Постанова
від 07.02.2023 по справі 160/11782/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

07 лютого 2023 року м. Дніпросправа № 160/11782/21Суддя І інстанції Віхрова В.С.

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),

суддів: Сафронової С.В., Ясенової Т.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпрі апеляційну скаргу Виконавчого комітету Дніпровської міської ради на ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року у справі №160/11782/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН» до Виконавчого комітету Дніпровської міської ради, Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради, треті особи: Дніпровська міська рада, Департамент громадського порядку та цивільного захисту Дніпровської міської ради, Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, Департамент торгівлі та реклами Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради, Головне архітектурно-планувальне управління Департаменту по роботі з активами Дніпропетровської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, протоколу, визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.06.2022 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7» до Виконавчого комітету Дніпровської міської ради, Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради, треті особи: Дніпровська міська рада, Департамент громадського порядку та цивільного захисту Дніпровської міської ради, Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, Департамент торгівлі та реклами Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради, Комунальне підприємство «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради, Головне архітектурно-планувальне управління Департаменту по роботі з активами Дніпропетровської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, протоколу, визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 22.07.2021 року № 757 «Про затвердження схеми розташування окремо розташованих рекламних засобів по пл. Шевченка та демонтаж рекламних засобів» в частині прийняття даного рішення відносно рекламних засобів Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ».

Визнано протиправним та скасовано протокол міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 09.07.2021 року № 16.

Визнано протиправним та скасовано протокол міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 16.07.2021 року № 17.

В задоволені іншої частини позовних вимог відмовлено.

Додатковим рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 червня 2022 року клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН» про ухвалення додаткового судового рішення у справі №160/11782/21 задоволено частково.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА» за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Дніпровської міської ради документально підтверджені судові витрати у розмірі 4880,50 грн. за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4812,37 грн.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Дніпровської міської ради документально підтверджені судові витрати у розмірі 7491,00 грн. за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 5062,37 грн.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7» за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Дніпровської міської ради документально підтверджені судові витрати у розмірі 7491,00 грн. за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4812,37 грн.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Алесан» за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Дніпровської міської ради документально підтверджені судові витрати у розмірі 7491,00 грн. за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4812,37 грн.

В задоволенні іншої частини клопотання відмовлено.

21.09.2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН», Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» отримали виконавчі листи про стягнення з Виконавчого комітету Дніпровської міської ради за рахунок його бюджетних асигнувань документально підтверджених судових витрат.

20.10.2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН», Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ», через свого представника, звернулись до суду із клопотанням про заміну способу виконання додаткового рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2022 в адміністративній справі № 160/11782/21.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН» про заміну способу виконання рішення у справі №160/11782/21 задоволено.

Змінено спосіб виконання додаткового рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2022 року в адміністративній справі № 160/11782/21 в частині стягнення з Виконавчого комітету Дніпровської міської ради шляхом безспірного списання з казначейських рахунків Дніпровської міської ради на користь:

- Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7» документально підтверджені судові витрати у розмірі 7491,00 грн за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4 812,37 грн;

- Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА» документально підтверджені судові витрати у розмірі 4 880,50 грн за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4 812,37 грн;

- Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН» документально підтверджені судові витрати у розмірі 7 491,00 грн за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 4 812,37 грн;

- Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» документально підтверджені судові витрати у розмірі 7 491,00 грн за подачу до суду позовної заяви, заяв про збільшення позовних вимог, про забезпечення позову, про зміну одного заходу забезпечення іншим, та витрати на правничу допомогу у розмірі 5 062,37 грн.

Не погодившись з ухвалою суду першої інстанції, Виконавчий комітет Дніпровської міської ради подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року у справі №160/11782/21 та постановити нове рішення, яким відмовити у задоволенні даних позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що Дніпровська міська рада та Виконавчий комітет Дніпровської міської ради є різними юридичними особами. При цьому зазначає, що посилання суду на Бюджетну програму «Виконання судових рішень та виконавчих документів Дніпровською міською радою та її виконавчими органами на 2022-2026 роки», затверджену рішенням Дніпровської міської ради від 24.11.2021 №19/12, в якій зазначено, що Дніпровська міська рада є розпорядником коштів місцевого бюджету, не свідчить про те, що стягнення судового збору з виконавчого комітету міської ради на підставі виконавчих листів здійснюється за рахунок бюджетних асигнувань Дніпровської міської ради.

В письмовому відзиві на апеляційну скаргу Виконавчого комітету Дніпровської міської ради, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН», Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» просять відмовити у її задоволенні та залишити ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.10.2022 року у справі №160/11782/21 без змін.

Разом з тим, у відзиві на апеляційну скаргу, позивачі також просили здійснювати розгляд апеляційної скарги за участі представників сторін.

З цього приводу колегія суддів вважає за необхідне наступне.

Згідно із ч.1 та ч.2 ст. 312 КАС України апеляційні скарги на ухвали суду першої інстанції розглядаються в порядку, передбаченому для розгляду апеляційних скарг на рішення суду першої інстанції з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Апеляційні скарги на ухвали суду першої інстанції, зазначені в пунктах 3, 6, 7, 11, 14, 26 частини першої статті 294 цього Кодексу, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження).

З урахуванням конкретних обставин справи суд апеляційної інстанції може розглянути такі апеляційні скарги у судовому засіданні з повідомленням учасників справи.

В свою чергу, згідно із п.3 ч.1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Враховуючи те, що оскаржувана ухвала суду першої інстанції постановлена у порядку письмового провадження, що у відповідності до положень п.3 ч.1 ст. 311 КАС України та ч.1 ст. 312 КАС України є підставою для вирішення цієї справи в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами, суд апеляційної інстанції зробив висновок про необхідність призначення цієї справи до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами.

При цьому, суд апеляційної інстанції зазначає, що положення Кодексу адміністративного судочинства України передбачають, що участь сторін в судовому засіданні апеляційної інстанції не є обов`язковою, оскільки повноваження вищих судових органів стосовно перегляду судових рішень мають реалізовуватись для виправлення судових помилок та недоліків судочинства, але не для здійснення нового судового розгляду. Сторони мають можливість надати письмові пояснення, відзив на апеляційну скаргу.

В свою чергу, Верховний Суд у постанові від 19.08.2020 року у прийнятої справі №320/2567/19 зробив висновок про те, що бажання сторони у справі викласти під час публічних слухань свої аргументи, які висловлені нею в апеляційній скарзі, не зумовлюють необхідності призначення до розгляду справи з викликом її учасників.

Натомість, учасники справи мають можливість викласти свої доводи, на яких ґрунтується їх правова позиція у справі у письмовій формі, шляхом надсилання до суду письмових пояснень, відзивів, тощо.

Більше того, позивачами було викладено свої доводи, на яких ґрунтується їх правова позиція при апеляційному перегляді ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року, у відзиві на апеляційну скаргу Виконавчого комітету Дніпровської міської ради.

З урахуванням наведеного, колегія суддів не вбачає обставин, які унеможливлюють здійснення апеляційного перегляду ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року у порядку письмового провадження.

Перевіривши законність та обґрунтованість ухвали суду в межах доводів апеляційної скарги та заявлених вимог, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з частинами першою та другою ст. 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до положень статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Зазначені норми законодавства дають підстави дійти до висновку про те, що остання не містить конкретного переліку обставин для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення, а лише встановлює критерії для їх визначення, надаючи суду можливість в кожному конкретному випадку вирішувати питання про їх наявність з урахуванням усіх обставин справи і такими підставами є обставини, що перешкоджають належному його виконанню: ускладнюють його виконання або роблять неможливим. При цьому судове рішення не може бути змінено по суті.

Тобто, під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення у разі неможливості його виконання у встановленими раніше порядку і способом. Змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.

Поняття «спосіб» і «порядок» виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке реалізується при виконанні судового рішення. Вони означають визначену рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій або дій при виконанні судового рішення.

Як вбачається з матеріалів справи, 21.09.2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН», Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» отримали виконавчі листи про стягнення з Виконавчого комітету Дніпровської міської ради за рахунок його бюджетних асигнувань документально підтверджених судових витрат.

Підставою для звернення із заявою про заміну способу виконання додаткового рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2022 в адміністративній справі № 160/11782/21 стало те, що зазначені виконавчі листи, Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області листом від 04 жовтня 2022 року №04-06-06/12211 повернуло заявникам без виконання, оскільки боржник Виконавчий комітет Дніпровської міської ради не має відкритих рахунків в Головному управлінні та в базі даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не зареєстрований.

Разом з тим, механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників» (зі змінами) (далі - Порядок № 845).

Пунктом 2 Порядку № 845 встановлено, що безспірне списання це операції з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюються з метою виконання Казначейством та його територіальними органами рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників, органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документів.

Підпунктом 2 п. 25 Порядку № 845 передбачено, що у разі наявності у боржника окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду безспірне списання коштів з боржника (виконання рішень суду про стягнення коштів з боржника) здійснюється лише за цією бюджетною програмою. При цьому п.п. 24-34 цього Порядку застосовуються лише щодо зазначеної бюджетної програми.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Дніпровської міської ради від 24.11.2021 року №19/12 затверджено Бюджетну програму «Виконання судових рішень та виконавчих документів Дніпровською міською радою та її виконавчими органами» на 2022-2026 роки (далі Бюджетна програма).

В свою чергу, п.2 вказаного Рішення визначено головним розпорядником бюджетних коштів з виконання заходів Програми (п.1 цього рішення) Дніпровську міську раду та її виконавчі органі зі статусом юридичних осіб згідно з рішенням міської ради від 10.02.2021 року №6/3 «Про затвердження структури виконавчих органів Дніпровської міської ради, загальної чисельності працівників Дніпровської міської ради та її виконавчих органів» (зі змінами).

Відповідно до наявного в матеріалах справи додатку до вказаної вище Бюджетної програми, Виконавчі органи міської ради зі статусом юридичних осіб згідно з рішенням міської ради від 10.02.2021 року №6/3 «Про затвердження структури виконавчих органів Дніпровської міської ради, загальної чисельності працівників Дніпровської міської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) є розпорядниками коштів і забезпечені відповідним фінансуванням на виконання такої Бюджетної програми.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Виконавчий комітет Дніпровської міської ради, зареєстрований як самостійна юридична особа.

У такому випадку, стягнення з Виконавчого комітету Дніпровської міської ради за рахунок його бюджетних асигнувань документально підтверджених судових витрат повинно здійснюватися за Бюджетною програмою «Виконання судових рішень та виконавчих документів Дніпровською міською радою та її виконавчими органами» на 2022-2026 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 24.11.2021 року №19/12.

При цьому, в матеріалах справи відсутні докази неможливості виконання рішення суду за цією Бюджетною програмою.

Натомість, Дніпровська міська рада і Виконавчий комітет Дніпровської міської ради є різними, самостійними юридичними особами - організаціями, суб`єктами права, які наділені цивільною правоздатністю і дієздатністю, тобто здатністю від свого імені набувати майнових та особистих немайнових прав і нести обов`язки та самостійно брати участь у правовідносинах, бути позивачем та відповідачем у суді.

Крім того, як свідчать матеріали справи, Дніпровська міська рада не є відповідачем у справі.

У такому випадку, суд першої інстанції задовольняючи вимоги заявник фактично змінив обраний Дніпропетровським окружним адміністративним судом при вирішенні 16 червня 2022 року у справі №160/11782/21 спосіб захисту порушеного права позивачів, та замість вжиття нових заходів для реалізації вказаного судового рішення, здійснив заміну боржника «Виконавчого комітету Дніпровської міської ради» на іншу самостійну юридичну особу «Дніпровську міську раду».

У такий спосіб в даному спірному випадку, суд першої інстанції змінив зміст та суть раніше ухваленого по справі №160/11782/21 судового рішення, оскільки здійснив не заміну одного заходу примусового виконання іншим, як передбачено ч.3 ст.378 КАС, а фактично змінив боржника по справі, і тим самим безпідставно переніс майнову відповідальність на іншу юридичну особу, змінюючи при цьому додаткове рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2022 року по суті, що є неприпустимим.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 243, 311, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Виконавчого комітету Дніпровської міської ради - задовольнити.

Ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2022 року у справі №160/11782/2 скасувати та прийняти нову постанову.

В задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАГРАММАТОН 7», Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛОС ДНІПРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕСАН», Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЛ» про заміну способу виконання додаткового рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2022 року в адміністративній справі № 160/11782/21 - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду за наявності підстав та в порядку, визначених ст.ст. 328, 329 КАС України.

В повному обсязі постанову складено 07 лютого 2023 року.

Головуючий - суддяД.В. Чепурнов

суддяС.В. Сафронова

суддяТ.І. Ясенова

Дата ухвалення рішення07.02.2023
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу108914166
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/11782/21

Постанова від 24.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 24.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 28.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 07.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні