Рішення
від 09.01.2023 по справі 560/9769/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/9769/22

РІШЕННЯ

іменем України

09 січня 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Гнап Д.Д. розглянув адміністративну справу за позовом заступника керівника Окружної прокуратури міста Хмельницького в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика" про зобов`язання вчинити дії.

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

Заступник керівника Окружної прокуратури міста Хмельницького в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області звернувся в суд з позовом до приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика", в якому просить:

- зобов`язати приватне акціонерне товариство "Хмельницька макаронна фабрика" привести у стан готовності захисну споруду - сховище № 84191, що знаходиться за адресою: вул. М. Кропивницького, 7 м. Хмельницький, з метою використання її за призначенням у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у ході вивчення стану додержання законів при використанні захисних споруд цивільного захисту населення на території Хмельницької міської територіальної громади, а також матеріалів звернення громадян встановлено, що захисна споруда цивільного захисту, яка належить та експлуатується приватним акціонерним товариством "Хмельницька макаронна фабрика", знаходиться у непридатному для використання у воєнний час за цільовим призначенням стані. Вказує, що станом на день подання позовної заяви позивач лише частково усунув порушення, зазначенні Головним управлінням Державної служби з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області у приписі від 27 жовтня 2021 року. Вказує, що подання цієї позовної заяви спрямоване на усунення порушень законодавства у сфері обороноздатності держави, на забезпечення захисту цивільного населення, особливо у питаннях підтримання колективних засобів захисту, якими є захисні споруди та інші місця можливого перебування людей для збереження їх життя та здоров`я у разі ведення активних військових дій на території міста Хмельницький.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Вказує, що ним виконано вимоги пункту 11 та частково виконано пункти 12, 13, 16 припису № 760 від 27 жовтня 2021 року. Пункти 14, 15, 16 виконати неможливо у зв`язку із скрутним фінансовим становищем підприємства. Зауважує, що про стан сховища №84191 попередній голова правління його не повідомив, жодного документа що, стосується сховища не передав.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 16 вересня 2022 року відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2022 року відмовлено у задоволенні клопотань приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика" про розгляд справи у порядку загального позовного провадження, про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, про залишення позову без розгляду.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 січня 2023 року відмовлено у задоволенні клопотання приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика" про зупинення провадження у справі № 560/9769/22.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Окружною прокуратурою міста Хмельницького з метою вжиття заходів представницького характеру за фактами неправомірного використання захисних споруд в умовах воєнного стану встановлено, що Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області під час проведення заходів державного нагляду виявлено факти порушення вимог законодавства щодо утримання захисних споруд цивільного захисту, допущені, зокрема приватним акціонерним товариством "Хмельницька макаронна фабрика" щодо утримання сховища № 84191.

На підставі наказу (з основної діяльності) Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області від 11.10.2021 року № 514 "Про проведення позапланових перевірок" здійснено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика".

За результатами проведення позапланового заходу державного контролю (нагляду) складено Акт від 22.10.2021 року № 1154, відповідно до якого виявлено такі порушення вимог законодавства щодо захисної споруди приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика": 11. Захисна споруда не забезпечена засобами зв`язку та оповіщення (телефон, радіо); 12. Не утримуються в належному технічному стані комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення; 13. Ведення документації захисної споруди, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробовувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо не забезпечено; 14. Не проводиться перевірка справності систем вентиляції щодо справності вентиляторів припливних і витяжних систем, ФП, РУ, ГК, герметичних з`єднань повітропроводів, повітрозабірних і витяжних каналів, противибухових пристроїв; 15. Щорічна перевірка системи вентиляції сховища (записи у журналі перевірки сховища (протирадіаційного укриття) не проводиться); 16. Формування (відповідальна особа) з утримання та експлуатації сховища не забезпечені спеціальним інвентарем та майном, у тому числі радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки та зв`язку.

27 жовтня 2021 року Хмельницьким районним управлінням Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області складено Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 760, відповідно до якого приватне акціонерне товариство "Хмельницька макаронна фабрика" належить до суб`єктів господарювання із високим ступенем ризику. Також у приписі вимагається від товариства вжити ряд заходів щодо захисної споруди, а саме: захисну споруду забезпечити засобами зв`язку та оповіщення (телефон, радіо); забезпечити утримання в належному технічному стані комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення; забезпечити ведення документації захисної споруди, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробовувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо; провести перевірку справності систем вентиляції щодо справності вентиляторів припливних і витяжних систем, ФП, РУ, ГК, герметичних з`єднань повітропроводів, повітрозабірних і витяжних каналів, противибухових пристроїв; забезпечити проведення щорічної перевірки системи вентиляції сховища (із записом у журналі перевірки сховища (протирадіаційного укриття); формування (відповідальна особа) з утримання та експлуатації сховища спеціальним інвентарем та майном, у тому числі радіаційної і хімічної розвідки, спеціальної обробки та зв`язку.

Припис від 27.10.2021 року № 760 надісланий товариству рекомендованим листом від 27.10.2021 року.

Відповідно до паспорта сховища № НОМЕР_1 , що знаходиться по вулиці Галана, 15 (зараз вул. Кропивницького, 7), воно належить ЗАТ "Хмельницька макаронна фабрика", яке експлуатує сховище в мирний час як склад, дата прийняття в експлуатацію 1986 рік, час приведення сховища в готовність 12 годин.

Згідно з облікової картки сховища № НОМЕР_1 його місткість становить 150 чоловік, загальна площа - 188,8 м. кв..

У листі від 30.05.2022 року № 1995 Хмельницьке районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області повідомило заступника керівника окружної прокуратури міста Хмельницького, що у зв`язку із встановленням мораторію на проведення заходів державного нагляду (контролю) Хмельницьке районне управління не має можливості провести позапланові заходи державного нагляду та встановити факт виконання чи невиконання пунктів зазначених у приписах перевірок. Також повідомило, що від закладів та установ не надходило матеріалів щодо виконання порушень.

На запит Хмельницького районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області щодо виконання заходів з приведення сховища № 84191 у готовність до використання, приватне акціонерне товариство "Хмельницька макаронна фабрика" листом від 30.08.2022 року № 242 повідомило, що пункт 11 припису № 760 від 27.10.2021 року виконано, пункти 12, 13, 16 виконано частково. У листі також просить відтермінувати виконання вимог пунктів 14, 15, 16.

Вважаючи, що оскільки Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області не можливо перевірити стан виконання вимог пунктів, зазначених у приписі, прокурор пред`являє цей позов в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області.

IV. ОЦІНКА СУДУ

Відповідно до приписів статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене положеннями статті 2, 23 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII (далі - Закон № 1697-VII) та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно із частиною першою, положеннями частини третьої статті 23 Закону № 1697-VII представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави. Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Частиною четвертою статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

У цьому випадку спеціально уповноваженим державною органом на здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту є Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області.

Разом з тим, знаючи про тривале невиконання приватним акціонерним товариством "Хмельницька макаронна фабрика" вимог чинного законодавства щодо приведення у стан готовності захисної споруди - сховища № 84191, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану", введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", не вжито необхідних заходів з метою зобов`язання власника сховища вчинити певні дії. Наведене стало підставою для звернення прокурора до суду з цим позовом.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022 на території України з 24 лютого 2022 року на 30 діб введено воєнний стан, який продовжений до 19 лютого 2023 року на підставі указів Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 14 березня 2022 року № 133/2022, від 18 квітня 2022 року № 259/2022, від 17 травня 2022 року № 341/2022, від 12 серпня 2022 року № 573/2022, від 7 листопада 2022 року № 757/2022.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про оборону України" від 6 грудня 1991 року № 1932-XII (далі - Закон № 1932-XII) оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Приписами статті 3 Закону № 1932-XII передбачено, що підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу цивільного захисту України, є комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу цивільного захисту України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Згідно з частиною четвертою статті 32 Кодексу цивільного захисту України для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України (частина п`ята статті 32 Кодексу цивільного захисту України).

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138 (далі - Порядок № 138) визначено, що утримання захисних споруд - це комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини восьмої статті 32 Кодексу цивільного захисту України утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку № 138 передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до пункту 3 Порядку № 138 балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Приписами частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року № 579 (далі - Вимоги № 579), споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог № 579).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпунктів 1, 2, 4 пункту 2 розділу VI Вимог № 579 для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог № 579 визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8, 9 пункту 2 Розділу VI Вимог № 579 під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням.

Отже, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено частиною восьмою статті 32 Кодексу цивільного захисту України та пунктом 9 Порядку № 138.

Відповідно до Акту, складеного за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, від 22.10.2021 року № 1154 та Припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 27.10.2021 року № 760 сховище № 84191, що належить приватному акціонерному товариству "Хмельницька макаронна фабрика", належить до об`єктів із високим ступенем ризику.

Тобто, станом на початок збройної агресії проти України захисна споруда цивільного захисту - сховище № 84191, перебувала в стані обмеженої готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення сховища № 84191 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

До аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у постанові від 03 жовтня 2018 року у справі № 826/12192/16 та у постанові від 25 липня 2019 року у справі № 820/5164/15.

Судом встановлено, що на час розгляду справи захисна споруда цивільного захисту - сховище № 84191, що знаходиться за адресою: вул. М. Кропивницького, 7 м. Хмельницький, яке належить приватному акціонерному товариству "Хмельницька макаронна фабрика", не приведена до стану готовності, що підтверджується наявним в матеріалах справи доказами (листом від 30.08.2022 року № 242). Вказане не заперечується і відповідачем.

Суд критично оцінює доводи відповідача про неможливість приведення сховища №84191 у стан готовності з огляду на те, що попередній голова правління не повідомив про стан сховища та не передав новому голові жодного документа, оскільки наведена обставина не звільняє відповідача, що є власником сховища, від обов`язку забезпечувати утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання.

Отже, на цей час відповідачем не забезпечено утримання захисної споруди цивільного захисту - сховища № 84191, у готовності до використання за призначенням.

За нормами частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням викладеного вище, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Судові витрати, сплачені позивачем при поданні позовної заяви, відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, з відповідача стягненню не підлягають.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов заступника керівника Окружної прокуратури міста Хмельницького в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до приватного акціонерного товариства "Хмельницька макаронна фабрика" задовольнити.

Зобов`язати приватне акціонерне товариство "Хмельницька макаронна фабрика" привести у стан готовності захисну споруду - сховище № 84191, що знаходиться за адресою: вул. М. Кропивницького, 7, м. Хмельницький, з метою використання її за призначенням у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09 липня 2018 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 09 січня 2023 року

Позивач:Заступник керівника Окружної прокуратури міста Хмельницького в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області (вул. Проскурівська, 63, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29001 , код ЄДРПОУ - 02911102) Відповідач:Приватне акціонерне товариство "Хмельницька макаронна фабрика" (вул. Марка Кропивницького, 7, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29015 00380511)

Головуюча суддя Д.Д. Гнап

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.01.2023
Оприлюднено11.01.2023
Номер документу108292666
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —560/9769/22

Постанова від 20.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 10.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Рішення від 09.01.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 26.10.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 15.09.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні