Рішення
від 27.02.2023 по справі 580/6410/22
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2023 року справа № 580/6410/22

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А.В., розглянувши у письмовому провадженні в спрощеному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Терра Будсервіс до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

22.12.2022 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Терра Будсервіс з позовною заявою до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, в якій просить:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у задоволенні заяви позивача про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, яка викладена у листі №01-08/24058 від 11.08.2022;

- зобов`язати відповідача підготувати проект рішення про затвердження позивачу документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020 та передати його на розгляд Черкаської міської ради.

Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що звернувся до Черкаської міської ради через Департамент архітектури та містобудування з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30 років Перемоги, 19/1, площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020. У зв`язку з тим, що заява не була розглянута у визначений строк, 21.01.2022 позивач повідомив Черкаську міську раду про використання права на отримання дозволу за «принципом мовчазної згоди». 05.08.2022 позивач звернувся до Черкаської міської ради із заявою про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30 років Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020. Проте листом Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради №01-08/24058 від 11.08.2022 заяву позивача було повернуто для долучення нотаріально посвідченої згоди АТ «Черкаський приладобудівний завод» на вилучення земельної ділянки із зазначенням її розмірів та умов вилучення. Вважає повернення його заяви протиправним, оскільки у відповідача відсутні повноваження щодо відмови у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою для подальшого викупу земельних ділянок, оскільки такі повноваження надані лише Черкаській міській раді. Натомість до повноважень відповідача відноситься прийняття заяви позивача та підготовка відповідного проекту рішення та передача матеріалів з розробленим проектом на розгляд Черкаської міської ради.

Відповідач проти позову заперечив. 10.01.2023 надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позивач не надав нотаріально посвідченої згоди АТ «Черкаський приладобудівний завод», у користуванні якого знаходиться спірна земельна ділянка. Також у Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради відсутні повноваження щодо затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки. Щодо зобов`язання підготувати проект рішення про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки зазначив, що такі дії є втручанням в дискреційні повноваження відповідача. З вказаних підстав просив у задоволенні позову відмовити.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача акціонерне товариство Черкаський приладобудівний завод 20.01.2023 подало пояснення щодо позову, в яких зазначило, що передача в оренду земельної ділянки має здійснюватись за наявної письмової нотаріально посвідченої згоди землекористувача, тобто акціонерного товариства Черкаський приладобудівний завод, яка на теперішній час відсутня. У спірних правовідносинах має місце неспівмірність розміру площі земельної ділянки, яку просить надати в оренду позивач, площі нерухомого майна, розташованому на цій ділянці, а саме позивач має намір отримати в оренду на 49 років земельну ділянку площею 4,5797 га, в той час як на даній ділянці розташоване нерухоме майно площею 29,9 кв.м.

Ухвалою судді від 27.12.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.

Ухвалою суду від 27.12.2022 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача акціонерне товариство Черкаський приладобудівний завод.

З`ясувавши доводи учасників справи, викладені у заявах по суті, дослідивши подані письмові докази, суд встановив наступне.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 04.04.2019 у справі №925/568/18 за позовом ТОВ «Терра Будсервіс» до АТ «Черкаський приладобудівний завод» про визнання за ТОВ "Терра Будсервіс" права на оформлення в оренду (власність) частини земельної ділянки без нотаріально посвідченої згоди (погодження) землекористувача АТ "Черкаський приладобудівний завод" на вилучення із користування, залишеною без змін постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 12.09.2019, встановлено, що 01.07.2003 на підставі договору купівлі-продажу ПП Старк-2 придбало у ВАТ Черкаський приладобудівний завод, правонаступником якого є АТ Черкаський приладобудівний завод, частину комплексу ділянки №2 за адресою АДРЕСА_1 , яка складається з площадки II, III; охоронної споруди П-І, огорожі №4 та частини огорожі №6.

Пунктом 1.2 договору купівлі-продажу визначено, що об`єкт купівлі-продажу розташований на земельній ділянці Черкаської міської ради площею 21,970 га. З цієї земельної ділянки ПП Старк-2 виділяється у користування відповідна частина земельної ділянки.

Рішенням Придніпровського районного суду м. Черкаси від 12.05.2010 у справі №2-3295/2010 визнано дійсним договір купівлі-продажу нерухомого майна, укладений 12.04.2010 між ПП Старк-2 та гр. ОСОБА_1 та визнано за останнім право власності на нерухоме майно, а саме: площадки II, III; охоронну споруду П-І, огорожі № 4 та огорожі № 6, які знаходяться за адресою АДРЕСА_2 (зміна адреси нерухомого майна підтверджується наказом управління містобудування та архітектури Черкаського міського виконавчого комітету №393 від 17.03.2005).

Відповідно до договору купівлі-продажу нерухомого майна від 14.09.2010 гр. ОСОБА_2 придбав у гр. ОСОБА_1 нежитлову будівлю охоронної споруди літ П-1, площадки II, III, огорожу 4, 7, які знаходяться в АДРЕСА_2 .

На підставі протоколу №1 установчих зборів учасників ТОВ Терра Будсервіс від 16.08.2016 та Акту приймання-передачі майна №1 від 18.08.2016 вказане нерухоме майно увійшло до статутного капіталу ТОВ Терра Будсервіс від імені учасника товариства гр. ОСОБА_2 .

Крім цього, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутня інформація, що ТОВ "Терра Будсервіс" є власником нерухомого майна, яке увійшло до статутного капіталу на підставі договору купівлі-продажу. При цьому, згода ВАТ "Черкаський приладобудівний завод" на вилучення із його користування спірної земельної ділянки, була надана ПП "Старк-2", а не ТОВ "Терра Будсервіс" та не є нотаріально посвідченою згодою, як це передбачено нормами Земельного кодексу України.

Зазначений об`єкт нерухомості розташований на земельній ділянці площею 4,5796 га, яка згідно довідки Держгеокадастру форми 6-зем від 13.04.2017 №363/180-17 перебуває у користуванні ДП Черкаський приладобудівний завод.

20.12.2021 позивач звернувся до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розташованої по АДРЕСА_2 , орієнтовною площею 1,5795 га, кадастрові номери 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель і споруд підприємств переробної та іншої промисловості, під існуючим нерухомим майном, для передачі в оренду на 49 років.

У зв`язку з тим, що Черкаська міська рада не розглянула вказану заяву у місячний строк, передбачений частиною 3 3 статті 123 Земельного кодексу України, 21.01.2021 позивач повідомив Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, що уклав з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 договір від 21.01.2022 по розробці документації із землеустрою щодо розроблення документації із землеустрою по відведенню земельної ділянки в АДРЕСА_2 без надання дозволу.

05.08.2022 позивач через Управління центру надання адміністративних послуг департаменту управління справами Черкаської міської ради звернувся із клопотанням про затвердження документації із землеустрою та передачу земельної ділянки в оренду на 49 років, розташованої по АДРЕСА_2 , площею 4,5797 га, кадастрові номери 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель і споруд підприємств переробної та іншої промисловості.

Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради листом №01-08/24058 від 11.08.2022 залишив клопотання позивача від 05.08.2022 без розгляду з тих підстав, що позивачем не було надано нотаріально посвідчену згоду попереднього землекористувача (АТ «Черкаський приладобудівний завод») на вилучення земельної ділянки із зазначенням її розмірів та умов вилучення.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Спірні правовідносини врегульовані Земельним кодексом України.

Стаття 12 Земельного кодексу України передбачає, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок комунальної власності із постійного користування відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 2 статті 116 Земельного кодексу України визначено, що набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу (ч. 1); передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу (ч. 2); Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу (ч. 3).

Згідно частини 2 статті 134 Земельного кодексу України не підлягають продажу, передачі в користування на конкурентних засадах (на земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності у разі розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Судом встановлено, що на земельній ділянці, розташованій по вул. 30 років Перемоги, 19/1, (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, знаходиться нерухоме майно, належне позивачу, отже передача в оренду має здійснюватись у порядку, передбаченому статтею 123 Земельного кодексу України.

Згідно частини 1 статті 123 Земельного кодексу України рішення приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Частиною 6 вказаної статті передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно частини 15 вказаної статті підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Згідно пункту 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин відноситься до виключних повноважень сільських, селищних, міських рад.

Згідно частини першої статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.

Частиною першою статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Відповідно до частин 1, 2 статті 59 Закону № 280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішенням Черкаської міської ради №1-2 від 10.12.2020, затверджений Регламент, стаття 26 якого визначає порядок підготовки земельних питань, що вносять на розгляд Ради.

Так, пунктами 1, 2, 3 статті 26 Регламенту передбачено, що підготовка, погодження та внесення проектів рішень із земельних питань здійснюється з урахуванням особливостей, установлений цією статтею.

Земельними є питання, розгляд яких віднесено Земельним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами, до відання міських рад, зокрема питання, що стосуються: надання дозволу на розробку документації із землеустрою, надання (передача) земельних ділянок у власність або користування, поновлення договорів оренди земельних ділянок, надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, продаж земельних ділянок, припинення права користування земельними ділянками, зміни призначення земельної ділянки; включення до переліків, які стосуються аукціону; внесення змін до рішень із зазначених питань та відмови з них.

Підготовка проектів рішень та інших документів із земельних питань здійснюється виконавчим органом ради, до повноважень якого віднесено питання розробки проектів рішень із земельних питань (розробник проекту) на підставі звернення замовника.

Пунктом 6 статті 26 Регламенту визначено, що розробник проекту забезпечує розгляд, аналіз поданих замовником матеріалів, їх перевірку на відповідність законодавству та установленим вимогам.

Після підготовки проекту рішення та його погодження керівником виконавчого органу (розробника проекту), проект із відповідними матеріалами подається до юридичної служби, яка проводить загальну правову експертизу.

Після проведення загальної правової експертизи проекту рішення, розробник подає його до відділу з питань роботи ради, який реєструє проект рішення, присвоює йому номер. Після надання розробником проекту рішення на електронному та паперовому носіях в необхідній кількості відділ з питань роботи ради забезпечує публікацію проекту згідно із законодавством про доступ до публічної інформації.

Зареєстрований та опублікований проект рішення разом з відповідними матеріалами передається відділом з питань роботи ради на розгляд до постійних комісій.

Постійна комісія з питань земельних відносин розглядає проект на найближчому засіданні, погоджує його (або висловлює свої зауваження) та вносить на розгляд сесії Ради.

У випадку відмови постійної комісії з питань земельних відносин у винесенні проекту рішення на розгляд сесії Ради, або відсутності результатів розгляду більш як 10 робочих днів з дня подачі проекту на розгляд комісії, відділ з питань роботи ради протягом 1 робочого дня подає зазначений проект міському голові для внесення його на сесію Ради. У такому випадку проект рішення вважається таким, що розглянутий постійною комісією, про що відділом з питань роботи ради робиться відповідна відмітка у листі погодження.

Положенням про Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, затвердженого рішенням Черкаської міської ради №9-22 від 02.09.2021, до основних напрямків діяльності Департаменту та його повноважень відноситься, зокрема, здійснення підготовки проектів рішень міської ради з питань передачі у власність, оренду та ін. земельних ділянок.

З аналізу вказаних норм вбачається, що питання щодо затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, відноситься до виключної компетенції Черкаської міської ради шляхом прийняття рішення на сесії ради, а до компетенції Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради відноситься підготовка проекту рішення та його передача на розгляд постійної комісії з питань земельних відносин та у подальшому Черкаській міській раді.

Судом встановлено, що 05.08.2022 за №01-08/24058 позивач звернувся із клопотанням про затвердження документації із землеустрою та передачі земельної ділянки в оренду на 49 років, за результатами розгляду якого Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради листом №01-08/24058 від 11.08.2022 залишив його без розгляду.

Суд зауважує, що за змістом частин 6, 15 статті 123 Земельного кодексу України орган місцевого самоврядування за результатами розгляду клопотання заявника може прийняти рішення про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки в оренду або про відмову у такому затвердженні.

Отже і проект рішення сесії ради може бути підготовлений про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки оренду або про відмову у такому затвердженні.

Отже залишивши клопотання позивача від 05.08.2022 №01-08/24058 без розгляду, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, вийшов за межі наданих йому повноважень.

Щодо відсутності нотаріально посвідченої заяви АТ «Черкаський приладобудівний завод» про надання згоди на вилучення земельної ділянки, суд зазначає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний обґрунтовувати рішення, які він приймає. Таке рішення має бути належно визначеним та зрозумілим, а його мотивування (обґрунтування) у письмовій формі повинно давати можливість особі правильно його зрозуміти та реалізувати право на оскарження.

Отже визначення підстав для відмови у затвердженні документації із землеустрою та наданні згоди оренду земельної ділянки, в тому числі але не виключно, і відсутність нотаріально посвідченої заяви АТ «Черкаський приладобудівний завод» про надання згоди на вилучення земельної ділянки, є дискреційними повноваженнями Черкаської міської ради.

Згідно частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Суд зазначає, що залишення клопотання позивача без розгляду перешкоджає прийняттю рішення Черкаської міської ради, позаяк проект рішення відповідачем не складений і до Черкаської міської ради не переданий, що свідчить про порушення права позивача на отримання земельної ділянки в оренду.

Згідно частини 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Суд враховує, що повноваження щодо прийняття рішень у сфері земельних відносин відносяться до компетенції Черкаської міської ради, отже позовна вимога про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у задоволенні заяви позивача про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, яка викладена у листі №01-08/24058 від 11.08.2022 є безпідставною і задоволенню не підлягає.

Водночас судом встановлено, що відповідач наділений повноваженнями щодо складання проекту рішення Черкаської міської ради, отже його дії щодо залишення без розгляду клопотання позивача від 05.08.2022 №01-08/24058 є протиправними.

Щодо позовних вимог про зобов`язання підготувати проект рішення про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 та передати його на розгляд Черкаської міської ради, то вирішення питання, про яке просить позивач, перебуває поза компетенцією адміністративного суду, оскільки до юрисдикції суду в широкому розумінні не входить зобов`язання відповідача приймати будь-яке конкретне рішення, оскільки відповідно до чинного законодавства України суд не має права перебирати на себе повноваження, віднесені до компетенції, зокрема, органів місцевого самоврядування. Суд може за наявності достатніх правових підстав визнати рішення неправомірним та скасувати його, а також зобов`язати відповідача з урахуванням висновків суду повторно розглянути відповідне питання та прийняти за наслідками розгляду вмотивоване та обґрунтоване нормами законодавства рішення, при цьому суд не може перебирати на себе функцію дозвільного органу, яка не покладена на суд законом. належним способом захисту порушеного права.

Отже належним способом захисту порушеного права є зобов`язання відповідача з урахуванням висновків суду повторно розглянути клопотання позивача від 05.08.2022 №01-08/24058, підготувати вмотивований та обґрунтований нормами законодавства проект рішення та передати його на розгляд Черкаської міської ради.

Згідно частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Згідно частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у разі часткового задоволення позовних вимог судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених вимог.

Позивачем сплачено судовий збір у сумі 2481,00 грн, отже судовий збір у сумі 1 240,50 грн покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України суд,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про залишення без розгляду клопотання товариства з обмеженою відповідальністю «Терра Будсервіс» від 05.08.2022 №01-08/24058 про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020.

Зобов`язати Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради (вул. Байди Вишневецького, м. Черкаси, 18029, код ЄДРПОУ 40755315) повторно розглянути клопотання товариства з обмеженою відповідальністю «Терра Будсервіс» (вул. 30-річчя Перемоги, буд. 19/1, м. Черкаси, 18029, код ЄДРПОУ 40755315) від 05.08.2022 №01-08/24058 про затвердження документації із землеустрою та передачу в оренду на 49 років земельної ділянки по вул. 30-річчя Перемоги, 19/1 (перспективна вул. Олександра Шаповала), площею 4,5797 га, кадастровий номер 7110136700:05:037:0018, 7110136700:05:037:0019, 7110136700:05:037:0020, підготувати вмотивований та обґрунтований нормами законодавства проект рішення та передати його на розгляд Черкаської міської ради.

У решті позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (вул. Байди Вишневецького, м. Черкаси, 18029, код ЄДРПОУ 40755315) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Терра Будсервіс» (вул. 30-річчя Перемоги, буд. 19/1, м. Черкаси, 18029, код ЄДРПОУ 40755315) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 1240 (одна тисяча двісті сорок) гривень 50 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо її не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційного суду за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення.

Головуючий Алла РУДЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2023
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу109339639
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —580/6410/22

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Постанова від 06.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Постанова від 06.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 27.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 27.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 29.03.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Рішення від 27.02.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Ухвала від 27.12.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні