Рішення
від 09.11.2022 по справі 519/832/19
КОМІНТЕРНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 519/832/19

провадження №2/504/442/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.11.2022смт.Доброслав

Комінтернівський районний суд Одеської області в складі:

головуючого судді Вінської Н.В.,

секретаря Коцар А.М.,

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , за участю третьої особи державного реєстратора ГТУЮ в Одеській області Павлова Олександра Васильовича про відновлення становища, яке існувало до його порушення.

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду із позовом, який в ході розгляду справи був уточнений та із урахуванням уточнень просив суд: визнати недійсними рішення юридичної особи код ЄДРПОУ: 26210746: протокол №1 загальних зборів членів ГО «Т «Восток» від 21.04.2018 року, документ що підтверджує правомочність прийнятих рішень від 21.04.2018 року та скасувати: Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах: 11.05.2018 15581070008000466; ОСОБА_3 ; Головне територіальне управління юстиції в Одеській області; зміні керівника юридичної особи.

У обґрунтування позову, зазначив, що ОСОБА_2 було подано державному реєстратору ГТУЮ ОСОБА_3 заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу. В результаті чого 11.05.2018 року державним реєстратором було внесено зміни до відомостей про юридичну особу, а саме: зміна повного найменування, зміна скороченого найменування, зміна місцезнаходження та зміна керівника. Вважає, що при проведенні реєстраційних дій державний реєстратор Павлов О.В. не звернув уваги на те, що протокол зальних зборів членів Громадської організації «Товариство «ВОСТОК» 21.04.2018 року та реєстр учасників, надані державному реєстратору, не відповідають дійсності, оскільки Правління Товариства «Восток» загальні збори 21.04.2018 року не ініціювали та не проводили; документ що підтверджує правомочність прийнятих рішень від 21.04.2018 року суперечить Статуту ГО «Т «Восток»; реєстр учасників Загальних зборів, поданих ОСОБА_4 не є реєстром учасників Товариства «Восток», ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 не є членами Товариства «Восток». Зазначає, що на його думку протокол №1 загальних зборів членів ГО «Т «Восток» від 21.04.2018 року, документ що підтверджує правомочність прийнятих рішень від 21.04.2018 року, реєстр осіб, присутніх на загальних зборах та Протокол №1 від 11.04.2018 року засідання правління Товариства «Восток» є недійсними.

ОСОБА_1 у судове не з`явився, надавши заяву про розгляд справи без його участі.

Відповідача ОСОБА_2 у судове засідання не з`явився, про причини неявки суду не повідомив, надав відзив на позов у якому просив у задоволенні позову відмовити. Додатково надав рішення Одеського окружного адміністративного суду від 13.02.2019 року та постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 14.05.2019 року у справі №1540/4647/18.

Розглянувши уточнену позовну заяву, дослідивши матеріали справи, оглянувши реєстраційну справу, суд приходить до висновку, що у задоволенні позову слід відмовити виходячи з наступного.

Судовим розглядом встановлено, що відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11.09.2018 року відносно ГО "ГТ "ВЕТЕРАН", державним реєстратором Павловим Олександром Васильовичем Головне територіальне управління юстиції в Одеській області, 11.05.2018 року вчинено реєстраційні дії: "державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи", інші зміни; а також "зміна повного найменування, зміна скороченого найменування, зміна місцезнаходження". Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника юридичної особи /а.с.8-11/.

Відповідно до матеріалів реєстраційної справи №1_558_000466_04 юридичної особи, 07.05.2018 року ОСОБА_4 для проведення вищевказаних реєстраційних дій надав: заяву про державну реєстрацію від 07.05.2018 року (Форма №3); протокол загальних зборів членів Громадської організації «Товариство «ВОСТОК» від 21.04.2018 року №1; документ, що підтверджує правомочність прийняття рішень від 21.04.2018 року; відомості про керівні органи; квитанцію про сплату адміністративного збору; реєстр осіб, присутніх на загальних зборах; статут у новій редакції.

Згідно з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 02.04.2018 року, Громадська організація "Товариство "ВОСТОК" (ідентифікаційний код юридичної особи 26210746) зареєстрована 17.06.2002 року, 19.09.2007 року за №1 558 120 0000 000466; місцезнаходження юридичної особи: 67300, Одеська область, Березівський район, м. Березівка, вул. 31 Березня, будинок 69; ОСОБА_8 /а.с.8/.

Відповідно до потоколу №1 від 21.04.2018 року /а.с.12/ загальних зборів членів Громадської організації "Товариство "ВОСТОК", до порядку денного були включені питання: обрання голови та секретаря загальних зборів ГО «Т «ВОСТОК» та уповноваження ї на підписання цього протоколу; зміну найменування юридичної особи (повного та скороченого); обрання керівника організації; затвердження статуту організації у навій редакції; внесення змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; зміну мети (цілі) діяльності організації;

За підсумками голосування вирішили: обрати головою загальних зборів ОСОБА_7 та секретарем Шаркова В.Ф. та уповноважити їх на підписання цього протоколу; змінити найменування організації (повне та скорочене), а саме: Громадська організація "Гаражне товариство "ВЕТЕРАН", скорочене - ГО "ГТ "ВЕТЕРАН"; обрати керівником ГО "ГТ "ВЕТЕРАН" Климцева Сергія Анатолійовича; затвердити статут ГО "ГТ "ВЕТЕРАН" у новій редакції та уповноважити ОСОБА_4 його підписати; зареєструвати ГО "ГТ "ВЕТЕРАН" за адресою: АДРЕСА_1 ; змінити мету (цілі) діяльності у статуті організації та затвердити в такій редакції: задоволення та захист законних соціальних, економічних та інших спільних інтересів своїх членів.

Всього членів ГО "Т "ВОСТОК" - 249 чол. На зборах присутні - 139 чол. Голосували: за - 139 чол., проти - 0, утримались - 0.

У документі, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до Статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, зазначено, що рішення про скликання загальних зборів Громадської організації «Товариство «ВОСТОК» прийнято на засіданні Правління ГО «Т «ВОСТОК» від 11.04.2018 року, що відповідає пункту 9.5 Статуту ГО «Т «ВОСТОК».

Станом на 21.04.2018 року в ГО «Т «ВОСТОК» 249 членів.

Згідно пункту 8.10 статуту ГО «Т «ВОСТОК» загальні збори правомочні, коли на них присутні більше половини його членів від загальної кількості ГО «Т «ВОСТОК».

Відповідно до протоколу загальних зборів ГО «Т «ВОСТОК» від 21.04.2018 року на загальних зборах були присутні 139 членів з 249.

Таким чином, відповідно до пункту 8.10 статуту ГО «Т «ВОСТОК» загальні збори є правомочними.

Пр. питанням порядку денного загальних зборів ГО «Т «ВОСТОК» від 21.04.2018 року члени ГО «Т «ВОСТОК» проголосували «за» - 139, «проти» - 0, «утримались» - 0.

Відповідно до пункту 8.11 статуту ГО «Т «ВОСТОК» рішення прийняті на загальних зборах вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше 3/4 членів ГО «Т «ВОСТОК» присутніх на загальних зборах членів товариства.

11 травня 2018 року державний реєстратор Головного територіального управління юстиції в Одеській області Павлов О.В., за результатами розгляду поданої ОСОБА_4 заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керуючись ч.4 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", вирішив: провести державну реєстрацію змін до відомостей про Громадську організацію "Товариство "ВОСТОК", що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд виходив з того, що позивачем не доведено, а судовим розглядом не встановлено, що протокол зальних зборів членів Громадської організації «Товариство «ВОСТОК» 21.04.2018 року та реєстр учасників, надані державному реєстратору, не відповідають дійсності, як на це вказує позивач.

Суд зазначає, що колегією суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у постанові від 14.05.2019 року, було встановлено правомочність прийняття рішення у відповідності до Статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру та зазначено, що рішення про скликання загальних зборів Громадської організації «Товариство «ВОСТОК» прийнято на засіданні Правління ГО «Т «ВОСТОК» від 11.04.2018 року, відповідає пункту 9.5 Статуту ГО «Т «ВОСТОК».

Ухвалюючи рішення суд зазначає, ОСОБА_4 було подано державному реєстратору усі передбачені законом документи, необхідні для прийняття зазначеного рішення, що оскаржується, зазначене також було встановлено рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 13.02.2019 року у справі №1540/4647/18.

Відповідно до ч.4 ст. 82 ЦПК України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Суд критично оцінює доводи позивача в частині того, що ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 не є членами Товариства «Восток», як на це вказує позивач, оскільки будь яких доказів того, що вони станом на 21.04.2018 року не були членами Товариства або вибули із його складу, суду надано не було.

З урахуванням положень п. 25 Рішення Європейського суду з прав людини у справі «Проніна проти України» (Заява N 63566/00) від 18 липня 2006 року суд зобов`язаний оцінити кожен специфічний, доречний та важливий аргумент, а інакше суд не виконає свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікованої Законом України № 475/97-ВР від 17.07.97р).

Згідно позиції Європейського суду з прав людини принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення ( «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v. Spain)).

Статтею 15ЦК України встановлено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

У відповідності до норми 16 ЦК України, способами захисту цивільних прав та інтересів судом, зокрема, є визнання права; визнання правочину недійсним; припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення; примусове виконання обов`язку в натурі; зміна правовідношення; припинення правовідношення; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; відшкодування моральної (немайнової) шкоди; визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

Відповідно ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 року №755-IV (далі - Закон №755-IV).

Згідно ч.1 ст.9 Закону №755-IV, відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.14 Закону №755-IV, документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред`являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Згідно ч.1 ст.15 Закону №755-IV, документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам: 1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію); 2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами); 3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст; 4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством; 5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена; 6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.

Відповідно до ч.4 ст.17 Закону №755-IV, для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв`язку з юридичною особою; 3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об`єднання, політичні партії; 4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування; 5) відомості про керівні органи громадського формування (ім`я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів; 6) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов`язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи; 7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36цього Закону; 8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі; 9) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов`язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа; 10) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов`язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи; 11) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування; 12) звіт про результати емісії акцій у випадку, передбаченому абзацами третім і четвертим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону; 13) звіт про оцінку майна у випадку, передбаченому абзацом сьомим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону.

Згідно п.1 ч.1 ст.25 Закону №755-IV, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.

Відповідно до ч.2 ст.25 Закону №755-IV, порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів; 10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі). Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.26 Закону №755-IV, розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.

Згідно ч.1 ст.27 Закону №755-IV, підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону; 6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі; 7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Відповідно до ч.1 ст.28 Закону №755-IV, підстави для відмови у державній реєстрації: 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; 3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи; 4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; 5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України; 6) документи суперечать статуту громадського формування; 7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи; 8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону; 9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.

Згідно ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ст. 76 ЦПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно ст. 77 ЦПК України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, що не стосуються предмета доказування.

Таким чином із урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що у задоволенні позову слід відмовити.

На підставі викладеного, керуючись Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" відповідно до ст.ст.12,13,81,76-77, 80-81, 141, 263-265,ЦПК України, суд,-

Вирішив:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , за участю третьої особи державного реєстратора ГТУЮ в Одеській області Павлова Олександра Васильовича про відновлення становища, яке існувало до його порушення відмовити.

Після набрання рішення законної сили повернути до Управління державної реєстрації Південного міжрегіонального управління юстиції, реєстраційну справу №1_558_000466_04, яка була витребувана ухвалою Комінтернівського районного суду Одеської області від 08.12.2020 року.

Рішення може бути оскаржено до Одеського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення строку на апеляційне оскарження протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя: Н.В. Вінська

СудКомінтернівський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення09.11.2022
Оприлюднено30.12.2022
Номер документу108161044
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них страхування, з них інших видів кредиту

Судовий реєстр по справі —519/832/19

Ухвала від 24.10.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ситнік Олена Миколаївна

Ухвала від 11.04.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ситнік Олена Миколаївна

Постанова від 15.02.2024

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Дришлюк А. І.

Постанова від 15.02.2024

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Дришлюк А. І.

Ухвала від 14.02.2024

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Дришлюк А. І.

Ухвала від 14.12.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Дришлюк А. І.

Ухвала від 30.06.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Князюк О. В.

Ухвала від 22.05.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Склярська І. В.

Ухвала від 02.05.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Склярська І. В.

Ухвала від 27.04.2023

Цивільне

Одеський апеляційний суд

Склярська І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні