Ухвала
від 30.12.2022 по справі 640/30876/21
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

м. Київ

30 грудня 2022 року

справа №640/30876/21

адміністративне провадження №К/990/37551/22

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Ханової Р. Ф.,

суддів - Васильєвої І. А., Хохуляка В. В.,

перевіривши касаційну скаргу Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків

на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 червня 2022 року

та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2022 року

у справі №640/30876/21

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сав-Дістрибьюшн»

до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

УСТАНОВИВ:

05 вересня 2022 року до Верховного Суду надійшла касаційна скарга Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 червня 2022 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2022 року у справі №640/30876/21.

Під час перевірки касаційної скарги встановлено, що вона не відповідає вимогам статті 330 КАС України, а тому підлягає залишенню без руху, з огляду на таке.

Пунктом 4 частини другої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у касаційній скарзі зазначається підстава (підстави), на якій (яких) подається касаційна скарга з визначенням передбаченої (передбачених) статтею 328 цього Кодексу підстави (підстав).

Касаційна скарга подається на підставі пункту 3 частини четвертої статті 328 цього Кодексу якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах.

В касаційній скарзі скаржник як на підставу оскарження посилається на пункт 3 частини четвертої статті 328 КАС України, при цьому зазначає, що суди надали невірну юридичну оцінку обставинам, що мають значення для справи, неправильно розтлумачили та порушили норми матеріального права - пп. 134.1.1. п. 134.1. ст. 134, п. 198.1, п. 198.3. ст.198, п. 200.1, п. 200.2 ст. 200 ПК України, п.5, п. 7, п. 10, п. 11 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29 листопада 1999 року № 290.

При цьому, скаржник не зазначає, у чому полягає помилка судів попередніх інстанцій при застосуванні наведених вище норм. Верховний Суд неодноразово висловлював свою позицію щодо застосування зазначених в касаційній скарзі норм, а тому підстави визначені в касаційній скарзі не узгоджуються з суттю норми пункту 3 частини четвертої статті 328 КАС України. Відповідач також не висловлює в касаційній скарзі свою думку стосовно того як зазначені норми мають бути застосовані судом.

Так, у разі подання касаційної скарги на підставі цього пункту (відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах) скаржник повинен чітко вказати, яку саме норму права судами першої та (або) апеляційної інстанцій було застосовано неправильно, а також обґрунтувати у чому полягає помилка судів при застосуванні відповідної норми права та як, на думку скаржника, відповідна норма повинна застосовуватися. Підстави касаційного оскарження мають бути доведені щодо кожної норми матеріального права в розрізі кожного податкового повідомлення-рішення.

Враховуючи викладене, касаційну скаргу необхідно залишити без руху, встановивши строк, протягом якого скаржник має усунути виявлені недоліки, шляхом надання до суду уточнену касаційну скаргу з чітким визначенням підстав касаційного оскарження в розумінні статті 328 КАС України.

На підставі вищенаведеного та керуючись положеннями статей 169, 330, 332 КАС України, Суд,

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Центрального міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 червня 2022 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2022 року у справі №640/30876/21 залишити без руху, надавши скаржнику строк тривалістю десять днів для усунення виявлених недоліків касаційної скарги з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

Після усунення недоліків касаційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду.

Роз`яснити заявнику касаційної скарги, що у разі невиконанні вимог цієї ухвали, касаційну скаргу буде повернуто.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає

Судді Р. Ф. Ханова

І. А. Васильєва

В. В. Хохуляк

Дата ухвалення рішення30.12.2022
Оприлюднено02.01.2023
Номер документу108212723
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —640/30876/21

Постанова від 14.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 14.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 10.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 30.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 30.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні