ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Головуючий суддя у першій інстанції: Мричко Н.І.
25 січня 2023 рокуЛьвівСправа № 380/15239/21 пров. № А/857/15006/22Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:
головуючого судді:Бруновської Н.В.
суддів:Хобор Р.Б.,Шавеля Р.М.
за участю секретаря судового засідання:Кардаш В.В.
представника апелянта:Павлової З.П.
представника позивача:Лавринів М.Я.
представника третьої особи:Петрівської М.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Виконавчого комітету Львівської міської ради на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2022 року у справі № 380/15239/21 за адміністративним позовом Приватного підприємства "Український Медіа-центр" до Львівської міської ради, Виконавчого комітету Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору-Департамент містобудування Львівської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,-
ВСТАНОВИВ:
10.09.2021р. позивач, Приватне підприємство "Український «Медіа-центр" (далі ПП «Український «Медіа-центр» ) звернувся з позовом до Львівської міської ради, Виконавчого комітету Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Департамент містобудування Львівської міської ради, у якому з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог просив суд:
- визнати протиправною бездіяльність щодо не включення до діючого Переліку тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові тимчасової споруди за адресою м. Львів, площа Галицька, 10;
- зобов`язати внести зміни до діючої ухвали, яка визначає (затверджує) Перелік(и) тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові, шляхом включення до діючого (станом на момент набранням судовим рішенням законної сили та його виконання) Переліку тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові тимчасової споруди за адресою: м. Львів, площа Галицька, 10, або за іншою адресою в межах Галицького району міста Львова, яка є найбільш територіально наближеною до попереднього місце розташування тимчасової споруди, із вказанням її власником Приватного підприємства «Український «Медіа-центр»;
- визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №828 від 18.09.2020р. «Про демонтаж тимчасової споруди на площі Галицькій, 10» та рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №761 від 03.09.2021р. «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.09.2020р. №828».
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12.09.2022р. позов задоволено.
Не погоджуючись із даним рішенням суду першої інстанції, апелянт Виконавчий комітет Львівської міської ради подав апеляційну скаргу, в якій зазначає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права. Просить суд, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12.09.2022р. скасувати та прийняти нову постанову якою в позові відмовити.
Представник апелянта, Павлова З.П., в судовому засіданні апеляційну скаргу підтримала з підстав у ній зазначених.
Представник позивача, Лавринів М.Я., в судовому засіданні просила суд, апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
Представник третьої особи, Петрівська М.М., не заперечила проти задоволення апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, учасників процесу, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи скарги, законність і обґрунтованість рішення суду, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає до задоволення виходячи з наступних підстав.
02.03.2017р. Львівська міська рада прийняла ухвалу «Про продовження терміну здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» №1568.
Додатком №1 до вказаної ухвали затверджено Перелік тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у Галицькому районі м. Львова.
Із змісту вказаного переліку видно, що в такий включено тимчасову споруду площею 94,00 кв. м. за адресою: пл.Галицька, 10.
29.12.2017р. Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (далі Орендодавець) та ПП «Український «Медіа-центр» (далі Орендар) уклали договір №Г-2126-17 на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення тимчасових споруд.
В пп.2.1.1 п.2.1 вищевказаного договору визначено, що надано у тимчасову оренду конструктивний елемент благоустрою комунальної власності площею 94,00 кв. м, для розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Львів, пл. Галицька, 10.
п.6.1 договору зазначено, що термін дії встановлюється з 01.01.2017р. - 31.05.2018р. (відповідно до п.5.5 Порядку розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові, затвердженого Ухвалою Львівської міської ради від 23.04.2015р. №4526 (зі змінами) та п.1 Ухвали Львівської міської ради від 02.03.2017р. №1568).
Тобто, даний договір №Г-2126-17 від 29.12.2017р. діяв з 01.01.2017р. - 31.05.2018р.
28.02.2018р. ПП «Український «Медіа-центр» видано Паспорт прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності № ТС-2018-0263-Г до 31.05.2018р. Дію Паспорта продовжено до 31.12.2019р.
11.07.2018р. Договором №Г-2126-17(Д-18) Управлінням комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (далі Орендодавець) та ПП «Український «Медіа-центр» (далі Орендар), продовжено термін дії договору від 29.12.2017р. №Г-2126-17 до 31.12.2019р. (відповідно до п.1.1 ухвали Львівської міської ради від 17.05.2018р. № 3417.
В п.5.4 даного договору №Г-2126-17(Д-18) від 29.12.2017р. визначено, що договір припиняється в односторонньому порядку Орендодавцем у разі скасування пункту ухвали, який надає право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення тимчасових споруд відповідному суб`єкту підприємницької діяльності з дати прийняття ухвали про його скасування.
Отже, у позивача ПП «Український «Медіа-центр» (далі Орендар), з 01.01.2020р. відсутні належним чином оформлених дозвільні документи на розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Львів пл. Галицька, 10 для провадження підприємницької діяльності.
Ухвалами Львівської міської ради від 21.04.2011р. № 376 «Про Правила благоустрою м. Львові» та від 23.04.2015р. № 4526 «Про затвердження Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові та Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові» вирішено, з метою усунення наслідків порушень вимог законодавства при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові, виконавчий комітет вирішив демонтувати самовільно встановлену тимчасову споруду для здійснення підприємницької діяльності на площі Галицькій,10.
26.12.2019р. Львівська міська рада прийняла ухвалу «Про здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» №6107, додатком №1 до якої затверджено Перелік тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у Галицькому районі м. Львова.
В даний перелік тимчасову споруду ПП «Український «Медіа-центр» площею 94,00 кв. м за адресою: пл.Галицька, 10, не включено та відповідно до такого об`єкту не прийнято рішення про продовження дії договору оренди окремих конструктивних елементів благоустрою під ним.
В п.9.2 Ухвали Львівської міської ради №6107 від 26.12.2019рр «Про здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» визначено, що Ухвалу міської ради від 02.03.2017р. № 1568 «Про продовження терміну здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» вважати такою, що тратила чинність».
В п.9 вищевказаної ухвали № 6107 від 26.12.2019р. суб`єкти підприємницької діяльності, тимчасові споруди яких не увійшли до Комплексної схеми до 01.02.2020р. вправі були подати звернення з обґрунтуванням необхідності включення у Комплексну схему на розгляд робочої групи, створеної розпорядженням Львівського міського голови від 20.11.2019р. № 611. За наявності обґрунтованих висновків робочої групи за результатами розгляду звернень, управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування здійснює підготовку відповідного проекту ухвали до 31.03.2020р.
Тобто, у визначений Львівською радою час позивач вправі був подати на розгляд робочої групи звернення з обґрунтуванням щодо включення у Комплексну схему належної йому тимчасової споруди.
Колегія суддів погоджується з доводами апелянта, що листом № 2-1931-006 від 29.01.2020р. позивач скористався своїм правом на звернення, яке передбачене ухвалою Львівської міської ради № 6107 від 26.12.2019р. Проте, в даному зверненні останній висловив свої припущення, що його тимчасова споруда знаходиться в межах реконструкції фонтану та не заважає даному процесу, не долучивши при цьому жодних підтверджуючих документів.
Листом від 19.02.2020р. № 2401-вих-12466 Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобування Львівської міської ради повідомив ПП «Український «Медіа-центр» про те, що звернення від 29.01.2020р. № 2-1931-006 розглянуто та буде винесене на найближче засідання робочої групи, створеної розпорядженням Львівського міського голови від 20.11.2019р. № 612 для подальшого розгляду та прийняття рішення.
Таким чином, звернення Приватного підприємства "Український Медіа-центр" № 2-1931-006 від 29.01.2020р. розглянуте Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобування Львівської міської ради, що підтверджується листом від 19.02.2020р. № 2401-вих-12466.
18.09.2020р. Виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення №828 «Про демонтаж тимчасової споруди на площі Галицькій, 10», у п.1 якого зазначено демонтувати самовільно встановлену тимчасову споруду для здійснення підприємницької діяльності на пл. Галицькій, 10, а у п.п.3.1 п.3 вказано здійснити протягом 60 календарних днів демонтаж.
03.09.2021р. виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення №761 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.09.2020р. №828», яким п.п.3.1 п.3 рішення №828 від 18.09.2020р. викладено у новій редакції: «Здійснити демонтаж» Термін: до 30.09.2021р.».
Колегія суддів погоджується з доводами апелянта, що Приватне підприємство "Український «Медіа-центр" (далі ПП «Український «Медіа-центр») оскаржує в судовому порядку рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №828 від 18.09.2020р. «Про демонтаж тимчасової споруди на площі Галицькій, 10», та рішення виконавчого комітету Львівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.09.2020р. №828», № 761 від 03.09.2021р. про демонтаж спірної споруди. Однак, п.9.2 Ухвали Львівської міської ради №6107 від 26.12.2019рр «Про здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова», яким спірну тимчасову споруду виключено з Комплексної схеми є чинним та в судовому порядку позивач не оскаржує.
ч.2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В п. 34.ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Згідно ч.1,ч.2 ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів, а також затвердження правил благоустрою територій населених пунктів.
До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
В ст.80 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що територіальні громади, які реалізують право власності через органи місцевого самоврядування, є суб`єктами права власності на землю, що є комунальною власністю.
Із змісту ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 142-145 Конституції України, ст. 7 Закон України «Про розмежування земель державної та комунальної власності», ч.1 ст.2, ч.1 ст.12, ч.1,ч.2, ст.83, ч.1.ч2.ст.116, ч.1 ст.123 Земельного кодексу України видно, що у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів.
Отже, Львівська міська рада є органом місцевого самоврядування в Україні, що представляє територіальну громаду міста Львова та здійснює від її імені та в інтересах функції і повноваження визначені Конституцією України та іншими законами України.
В п.42, п44 ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування» передбачено, що до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації та встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.
п.7 ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування» вказує, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
В п. «а» ст.13 України «Про благоустрій населених пунктів» видно, що до об`єктів благоустрою населених пунктів належать: майдани, плоші, бульвари, проспекти.
29.01.2020р. позивач ПП «Український «Медіа-центр» звернувся на адресу Управління архітектури та Урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради з листом № 2-1931-006 з проханням розглянути на робочій групі можливість включення його тимчасової споруди до Комплексної схеми, яка не знаходиться в межах реконструкції фонтану та не заважає даному процесу.
19.02.2020р.,Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради у відповідь на вказане звернення надав відповідь № 2401-вих-12466, що у межах наданих повноважень питання винесено на найближче засідання робочої групи, створеної розпорядженням Львівського міського голови від 20.11.2019р. №611, для подальшого розгляду та прийняття рішення.
Крім того, рекомендованим листом з описом вкладення від 20.05.2021р. на адресу ПП «Український «Медіа-центр» надіслано Вимогу від 20.05.2021р. № 31-вих-41918 про необхідність демонтажу, а також надіслано акт про дотримання вимог законодавства при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності від 20.05.2021 р.
В пп.2.1,2.17,2.20,2.21,2.30,2.31 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011р. № 244, видно, що підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив`язки тимчасової споруди. Відхилення від паспорта прив`язки , самовільного встановлення тимчасової споруди не допускається разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив`язки, самовільного встановлення тимчасової споруди така споруда підлягає демонтажу; розміщення тимчасової споруди самовільно забороняється.
Аналогічні положення передбачені також в Положенні про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові, який затверджений ухвалою Львівської міської ради від 23.04.2015р. № 4526. Зокрема, в п.2.1.,п.2.1 визначено, що розміщення тимчасових споруд здійснюється замовником відповідно до паспорта прив`язки, плану земельної ділянки та договору окремих конструктивних елементів благоустрою. Термін розміщення тимчасових споруд не може перевищувати термін дії договору оренди окремих конструктивних елементів благоустрою, встановлений ухвалою міської ради.
Отже, позивач не дотримався вимог вказаного Положення № 4526 та Порядку № 244 в частині терміну дії паспорта прив`язки тимчасової споруди. Оскільки, паспорт прив`язки тимчасової споруди для продовження підприємницької діяльності за адресою: АДРЕСА_1 діяв до 31.12.2019р. Строк дії паспорта прив`язки у встановленому законом порядку не продовжений.
Колегія суддів вважає помилковими висновки суду першої інстанції що відповідач Львівська міська рада не дотримав процедури повідомлення та демонтажу спірної тимчасової споруди, оскільки Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м.Львові, який затверджений Ухвалою Львівської міської ради від 23.04.2015р. № 4526 та Правила благоустрою Львівської міської територіальної громади, які затверджені Ухвалою Львівської міської ради N9 376 від 21.04.2011р. Виконавчий комітет Львівської міської ради, Департамент містобудування Львівської міської ради, Галицька районна адміністрація Львівської міської ради дотримали виходячи з наступних підстав.
Демонтаж тимчасової споруди здійснено на підставі рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради №761 від 03.09.2021р. та рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 828 від 18.09.2020р. в преамбулі яких вказано, що демонтаж здійснено на підставі Ухвали Львівської міської ради № 376 від 21.04.2011р. «Про Правила благоустрою Львівської міської територіальної громади» та від 23.04.2015р. № 4526 Про затвердження Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові та Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові».
В п.7.8 ухвали Львівської міської ради від 26.12.2019р. №6107 передбачено, що якщо власника не встановлено, або якщо власник (користувач) відмовився добровільно демонтувати ТС, районна адміністрація скеровує примірник акта, вимоги про демонтаж, матеріали фотофіксації в управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування для підготовки рішення виконавчого комітету про демонтаж.
20.05.2021р. Галицька районна адміністрація рекомендованим листом з описом вкладення від 20.05.2021р. на адресу ПП «Український «Медіа-центр» надіслав вимогу від 20.05.2021р. № 31-вих-41918 про необхідність демонтажу, а також надіслав акт про дотримання вимог законодавства при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності від 20.05.2021р. (а.с. т.1 а.с.76, 77)
23.09.2020р. Галицька районна адміністрація Львівської міської ради № 31-вих-74155 повідомила ПП «Український Медіа-Центр» про прийняте рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради.
01.06.2020р. вимогу, про демонтажу тимчасової споруди опубліковано на офіційному сайті Львівської міської ради.
Колегія суддів також зазначає, що п.6 ухвали Львівської міської ради № 6107 «Про здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» від 26.12.2019р. (яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) визначено, що суб`єкти підприємницької діяльності, тимчасові споруди яких не увійшли до Комплексної схеми, до 01.02.2020р. вправі подати звернення з обґрунтуванням необхідності включення у Комплексну схему на розгляд робочої групи, створеної розпорядженням Львівського міського голови від 20.11.2019р. №611.
В п.2 ухвали Львівської міської ради «Про продовження терміну здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» від 02.03.2017р. № 1568 після завершення зазначеного у п.1 такої ухвали терміну, у разі відсутності зауважень щодо розміщення тимчасових споруд та наявності всіх документів на їх встановлення, передбачених ухвалою міської ради від 23.04.2015р. №4526 «Про затвердження Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові та Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові», термін здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах продовжується до 31.05.2020р.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції дійшов помилкових висновків про наявність підстав для задоволення позову, оскільки п.2 даної ухвали Львівської міської ради «Про продовження терміну здійснення підприємницької діяльності у тимчасових спорудах на території м. Львова» від 02.03.2017р. № 1568 не дає право власнику тимчасової споруди на автоматичне включення до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові, а лише дає право на здійснення підприємницької діяльності в тимчасовій споруді до 31.05.2020р., а тому рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради «Про демонтаж тимчасової споруди» від 18.09.2020р № 828., та Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.09.2020р. № 828» від 03.09.2021р. №761 прийняті в межах повноважень та у спосіб визначений законом та Конституцією України.
Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду «Про судове рішення в адміністративній справі» від 20 травня 2013 року № 7 роз`яснено, що суд може ухвалити постанову про зобов`язання відповідача прийняти рішення певного змісту, за винятком випадків, коли суб`єкт владних повноважень під час адміністративних процедур відповідно до закону приймає рішення на основі адміністративного розсуду.
Тобто, суд не вправі підміняти колегіальний орган, який приймає рішення шляхом голосування та зобов`язати його прийняти певне рішення.
В цьому випадку суд наділений лише повноваженням зобов`язати відповідний виконавчий орган міської ради, як орган місцевого самоврядування розглянути ті чи інші питання (звернення, запити тощо).
Крім того, Львівська міська рада не мала законних підстав на включення тимчасової споруди без дозвільних документів у Перелік тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові.
Разом з тим, колегія суддів зазначає, що рішення суду першої інстанції в порушення вимог ст.242 КАС України не містить обгрунтувань, чому саме оспорювані рішення є протиправними, а лише надається оцінка щодо не включення в Комплексну схему розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у м. Львові та те, що розглянуте звернення Приватного підприємства "Український "Медичний-центр"" через півтора року постановило останнього у невизначене становище. При цьому, дії відповідачів щодо надання відповіді тощо на звернення не оскржувались позивачем у встановленому законом порядку.
Покликання Приватного підприємства "Український "Медичний-центр" на судові рішення в справі № 380/2335/20, зокрема рішення Львівського окружного суду від 30.11.2020р. та Постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24.06.2021р. колегія суддів не приймає до уваги, оскільки позивач не є стороною в даній справі та стосовно нього не встановлювались обставини тощо.
Із змісту ст.78 КАС України видно, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
За таких обставин, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов помилкових висновків про наявність підстав для задоволення позову, оскільки суб`єкти владних повноважень в особі Львівської міської ради, Виконавчого комітету Львівської міської ради діяли в межах повноважень та у спосіб визначений законами та Конституцією України.
В ст.242 КАС України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
ст.317 КАС України передбачено, що підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:
1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи;
2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими;
3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи;
4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
З огляду на вищевикладене, доводи апеляційної скарги є суттєвими і складають підстави для висновку про неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи тому, колегія суддів дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції слід скасувати та ухвалити нове рішення яким в позові відмовити.
Керуючись ст.ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Виконавчого комітету Львівської міської ради задовольнити.
Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2022 року у справі № 380/15239/21 скасувати та прийняти нову постанову.
В позові Приватного підприємства "Український "Медичний-центр"" до Львівської міської ради, Виконавчого комітету Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору-Департамент містобудування Львівської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,- -відмовити.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, виключно у випадках передбачених ч.4 ст.328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя Н. В. Бруновська судді Р. Б. Хобор Р. М. Шавель Повне судове рішення складено 06.02.2023p.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2023 |
Оприлюднено | 08.02.2023 |
Номер документу | 108806217 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Бруновська Надія Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мричко Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні