Рішення
від 27.02.2023 по справі 280/5746/22
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

27 лютого 2023 року Справа № 280/5746/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Конишевої О.В., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» (69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3-Г, код ЄДРПОУ 38461439)

до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663)

Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393)

Головного управління ДПС у Вінницькій області (21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд7, код ЄДРПОУ ВП 44069150)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

29.09.2022 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» (далі позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України(далі відповідач 2), в якому позивач просить суд (відповідно до заяви від 01.11.2022):

1.Визнати протиправним та скасувати Рішення Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- 6935087/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 9 від 18.05.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 30.05.2022 року;

- 6935103/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 10 від 18.05.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 30.05.2022 року;

- 6935112/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 21 від 31.03.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 01.06.2022 року;

- 6935104/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 23 від 31.03.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 01.06.2022 року;

- 6935119/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 26 від 30.04.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 01.06.2022 року;

- 6935105/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 28 від 30.04.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 01.06.2022 року;

- 6935111/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 35 від 28.02.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 02.06.2022 року;

- 6935099/38461439 від 17.06.2022 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 37 від 28.02.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 02.06.2022 року;

В обґрунтування позовних вимог позивач, зокрема зазначив, що позивач документально підтвердив реальність здійснення господарських операцій, які повністю відповідають меті господарської діяльності підприємства, просить позов задовольнити.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування відзиву на позовну заяву послався на те, що реєстрація спірних податкових накладних виписаних позивачем були зупинені у зв`язку з тим, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зазначає, що Комісією прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у зв`язку із ненадання платником податку копій первинних документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. За таких обставин, відповідач вважає, що ним правомірно було прийнято оскаржуване рішення, а позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Ухвалою суду від 08.11.2022 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Відповідачу запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.

До суду від представника ГУ ДПС України у Запорізькій області надійшла заява, відповідно до якої просить суд замінити неналежного відповідача ГУ ДПС у Запорізькій області на належного- Головне управління ДПС у Вінницькій області, у зв`язку з тим, що останній безпосередньо здійснив прийняття оскаржуваних рішень.

Ухвалою суду від 26.12.2022 залучено до участі в справі в якості співвідповідача Головне управління ДПС у вінницькій області.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

TOB «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» здійснює операції з надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. Згідно даних Єдиного реєстру підприємств та організацій України основні види діяльності TOB «Транс Логистик Групп» за КВЕД-2010: 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н. в. і. у. (основний); 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування.

Під час здійснення господарських операцій позивач у відповідності до вимог законодавства, складав та подавав на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні № 9 від 18.05.2022, № 23 від 31.03.2022, № 28 від 30.04.2022, № 37 від 28.02.2022, № 10 від 18.05.2022, № 21 від 31.03.2022, № 26 від 30.04.2022, № 35 від 28.02.2022 проте в їх реєстрації було відмовлено.

Щодо податкової накладної № 9 від 18.05.2022, № 23 від 31.03.2022, № 28 від 30.04.2022, № 37 від 28.02.2022, судом встановлено наступне.

31.12.2021 року між ТОВ «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» та ТОВ «Транс Карго Експедиція» було укладено договорі оренди № 3112-01 транспортних засобів.

Відповідно до умов договору Орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове користування транспортні засоби згідно з переліком. Транспортний засіб передається з метою здійснення вантажних перевезень територією України. Орендар щомісячно сплачує орендодавцю орендну плату у розмірі, що передбачено додатковою угодою. Сплата орендних платежів здійснюється у безготівковому рахунку. Підтвердженням передачі транспортних засобів є акт приймання передачі.

На виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за травень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 9 від 18.05.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 30.05.2022 року, що була отримана позивачем, реєстрація зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935087/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18852/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за березень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 23 від 31.03.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 01.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935104/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18832/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за квітень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 28 від 30.04.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 01.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935105/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18845/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за лютий 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 37 від 28.02.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 03.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935099/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18838/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.

Щодо податкової накладної № 10 від 18.05.2022, № 21 від 31.03.2022, № 26 від 30.04.2022, № 35 від 28.02.2022, судом встановлено наступне.

01.08.2020 року між ТОВ «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» та ТОВ «Транс Карго Експедиція» було укладено договорі оренди нежитлового приміщення № 0108-01.

За даним Договором Орендодавець зобов`язується передати «Орендарю», а «Орендар» зобов`язується прийняти у строкове платне користування (надалі - оренда) на строк та на умовах даного Договору приміщення - офіс (надалі Приміщення), загальною площею 10,7 кв. м., що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, б.3-Г.

Приміщення передається з метою використання їх для господарської діяльності Орендаря.

Розмір фіксованої орендної плати за 1 (один) календарний місяць, становить: - за користування 1 кв.м Приміщення - 80,00 грн (Вісімдесят грн. 00 коп), в т.ч. ПДВ 20%; Загальна орендна плата за місяць складає 856,00 грн (Вісімсот п`ятдесят шість грн 00 коп), в т.ч. 20 % ПДВ

01.08.2020 було підписано акті приймання передачі приміщення.

Відповідно до додаткової угоди № 4 від 01.09.2021 року: У зв`язку з передачею в оренду додаткових приміщені, впкласіи п.1.1 Договору у наступній редакції: «1.1. 'За даним Договором Орендодавець зобов`язується передати «Орендарю», а «Орендар» зобов`язується прийняти у строкове платне користування (надалі оренда) на строк та на умовах даною угодою. Договору офісне приміщення в цеху загальною площею 153,9 кв.м, офісні приміщення в адміністративному корпусі загальною площею 89,4 кв.м, приміщення цех. загальною площею 1323,1 кв. м.. підвал загальною площею 181,9 кв.м, підвид (підсобне приміщ ення) загальною площею 236,5 кв.м (надалі - Приміщення), що розташовані за адресою: 69006. м. Запоріжжя, вуд.Північне шосе. 3-Г.»

2. Викласти п.2.1.1 Договору у наступній редакції:

«2.1. 1. «Орендодавець» надає в оренду офісне приміщення в цеху загальною площею 153,9 кв.м, офісні приміщення в адміністративному корпусі загальною площею 89,4 кв.м, примішений цех, загальною площею 1323,1 кв. м.. підвал загальною площею 181.9 кв.м. підвид (підсобне приміщення) загальною площею 236,5 кв.м (падалі Приміщення), що розташовані за адресою: 69006, м. Запоріжжя, пул.Північне шосе, б.3-г та належать йому на підставі свідоцтва про право вдасності.»

3. Викласти п.4.2 Договору у наступній редакції: «4.2. Розмір фіксованої орендної Плати за І (один) календарний місяць становить: - за користування 1 кв.м Офісного приміщення в цеху 45.00 грн у т.ч. ПДВ 20%; - за користування 1 кв.м Офісного приміщення в адміністративному корпусі 80.00 грн у т ,ч. ПДВ 20%; - за користування І кв.м Приміщення - цеху 30.00 грн у т.ч ПДВ 20%; - за користування 1 кв.м Підвалу 20.00 грн у т.ч. ПДВ 20; - за користування 1 кв.м Підвалу (підсобне приміщення) 53.00 грн в т.ч. ПДВ 20%. Загальна орендна плата за місяць складає 69 943.01 грн. в т.ч. ПДВ 20%»

На виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за травень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 10 від 18.05.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 31.05.2022 року, що була отримана позивачем, реєстрація зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935103/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18858/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за березень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 21 від 31.03.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 01.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935112/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18855/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за квітень 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 26 від 30.04.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 01.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935119/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18844/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Крім того, на виконання умов договору Орендар сплатив орендодавцеві орендну плату за лютий 2022 рік у повному обсязі, що підтверджується актом виконаних робіт та платіжним дорученням про перерахунок грошових коштів.

На виконання вимог чинного законодавства позивачем було сформовано податкову накладну № 35 від 28.02.2022 та направлено для її реєстрації. Проте, відповідно до квитанції від 03.06.2022 року реєстрація була зупинена, оскільки: ПН відповідає вимогам п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операції; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Позивачем було направлене письмове повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по податковій накладній з наданням відповідних копій документів.

Рішенням Головної комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 6935111/38461439 від 17.06.2022 року відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної, з підстав не надання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Додаткова інформація: платником не надано підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання.

17.06.2022 року позивач подав скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Проте, скарга була залишена без задоволення, що підтверджується рішенням 18783/38461439/2 від 11.07.2022 року.

Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема і наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно з пунктом 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі Порядок № 1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 1165 у разі, коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Втім, наявність повноважень на здійснення моніторингу податкових накладних, зупинення їх реєстрації та прийняття подальшого рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого є прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

З огляду на вказане, первинним об`єктом судового дослідження у цій справі є законність дій відповідача щодо зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки наслідком саме цих дій є обов`язок позивача надати пояснення та документи на підтвердження інформації, яка міститься в податкових накладних.

Отже, податковий орган, як суб`єкт владних повноважень, передусім повинен довести наявність підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

Як вказувалось вище, реєстрацію спірних податкових накладних позивача зупинено з тих підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН.

Критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначені у додатку 1 до Порядку № 1165, відповідно до пункту 8 якого таким критерієм є: «у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування».

Отже, за змістом п. 6 Порядку № 1165 з урахуванням положень п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку для зупинення реєстрації податкової накладної у контролюючого органу має бути наявна податкова інформація, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної саме в поданій для реєстрації податковій накладній.

Зміст наведених норм в їх сукупності свідчить про те, що віднесення платника податків до переліку ризикових у зв`язку з господарськими відносинами з певними контрагентами, не є безумовною підставою для зупинення поданої для реєстрації податкової накладної, складеної за наслідками господарської операції з іншим контрагентом. Податковий орган для зупинення реєстрації конкретної податкової накладної повинен мати інформацію стосовно саме цієї господарської операції, а не будь-якої раніше.

Суд зазначає, що податкової інформації стосовно моніторингу саме поданих для реєстрації податкових накладних та господарських операцій, за наслідками яких вони складені, суду відповідачами не надано.

Отже, відповідачем-3 не доведено, що у нього була наявна податкова інформація, що визначає ризиковість здійснення господарських операцій, зазначених саме в поданих для реєстрації податкових накладних. Доводи відповідача-3 щодо відповідності позивача п. 8 Критеріїв ризиковості суд вважає безпідставними, зазначені твердження не підтвердженні жодними доказами.

З огляду на вказане суд вважає, що податковим органом не доведено наявність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної згідно з п. 8 Критеріїв ризиковості. У зв`язку з цим, суд дійшов висновку, що реєстрацію спірних податкових накладних зупинено протиправно без наявності визначених для цього правових підстав.

Стосовно надання позивачем податковому органу документів і пояснень на підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних, суд зазначає таке.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр, ЄРПН), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють Комісії головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Відповідно до п. 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, за змістом наведених положень Порядку № 520 платник податку фактично зобов`язаний у разі зупинення реєстрації податкової накладної подати відповідні пояснення та документи, оскільки в протилежному випадку Комісія імперативно зобов`язана прийняти рішення про відмову в реєстрації такої податкової накладної. У зв`язку з цим позивачем, незважаючи на відсутність підстав у податкового органу для прийняття рішення про зупинення реєстрації податкових накладних, виконані вимоги відповідача і надані відповідні пояснення та документи, проте ця обставина не надає легітимності діям і рішення відповідача по зупиненню реєстрації податкових накладних та витребуванню від позивача певного пакету документів і пояснень.

Незважаючи на вказане, спірними рішеннями контролюючого органу відмовлено у реєстрації зазначених вище податкових накладних з підстав ненадання платником податків: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством, проте в графі, де зазначений перелік первинних документів, не вказано, які саме документи не надані позивачем, хоча затверджена у Додатку до Порядку № 520 форма рішення імперативно вимагає від податкового органу підкреслити у переліку документів ті, які не надані платником податків.

Отже, спірні рішення не відповідають формі, визначеній Додатком до Порядку № 520, а також є необґрунтованими у зв`язку з відсутністю у них конкретного переліку документів, які не надані на підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних.

Водночас, у додатковій інформації в оскарженому рішенні відповідач-3 зазначив, що підставою прийняття цього рішення є ненадання платником податків: підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів та обладнання. Разом з тим, податковим органом не наведено жодних доводів, якими саме документами і чому саме цими документами позивач повинен підтверджувати інформацію, зазначену в податкових накладних, а також чому їх відсутність може свідчити про недостовірність або суперечливість такої інформації, адже в квитанції про зупинення наведено лише загальну пропозицію про надання пояснень та підтверджуючих документів.

Позивачем відповідні пояснення та документи надані і податковим органом не наведено жодних доводів, чому надані документи не підтверджують інформацію, зазначену в податкових накладних.

Як свідчать матеріалів справи, позивач надав всі первинні документи, що стосуються і у повному обсязі підтверджують дану господарську операцію.

Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції, щодо якої складено податкову накладну, направлену для реєстрації в ЄРПН, хоч і визначений у Порядку № 520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між ними, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Отже, правова конструкція пунктів 4 та 5 Порядку № 520 свідчить про те, що, по-перше, платник податків на власний розсуд обирає перелік документів, якими, як він вважає, підтверджується інформація податкових накладних, і не зобов`язаний подавати всі документи, які вказані у п. 5 чи формі рішення, як помилково вважає податковий орган, а по-друге, перелік документів у п. 5 не є виключним чи імперативним, тобто платник податку може підтверджувати інформацію й іншими документами, ніж ті, що зазначені у п. 5.

Також суд зауважує, що на стадії реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податку повинен лише підтвердити інформацію, яка зазначена в такій податковій накладній, а питання реальності чи нереальності господарських відносин між контрагентами є предметом документальної перевірки платників податків.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних (розрахунків коригування до податкової накладної) критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства, а тому здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Таким чином, відповідачем-3 як суб`єктом владних повноважень не доведено належними доказами правомірність прийнятих ним рішень.

Зважаючи на недоведеність податковим органом наявності підстав для зупинення реєстрації поданих позивачем податкових накладних, наявність в останнього первинних документів, які підтверджують інформацію, викладену в поданих для реєстрації податкових накладних, а також, що такі документи та відповідні пояснення надавались контролюючому органу, суд приходить до висновку, що Комісія протиправно відмовила в реєстрації зазначених податкових накладних.

Відповідно до пп. 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр податкових накладних реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами

При цьому, згідно з нормами п. 19, 20 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у разі, зокрема набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо зупинено, є повноваженням ДПС України.

Стосовно посилань відповідача 3 на дискреційність його повноважень суд зауважує, що дискреція повноважень означає можливість прийняття рішення з певної кількості можливих, кожне з яких є правильним, тобто можливість органу діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.

Однак у спірних правовідносинах відсутня дискреція повноважень відповідача, оскільки за наявності встановлення факту надання податкової накладної, яка відповідає вимогам чинного законодавства, і стосовно якої відсутні підстави для її зупинення та/або відмови в реєстрації, податковий орган зобов`язаний зареєструвати зазначену податкову накладну.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні.

Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства та вимоги законодавства України суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч.1ст.139 КАС Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями2,7,139,241,243-246,255 Кодексу адміністративного судочинстваУкраїнисуд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» (69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3-Г, код ЄДРПОУ 38461439) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Вінницькій області (21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд7, код ЄДРПОУ ВП 44069150)-задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: №6935087/38461439 від 17.06.2022, №6935103/38461439 від 17.06.2022, №6935112/38461439 від 17.06.2022, №6935104/38461439 від 17.06.2022, №6935119/38461439 від 17.06.2022, №6935105/38461439 від 17.06.2022, №6935111/38461439 від 17.06.2022, №6935099/38461439 від 17.06.2022.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію, податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» № 9 від 18.05.2022, № 23 від 31.03.2022, № 28 від 30.04.2022, № 37 від 28.02.2022, № 10 від 18.05.2022, № 21 від 31.03.2022, № 26 від 30.04.2022, № 35 від 28.02.2022.

Стягнути на Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» (69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3-Г, код ЄДРПОУ 38461439) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 9924,00 грн (дев`ять тисяч дев`ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393).

Стягнути на Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛОГИСТИК ГРУПП» (69006, м. Запоріжжя, вул. Північне шосе, буд. 3-Г, код ЄДРПОУ 38461439) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 9924,00 грн (дев`ять тисяч дев`ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області (21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд7, код ЄДРПОУ ВП 44069150).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 27.02.2023.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2023
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу109248420
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/5746/22

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 28.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 03.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 27.02.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 08.11.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 30.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні