Постанова
від 24.01.2023 по справі 903/694/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

про визнання банкрутом

24 січня 2023 року Справа № 903/694/22

Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,

за відсутності учасників справи у зв`язку з їх неявкою у судове засідання, розглянувши справу

за заявою Приватного підприємства "Трок Маркет"

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс"

про банкрутство

встановив: ПП "Трок Маркет" звернулося до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс", в якій просило:

- відкрити провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс";

- визнати кредиторські вимоги ПП "Трок Маркет" до ТОВ "Лутекс" в сумі 109839148грн 16коп.;

- розпорядником майна ТОВ "Лутекс" призначити арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича.

Також, до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство додана заява арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича про участь у справі про банкрутство.

22.09.2022 від боржника - ТОВ "Лутекс" надійшло пояснення, в якому боржник підтверджує наявність заборгованості перед кредитором на загальну суму 109839148,16 грн. за договором від 05.12.2017 про врегулювання заборгованості. Повідомляє про те, що на даний час ТОВ "Лутекс" не здійснює господарської діяльності та перебуває у важкому фінансовому становищі, у встановлені терміни погасити заборгованість перед ПП "Трок Маркет" не змогло. Заборгованість буде погашена після надходження коштів на банківські рахунки товариства.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 29.09.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194); визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги ПП "Трок Маркет" до ТОВ "Лутекс" на загальну суму 109863958грн. 16коп. (в тому числі: 109 839 148 грн. 16 коп. заборгованість та 24810грн. судовий збір за звернення із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 13.03.2022 року; розпорядником майна ТОВ "Лутекс" призначено арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ); розгляд справи в попередньому засіданні призначено "20" грудня 2022 р.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 30.09.2022 за №69327 на офіційному веб-порталі судової влади України було здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс".

13.10.2022 від арбітражного керуючого Пасічника О.О. надійшов лист та повідомлення про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Лутекс".

21.10.2022 на адресу господарського суду від Головного управління ДПС у Волинській області надійшла заява (вх.№01-78/72/22) про визнання кредиторських вимог, в якій кредитор просило визнати кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Волинській на суму 1623081грн 67коп та на суму 4962грн (судовий збір) - вимоги першої черги.

Ухвалою суду від 28.10.2022 заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання кредиторських вимог до боржника прийнято до розгляду; призначено розгляд заяви в попередньому засіданні "20" грудня 2022 р.; зобов`язано розпорядника майна боржника ТОВ "Лутекс", арбітражного керуючого Пасічника О.О. розглянути заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання кредиторських вимог до боржника та надати заявнику та суду нормативно-документальні обґрунтування щодо визнання або відхилення кредиторських вимог.

08.11.2022 від арбітражного керуючого (розпорядника майна) надійшов звіт про проведену роботу розпорядника майна у справі №903/694/22 про банкруство ТОВ "Лутекс" з реєстром вимог кредиторів станом на 07.11.2022 та іншими документами.

Крім того, 08.11.2022 арбітражний керуючий (розпорядник майна) подав лист про розгляд арбітражним керуючим кредиторських вимог Головного управління ДПС у Волинській області.

19.12.2022 від арбітражного керуючого надійшов лист про долучення додаткових доказів.

Ухвалою суду від 20.12.2022 заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника задоволено; визнано у встановленому порядку доведені грошові вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) на загальну суму 1628043грн. 67коп.; зобов`язано розпорядника майна ТОВ "Лутекс" арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича відповідно до ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства внести до реєстру кредиторів вимоги конкурсних кредиторів у наступних розмірах: 1) Приватного підприємства "Трок Маркет" на загальну суму 109863958грн. 16коп.: 24810грн. - вимоги першої черги, 109839148,16грн. - вимоги четвертої черги; 2) Головного управління ДПС у Волинській області на загальну суму 1628043грн. 67коп: 4962грн. - вимоги першої черги; 1612536,25грн - вимоги третьої черги; 10545,42грн - вимоги шостої черги. Зобов`язано розпорядника майна боржника Пасічника Олександра Олексійовича провести збори кредиторів та засідання комітету кредиторів в строки, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів. Обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника. Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подати суду до 18.01.2023.; розгляд справи в підсумковому засіданні призначити "24" січня 2023 року.

29.12.2022 від арбітражного керуючого Пасічника О.О. надійшов реєстр вимог кредиторів ТОВ "Лутекс" станом на 27.12.2022 та докази надіслання запрошень про час та місце проведення зборів кредиторів.

Також, 18.01.2023 на адресу суду від арбітражного керуючого Пасічника О.О. надійшло клопотання про введення наступної процедури у справі про банкрутство та призначення ліквідатора з протоколами зборів комітету кредиторів і зборів кредиторів від 18.01.2023; заява арбітражного керуючого Пасічника О.О. від 18.01.2023 про згоду стати ліквідатором у справі.

Крім того, 18.01.2023 від арбітражного керуючого Пасічника О.О. надійшло клопотання про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди.

24.01.2023 арбітражний керуючий надіслав клопотання про проведення підсумкового засідання без його участі.

У підсумкове засідання 24.01.2023 представники кредиторів та боржника не з`явилися.

Згідно ч.3 ст.58 КУзПБ неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.

Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Арбітражним керуючим Пасічником О.О. було ініційовано проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" 18.01.2023.

Присутніми на засіданні зборів кредиторів ТОВ "Лутекс" були уповноважені представники кредиторів ПП "Трок Маркет" (109 839 голосів - 98,55%), ГУ ДПС у Волинській області (1612 голосів - 1,45%) та розпорядник майна Пасічник О.О. з правом дорадчого голосу. Всього на зборах кредиторів з правом вирішального голосу присутні одна особаз загальною кількістю голосів - 111451 (100% голосів кредиторів).

Засіданням зборів кредиторів ТОВ "Лутекс" (протокол №1 від 18.01.2023) було обрано комітет кредиторів боржника у складі вищезазначених кредиторів та вирішено подати до господарського суду клопотання про введення наступної процедури у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" та відкриття ліквідаційної процедури; комітету кредиторів визначитись із кандидатурою арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі; уповноважити розпорядника майна звернутися до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі - про визнання ТОВ "Лутекс" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

18.01.2023 засіданням комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" було прийнято рішення щодо обрання голови комітету кредиторів; визначення кандидатури арбітражного керуючого на посаду ліквідатора; затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат.

Засідання комітету кредиторів було оформлене протоколом №1 зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" від 18.01.2023.

Частиною 8 статті 43 КУзПБ визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.

У відповідності до ст. 49 КУзПБ, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

У разі якщо зборами кредиторів у межах строку дії процедури розпорядження майном не прийнято жодного з передбачених цією статтею рішень, господарський суд за наявності ознак банкрутства протягом п`яти днів після закінчення процедури розпорядження майном боржника приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду протоколів зборів кредиторів, зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" та підтверджуючих документів, факту відсутності пропозицій щодо санації або укладення мирової угоди у справі, господарський суд дійшов висновку про наявність усіх визначених законом підстав для визнання ТОВ "Лутекс" банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури.

Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, судом враховуються обставини неплатоспроможності зокрема, те, що за період з моменту відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів та відновлення платоспроможності боржника.

Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

За наслідками розгляду звіту розпорядника майна від 07.11.2022 встановлено, що ТОВ "Лутекс" з кодом ЄДРПОУ 31881194 зареєстроване як юридична особа суб`єкт господарської діяльності за адресою: 43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2. Код за КОАТУУ: 31881194. Вид діяльності: 13.30 - оздоблення текстильних виробів. Керівником боржника є Колотилін В.Ю.

За результатами визнання кредиторських вимог кредиторами в даній справі є наступні особи: Головне управління ДПС у Волинській області та Приватне підприємство Трок Маркет.

На дату подання звіту на адресу розпорядника майна інші заяви з кредиторськими вимогами не надходили.

На виконання положень Кодексу України з процедур банкрутства розпорядником майна складено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Лутекс" станом на 07.11.2022р.

Щодо проведення інвентаризації майна боржника та аналізу фінансово-господарської діяльності.

На виконання вимог Кодексу Україн процедур з банкрутства та ухвали Господарського суду Волинської області від 29.09.2022 р., розпорядником майна на адресу боржника, керівника та учасників боржника (Спільному українсько-таджицькому підприємству "Українська бавовняна компанія" у формі ТОВ та ПП "Хімпостачстандарт") направлено листи: повідомлення про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, про заборону боржнику та власникам майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави, а також з вимогою про надання копій установчих документів документів ТОВ «ЛУТЕКС», бухгалтерської та іншої документації боржника з метою проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та його становища на ринках, повідомлення про проведення інвентаризації майна боржника, щодо розробки плану санації, (вих. №997/1-18 від 04.10.2022р., №996/1-18 від 04.10.2022р., №995/1-18 від 04.10.2022р., №994/1-18 від 04.10.2022р., №993/1-18 від 04.10.2022р., №998/1-18 від 04.10.2022р., №999/1-18 від 04.10.2022р.).

Відповіді на вищезазначені листи отримано не було, а надіслані листи повернулися розпоряднику майна у зв`язку з відсутністю адресатів за місцезнаходженням.

Встановлено, що боржник зареєстрований за адресою Волинська область, місто Луцьк, вулиця Карбишева, будинок 2. Проте, на запит розпорядника майна згідно інформації наданої власником приміщення ТОВ «ЕЛЬКА» за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Карбишева, будинок 2, з ТОВ «Лутекс» (код ЄДРПОУ 311881194) було укладено договір оренди нежитлового приміщення №14/2015 від 27.12.2014 року про оренду офісного приміщення. Термін дії даного договору закінчився 31.12.2017 року. В подальшому ТОВ «Лутекс» повернув орендовані площі та договір оренди не продовжував.

Головне управління статистики у Волинській області на запит розпорядника майна від 04.10.2022 року листом від 08.10.2022 року повідомило, що ТОВ «ЛУТЕКС» статистичну та фінансову звітність у 2019-2022 рроках в ГУ статистики у Волинській області не подавало.

Також, Головне управління ДПС у Волинській області листом від 17.10.2022 року повідомило, що не може надати розпоряднику майна копії податкової звітності за період з 01.01.2022 року, за попередні періоди (2018-2021) було надано копії податкової та статистичної звітності, яка подавалася боржником.

На підставі отриманої податкової та статистичної звітності розпорядником майна проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЛУТЕКС».

Під час проведення аналізу ТОВ «ЛУТЕКС» не виявлено ознак фіктивного банкрутства. В ході аналізу також не виявлено значущих ознак приховуваного банкрутства, оскільки відсутня інформація щодо надання третім особам (банківським установам, державним установам, постачальникам, покупцям) завідомо неправдивої інформації про фінансово-господарський стан підприємства, привілегій, при укладання завідомо невигідних господарських договорів. Відповідно унеможливлюється визначення причинного зв`язку між наданою інформацією та збитками, які зазнала третя особа. Крім того встановлено, що ТОВ «ЛУТЕКС» має ознаки надкритичної неплатоспроможності, коли задоволення вимог кредиторів можливе не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

На підставі запитів розпорядника майна в органи, які зберігають певну інформацію щодо майна ТОВ «ЛУТЕКС», інформації з реєстрів та ухвали Господарського суду Волинської області від 29.09.2022р., розпорядником майна у відповідності до ст. 10 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року, видано наказ №1 від 01.10.2022 року про проведення інвентаризації та створення інвентаризаційної комісії.

На виконання вимог наказу про проведення інвентаризації майна боржника №1 від 25.10.2022 року, за результатами фактичної інвентаризації майна боржника складено наступні описи:

- Акт інвентаризації грошових коштів від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей на рахунках боржника кошти відсутні;

- Інвентаризаційний опис запасів від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей запаси відсутні;

- Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими;

- Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей фінансові інвестиції відсутні;

- Акт інвентаризації веселів одержаних від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей одержані векселі відсутні;

- Акт інвентаризації довгострокової фінансових інвестицій від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей фінансові інвестиції відсутні;

- Опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні, інші необоротні активи, капітальні інвестиції) від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей активи відсутні;

- Акт № 1 від 01.11.2022 року інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів сурової звітності - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими;

- Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами від 01.11.2022 року - згідно якого обліковується кредиторська заборгованість у розмірі 109 863 958,16 грн,

- Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання від 01.11.2022 року - згідно наданих відомостей матеріальні цінності відсутні.

Таким чином, за результатами отриманої інформації та проведеної інвентаризації ТОВ «ЛУТЕКС» розпорядником майна не виявлено нерухомого майна, дебіторської заборгованості, запасів, основних засобів, векселів, інвестицій та будь-якого іншого майна.

Ознак фіктивного банкрутство ТОВ "Лутекс" та значущик ознак приховування банкруство не виявлено.

Щодо вжиття заходів для захисту майна боржника.

На адресу учасника та керівника ТОВ «ЛУТЕКС», направлено повідомлення про призначення розпорядника майна та обмеження органів управління (вих. №997/1-18 від 04.10.2022р., №996/1-18 від 04.10.2022р., №995/1-18 від 04.10.2022р., №994/1-18 від 04.10.2022р., №993/1-18 від 04.10.2022р., №998/1-18 від 04.10.2022р., №999/1-18 від 04.10.2022р.).

На виконання вимог КУзПБ та ухвали Господарського суду Волинської області від 29.09.2022 року, з метою виявлення та збереження майна боржника розпорядником майна були направлені запити та отримані відповіді від наступних реєстраційних органів:

- Державної авіаційної служби України (вих. №978/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 17.10.2022 року повідомлено, що згідно інформаційних баз даних повітряні судна за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровані.

- Державної архітектурно-будівельної інспекції (вих. №986/1-18 від 04.10.2022 року). Відповідь на дату написання звіту не надходила.

- РСЦ МВС у Волинській області (Вих. №979/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 15.10.2022 року повідомлено, що згідно інформаційних баз даних НАІС за ТОВ «ЛУТЕКС» транспортні засоби не зареєстровані.

- ГУ ДПС у Волинській області (вих. №987/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 17.10.2022 року повідомлено інформацію про відкриті боржником банківські рахунки, надано копії податкової звітності в головне управління ДПС у Волинській області та повідомлено, що інформація щодо майна відсутня.

- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. №985/1-18 від 04.10.2022 року). Відповідь на дату написання звіту не надходила.

- Волинський обласний центр зайнятості (вих. №991/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 18.10.2022 року Волинський обласний центр зайнятості повідомив, що в боржника відсутня заборгованість.

- ГУ ПФУ у Волинській області (вих. №986/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 19.10.2022 року ГУ ПФУ у Волинській області повідомило, що в боржника відсутня заборгованість.

- Волинського відділення фонду соціального захисту інвалідів (вих. №983/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 12.10.2022 року Волинське відділення фонду соціального захисту інвалідів повідомило, що в боржника відсутня заборгованість.

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області (вих. №990/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 12.10.2022 року Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області повідомило, що в боржника відсутня заборгованість.

- ГУ Держгеокадастру у Волинській області (вих. №981/1-18 від 04.10.2022 року). Відповідь на дату написання звіту не надходила.

- ГУ статистики у Волинській області (вих. №989/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 18.10.2022 року повідомлено, що у підприємства відсутні дочірні підприємства, філії та представництва, а відносно надання копій звітності, повідомляється, що копії статистичної звітності можуть бути надані лише на виконання Ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

- Державна служба морського та річкового транспорту ( Морська адміністрація) (вих. №975/1-18 від 04.10.2022 року). Відповідь на дату написання даного звіту не надходила.

- ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області (вих. №988/1-18 від 04.10.2022 року). Листом (вих. №08.15/205 від 19.10.2022) повідомлено, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожно-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не зареєстровані та раніше зареєстровані в ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області не перебувають.

- Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вих. №1004/1-18 від 04.10.2022 року). Листом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.11.2022 року повідомлено, що ТОВ «ЛУТЕКС», станом на 01.11.2022 року будь-яких ліцензій на провадження професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринків в Комісії не отримувало. Також боржник відсутній серед власників пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств. Крім того, ТОВ «ЛУТЕКС» не здійснювало реєстрацію випусків цінних паперів інститутів спільного інвестування.

- Волинської митниці ДФС (вих. №984/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 12.10.2022 року повідомлено, що боржник не перебуває на обліку ДМС, як особа, що здійснює операції з товарами. Станом на 11.10.2022 року в зоні діяльності Волинської митниці немає товарів, які були ввезені ТОВ «ЛУТЕКС» та не пройшли митного оформлення і перебувають під митним контролем.

- Управління Держпраці у Волинській області (вих. №982/1-18 від 04.10.22 року). Листом Управління Держпраці у Волинській області від 28.10.2022 року повідомило, що за ТОВ «ЛУТЕКС» обєкти підвищеної небезпеки, великотонажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, не зареєстровано.

- Державне космічне агенство України (вих. №976/1-18 від 04.10.2022 року). Відповідь на дату написання звіту не надходила.

- Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр АТ «Укрзалізниця» (вих. №986/1-18 від 04.10.2022 року). Листом АТ «Укрзалізниця» від 01.11.2022 року повідомлено, що інформації про вагони за ТОВ «ЛУТЕКС», як власника, в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів, немає. Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви боржника. За даними Автоматизованої системи паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств дані щодо наявності під`їзних колій власності ЗОВ «ЛУТЕКС» відсутні.

- Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (вих.№1002\1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 17.10.2022 року ДП «Український державний центр радіочастот» повідомило, що дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та вимірювальних пристроїв не видавалися, присвоєння радіочастот не здійснювалося.

- Державної служби геології та надр (вих. №1001/1-18 від 04.10.2022 року). Листом від 13.10.2022 року розпорядника майна повідомлено, що інформація щодо наявності за ТОВ «ЛУТЕКС» спеціальних дозволів на користування надрами відсутня.

Крім того, розпорядником майна отримано інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного державного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, відповідно до якого, на праві власності за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровано об`єктів нерухомого майна.

Також, отримано витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, відповідно до якого за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровано рухомого майна та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого ТОВ «ЛУТЕКС» не є власником корпоративних прав.

Згідно витягу із Спеціальної інформаційної системи Укрпатенту за боржником не зареєстровано винаходів, корисних моделей, торгівельних марок, промислових зразків, топографічних інтегралів, кваліфікованих зазначень.

Відповідно до витягу з Автоматизованої системи виконавчого провадження, наявні відкриті виконавчі провадження щодо ТОВ «ЛУТЕКС».

Розпорядником майна отримано інформацію з Єдиного реєстру боржників, згідно якого товариство значиться в даному реєстрі.

Крім того, на повідомлення розпорядника майна від 04.10.2022 року про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів ТОВ «ЛУТЕКС», надійшов лист від Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України від 10.11.2022 року, в якому повідомлено про відсутність у даному відділі на даний час виконавчих проваджень стороною яких є боржник.

На виконання вимог Кодексу України з процедур банкрутства та ухвали Господарського суду Волинської області від 29.09.2022, розпорядником майна вручено звернення до державного реєстратора відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур департаменту ЦНАП у м. Луцьк Луцької міської ради.

05.10.2022 року інформація про порушення справи про банкрутство ТОВ «ЛУТЕКС» та призначення розпорядника майна була внесена в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Згідно Інформації з Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчих проваджень, ТОВ «ЛУТЕКС» перебуває в реєстрі боржників та відносного даного товариства відкриті виконавчі провадження Другим відділом державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та Відділом примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України.

Відповідно даним органам державної виконавчої служби розпорядником майна надіслано листи-повідомлення про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів ТЗОВ «ЛУТЕКС» від 04.10.2022 року.

Щодо інформації про рух коштів на розрахункових рахунках ТОВ «ЛУТЕКС».

Розпорядником майна направлено запит до боржника - ТОВ "Лутекс" з вимогою про надання документів товариства, в тому числі і інформацію про рух коштів на розрахункових рахунках боржника. Але боржником дану вимогу виконано не було.

Згідно відповіді ГУ ДПС у Волинській області від 17.10.2022 року, ТОВ «ЛУТЕКС» має відкриті банківські рахунки в АТ «КРЕДОБАНК».

У відповідності до ч. 10, 11 ст. 44 КУзПБ розпорядник майна не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Призначення розпорядника майна не є підставою для припинення повноважень керівника чи органу управління боржника.

Враховуючи вишевикладене, станом на дату написання звіту, неможливо було встановити інформацію про рух грошових коштів на розрахункових рахунках боржника.

Водночас, дану вимогу можливо буде реалізувати в процедурі ліквідації, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 6 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута.

У звіті від 07.11.2022 про проведену роботу розпорядника майна у справі №903/694/22 про банкрутство ТОВ «ЛУТЕКС», арбітражний керуючий Пасічник О.О. зазначив, що на даний час зробити повний аналіз щодо майнового стану ТОВ «ЛУТЕКС», неможливо.

Згідно з положеннями Кодексу України з процедур банкрутства, суб`єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури;

Частиною 3 статті 110 ЦК України передбачено, що, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Таким чином, при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, господарський суд повинен з`ясувати наявність або відсутність у боржника ознак банкрутства, зокрема: наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредиторів; перевищення грошових зобов`язань боржника над його майном (пасиву над активом, порівнявши відомості обох величин та встановивши недостатність майна для задоволення вимог кредиторів (неспроможність); незадовільний результат застосування заходів фінансового оздоровлення боржника.

Відомості про активи боржника на час визнання боржника банкрутом можуть міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово-майновий стан боржника, що повинен бути наданий комітету кредиторів, та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури.

Тільки наявність усіх перерахованих ознак дає господарському суду підстави для визнання боржника банкрутом.

Станом на дату проведення зборів комітету кредиторів боржника на адресу розпорядника майна звернення ймовірних кредиторів (інвесторів) щодо санації товариства не надходили, боржник не здійснює виробничу діяльність.

Відповідно до ст.ст. 58, 59, 60 КУзПБ, у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.

З дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;

скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.

У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Відповідно до ст. 45 КУзПБ, майнові вимоги кредиторів до боржника мають бути виражені в грошових одиницях і заявлені до господарського суду в порядку, встановленому цією статтею. Копії відповідних заяв та доданих до них документів кредитори надсилають боржнику та розпоряднику майна.

Заява кредитора має містити: найменування господарського суду, до якого подається заява; найменування боржника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); ім`я або найменування кредитора, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); розмір вимог кредитора до боржника з окремим зазначенням суми неустойки (штрафу, пені); виклад обставин, що підтверджують вимоги до боржника, та їх обґрунтування; відомості про наявність заставного майна боржника, яке є забезпеченням вимог; перелік документів, що додаються до заяви.

До заяви в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника. Заява підписується кредитором або його уповноваженим представником.

У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України. Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.

В даному випадку, ліквідатором ТОВ "Лутекс" комітет кредиторів боржника пропонує призначити арбітражного керуючого Пасічника О.О.

Клопотання комітету кредиторів боржника щодо кандидатури ліквідатора приймається судом до уваги. При вирішенні питання щодо призначення ліквідатора ТОВ "Лутекс" судом враховується факт належного виконання арбітражним керуючим Пасічником О.О. обов`язків арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора) у справах, освіта, досвід та організаційно-технічні можливості останнього виконувати повноваження ліквідатора. Також судом береться до уваги заява арбітражного керуючого про призначення його у даній справі в якості ліквідатора боржника.

При цьому судом також те, що згідно ч. 1 ст. 28 КУзПБ, арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

Кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.

Оплата витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, здійснюється у такому порядку:

у першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора;

у другу чергу виконуються зобов`язання перед особами, які після відкриття провадження у справі про банкрутство боржника надавали кредитування, поставляли сировину, комплектуючі з відстроченням платежу.

За рахунок коштів, отриманих від реалізації майна, що є предметом забезпечення, відшкодовуються витрати, пов`язані з утриманням та збереженням такого майна, сплачується винагорода оператора електронного майданчика. Склад та розмір таких витрат підлягають погодженню в порядку, визначеному цим Кодексом. Кошти, що залишилися після здійснення зазначених виплат, використовуються виключно для задоволення вимог кредиторів за зобов`язаннями, які забезпечує таке майно.

Ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 2 ст. 59 КУзПБ, протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

За результатами розгляду клопотання розпорядника майна Пасічника О.О. про сплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого, судом здійснено наступні висновки.

Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання останнім повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Арбітражним керуючим Пасічником О.О. було ініційовано проведення зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс". Зборами комітету кредиторів ТОВ "Лутекс", оформленими протоколом від №1 від 18.01.2023, схвалено звіт розпорядника майна про нарахування та виплату грошової винагороди, а також понесених витрат від 18.01.2023. Арбітражним керуючим за виконання повноважень розпорядника майна у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень була нарахована основна грошова винагорода в загальному розмірі 75961,21 грн. (за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно) та понесені витрати при виконанні повноважень розпорядника майна на суму 2844,14грн.

Арбітражний керуючий Пасічник О.О. у клопотанні просить суд затвердити звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди у справі №903/694/22 про банкрутство ТОВА "Лутекс" (за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно) у сумі 75961,21 грн, а також понесених його витрат при виконанні повноважень розпорядника майна у сумі 2844,14грн. та сплатити розпоряднику майна ТОВ "Лутекс" основну грошову винагороду у розмірі 58500грн (за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно) на поточний рахунок арбітражного керуючого Пасічнимка О.О. за рахунок коштів, внесених ПП "Трок Маркет" на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області.

Ухвалою суду від 29.09.2022 було відкрито провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ "Лутекс"; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна ТОВ "Лутекс" призначено арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича; грошову винагороду розпоряднику майна визначено у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним відповідних повноважень за рахунок коштів Приватного підприємства "Трок Маркет", авансованих на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області.

Як вбачається з матеріалів справи, на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області ПП "Трок Маркет" були внесені грошові кошти в загальному розмірі 58500 грн. згідно квитанцій №77151601 від 30.08.2022, №77151626 від 30.08.2022, №77151697 від 30.08.2022.

За таких обставин суд вважає, що клопотання арбітражного керуючого про сплату основної грошової винагороди за виконання ним повноважень розпорядника майна ТОВ "Лутекс" у справі за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно є законним та обґрунтованим.

У зв`язку з вищевикладеним, господарський суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання розпорядника майна, сплативши розпоряднику майна ТОВ "Лутекс" арбітражному керуючому Пасічнику О.О. основну грошову винагороду за період 29.09.2022 по 24.01.2023 включно у розмірі 58500 грн., на рахунок арбітражного керуючого за рахунок коштів, внесених ПП "Трок Маркет" на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області у відповідності до квитанцій №77151601 від 30.08.2022, №77151626 від 30.08.2022, №77151697 від 30.08.2022.

Відповідно до абз.7 ч.2 ст. 30 КУзПБ, у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Поряд з цим суд зазначає, що кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

При цьому, суд зазначає, що продаж майна банкрута можливий лише на стадії ліквідаційної процедури, питання формування фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого комітетом кредиторів ТОВ "Лутекс" станом (під час) тривалості процедури розпорядження майном боржника не розглядалось та не вирішувалось, відповідний фонд не формувався, а відтак і вирішення питання оплати винагороди арбітражного керуючого (не покритої авансованими платежами) також можливе в процедурі ліквідації ТОВ "Лутекс".

На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 1, 2, 28, 30, 49, 58-60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

п о с т а н о в и в :

1. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ) припинити.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) визнати банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) строком на 12 місяців.

4. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) не допускається.

5. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) призначити арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

6. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194).

7. Зобов`язати ліквідатора:

- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства;

- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства;

- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

8. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 24.01.2023.

9. Ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.

10. Клопотання арбітражного керуючого Пасічника О.О. про виплату грошової винагороди задовольнити.

11. Звіт розпорядника майна Пасічника О.О. у справі №903/694/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" про нарахування та виплату грошової винагороди, а також понесених витрат за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно в загальному розмірі 78805,35грн. затвердити.

12. Сплатити розпоряднику майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" Пасічнику Олександру Олексійовичу (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ) основну грошову винагороду у розмірі 58 500 грн., на поточний рахунок арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 у АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ", код ЄДРПОУ 33695095), за рахунок коштів, внесених Приватним підприємством "Трок Маркет" на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області у відповідності до квитанцій №77151601 від 30.08.2022, №77151626 від 30.08.2022, №77151697 від 30.08.2022.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду відповідно до ст. 255 ГПК України в строк та порядку, встановленому ст. ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст постанови складено та підписано 25.01.2023.

Суддя О. Г. Слободян

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення24.01.2023
Оприлюднено26.01.2023
Номер документу108579697
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —903/694/22

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 31.10.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 10.10.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 14.03.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 17.02.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 30.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Постанова від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 28.10.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні