Ухвала
від 31.10.2023 по справі 903/694/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

31 жовтня 2023 року справа № 903/694/22

Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,

розглянувши справу про банкрутство

за заявою Приватного підприємства "Трок Маркет"

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс"

за відсутності учасників справи

встановив: ПП "Трок Маркет" звернулося до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс", в якій просило:

- відкрити провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс";

- визнати кредиторські вимоги ПП "Трок Маркет" до ТОВ "Лутекс" в сумі 109839148грн 16коп.;

- розпорядником майна ТОВ "Лутекс" призначити арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича.

22.09.2022 від боржника - ТОВ "Лутекс" надійшло пояснення, в якому боржник підтвердив наявність заборгованості перед кредитором на загальну суму 109839148,16 грн. за договором від 05.12.2017 про врегулювання заборгованості. Повідомив про те, що на даний час ТОВ "Лутекс" не здійснює господарської діяльності та перебуває у важкому фінансовому становищі, у встановлені терміни погасити заборгованість перед ПП "Трок Маркет" не змогло. Заборгованість буде погашена після надходження коштів на банківські рахунки товариства.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 29.09.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194); визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги ПП "Трок Маркет" до ТОВ "Лутекс" на загальну суму 109863958грн. 16коп. (в тому числі: 109 839 148 грн. 16 коп. заборгованість та 24810грн. судовий збір за звернення із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 13.03.2022 року; розпорядником майна ТОВ "Лутекс" призначено арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ).

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 30.09.2022 за №69327 на офіційному веб-порталі судової влади України було здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс".

Ухвалою суду від 20.12.2022 заяву Головного управління ДПС у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника задоволено; визнано у встановленому порядку доведені грошові вимоги Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" на загальну суму 1628043грн. 67коп.; зобов`язано розпорядника майна ТОВ "Лутекс" арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича відповідно до ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства внести до реєстру кредиторів вимоги конкурсних кредиторів у наступних розмірах: 1) Приватного підприємства "Трок Маркет" на загальну суму 109863958грн. 16коп.: 24810грн. - вимоги першої черги, 109839148,16грн. - вимоги четвертої черги; 2) Головного управління ДПС у Волинській області на загальну суму 1628043грн. 67коп: 4962грн. - вимоги першої черги; 1612536,25грн - вимоги третьої черги; 10545,42грн - вимоги шостої черги.

Постановою суду від 24.01.2023 процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Пасічника Олександра Олексійовича припининено; ТОВ "Лутекс" визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру ТОВ "Лутекс" строком на 12 місяців; скасовано арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно ТОВ "Лутекс"; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Пасічника О. О.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства, 25.01.2023 судом було здійснено оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "Лутекс" (дата публікації 17.02.2023 за № 70097 на офіційному веб-порталі судової влади України).

21.02.2023 від арбітражного керуючого (ліквідатора) Пасічника О.О. надійшов проміжний звіт у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" за січень 2023р.

Ухвалою суду від 14.03.2023 заяву Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника задоволено; визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (43026, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кравчука, 22в, код ЄДРПОУ 13358826) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) на загальну суму 634534грн. 80коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 5368 грн. вимоги першої черги; 629166грн. 80коп. - вимоги другої черги. Зобов`язано ліквідатора Пасічника О.О., відповідно до ст. 47, 64 КУзПБ, внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.

20.03.2023 арбітражний керуючий (ліквідатор) Пасічник О.О. надіслав суду реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" станом на 16.03.2023.

20.03.2023, 26.04.2023, 09.05.2023, 06.06.2023, 13.07.2023, 22.08.2023 та 22.09.2023 від арбітражного керуючого надійшли проміжні звіти на виконання вимог ст.61 КУзПБ.

10.10.2023 на адресу суду від арбітражного керуючого (ліквідатора) Пасічника О.О. надійшов звіт ліквідатора у справі №903/694/22 про банкрутство ТОВ "Лутекс" від 09.10.2023. Арбітражний керуючий просить суд затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ТОВ "Лутекс" та припинити провадження у справі. До звіту арбітражний керуючий долучив ліквідаційний баланс ТОВ "Лутекс" станом на 28.09.2023, реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс" станом на 28.09.2023, протокол засідання зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" від 28.09.2023, виписку з ЄДРПОУ щодо ТОВ "Лутекс", статут ТОВ "Лутекс" тощо.

Також, 10.10.2023 арбітражний керуючий (ліквідатор) Пасічник О.О. подав суду звіт ліквідатора у справі №903/694/22 про нарахування розміру грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора та витрат у справі від 09.10.2023. Арбітражний керуючий просить суд затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора у сумі 166101,10грн, з них: 164820грн - основна грошова винагорода за виконання повноважень ліквідатора; 1281,10грн - витрати, понесені ліквідатором в ліквідаційній процедурі.

Крім того, арбітражний керуючий (ліквідатор) просить суд стягнути з кредиторів ТОВ "Лутекс" суму основної грошової винагороди в розмірі 164820грн в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним обов`язків ліквідатора ТОВ "Лутекс", 1281,10грн - витрат, понесених ліквідатором в ліквідаційній процедурі та 20305,35грн в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним обов`язків розпорядника майна ТОВ "Лутекс", а всього 186406,45грн, пропорційно затвердженим вимогам: ГУ ДПС у Волинській області - грошову винагороду та відшкодування витрат у сумі 2702,89грн; ПП "Трок Маркет" - грошову винагороду та відшкодування витрат у сумі 182641,04грн; ГУ Пенсійного фонду України у Волинській області - грошову винагороду та відшкодування витрат у сумі 1062,52грн.

Ухвалою суду від 10.10.2023 клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Пасічника О.О. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора, звіту ліквідатора у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс", ліквідаційного балансу, ліквідацію ТОВ "Лутекс" та закриття провадження у справі призначено до розгляду в судовому засіданні "31" жовтня 2023 р.

18.10.2023 від кредитора - ПП "Трок Маркет" надійшов лист, в якому кредитор підтримує подане арбітражним керуючим Пасічником О.О. клопотання, просить його задоволити та провести розгляд справи без участі представника ПП "Трок Маркет".

Також, 18.10.2023 від арбітражного керуючого Пасіничка О.О. надійшло клопотання про розгляд справи без його участі.

Інші кредитори у визначений судом день та час своїх представників в засідання суду не направили.

Оскільки явка учасників справи у судове засідання обов`язковою не визнавалася, суд дійшов висновку про розгляд справи за відсутності учасників справи.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.

Відповідно ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ), арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі, має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, котра складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, або коштів фонду, створеного кредиторами для виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (у разі його створення).

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, погашення боргів боржника подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

В даному випадку, засіданням зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" від 28.09.2023 було прийнято рішення: визнати роботу ліквідатора Пасічника О.О. виконаною у повному об`ємі, схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та уповноважити ліквідатора звернутися до господарського суду із клопотанням про ліквідацію ТОВ "Лутекс" та припинення провадження у справі. Також було погоджено звіт арбітражному керуючому Пасічнику О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди за час здійснення ним повноважень ліквідатора ТОВ "Лутекс" за період з 24.01.2023 по 28.09.2023 в сумі 164820грн та витрати, понесені ліквідатором в межах ліквідаційної процедури в сумі 1281грн.

На засіданні зборів комітету кредиторів боржника претензій до нарахування та розміру грошової винагороди не було.

Засідання зборів комітету кредиторів ТОВ "Лутекс" було оформлено протоколом від 28.09.2023.

Поданим суду розрахунком нарахування грошової винагороди, який узгоджується судом, арбітражний керуючий (ліквідатор) підтвердив правильність нарахування грошової винагороди відповідно до ставок мінімальної заробітної плати у відповідні періоди. За період з 24.01.2023 по 28.09.2023 ліквідатор нарахував суму основної грошової винагороди у розмірі 3-х мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень у розмірі 166101,10грн.

Нарахування основної грошової винагороди проводилося за вказаний період в сумі 164 820 грн. (з розрахунку три мінімальні заробітні плати в місяць (24.01.2023-31.01.2023 5 360,00 грн., лютий 2023 року 20 100,00 грн., березень 2023 року 20 100,00 грн., квітень 2023 року 20 100,00 грн., травень 2023 року 20 100,00 грн., червень 2023 року 20100,00грн., липень 2023 року 20 100,00 грн., серпень 2023 року 20100,00грн., 01.09.2023-28.09.2023 18 760,00 грн.).

Також, ліквідатором в ліквідаційній процедурі було понесено витрати в сумі 1 281,10грн. (247,20 грн. - за збереження документів, 345,16 грн. - за витяг з ДЗК та поштові витрати в сумі 688,74 грн.), що підтверджуються копіями фіскальних чеків Укрпошти та платіжної існтрукції. Понесені ліквідатором витрати в ліквідаційній процедурі не відшкодовані.

Суд зазначає, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.

У відповідності до частини 6 статті 30 Кодексу України з питань банкрутства, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди доводиться до відома кредиторів та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Суд вважає, що звіт ліквідатора Пасічника О.О. у справі №903/694/23 про нарахування розміру грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора та витрат по справі, який був схвалений комітетом кредиторів ТОВ "Лутекс", є законним, обґрунтованим та підлягає затвердженню на суму 164 820 грн.

Крім того, постановою суду від 21.02.2023 було затверджено звіт розпорядника майна ТОВ "Лутекс" Пасічника О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди, а також понесених витрат за період з 29.09.2022 по 24.01.2023 включно в загальному розмірі 78805,35грн. та сплачено розпоряднику майна основну грошову винагороду у розмірі 58500грн. Залишок суми основної грошової винагороди у розмірі 20305,35грн (78805,35грн - 58 500грн) розпоряднику майна не сплачено.

Згідно 7 ст.30 КУзПБ у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, або коштів фонду, створеного кредиторами для виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (у разі його створення).

Згідно ч.4 ст.30 КУзПБ витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Згідно звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу ТОВ «Лутекс» у банкрута відсутні кошти та майнові активи, від продажу яких можна було б здійснити оплату основної грошової винагороди та відшкодувати витрати арбітражного керуючого в повному об`ємі.

Згідно ч.4, 5 ст.30 КУзПБ витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг. Кредитори можуть створювати фонд для виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) та затверджуються ухвалою господарського суду.

Таким чином, Кодексом визначено, що сплата грошової винагороди арбітражного керуючого в справі про банкрутство можлива за рахунок: 1) авансування коштів заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду; 2) коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності; 3) коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі; 4) коштів створеного комітетом кредиторів фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам (аналогічні висновки про застосування норм права зазначені у постановах Верховного Суду від 01.08.2018 по справі №912/1783/16, від 26.02.2020 по справі №11/Б-921/1448/2013).

За відсутності діяльності боржника, відсутності майна банкрута, відшкодування вказаних витрат має бути покладено на кредитора, а також і на всіх інших виявлених кредиторів у такій справі - пропорційно визнаних вимог кожного у справі. При цьому, законодавець не ставить вказаний порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство боржника, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організації тощо), а також від джерел фінансування того чи іншого кредитора.

При цьому суд зазначає, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.

Згідно реєстру вимог кредиторів ТОВ «ЛУТЕКС» станом на дату подання вищевказаного клопотання, загальна сума вимог кредиторів становила 112 126 536,63 грн, в тому числі: вимоги Головного управління ДПС у Волинській області складають 1 628 043,67грн, що становить у відсотковому відношенні 1,45%; вимоги ПП «Трок Маркет» 109 863 958,16грн, що становить у відсотковому відношенні 97,98%; вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Волинській області - 634 534,80 грн, що становить у відсотковому відношенні 0,57%.

Сума грошової винагороди та відшкодування витрат, які підлягають виплаті за час виконання повноважень розпорядника майна та ліквідатора по справі №903/694/22 про банкрутство ТОВ «Лутекс» становлять 186 406,45 грн.

Таким чином, пропорційно вимогам включеним в реєстр вимог кредиторів, грошова винагорода та відшкодування витрат, які підлягають сплаті арбітражному керуючому, за час виконання повноважень ліквідатора будуть становити: Головне управління ДПС у Волинській області - 2 702,89 грн (186 406,45 грн. х 1,45%); ПП «Трок Маркет» 182 641,04грн (186 406,45 грн. х 97,98%); Головне управління Пенсійного фонду України в Волинській області 1 062,52 грн (186 406,45 грн. х 0,57%).

Відтак суд вважає, що клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) про стягнення з кредиторів ТОВ «ЛУТЕКС» витрат ліквідатора, понесених у ліквідаційній процедурі в загальній сумі 186 406,45 грн. є підставним та обґрунтованим.

Щодо клопотання ліквідатора Пасічника О.ОО. про затвердження звіту ліквідатора у справі №903/694/23 про банкрутство ТОВ "Лутекс", ліквідаційного балансу банкрута та ліквідацію ТОВ "Лутекс" суд зазначає наступне:

Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута, складає висновок про наявність або відсутність ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій під час провадження у справі про банкрутство за результатом його проведення; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; подає відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

На виконання постанови про визнання банкрутом від 24.01.2023 ліквідатором вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури, за результатами яких було надано суду ліквідаційний баланс ТОВ "Лутекс" станом на 28.09.2023.

У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ "Лутекс" зареєстроване як юридична особа суб`єкт господарської діяльності за адресою: 43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25.

За результатами розгляду судом звіту ліквідатора у справі №903/694/22 про банкрутство ТОВ "Лутекс" від 09.10.2023 вих.№75/1-23, а також підтверджуючих його документів судом встановлено, що на виконання вимог Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУПБ) після винесення постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора майна в Єдиний державний реєстр юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ліквідатором було внесено відомості про ліквідатора банкрута та перебування банкрута в процедурі ліквідації, що підтверджується випискою з ЄДРПОУ.

За результатами визнання кредиторських вимог, кредиторами в даній справі є наступні особи: ПП "Трок Маркет" на загальну суму 109863958грн. 16коп. (24810грн. - вимоги першої черги (судовий збір), 109839148,16грн. - вимоги четвертої черги), Головне управління ДПС у Волинській області на загальну суму 1628043грн. 67коп (4962грн. - вимоги першої черги (судовий збір); 1612536,25грн - вимоги третьої черги; 10545,42грн - вимоги шостої черги) та Головне управління Пенсійного фонду у Волинській області на загальну суму 634534грн. 80коп (5368 грн. вимоги першої черги (судовий збір); 629166грн. 80коп. - вимоги другої черги).

Щодо проведення інвентаризації майна боржника та аналізу фінансово-господарської діяльності.

На виконання вимог КУзПБ та постанови Господарського суду Волинської області від 24.01.2023, на адресу учасників та керівника боржника на юридичну адресу банкрута направлено листи про припинення повноважень органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, передачу ліквідатору податкової та бухгалтерської документації ТОВ «ЛУТЕКС», печатки, документів, які підлягають передачі в архів для тривалого зберігання, майна, в тому числі заставного, інформації про банківські рахунки із зазначенням номера рахунку та установи банку в якому його відкрито, дані про рух коштів за останні п`ять років. Відповіді отримано не було.

У процесі виконання повноважень ліквідатора ТОВ «ЛУТЕКС» ліквідатором було встановлено: товариство зареєстроване 13.03.2002 року за адресою Волинська область, місто Луцьк, вулиця Карбишева, будинок 2. Учасники - Спільне українсько-таджицьке підприємство «Українська бавовняна компанія» у формі ТзОВ та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІМПОСТАЧСТАНДАРТ». Керівник Колотилін Валентин Юрійович.

Згідно інформації наданої власником приміщення ТОВ «ЕЛЬКА», на запит арбітражного керуючого, за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Карбишева, будинок 2, з ТОВ «Лутекс» (код ЄДРПОУ 311881194) було укладено договір оренди нежитлового приміщення №14/2015 від 27.12.2014 року на оренду офісного приміщення, термін дії даного договору закінчився 31.12.2017 року. В подальшому ТОВ «Лутекс» повернув орендовані площі та договір оренди не продовжував.

Головне управління статистики у Волинській області листом від 08.10.2022 року на запит розпорядника майна від 04.10.2022 року повідомило, що ТОВ «ЛУТЕКС» статистичну та фінансову звітність у 2019-2022 рроках в ГУ статистики у Волинській області не подавало.

Головне управління ДПС у Волинській області листом від 17.10.2022 року повідомилоє, що не може надати копії податкової звітності за період з 01.01.2022 року, а за попередні періоди (2018-2021) було надано копії податкової та статистичної звітності, яка подавалася.

Під час проведення аналізу ТОВ «Лутекс» не виявлено ознак фіктивного банкрутства. В ході аналізу також не виявлено значущих ознак приховуваного банкрутства, оскільки відсутня інформація щодо надання третім особам (банківським установам, державним установам, постачальникам, покупцям) завідомо неправдивої інформації про фінансово-господарський стан підприємства, привілегій, при укладання завідомо невигідних господарських договорів. Відповідно унеможливлюється визначення причинного зв`язку між наданою інформацією та збитками, які зазнала третя особа. Крім того встановлено, що ТОВ «ЛУТЕКС» має ознаки надкритичної неплатоспроможності, коли задоволення вимог кредиторів можливе не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

На підставі запитів ліквідатора в органи, які зберігають певну інформацію щодо майна ТОВ «ЛУТЕКС», інформації з реєстрів, ліквідатором у відповідності до ст. 10 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року, видано наказ №2 від 15.08.2023 року про проведення інвентаризації та створення інвентаризаційної комісії.

На виконання вимог наказу про проведення інвентаризації майна боржника №2 від 15.08.2023 року, за результатами фактичної інвентаризації майна боржника складено наступні описи: Акт інвентаризації грошових коштів від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей на рахунках боржника кошти відсутні; Інвентаризаційний опис запасів від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей запаси відсутні; Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими; Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей фінансові інвестиції відсутні; Акт інвентаризації веселів одержаних від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей одержані векселі відсутні; Акт інвентаризації довгострокової фінансових інвестицій від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей фінансові інвестиції відсутні; Опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні, інші необоротні активи, капітальні інвестиції) від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей активи відсутні; Акт № 1 від 25.08.2023 року інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів сурової звітності - згідно наданих відомостей показники відсутні, тобто є нульовими; Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами від 25.08.2023 року - згідно якого обліковувалася кредиторська заборгованість у розмірі 112 126 536,63 грн. Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання від 25.08.2023 року - згідно наданих відомостей матеріальні цінності відсутні.

Таким чином, за результатами отриманої інформації та проведеної інвентаризації ТОВ «Лутнкс» не виявлено нерухомого майна, дебіторської заборгованості, запасів, основних засобів, векселів, інвестицій та будь-якого іншого майна.

Крім того, арбітражним керуючим встановлено, що підприємство фактично не здійснює господарської діяльності з 2017 року та не подає в податкові органи та статистику фінансову та податкову звітність з 2017 року.

Щодо вжиття заходів для захисту майна боржника.

На адресу учасників та керівника боржника на юридичну адресу банкрута направлено листи від 27.01.2023 року за №20/1-23 та за №21/1-23 про призначення ліквідатора та припинення органів.

Державною авіаційною службою України листом від 17.10.2022 року повідомлено, що згідно інформаційних баз даних повітряні судна за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровані.

Державною архітектурно-будівельною інспекцією листом від 21.11.2022 року повідомлено, що у Реєстрі відсутня інформація щодо видачі/реєстрації за ТОВ «ЛУТЕКС» документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво на наявності вказаної юридичної особи в переліку замовників будівництва.

РСЦ МВС у Волинській області листом від 15.10.2022 року повідомлено, що згідно інформаційних баз даних НАІС за ТОВ «ЛУТЕКС» транспортні засоби не зареєстровані.

ГУ ДПС у Волинській області листом від 17.10.2022 року надано інформацію про відкриті боржником банківські рахунки, надано копії податкової звітності в головне управління ДПС у Волинській області та повідомлено, що інформація щодо майна відсутня.

Волинський обласний центр зайнятості листом від 18.10.2022 року повідомив, що в боржника відсутня заборгованість.

ГУ ПФУ у Волинській області листом від 19.10.2022 року повідомило, що в боржника відсутня заборгованість.

Волинське відділення фонду соціального захисту інвалідів листом від 12.10.2022 року повідомило, що в боржника відсутня заборгованість.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області листом від 12.10.2022 року повідомлило, що в боржника відсутня заборгованість.

ГУ Держгеокадастру у Волинській області листом від 31.12.2022 року повідомило, що в Державному реєстрі земель згідно наявних електронних даних за ТОВ «ЛУТЕКС» не виявлено зареєстровані земельні ділянки на території Волинської області.

ГУ статистики у Волинській області листом від 18.10.2022 року повідомлено, що у підприємства відсутні дочірні підприємства, філії та представництва, а відносно надання копій звітності, повідомляється, що копії статистичної звітності можуть бути надані лише на виконання Ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

Державною службою морського та річкового транспорту ( Морська адміністрація) листом (вих. №1745/402/15-22 від 16.02.2023) повідомлено, що згідно інформації, яка міститься в Державному судновому реєстрі України і Судновій книзі України відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є ТОВ «ЛУТЕКС» .

ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області листом (вих. №08.15/205 від 19.10.2022) повідомлено, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожно-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не зареєстровані та раніше зареєстровані в ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області не перебувають.

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом (вих. №34/02/3978 від 13.04.2023) повідомила, що ТОВ «ЛУТЕКС» будь-які ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку в Комісії не отримувало. Також боржник відсутній серед власників пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств.

Волинською митницею ДФС листом від 12.10.2022 року повідомлено, що боржник не перебуває на обліку ДМС, як особа, що здійснює операції з товарами. Станом на 11.10.2022 року в зоні діяльності Волинської митниці немає товарів, які були ввезені ТОВ «ЛУТЕКС» та не пройшли митного оформлення і перебувають під митним контролем.

Управління Держпраці у Волинській області листом від 09.03.2023 року повідомило, що за ТОВ «ЛУТЕКС» обєктів підвищеної небезпеки, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, не зареєстровано.

Державне космічне агенство України листом від 05.11.2022 року повідомило, що за ТОВ «ЛУТЕКС» зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності немає.

Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр АТ «Укрзалізниця» листом від 19.12.2022 року розпорядника майна повідомила, що ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстроване як власник вантажних вагонів і в автоматизованому банку даних парку вагонів за вищевказаною особою вантажні вагони не реєструвалися.

Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» листом від 17.10.2022 року повідомило, що дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та вимірювальних пристроїв не видавалися, присвоєння радіочастот не здійснювалося.

Державна служба геології та надр листом від 13.10.2022 року розпорядника майна повідомила, що інформація щодо наявності за ТОВ «ЛУТЕКС» спеціальних дозволів на користування надрами відсутня.

Крім того, арбітражним керуючим отримано інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного державного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, відповідно до якого, на праві власності за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровано об`єктів нерухомого майна.

Також, отримано витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, відповідно до якого за ТОВ «ЛУТЕКС» не зареєстровано рухомого майна, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого ТОВ «ЛУТЕКС» не є власником корпоративних прав; витяг з Спеціальної інформаційної системи Укрпатенту, згідно якого за товариством не зареєстровано винаходів, корисних моделей, торгівельних марок, промислових зразків, топографічних інтегралів, кваліфікованих зазначень; витяг з Автоматизованої системи виконавчого провадження, згідно якого наявні відкриті виконавчі провадження щодо ТОВ «ЛУТЕКС»; інформацію з Єдиного реєстру боржників, згідно якого товариство значиться в даному реєстрі.

Щодо інформації про рух коштів на розрахункових рахунках ТОВ «ЛУТЕКС» .

У відповідності до інформації наданої Головним управлінням ДПС у Волинській області у листі від 17.10.2022 року, у ТОВ «ЛУТЕКС» наявні відкриті банківські рахунки у АТ «Кредобанк». Проведено роботу по заміні розпорядника банківського рахунку на ліквідатора у АТ «Кредобанк» та отримано виписки по руху коштів по банківських рахунках. В подальшому подано документи на закриття вищевказаних банківських рахунків, що підтверджується довідкою від 02.03.2023.

Щодо покладення солідарної відповідальності на керівника ліквідатором, вказане питання досліджено протягом лютого-травня 2023 року і вирішено наступне.

Справу про банкрутство ТОВ «ЛУТЕКС» було порушено лише за заявою ініціюючого кредитора ПП «Трок Маркет».

Враховуючи наведені обставини, ліквідатор дійшов висновку про те, що хоча керівник ТОВ «ЛУТЕКС» не звернувся до господарського суду з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство починаючи з 21.10.2019р. (вступ в силу норм КУПБ), чим порушив приписи ч. 6 ст. 34 КУзПБ, однак наявність лише одного кредитора не дає підстави стверджувати про можливість притягнення його до солідарної відповідальності.

Крім того, з відповідними майновими вимогами до керівника боржника за приписами ст. 34 КУзПБ мають право звертатися виключно кредитори.

Щодо покладення субсидіарної відповідальності за доведення до банкрутства ліквідатором вказане питання досліджено протягом травня 2023 року серпня 2023 року і вирішено наступне.

Під час провадження у справі про банкрутство ТОВ «ЛУТЕКС» арбітражному керуючому не було передано фінансово - бухгалтерську документацію боржника, відтак встановити наявність ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не було правових підстав.

Аналіз фінансового становища банкрута у поєднанні з дослідженням ліквідатором підстав виникнення заборгованості боржника перед кредиторами у справі про банкрутство, дозволяє виявити наявність чи відсутність дій засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі керівника боржника щодо доведення до банкрутства юридичної особи, (постанова Верховного Суду від 17.06.2020р. у справі №923/590/18).

Обов`язковою умовою покладення субсидіарної відповідальності є доведення вини власника (постанова ВС від 10.03.2020р. у справі №902/318/16). Верховний Суд оцінюючи дії та визначаючи форму вини власника зазначив, що про наявність вини можуть свідчити встановлена сукупність обставин: виникнення боргу; вилучення власником активів боржника; істотного збільшення суми боргу боржника перед кредитором саме після вилучення у боржника майна за рішенням власника; відсутності інших об`єктів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси боржника та за рахунок яких можливе задоволення вимог кредиторів.

Керівником ТОВ «ЛУТЕКС» арбітражному керуючому не було передано документи у визначений КУзПБ строк.

Відповідно до п. 3.2. Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства затверджених наказом Мінекономіки від 19 січня 2006 року N 14, визначення ознак дій з доведення до банкрутства здійснюється за період, що починається за три роки до дати порушення справи про банкрутство, у разі наявності ознак неправомірних дій відповідальних осіб боржника, що призвели до його стійкої фінансової неспроможності, у зв`язку з чим боржник був не в змозі задовольнити в повному обсязі вимоги кредиторів або сплатити обов`язкові платежі.

Відповідно до ч. 2 ст. 42 КУПБ правочини, вчинені боржником протягом трьох років, що передували відкриттю провадження у справі про банкрутство, можуть бути визнані недійсними господарським судом у межах провадження у справі про банкрутство за заявою арбітражного керуючого або кредитора також з таких підстав: боржник безоплатно здійснив відчуження майна, взяв на себе зобов язання без відповідних майнових дій іншої сторони, відмовився від власних майнових вимог; боржник уклав договір із заінтересованою особою; боржник уклав договір дарування.

Тобто, будь - який правочин боржника щодо відчуження ним свого майна може бути визнаний недійсним як фраудаторний, тобто вчинений на шкоду кредиторам. Така ж правова позиція щодо застосування норми права висловлена Верховним Судом у постановах від 13.02.2019р. у справі №04/01/5026/1089/2011, від 30.01.2019р. у справі №910/6179/17, від 23.04.2019р. у справі № 19/5009/2383/11, від 30.01.2019р. у справі №910/7827/17.

ТОВ «ЛУТЕКС» не подавало до органів ДПС фінансової та бухгалтерської звітності за період з 01.01.2018 по даний час.

Проаналізувавши наявні судові рішення щодо стягнення з боржника коштів, відсутність укладених договорів, як і господарської діяльності в цілому, протягом останніх трьох років до порушення провадження у справі про банкрутство, а також відсутність руху коштів за означений період, ліквідатором було встановлено, що у вказаний КУзПБ та наказом Мінекономіки від 19 січня 2006 року N14 строк, не було укладено жодних правочинів щодо погіршення фінансового становища банкрута.

Отже, у даній справі не виникло необхідності заявляти вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника, оскільки ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства не виявлено.

Під час здійснення ліквідаційної процедури заяв від юридичних та фізичних осіб, які б бажали взяти участь у санації боржника, не надходили.

В межах виконання повноважень ліквідатора Пасвічником О.О. було виявлено документи, в тому числі і ті, які підлягають передачі на збереженість в спеціально уповноважені центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства.

Архівним відділом Луцької міської ради схвалено описи зберігання справ тривалого зберігання на документи, які підлягають тривалому зберігання, згідно протоколу засідання Експертної комісії архівного відділу Луцької міської ради від 30.08.2023 року №7.

Ліквідатором укладено договір про надання трудовим архівом міста Луцька послуг з зберігання документів, які стосуються діяльності ТОВ «Лутекс» та передано на зберігання документи за період з 2002-2023 роки на підставі акту №1 про прийом-передачу документів.

Таким чином, ліквідатором пасічником О.О. в ліквідаційній процедурі у справі №903/694/22 здійснено всі належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються доказами долученими до справи.

На засіданні комітету кредиторів ТОВ «ЛУТЕКС», яке відбулося 28 вересня 2023 року також було прийнято рішення визнати роботу арбітражного керуючого, ліквідатора ТОВ «ЛУТЕКС» у справі №903/694/22 Пасічника О.О. виконаною в повному об`ємі, схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, уповноважити ліквідатора звернутися з клопотанням до господарського суду Волинської області про ліквідацію ТОВ «ЛУТЕКС» та припинення провадження у справі.

Відтак, ліквідатор просить суд затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ Лутекс", ліквідувати ТОВ "Лутекс" та закрити (припинити) провадження у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс".

Згідно із ст. 65 КУзПБ, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Згідно ч.7 ст.64 КУзПБ, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

За результатами розгляду звітів ліквідатора про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, долученими до справи.

Судом також встановлені відсутність у ТОВ Лутекс" дебіторських заборгованостей, наявного у третіх осіб майна, котре б належало банкруту.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора.

Пунктом 7 ч.1 ст.90 КУзПБ передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) у разі, зокрема, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 2, 3, 5, 9, 11 і 12 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (до та після визнання боржника банкрутом), у випадках, передбачених пунктами 1, 4, 6, 8 і 10 частини першої цієї статті, - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 7 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом (ч.2 ст. 90 КУзПБ).

Про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.

У випадках, передбачених пунктами 5-8 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (ч.3, 4 ст. 90 КУзПБ).

Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не було виявлено майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе погашення кредиторських вимог, суд дійшов висновку, що вимоги кредиторів ТОВ "Лутекс" слід вважати погашеними, зазначеного суб`єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі про банкрутство закрити.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

у х в а л и в :

1. Клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Пасічника Олександра Олексійовича про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за час виконання повноважень ліквідатора, звіту ліквідатора у справі про банкрутство ТОВ "Лутекс", ліквідаційного балансу, ліквідацію ТОВ "Лутекс" та закриття провадження у справі задовольнити.

2. Звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Пасічника Олександра Олексійовича у справі №903/694/22 від 09.10.2023 №80/1-23 про нарахування розміру грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора та витрат по справі в загальному розмірі 166101грн 10коп затвердити.

3. Стягнути з Приватного підприємства «Трок Маркет» (43022, Волинська обл, м.Луцьк, вул.Ранкова, буд.26А, код ЄДРПОУ 38756068) на користь арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ) грошову винагороду та відшкодування витрат в сумі 182 641грн 04коп.

4. Стягнути з Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679) на користь арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ) грошову винагороду та відшкодування витрат в сумі 2702грн 89коп.

5. Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (43026, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Кравчука, 22в, код ЄДРПОУ 13358826) на користь арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 261 від 09.07.2013, адреса: вул. Карбишева, буд. 2, м.Луцьк, Волинська область, 43023, РНОКПП № НОМЕР_1 ) грошову винагороду та відшкодування витрат в сумі 1062грн 52коп.

6. На виконання пунктів 3, 4, 5 резолютивної частини ухвали суду видати накази.

7. Наданий суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) затвердити.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) ліквідувати.

5. Зобов`язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194).

6. Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Лутекс" (43026, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Карбишева, буд.2, код ЄДРПОУ 31881194) закрити.

7. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлені цим Кодексом України з процедур банкрутства строки або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або процедури погашення боргів боржника, прийняті господарським судом у справі про банкрутство (неплатоспроможність), набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку і строки встановлені ст. 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено 31.10.2023.

СуддяО. Г. Слободян

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення31.10.2023
Оприлюднено02.11.2023
Номер документу114577447
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —903/694/22

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Судовий наказ від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 31.10.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 10.10.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 14.03.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 17.02.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 30.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Постанова від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 28.10.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні