсот двадцять дев`ять гривень 14 коп.) грн, із накладенням стягнення у розмірі вартості безпосередніх предметів порушення митних правил - 555 529,14 (п`ятсот п`ятдесят п`ять тисяч п`ятсот двадцять дев`ять гривень 14 коп.) грн.

Штраф підлягає сплаті на наступні реквізити: ГУК у м. Києві/ Солом`янський район/21081100, ЄДРПОУ: 37993783; МФО: 899998; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); р/рахунок: UA568999980313040106005026010; Призначення платежу: сплата до державного бюджету адміністративного штрафу від (ПІБ порушника) за протоколом про порушення митних правил № (номер справи).

Стягнути з громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , фізичної особи-підприємця, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_2 , судовий збір в розмірі 496,20 грн, який підлягає сплаті на наступні реквізити: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя Л. М. Ішуніна

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.11.2022
Оприлюднено27.12.2022
Номер документу108044352
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —760/18098/20

Постанова від 18.05.2023

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Журба Сергій Олександрович

Постанова від 28.04.2023

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Журба Сергій Олександрович

Постанова від 18.11.2022

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Ішуніна Л. М.

Постанова від 19.01.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Сілкова Ірина Миколаївна

Постанова від 27.11.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Жовноватюк В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні