КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2-а-172/08 Головуючий у 1-й інстанції: Балаклицький А.І.
Суддя-доповідач: Цвіркун Ю.І.
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"18" серпня 2010 р. м. Київ
Колегія суддів Київськ ого апеляційного адміністра тивного суду у складі:
Головуючого-судді - Цвір куна Ю.І.;
суддів - Зайця В.С.,
Земляної Г.В.,
при секретарі - Петр иченко Ю.П.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за апеляційно ю скаргою ОСОБА_3 на поста нову Київського окружного а дміністративного суду від 0 4 грудня 2008 року у справі за по зовом Державної податкової адміністрації у Київській о бласті до ОСОБА_3, третя о соба - Державна податкова ін спекція у Миронівському райо ні Київської області, про стя гнення матеріальної шкоди,
в с т а н о в и л а:
Державна податков а адміністрація у Київсько ї області (далі - позивач, ДПА у Київській області) звернула ся до Київського окружного а дміністративного суду з поз овом до ОСОБА_3 (далі - О СОБА_3, відповідач) про стяг нення матеріальної шкоди.
Постановою Київського окр ужного адміністративного су ду від 04 грудня 2008 року позов з адоволено, постановлено стяг нути з ОСОБА_3 на користь Д ПІ у Миронівському районі Ки ївської області незаконних витрат в сумі 3421 грн. 80 коп.
Не погоджуючись з постанов ою Київського окружного адмі ністративного суду від 04 гру дня 2008 року, ОСОБА_3 звернул ася до Київського апеляційно го адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій п росить ухвалене у справі суд ове рішення скасувати та пос тановити нове рішення по спр аві, яким відмовити у задовол ення позову посилаючись на п орушення судом норм матеріал ьного та процесуального прав а.
Заслухавши суддю-доповіда ча, дослідивши докази у справ і та обговоривши доводи апел яційної скарги, судова колег ія встановила наступне.
Державною податковою адмі ністрацією в Київській обла сті було проведено позаплан ову документальну перевірк у ДПІ у Миронівському районі Київської області з питань в икористання бюджетних кошт ів.
В ході перевірки встановле но, що протягом 2007 року начал ьником ДПІ у Миронівському районі Київської області ОСОБА_3 за укладеними контр актами приймалися на роботу оператори комп' ютерного н абору в ДПІ ОСОБА_4, ОС ОБА_5, ОСОБА_6 Згідно кон трактів працівники виконув али наступну роботу: реєстра ція вхідної та вихідної кор еспонденції у відповідних ж урналах реєстрації з вручен ням їх отримувачем. Разом з т им, штатним розписом посада оператора комп' ютерного н абору в ДПІ в Миронівському р айоні не передбачена.
Перевіркою встановлено не цільове використання відпов ідачем коштів, виплачених по контрактах з фізичними особ ами протягом 2007 року, чим поруш ено пункт 5 Порядку складанн я, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних устано в, затвердженого постановою КМУ від 28 лютого 2002 року №228.
Порушення при виплаті 2568,92 гр ивень ОСОБА_4, ОСОБА_5 з а реєстрацію вхідної та вихі дної кореспонденції та відра хування до державних цільови х фондів в сумі 852,88 гривень доп ущено з вини начальника ДПІ у Миронівському районі ОСОБ А_3.
Зазначені вище порушення з афіксовані у акті перевірки №22 від 22 січня 2008 року.
Задовольняючи позов, суд п ершої інстанції виходив з то го, що в ході перевірки встано влено, що відповідачем незак онно витрачено матеріальні р есурси в сумі 3421,8 гривень.
З таким висновком суду кол егія суддів не погоджується з наступних підстав.
В ДПІ у Миронівському район і штатним розписом дійсно не передбачено посаду оператор а комп' ютерного набору.
Однак, відповідно до пункту 1 наказу ДПА України від 18.06.07 № 369 «Про внесення змін до наказу ДПА України від 01.04.06 № 171 «Про зат вердження методичних рекоме ндацій щодо приймання та ком п' ютерної обробки податков ої звітності платників подат ків в ОДПС України» внесено з міни, за яким пунктом 5 дозволе но органам державної податк ової служби на місцях прийма ти на тимчасову роботу для об робки документів податкової звітності операторів за укл аденими договорами та угодам и.
У даному наказі ДПА Україн и зазначено, що видатки з бюд жету на ці цілі слід здійснюв ати у відповідності до вимог наказу Держказначейства від 08.12.06 № 330 «Про затвердження змін до Роз' яснень щодо застосу вання економічної класифіка ції видатків бюджету».
Як передбачено у Роз' ясне ннях щодо застосування екон омічної класифікації видатк ів бюджету, які затверджені наказом Державного казначе йства України від 08 грудня 200 6 року №330, КЕКВ 1110 «оплата праці працівників бюджетних уста нов»включає оплату праці вс іх представників бюджетних у станов (організацій), органів і установ виконання покаран ь, податкової міліції у зв' я зку з виконанням обов' язків несення служби згідно з вста новленими посадовими оклада ми, ставками або розцінками, м атеріальну допомогу, в тому ч ислі видатки на премію та інш і види заохочень чи винагоро д.
Код 1111 «Заробітна плата»вкл ючає - заробітну плату за вс тановленими окладами, ставка ми або розцінками всіх штатн их працівників; надбавку за в ислугу років; доплату за ранг ; оплату праці за трудовими до говорами; надбавки та доплат и обов'язкового характеру (оп лата нічних змін, позаурочни х годин, за наукову ступінь, за використання в роботі знанн я іноземних мов тощо); надбавк и, що носять стимулюючий хара ктер; премії (всі види преміал ьних виплат у грошовій та/або матеріальній формі); матеріа льну допомогу, в тому числі у р азі нещасного випадку, хворо би, оздоровлення та в інших ви падках за рішенням адміністр ації установи відповідно до чинного законодавства.
Як встановлено, у контракт і (трудовому договорі) обумов лено строк його дії, зобов' язання по виконанню робіт, пр ава, обов' язки та відповіда льність сторін, умови матері ального забезпечення і орган ізації праці працівника, умо ви розірвання договору.
Статтею 43 Конституції Укра їни встановлено, що право на своєчасне одержання винагор оди за працю захищається зак оном.
В силу вимог статті 21 глави І ІІ КЗпП України ДПІ у Миронів ському районі зобов' язана з дійснювати виплату заробіт ної плати всім працівникам, з якими перебуває у трудових в ідносинах.
Пунктом 5 Порядку складанн я, розгляду, затвердження та о сновних вимог до виконання к ошторисів бюджетних установ , затвердженого постановою К МУ №228 від 28 лютого 2002 року пере дбачено, що установи мають пр аво брати бюджетні зобов'яза ння витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлен их затвердженими кошторисам и, планами асигнувань загаль ного фонду бюджету, планами н адання кредитів із загальног о фонду бюджету, планами спец іального фонду, а вищі навчал ьні заклади та наукові устан ови також установлених затве рдженими планами використан ня бюджетних коштів і поміся чними планами використання б юджетних коштів.
Як встановлено судом та вба чається з акта перевірки ДПІ у Миронівському районі, розр ахунки за зазначеними контра ктами, проведені за рахунок а сигнувань, передбачених на п оточні видатки з КЕКВ 1111 «Заро бітна плата «коду 1110 «Оплата п раці працівників бюджетних у станов», тобто при здійсненн і видатків ДПІ було дотриман о наступних вимог: бюджетні к ошти витрачені на цілі (з конк ретною метою), що установлені затвердженим кошторисом - в иплата заробітної плати для здійснення платежів з цією м етою здійснюються за єдиним КЕКВ 1111. На оплату праці за конт рактами (трудовими угодами) в итрачено кошти в межах устан овлених затвердженими кошто рисами асигнувань та помісяч ного плану використання бюдж етних коштів. Додатково кошт и на ці цілі не виділялися.
Отже, судом не встановлено порушень з боку ОСОБА_3, як і б завдали матеріальної шко ди Державній податковій ад міністрації у Київській обла сті.
За таких обставин, колегі я суддів приходить до виснов ку про те, що при виплаті зароб ітної плати за контрактами (т рудовими угодами) посадовими особами ДПІ у Миронівському районі Київської області не було порушено вимог пункту 5 постанови Кабінету Міністрі в України від 28 лютого 2002 року № 228. А отже, позовні вимоги ДПА в Київській області не підляг ають задоволенню.
Крім того, оскаржувана пос танова прийнята з порушенням норм процесуального права. З окрема, в порушення статей 122 т а 128 КАС України справу розгля нуто без належного повідомл ення відповідача.
Таким чином, оскаржувану по станову не можна визнати зак онною та обґрунтованою, тому в силу ст.202 КАС України постан ову суду першої інстанції не обхідно скасувати з ухваленн ям нового рішення по справі, я ким у позові відмовити.
В силу статті 202 КАС України п ідставами для скасування пос танови або ухвали суду першо ї інстанції та ухвалення нов ого рішення є: 1) неповне з'ясув ання судом обставин, що мають значення для справи; 2) недове деність обставин, що мають зн ачення для справи, які суд пер шої інстанції вважає встанов леними; 3) невідповідність вис новків суду обставинам справ и; 4) порушення норм матеріальн ого або процесуального права , що призвело до неправильног о вирішення справи або питан ня, а так само розгляд і виріше ння справи неповноважним суд ом; участь в ухваленні постан ови судді, якому було заявлен о відвід на підставі обстави н, які викликали сумнів у неуп ередженості судді, і заяву пр о його відвід визнано судом а пеляційної інстанції обґрун тованою; ухвалення чи підпис ання постанови не тим суддею , який розглянув справу.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 195-196, 202, 205 КАС У країни, колегія суддів
п о с т а н о в и л а:
Апеляційну скаргу ОСОБА_3 задовольнити.
Постанову Київського окру жного адміністративного суд у від 04 грудня 2008 року скасува ти та прийняти нову постанов у, якою відмовити в задоволен ні позову повністю.
Рішення набирає законної с или з моменту проголошення, а якщо його було прийнято за наслідками розгляду у письм овому провадженні, - через п' ять днів після направлення к опій особам, які беруть учать у справі (ч. 5 статті 254 КАС Укра їни). Касаційна скарга на суд ові рішення подається протя гом двадцяти днів після набр ання законної сили судовим р ішенням суду апеляційної ін станції, крім випадків, перед бачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повно му обсязі відповідно до ста тті 160 цього Кодексу - з дня с кладення постанови в повном у обсязі (ч.2 статі 212 КАС Україн и).
Головуючий:
Судді:
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2010 |
Оприлюднено | 13.09.2010 |
Номер документу | 10930083 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Цвіркун Ю.І.
Адміністративне
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Міросєді А.І.
Адміністративне
Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим
Лантратова А.І.
Адміністративне
Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим
Лантратова А.І.
Адміністративне
Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим
Лантратова А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні