ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про повернення заяви про відстрочення виконання судового рішення
Справа № 500/149/22
14 березня 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд у складі судді Чепенюк О.В., одержавши заяву Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про відстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Тернопільського окружного адміністративного суду перебувала справа за позовом ОСОБА_1 до Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про визнання протиправною відмови Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації № 01-26/250 від 08.10.2021 у наданні ОСОБА_1 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки загальною площею 0,0648 га, кадастровий номер 6122055500:02:002:0461, розташованій по АДРЕСА_1 , та зобов`язання Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації надати ОСОБА_1 містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки загальною площею 0,0648 га, кадастровий номер 6122055500:02:002:0461, розташованій по АДРЕСА_1 .
Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.04.2022 позов задоволено повністю.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.09.2022 рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.04.2022 скасовано та прийнято нову постанову, якою адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено частково.
Визнано протиправною бездіяльність Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації під час розгляду заяви ОСОБА_1 від 24.09.2021 про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки загальною площею 0,0648 га, кадастровий номер 6122055500:02:002:0461, розташованій по АДРЕСА_1 .
Зобов`язано Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 24.09.2021 про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки загальною площею 0,0648 га, кадастровий номер 6122055500:02:002:0461, розташованій по АДРЕСА_1 .
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правничу допомогу у суді апеляційної інстанції у сумі 2000 грн 00 коп.
13.03.2023 до суду надійшла заява Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про відстрочення виконання судового рішення у справі.
Відповідно до частини першої статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду (частина друга статті 378 КАС України).
Питання відстрочення виконання судового рішення відноситься до процесуальних питань, пов`язаних з виконанням судових рішень в адміністративних справах (розділ ІV КАС України).
Стаття 378 КАС України не містить спеціальних вимог до письмових заяв з такого роду питань, у зв`язку з чим суд застосовує за аналогією положення статті 167 КАС України.
За приписами частини першої статті 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 167 КАС України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 15.01.2020 №460-ІХ «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України щодо вдосконалення порядку розгляду судових справ», який набрав чинності 08.02.2020) до заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Згідно із частиною другою статті 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Ознайомившись з поданою заявою про відстрочення виконання судового рішення, з`ясовано, що заявником така не надіслана іншим учасникам справи.
З огляду на вищевикладене, оскільки заяву Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про відстрочення виконання судового рішення подано без додержання вимог частини першої статті 167 КАС України, зокрема, до заяви не додано доказів її надіслання (надання) іншим учасникам справи, та ці недоліки заяви не дають можливості розглянути заяву, оскільки позбавляють учасників справи права висловити свою позицію з приводу вказаної заяви, суд дійшов висновку про необхідність повернення заяви Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про відстрочення виконання судового рішення заявнику без розгляду.
Керуючись статтями 167, 248, 256, 294, 378 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про відстрочення виконання судового рішення у справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії повернути заявнику без розгляду.
Копію ухвали направити особі, яка подала заяву.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала суду може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.
СуддяЧепенюк О.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2023 |
Оприлюднено | 16.03.2023 |
Номер документу | 109537412 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Чепенюк Ольга Володимирівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні