Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2023 р. № 520/11050/22
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" до Головне управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державна податкова служба України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України , в якому просить суд:
- визнати незаконним та скасувати рішення Головного Управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Держаної податкової служби України від 12.09.2022 №7325135-40989777, від 12.09.2022 №7325136/40989777, від 12.09.2022 №7325134/40989777 про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН;
- зобов`язати ДПС України зареєструвати розрахунки коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175, від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані рішення відповідача є протиправними та такими, що прийняті всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.
Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачам надати відзив на позов, позивачу подати до суду відповідь на відзив, а відповідачу - заперечення протягом п`яти календарних днів з моменту отримання відповідних документів.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення, які міститься в матеріалах справи.
Представниками відповідачів до суду надано відзиви на позов, в яких зазначено, що оскаржувані рішення відповідача є правомірними, та прийнятими з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.
Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" є юридичною особою приватного права - підприємство, основними видами діяльності якого є Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (КОД УКТ ЗЕД 46.21), Організування конгресів і торговельних виставок (КОД УКТ ЗЕД 82.30) та інше.
Для здійснення господарської діяльності підприємство позивача має необхідні основні засоби та виробничі потужності, загальна вартість яких складає 163900,00 грн, а також орендує наступні нежитлові приміщення:
- офісне приміщення площею 185.6 кв. м, розташоване за адресою м Харків, проспект Героїв Харкова, 259 платник орендує у АТ «Східно-Український банк «Грант», згідно договору від 01.02.2020 №70/20;
- складське приміщення площею 169 кв. м. та офісне приміщення площею 466 кв м, що розташовані за адресою м. Полтава, вул. Ветеринарна, б 22. платник орендує у ПП "Будівельний Квартал" згідно договорів від 01.01.2020 №46/5, від 01.01.2020 договору №47/5;
- офісне приміщення площею 23 кв. м та складське приміщення площею 277.0 кв.м, що розташовані за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 169 платник орендує у ТОВ «Укрбудторг - матеріали -Черкаси» згідно договору від 02.01.2020 №007.
Окрім того на підприємстві ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» працює 18 робітників, що в свою чергу підтверджується податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку за відповідні періоди. Так, 29.06.2022 ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» поставлено товари на адресу ТОВ «ПАРКТОРГ», за результатом чого позивачем було складено та зареєстровано в ЄРПН податкові накладні від 29.06.2022 №174 та від 29.06.2022 №175.
В свою чергу поставлені товари були повернуті покупцем на адресу ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» в повному обсязі у зв`язку з їх неналежною якістю.
У відповідності до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язані, та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому згідно з п. 192.1.1 ст. 192 Податкового кодексу України якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника то:
а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок.
б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а такою збільшив податковий кредит у зв`язку з отриманням таких товарів послуг
Керуючись вимогами ст. 192 Податкового кодексу України ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» за результатом повернення товарів складено розрахунки коригування кількісних і вартісних показників від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174 та від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175 які направлено на реєстрацію в ЄРПН, реєстрація яких зупинена.
06.06.2022 ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» отримано від ТОВ «ПАРКТОРГ» авансовий платіж для постачання товару розмірі 600000 грн за результатом чого платником складено та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну від 06.06.2022 №38.
06.06.2022 платниками змінено номенклатуру товару без зміни ціни постачання, а відповідно ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» було складено розрахунок коригування кількісних вартісних показників від 06.06.2022 №115 до податкової накладної від 06.06.2022 №38 та зареєстровано його в ЄРПН.
В свою чергу згідно видаткової накладної від 10.06.2022 №8199 ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» поставило товар на адресу ТОВ «ПАРКТОРГ» на загальну суму 1060212,00 грн, а відповідно платник за правилом першої події склав податкове накладну від 10.06.2022 №54 на суму 460212,00 грн та зареєстрував її в ЄРПН.
Таким чином за поставленим товаром згідно видаткової накладної від 10.06.2022 №8199 на суму 1060212,00 грн ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» складено та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну від 06.06.2022 №38 за авансовим платежем на суму 600000 грн (перша подія) та податкову накладну від 10.06.2022 №54 на суму 460212,00 грн (друга подія).
В свою чергу авансовий платіж у розмірі 600000 грн 28.06.2022 повернуто на адресу ТOB «ПАРКТОРГ», а поставлений товар згідно видаткової накладної від 10.06.2022 №8199 16.07.2022 повернуто на адресу ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ» у зв`язку з його неналежною якістю.
Таким чином платником було складено розрахунок коригування від 16.07.2022 №140 до податкової накладної №54 який зареєстровано в ЄРПН та розрахунок коригування від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38, який направлено на реєстрацію в ЄРПН, реєстрація якого зупинена.
Згідно з отриманими позивачем квитанціями підставами для зупинення реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175 та від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38 слугувало відповідність платника п. 5 критерію ризиковості здійснення господарських операцій, що затверджені постановою КМУ від 11.12 2019 №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", а саме сума компенсації вартості товару послуги зазначеного у розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, перевищує величину залишку такого товару (різниця обсягу придбання постачальника та обсягу постачання отримувача такого товару/послуги) та запропоновано підприємству надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію розрахунків коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175 та від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38 в ЄРПН.
На виконання п. 5, 6 Наказу МФУ від 12.12.2019 №520 ТОВ «САСТЕЙНЕБЛ РІТЕИЛ СОЛЮШНЗ» направлено до ГУ ДПС у Харківській області пояснення та копії бухгалтерських документів, що підтверджують факт законності проведення коригування та як наслідок законність реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175 та від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38 в ЄРПН за результатом розгляду яких контролюючим органом регіонального рівня винесені рішення від 12.09.2022 №7325135/40989777, від 12.09.2022 №7325136/40989777, від 12.09.2022 №7325134/40989777 про відмову у реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування кількісних і вартісних показників від 29.07.2022 №160, від 29.07.2022 №161, від 16.07.2022 №141 у зв`язку з не наданням платником податку первинних документів.
Позивач вважаючи такі рішення відповідачів протиправними, звернувся до суду з даним позовом.
Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
У відповідності до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; дата відвантаженим товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України регламентовано, що платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.
У відповідності п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені (терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та відати покупцю за його вимогою.
Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно п. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. В свою чергу первинний документи це документ, який містить відомості про господарську операцію.
У відповідності до п. 1 наказу від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.
В свою чергу товарно-транспортна накладна це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Підпунктом 11.1 пункту 11 вказаного наказу регламентовано, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна.
Таким чином, товарно-транспортна накладна є достатнім підтвердженням щодо навантаження, транспортування, відвантаження товару, його оприбуткування та бухгалтерського обліку тобто достатнім підтвердженням надання транспортної послуги.
За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України, зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Пункт 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, передбачає у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 цього Порядку встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Аналогічні приписи містить абзац 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Пунктом 4 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Отже, згідно з направленими до Головного управління ДПС у Рівненській області бухгалтерськими та фінансово - господарськими документами ТОВ "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" в повному обсязі підтверджено реальність та законність проведення господарських операцій з вказаними контрагентами, законність реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Також суд зазначає, що пунктом 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пунктом 5 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктом 11 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку".
Отже, з огляду на вище описане, рішення від 12.09.2022 №7325135-40989777, від 12.09.2022 №7325136/40989777, від 12.09.2022 №7325134/40989777 щодо відмови у реєстрації податкових накладних №310 від 25 травня 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є неправомірним та підлягає скасуванню, а розрахунки коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175, від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38 - реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" (просп. Московський, буд. 259, м. Харків, 61044, ЄДРПОУ 40989777) до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Відінська, буд. 12, Рівне, 33023, ЄДРПОУ 44070166), Державна податкова служба України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати незаконним та скасувати рішення Головного Управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Держаної податкової служби України від 12.09.2022 №7325135-40989777, від 12.09.2022 №7325136/40989777, від 12.09.2022 №7325134/40989777 про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Зобов`язати Державну податкову службу України (ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати розрахунки коригування від 29.07.2022 №160 до податкової накладної від 29.06.2022 №174, від 29.07.2022 №161 до податкової накладної від 29.06.2022 №175, від 16.07.2022 №141 до податкової накладної від 06.06.2022 №38.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" (ЄДРПОУ 40989777) сплачену суму судового збору в розмірі 3721 (три тисячі сімсот двадцять одна) грн 50 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 44070166).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "САСТЕЙНЕБЛ РІТЕЙЛ СОЛЮШНЗ" (ЄДРПОУ 40989777) сплачену суму судового збору в розмірі 3721 (три тисячі сімсот двадцять одна) грн 50 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393).
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя М.М.Панов
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2023 |
Оприлюднено | 17.03.2023 |
Номер документу | 109569485 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні