Справа № 560/13000/22
УХВАЛА
15 березня 2023 рокум. ХмельницькийХмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Божук Д.А.
за участі:секретаря судового засідання Коваль Д.Л. представника позивача Білого В.В., представників відповідача Гаврилевич А.Л. та Дідоряк М.Г., представників третьої особи Чухась О.О. та Антонюка Н.В., розглянувши адміністративну справу за позовом Кам`янець-Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Хмельницька обласна державна адміністрація до управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування пунктів 1 та 2 вимоги,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в суд з позовом, в якому просить визнати протиправними та скасувати пункти 1 та 2 вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07.02.2022 № 132403-14/362-2022 «Щодо усунення порушень законодавства».
Ухвалою суду від 02.01.2023 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
Хмельницька обласна державна адміністрація подала до суду клопотання, в якому просить залучити до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації.
Вказує, що уповноваженим органом виконавчої влади, який відповідає за реалізацію в області державної політики в галузі «освіта», та головним розпорядником коштів обласного бюджету, є Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації. Департамент є юридичною особою публічного права.
Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації є і головним розпорядником освітньої субвенції та органом, що затверджує кошторис Кам`янець-Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області. Оплата праці військовослужбовцям, які відряджені з Міністерства оборони України до Хмельницької обласної державної адміністрації (згідно наказів №073 від 05.10.2000, №792 від 15.11.2017), з подальшим призначенням на посади у Кам`янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, здійснювалась за рахунок коштів освітньої субвенції, головним розпорядником якої є Департамент освіти та науки обласної державної адміністрації.
Заслухавши думку представників сторін (які не заперечували щодо залучення вказаної особи) та вирішуючи вказане питання, суд зазначає наступне.
Згідно акту ревізії військовослужбовцям, відкомандированим до Хмельницької ОДА (проходять службу у Кам`янень-Подільському ліцеї з посиленою військово - фізичною підготовкою Хмельницької області) в періоді, що підлягав ревізії, нарахування та виплата заробітної плати проводилася за рахунок коштів освітньої субвенції, замість проведення зазначених виплат за рахунок коштів обласного бюджету.
Відповідачем зроблено висновок, що в порушення вимог п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2001№104 «Про порядок і норми грошового та матеріального забезпечення військовослужбовців Збройних Сил, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, інших військових формувань, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби, відряджених до державних органів, установ та організацій», протягом періоду з 01.01.2019 по 31.12.2021 на оплату праці військовослужбовців ліцею (без педагогічного навантаження) офіцерського складу, які зараховані до списків особового складу Збройних Сил України, зайво використано кошти освітньої субвенції в сумі 2167877,27 грн.
Відповідно до ч.2 ст.49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки.
Отже, у спірному випадку оплата праці військовослужбовцям, які відряджені з Міністерства оборони України до Хмельницької обласної державної адміністрації (згідно наказів №073 від 05.10.2000, №792 від 15.11.2017), та призначені у подальшому на посади у Кам`янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, здійснювалась за рахунок коштів освітньої субвенції. В оскаржуваному рішенні зроблено висновок, що така мала проводитись за рахунок коштів обласного бюджету - Хмельницької обласної державної адміністрації, куди були відряджені військовослужбовці. Таким чином, рішення у даній справі матиме вплив на права та інтереси Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації.
Зважаючи на вищевикладене, клопотання слід задовольнити та залучити Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача.
Керуючись статтями 49, 50, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
клопотання Хмельницької обласної державної адміністрації задовольнити.
Залучити до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Департамент освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації (29005, Хмельницька область, м.Хмельницький, майдан Незалежності, буд.1, код ЄДРПОУ 44243885).
У зв`язку із залученням третьої особи до участі у справі оголосити перерву до 28.03.2023 р. о 11:30.
Витребувати у Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації пояснення щодо призначення на посади у Кам`янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та оплати праці цим військовослужбовцям (відрядженні згідно наказів №073 від 05.10.2000, №792 від 15.11.2017). У поясненнях, зокрема, зазначити джерело фінансування оплати праці відряджених осіб.
Встановити третій особі строк для надання пояснень у справі - п`ять днів з дня вручення копії даної ухвали та роз`яснити, що пояснення подаються з дотриманням вимог статті 165 КАС України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Повне судове рішення складене 15 березня 2023 року
Головуючий суддя Д.А. Божук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2023 |
Оприлюднено | 17.03.2023 |
Номер документу | 109569700 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Божук Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні