Постанова
від 19.08.2010 по справі 2а-3396/10/2370
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

№ 2а-3396/10/2370

19.08.2010 р. м. Ч еркаси

08 год. 57 хв.

Черкаський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого - судді Кульчиц ького С.О.,

при секретарі - Руденко Ю.В.,

за участю:

представника позивача - Сноза О.А. (за довіреністю),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом державної под аткової інспекції у Тальнівс ькому районі Черкаської обла сті до фізичної особи-підпри ємця ОСОБА_2 про стягнення штрафних (фінансових) санкці й,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інсп екція у Тальнівському районі Черкаської області звернула сь до суду з адміністративни м позовом до фізичної особи-п ідприємця ОСОБА_2 про стяг нення штрафних (фінансових) с анкцій у сумі 10105 грн.

Обґрунтовуючи позовні вим оги, позивач зазначає, що від повідачем було порушено Зако н України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»від 06.07.1995р. № 265/95. Внаслідок ци х порушень до відповідача бу ло застосовано штрафні (фіна нсові) санкції, які ним сплаче ні не були.

Ухвалою суду від 12.07.2010 року ві дкрито провадження в даній с праві, судове засідання приз начено на 21.07.2010 року.

20.07.2010 року на адресу суду наді йшла телеграма, згідно якої д ружина відповідача ОСОБА_3 просить суд перенести розг ляд справи та розглянути спр аву лише за участі відповіда ча ОСОБА_2

21.07.2010 року, у зв' язку із неявк ою відповідача було відкладе но розгляд справи та признач ено судове засідання на 30.07.2010 ро ку.

29.07.2010 року на адресу суду наді йшла телефонограма від ОСО БА_3, відповідно до якої друж ина відповідача повідомила, що її чоловік перебуває на ві дпочинку у санаторії до 17.08.2010 ро ку і не зможе бути присутнім н а судовому засіданні 30.07.2010 року . Доказів перебування відпов ідача на відпочинку в санато рії суду надано не було.

30.07.2010 року, у зв' язку з неявко ю відповідача судовий розгля д справи відкладено до 19.08.2010 рок у.

18.08.2010 року на адресу суду наді йшла телефонограма від ОСО БА_3, згідно якої дружина ві дповідача повідомила, що її ч оловік ОСОБА_2 хворіє і не зможе бути присутнім при роз гляді даної справи 19.08.2010 року. Д оказів на підтвердження хвор оби ОСОБА_2 суду надано не було.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав, позов просив за довольнити повністю з підста в викладених у позовній заяв і.

Відповідач до зали судовог о засідання не з'явився, запер ечення на позов не надавав, яв ку своїх представників на су довий розгляд справи не забе зпечив, хоча про час та місце р озгляду справи був повідомле ний належним чином, доказів поважності відсутності в су дових засіданнях відповідач а суду надано не було.

Таким чином, виходячи з поло жень ст.128 Кодексу адміністрат ивного судочинства України т а принципу рівності сторін, в раховуючи чергове неприбутт я у судове засідання відпові дача, який не є суб'єктом владн их повноважень та належним ч ином повідомлений про дату, ч ас і місце судового розгляду , суд приходить до висновку, що справу може бути вирішено за його відсутності.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши подані документи і матері али, оцінивши належність, доп устимість, достовірність кож ного доказу окремо, а також до статність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд в становив.

26.02.2010 року на підставі ст.11 За кону України від 4 грудня 1990 рок у № 509-ХІІ «Про державну податк ову службу в Україні»та Зако нів України «Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг», «Про патентування дея ких видів підприємницької ді яльності», «Про державне рег улювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног о і плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів», « Про підприємництво», указів Президента України та інших нормативно-правовоих актів, які регулюють готівковий обі г в Україні згідно плану пров едення перевірок застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій, торгових патент ів та правил реалізації та зб ерігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів на люти й 2010 року, затвердженого голов ою ДПА в Черкаській області 26. 01.2010 року та направлень №001339, №001311 в ід 25.02.2010 року державними податк овими ревізорами-інспектора ми Державної податкової адмі ністрації в Черкаській облас ті була проведена перевірка за дотриманням порядку про ведення розрахунків за товар и (послуги), вимог з регулюванн я обігу готівки, наявності то ргових патентів і ліцензій ф ізичною особою - підприємце м ОСОБА_2, а саме: магазину, що розташований за адресою: Ч еркаська область, Тальнівськ ий район, с. Тальянки, вул. Комс омольська, 18, за результатами якої складено акт №2/23/22/23/НОМЕ Р_1 від 09.03.2010 року.

В ході перевірки 26.02.2010 року о 13 год. 34 хв. в магазині, за вказан ою адресою, де здійснює діяль ність ФОП ОСОБА_2, встанов лено факт не проведення розр ахункової операції через реє стратор розрахункових опера цій, не роздрукування та не ви дачі відповідного розрахунк ового документу (чеку). Переві ркою встановлено невідповід ність суми готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті РРО (невідп овідність складає 661 грн.).

Також перевіркою книги ОРО встановлено невиконання щод енного друку фіскальних звіт них чеків за 20.02.2010 року, 22.02.2010 року, 14.02.2010 року, 06.02.2010 року, 03.01.2010 року, 25.12.2009 р оку, 26.12.2009 року, 21.12.2009 року, 22.11.2009 року, 19.11.2009 року, 04.11.2009 року, 28.10.2009 року, 21.10.2009 р оку, 15.10.2009 року, 07.10.2009 року, 05.10.2009 року, 01.10.2009 року, 29.09.2009 року, 10.09.2009 року, 29.08.2009 р оку, про що в книзі ОРО було зр облено відповідні записи.

Згідно опису наявних готі вкових коштів, який є додатко м до акту перевірки (а. с. 12), прод авець на місці проведення ро зрахунків власних коштів не тримав, кошти знаходяться на місці проведення розрахункі в та отримані за реалізовані товари відповідачем, сума го тівкових коштів, що знаходил ася на місці проведення розр ахунків, становить 661 грн., пови нно рахуватись 00 грн. 00 коп., нев ідповідність становить 661 грн .

Суд також бере до уваги пост анову Тальнівського районно го суду Черкаської області в ід 13 травня 2010 року по справі №3-1 98.2010р.

Відповідно до вказаної пос танови, ОСОБА_4 працюючи п родавцем магазину, розташова ного в с. Тальянки по вул. Комс омольська, 18, Тальнівського ра йону, де здійснює діяльність ПП ОСОБА_2, 26.02.02.2010 року, близь ко 13 год. 34 хв. при реалізації то вару на загальну суму 6 грн. 50 ко п., не розвела розрахункову оп ерацію через РРО та не видала чек, чим порушила п. п. 1, 2 ст.3 Зак ону України «Про застосуванн я реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг»від 06.07.1995р. № 265/95, внасл ідок чого ОСОБА_4 притягну то до адміністративної відпо відальності за ч.1 ст. 1551 Кодекс у України про адміністративн і правопорушення та застосов ано стягнення у вигляді штра фу в сумі 34 грн. (а. с. 30).

Частиною 1 статті 72 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що об ставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній , цивільній або господарські й справі, що набрало законної сили, не доказуються при розг ляді інших справ, у яких берут ь участь ті самі особи або осо ба, щодо якої встановлено ці о бставини.

Таким чином, перевіркою б уло виявлено порушення п. п . 1, 2, 9, 13 ст. 3 Закону України «Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг»від 06.07.1995р. № 265/ 95 (далі - Закон № 265/95).

Цього ж дня працівник пози вача була ознайомлена з акто м перевірки, отримала другий примірник акту, проте від йог о підписання відмовилася, пр о що було складено акт відмов и від підписання матеріалів перевірки №002556 від 26.02.2010 року (а. с . 14).

За результатами проведен ої перевірки на підставі акт у №2/23/22/23/НОМЕР_1 від 09.03.2010 року д ержавною податковою інспекц ією у Тальнівському районі Ч еркаської області винесено р ішення № 0000132301 від 17.03.2010 року п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій в сумі 10105 грн .

Не погоджуючись із застосу ванням штрафних (фінансових) санкцій згідно вказаного рі шення відповідач звернувся і з скаргою до Державної подат кової адміністрації Черкась кої області за наслідками ро згляду якої ДПА в Черкаській області прийнято рішення № 744 0/25-010 від 13.04.2010 року про залишення без змін рішення державної п одаткової інспекції у Тальні вському районі № 0000132301 від 17.03.2010 року про застосування ш трафних (фінансових) санкцій в сумі 10105 грн. 25 коп., а скаргу без задоволення.

Рішенням про результати ро згляду повторної скарги №12723/7/2 5-0315 від 29.06.2010 року ДПА в Черкаські й області залишено без змін р ішення ДПІ Тальнівському рай оні № 0000132301 від 17.03.2010 року п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій та рішення ДПА в Черкаській області від 13.04.2010 року №7440/25-010, прийняте за роз глядом первинної скарги ФОП ОСОБА_2, а скаргу - без зад оволення.

Відповідно до ст. 1 Закону № 26 5/95 реєстратори розрахункових операцій застосовуються під приємствами, установами, орг анізаціями усіх форм власнос ті, а також фізичними особами (резидентами та нерезидента ми) - суб'єктами підприємницьк ої діяльності (далі - суб'єкти підприємницької діяльності ), які здійснюють операції з ро зрахунків в готівковій та/аб о в безготівковій формі (із за стосуванням платіжних карто к, платіжних чеків, жетонів то що) при продажу товарів (надан ні послуг) у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг, а також уповноваженими б анками та суб'єктами підприє мницької діяльності, які вик онують операції купівлі-прод ажу іноземної валюти.

Згідно п. п. 1, 2 ст. 3 Закону № 265/95 с уб'єкти підприємницької діял ьності, які здійснюють розра хункові операції в готівкові й та/або в безготівковій форм і (із застосуванням платіжни х карток, платіжних чеків, жет онів тощо) при продажу товарі в (наданні послуг) у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг зобов'язані:

ѕ проводити роз рахункові операції на повну суму покупки (надання послуг и) через зареєстровані, оплом бовані у встановленому поряд ку та переведені у фіскальни й режим роботи реєстратори р озрахункових операцій з розд рукуванням відповідних розр ахункових документів, що під тверджують виконання розрах ункових операцій, або у випад ках, передбачених цим Законо м, із застосуванням зареєстр ованих у встановленому поряд ку розрахункових книжок,

ѕ видавати особі, я ка отримує або повертає това р, отримує послугу або відмов ляється від неї, розрахунков ий документ встановленої фор ми на повну суму проведеної о перації.

Розрахунковим докумен том, відповідно до ст. 2 Закону №265/95-ВР, є документ встановлен ої форми та змісту (касовий че к, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний докумен т тощо), що підтверджує факт пр одажу (повернення) товарів, на дання послуг, отримання (пове рнення) коштів, купівлі-прода жу іноземної валюти, надруко ваний у випадках, передбачен их цим Законом, і зареєстрова ним у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вру чну.

Пунктом 3 статті 17 Закону № 2 65/95 за порушення вимог цього За кону до суб'єктів підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції з а товари (послуги), за рішенням відповідних органів державн ої податкової служби України застосовуються фінансові са нкції у розмірі двадцяти нео податковуваних мінімумів до ходів громадян - у разі невико ристання при здійсненні розр ахункових операцій у випадка х, визначених цим Законом, роз рахункової книжки чи книги о бліку розрахункових операці й, або використання незареєс трованої належним чином розр ахункової книжки чи порушенн я встановленого порядку її в икористання, або використанн я незареєстрованих чи непрош нурованих книг обліку розрах ункових операцій, або незбер ігання книг обліку розрахунк ових операцій чи розрахунков их книжок протягом встановле ного терміну.

Пунктом 9 статті 3 Закону № 265/95 передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності , які здійснюють розрахунков і операції в готівковій та/аб о в безготівковій формі (із за стосуванням платіжних карто к, платіжних чеків, жетонів то що) при продажу товарів (надан ні послуг) у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг зобов'язані щоденно друк увати на реєстраторах розрах ункових операцій (за виключе нням автоматів з продажу тов арів (послуг) фіскальні звітн і чеки і забезпечувати їх збе рігання в книгах обліку розр ахункових операцій.

Суд зазначає, що ця норма вр аховує особливості роботи ре єстраторів розрахункових оп ерацій, які повинні забезпеч увати друкування таких звіті в за кожний робочий день.

Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функц ій реєстраторами розрахунко вих операцій для різних сфер застосування»№ 199 усі режими роботи реєстратора (крім тих , що забезпечують усунення пр ичин блокування) повинні бло куватися, зокрема у разі пере вищення максимальної тривал ості зміни. Разом з тим підсум ок розрахунків обчислюється за зміну, максимальна тривал ість якої не повинна перевищ увати 24 годин.

Лише у разі, якщо торгівельн ий об'єкт працює цілодобово, т о фіскальний звітний чек роз друковується кожного дня по закінченні робочої зміни, ал е не пізніше ніж через 24 годин и після початку роботи.

У разі коли підприємство не здійснює діяльність у конкр етні дні (вихідні, святкові), щ о підтверджується відповідн им наказом по підприємству, т а реєстратори розрахункових операцій не застосовуються, то, відповідно, і фіскальні зв ітні чеки не друкуються.

У робочі дні підприємства р еєстратор розрахункових опе рацій повинен бути в увімкне ному стані, і роздрукування ф іскального звітного чека є о бов'язковим.

Враховуючи вищезазначене, обов'язкове роздрукування ф іскального звітного чека щод енно є вимогою п. 9 ст. 3 Закону № 265/95, тому у разі невиконанн я щоденного друку фіскальног о звітного чека на підставі п . 4 ст. 17 Закону України «Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг»до суб'єктів п ідприємницької діяльності з астосовується фінансова сан кція у розмірі 20 неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян.

Доказів на підтвердження виконання щоденного друку ф іскальних звітних чеків відп овідачем за 20.02.2010 року, 22.02.2010 року, 14.02.2010 року, 06.02.2010 року, 03.01.2010 року, 25.12.2009 р оку, 26.12.2009 року, 21.12.2009 року, 22.11.2009 року, 19.11.2009 року, 04.11.2009 року, 28.10.2009 року, 21.10.2009 р оку, 15.10.2009 року, 07.10.2009 року, 05.10.2009 року, 01.10.2009 року, 29.09.2009 року, 10.09.2009 року, 29.08.2009 р оку, згідно ухвал від 12.07.2010 року та 21.07.2010 року, суду надано не бул о.

Відповідно до п. 4 ст. 17 Закон у 265/95-ВР, у разі невиконання щод енного друку фіскального зві тного чеку або його незберіг ання в книзі обліку розрахун кових операцій до суб'єктів п ідприємницької діяльності з астосовується фінансова сан кція у розмірі 20 неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян.

Крім того, пунктом 13 статті 3 Закону № 265/95 передбачено, що суб'єкти підприємницької ді яльності, які здійснюють роз рахункові операції в готівко вій та/або в безготівковій фо рмі (із застосуванням платіж них карток, платіжних чеків, ж етонів тощо) при продажу това рів (наданні послуг) у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг зобов'язані заб езпечувати відповідність су м готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денно му звіті реєстратора розраху нкових операцій, а у випадку в икористання розрахункової к нижки - загальній сумі продаж у за розрахунковими квитанці ями, виданими з початку робоч ого дня.

Згідно ст. 2 Закону № 265/95, місце проведення розрахунків - міс це, де здійснюються розрахун ки із покупцем за продані тов ари (надані послуги) та зберіг аються отримані за реалізова ні товари (надані послуги) гот івкові кошти, а також місце от римання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних кар ток, платіжних чеків, жетонів тощо.

Порядок ведення касових оп ерацій у національній валюті України підприємствами (під приємцями), визначений у Поло женні про ведення касових оп ерацій у національній валюті в Україні, затвердженому пос тановою Правління Національ ного банку України від 15 грудн я 2004 року N 637.

Пунктом 1.2 Положення визнач ено, що каса - приміщення або м ісце здійснення готівкових р озрахунків, а також прийманн я, видачі, зберігання готівко вих коштів, інших цінностей, к асових документів; касовий о рдер - первинний документ (при бутковий або видатковий касо вий ордер), що застосовується для оформлення надходжень (в идачі) готівки з каси. Форму ка сових ордерів установлено на казом Міністерства статисти ки України від 15.02.96 N 51 "Про затвер дження типових форм первинно го обліку касових операцій"; к асові документи - документи (к асові ордери та платіжні чи р озрахунково-платіжні відомо сті, розрахункові документи, відомості закупівлі сільськ огосподарської продукції, ін ші прибуткові та видаткові к асові документи), за допомого ю яких відповідно до законод авства України оформляються касові операції, звіти про ви користання коштів, а також ві дповідні журнали встановлен ої форми для реєстрації цих д окументів та книги обліку; ка сові операції - операції підп риємств (підприємців) між соб ою та з фізичними особами, що п ов'язані з прийманням і видач ею готівки під час проведенн я розрахунків через касу з ві дображенням цих операцій у в ідповідних книгах обліку; оп рибуткування готівки - прове дення підприємствами і підпр иємцями обліку готівки в кас і на повну суму її фактичних н адходжень у касовій книзі, кн изі обліку доходів і витрат, к низі обліку розрахункових оп ерацій.

Згідно з п. 3.2 Положення касов і операції, що проводяться ві дповідно до Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг", оформл яються згідно з вимогами цьо го Закону.

Як вбачається з матеріалів справи під час перевірки на м ісці розрахунків знаходилис ь готівкові кошти в сумі 661 грн ., що підтверджується додатко м до акту перевірки - описом н аявних готівкових коштів (а. с . 12). Сума коштів згідно денного звіту РРО становила 00 грн. 00 ко п.

Таким чином, сума невідпові дності становить 661 грн.

Згідно з пп. 4.5 п. 4 Порядку реєс трації, опломбування та заст осування реєстраторів розра хункових операцій за товари (послуги), затвердженого нака зом ДПА України від 01.12.2000 року N 61 4, унесення чи видача готівки з місця проведення розрахункі в повинні реєструватись чере з РРО з використанням операц ій "службове внесення" та "служ бова видача", якщо таке внесен ня чи видача не пов'язані з про веденням розрахункових опер ацій. Крім того, операція "служ бове внесення" використовуєт ься для реєстрації суми готі вки, яка зберігається на місц і проведення розрахунків на момент реєстрації першої роз рахункової операції, що пров одиться після виконання Z-зві ту.

Норми закону (п. 13 ст. 3 Закону № 265/95) покладають на суб'єкта гос подарювання обов'язок забезп ечити відповідність сум готі вкових коштів на місці прове дення розрахунків сумі кошті в, яка зазначена в денному зві ті реєстратора розрахункови х операцій, а у випадку викори стання розрахункової книжки така сума має відповідати за гальній сумі продажу за розр ахунковими квитанціями, вида ними з початку робочого дня.

Згідно наведеного у Законі № 265/95 визначення (ст. 2) денний зв іт - документ встановленої фо рми, надрукований реєстратор ом розрахункових операцій, щ о містить інформацію про ден ні підсумки розрахункових оп ерацій, проведених з його зас тосуванням.

Таким чином, у денному звіті відображається повна інформ ація про денні підсумки розр ахункових операцій. При цьом у, сума коштів, зазначена у ден ному звіті РРО має відповіда ти сумі готівкових коштів на місці проведення розрахункі в.

З аналізу наведених положе нь вбачається, що сума коштів з початку робочого дня, яка за значена у денному звіті реєс тратора має відповідати сумі коштів, що знаходиться в місц і розрахунків.

Статтею 22 Закону № 265/95 виз начено, що у разі невідповідн ості суми готівкових коштів на місці проведення розрахун ків сумі коштів, яка зазначен а в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі прода жу за розрахунковими квитанц іями, виданими з початку робо чого дня, до суб'єктів підприє мницької діяльності застосо вується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, н а яку виявлено невідповідніс ть.

Порядок застосування та ст ягнення сум штрафних (фінанс ових) санкцій органами держа вної податкової служби визна чено Інструкцією про порядок застосування та стягнення с ум штрафних (фінансових) санк цій органами державної подат кової служби, затвердженої н аказом Державної податкової адміністрації України N 253 від 21.06.2001 року за N 268/5459.

Згідно з пп. 2.3 п. 2 Інструкції ш трафна (фінансова) санкція (шт раф) - плата у фіксованій сумі або у вигляді відсотків від с уми податкового зобов'язання (без урахування пені та штраф них санкцій), справляється з п латника податків у зв'язку з п орушенням ним правил оподатк ування, визначеними відповід ними законодавчими та іншими відповідними нормативно-пра вовими актами, на підставі рі шення контролюючого органу.

Відповідно до ст. 25 Закону Ук раїни «Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг» від 06.07.1995р. № 265/95-ВР суми фінансови х санкцій, підлягають перера хуванню суб'єктами підприємн ицької діяльності до Державн ого бюджету України в десяти денний термін з дня прийнятт я органами державної податко вої служби України рішення п ро застосування таких фінанс ових санкцій.

З огляду на вимоги пункту 11 с татті 11 Закону України «Про де ржавну податкову службу в Ук раїні»від 04.12.1990 року № 509, органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенц ії та у порядку, встановлених законами України, мають прав о застосовувати до платників податків фінансові (штрафні ) санкції, стягувати до бюджет ів та державних цільових фон дів суми недоїмки, пені у випа дках, порядку та розмірах, вст ановлених законами України.

Отже, як вбачається з матері алів справи, позивач правомі рно звернувся до суду про стя гнення штрафних (фінансових) санкцій.

Беручи до уваги те, що сума н есплачених штрафних (фінансо вих) санкцій відповідача до д ержавної податкової інспекц ії у Драбівському районі ста новить 10105 грн., докази сплати ї х відповідачем станом на ден ь розгляду спору відсутні, су д приходить до висновку про о бґрунтованість позовних вим ог та вважає їх такими, що підл ягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Інших доказів сторони суду не назвали та не надали.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС У країни стягненню з відповіда ча не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 79, 86, 94, 128, ст.с т. 158-163 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з фізичної особи-п ідприємця ОСОБА_2 (АДРЕС А_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) до бюджету через д ержавну податкову інспекцію у Тальнівському районі Черк аської області (20400, Черкаська о бласть, Тальнівський район, м . Тальне, вул. Соборна, 122, іденти фікаційний код 34446181) штрафні (фі нансові) санкції в розмірі 10105 ( десять тисяч сто п' ять) грн.

Постанова набирає законно ї сили відповідно до ст. 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Постанова може бути оскарж ена до Київського апеляційно го адміністративного суду че рез Черкаський окружний адмі ністративний суд в порядку п ередбаченому ст. ст. 185 - 187 Коде ксу адміністративного судоч инства України.

Повний текст постанови складено 19 серпня 2010 року.

Головуючий С.О. Кульчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2010
Оприлюднено03.09.2010
Номер документу10955207
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3396/10/2370

Ухвала від 12.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 17.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 28.01.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Постанова від 19.08.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О.Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні