ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про відкладення підготовчого засідання
18.04.2023 м. ДніпроСправа № 904/1487/23
Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Фещенко Ю.В.,
за участю секретаря судового засідання Стойчан В.В.
та представників:
від прокуратури: Трубіцин Д.М.;
від позивача-1: не з`явився;
від позивача-2: не з`явився;
від позивача-3: не з`явився;
від відповідача: не з`явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у порядку підготовчого провадження справу
за позовом Керівника Хустської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Іршавської міської ради Закарпатської області (м. Іршава Хустського району Закарпатської області) та в особі Комунального некомерційного підприємства "Іршавського центру первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області (м. Іршава Хустського району Закарпатської області) та в особі Західного офісу Держаудитслужби (м.Львів)
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Квінтіс Пром 12" (м. Дніпро)
про визнання додаткових угод до договору недійсними та стягнення 39 100 грн. 60 коп.
Суддя Фещенко Ю.В.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Керівник Хустської окружної прокуратури звернувся до Господарського суду Дніпропетровської області із позовною заявою в інтересах держави в особі Іршавської міської ради Закарпатської області (далі - позивач-1) та в особі Комунального некомерційного підприємства "Іршавського центру первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області (далі - позивач-2) та в особі Західного офісу Держаудитслужби (далі - позивач-3)в якій просить суд:
- визнати недійсною Додаткову угоду № 2 вiд 28.09.2020 до договору про постачання природного газу (газове паливо) № 1/2020 від 23.12.2019, укладеного між Комунальним некомерційним підприємством "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області та Товариством з обмеженою відповідальністю "Квінтіс Пром 12" (далі - відповідач);
- визнати недійсною Додаткову угоду № 5 вiд 07.12.2020 до договору про постачання природного газу (газове паливо) № 1/2020 від 23.12.2019, укладеного між Комунальним некомерційним підприємством "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області та Товариством з обмеженою відповідальністю "Квінтіс Пром 12";
- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Квінтіс Пром 12" на користь Комунального некомерційного підприємства "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області грошові кошти у розмірі 39 100 грн. 60 коп.
Позовні вимоги обґрунтовані наступним:
- 15.11.2019 на веб-сайті "Prozorro" замовник оприлюднив оголошення UA-2019-11-15-000545-b про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом Код ДК 021:2015 - 09120000-6 - Газове паливо обсягом 140000 куб. м з терміном постачання до 31.12.2020 з очікуваною вартістю 1 582 000 грн.;
- відповідно до Протокольного рішення № 124 Уповноваженої особи КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" за результатами проведення процедури закупівлі від 11.12.2019, переможцем визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотехноінвест" (відповідно до витягу з Єдиного державного реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та інформаційної довідки назву товариства 17.11.2022 змінено на Товариство з обмеженою відповідальністю "Квінтіс Пром 12") (далі - постачальник) з остаточною пропозицією 648 200 грн. 00 коп., з яким 23.12.2019 укладено договір № 1/2020 про постачання природного газу (газове паливо) (далі за текстом - договір). Предметом Договору є природний газ з річним плановим обсягом постачання до 140 000 куб. м.;
- після укладення основного договору, між сторонами укладено низку додаткових угод, а саме: 1) додаткову угоду № 1 від 21.01.2020, викладено в новій редакції розділ 13 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"; 2) додаткову угоду № 2 від 28.09.2020, якою підвищено ціну за 1 куб. метр природного газу на 3,38%, яка склала 4 786 грн. 40 коп. з урахуванням ПДВ; 3) додаткову угоду № 3 від 08.10.2020, якою підвищено ціну за 1 куб. метр природного газу до 9,99%, яка склала 5 265 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ; 4)додаткову угоду № 4 від 13.11.2020, якою підвищено ціну за 1 куб. метр природного газу до 9,95%, яка склала 5 791 грн. 44 коп. з урахуванням ПДВ; 5) додаткову угоду № 5 від 07.12.2020, якою підвищено ціну за 1 куб. метр природного газу до 9,99%, яка склала 6 370 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ; 6) додаткову угоду № 6 від 29.12.2020, якою доповнено договір та продовжено строк дії договору; 7) додаткову угоду № 7 від 15.01.2021, якою підвищено ціну за 1 куб. метр природного газу до 10,00%, яка склала 7 007 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ; 8) додаткову угоду № 8 від 29.01.2021, якою викладено в новій редакції розділ 13 договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" у зв`язку зі зміною найменування замовника; 9) додаткову угоду № 9 від 15.02.2021, якою викладено в новій редакції розділ 13 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" у зв`язку зі зміною найменування замовника;
- внаслідок укладення двох додаткових угод, суттєво збільшено первісну ціну товару в договорі, визначену за результатами відкритих торгів, зокрема, Додатковою угодою № 2 від 28.09.2020 та Додатковою угодою № 5 від 07.12.2020;
- за договором від 23.12.2019 первісна ціна закупівлі товару складала 4 630 грн. 00 коп. (з ПДВ) за 1000 куб. м природного газу. Додатковою угодою до договору № 2 від 28.09.2020 визначено ціну природного газу за 1000 куб. м у розмірі 4 786 грн. 00 коп. (з ПДВ). Додатковою угодою № 5 від 07.12.2020 визначено ціну природного газу за 1000 куб. м у розмірі 6 370 грн. 00 коп. (з ПДВ);
- тобто, внаслідок укладення вищезазначених угод, ціна природного газу за 1000 куб. м зросла порівняно із закупівельною на 1 583 грн. 60 коп. (з ПДВ) за 1 тис. м3 природного газу.
- вищевказане підтверджується Актом № 13-07-19/03 від 12.11.2021 перевірки закупівлі природного газу (код за ДК 09120000-6 - Газове паливо) у КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" під час застосування процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2019-11-15-000545-b, здійсненої Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в результаті опрацювання листа окружної прокуратури щодо виявлених порушень № 07.54-3472 вих-21 від 28.09.2021. Так, перевіркою встановлено, що внаслідок внесення змін до істотних умов договору шляхом укладення додаткових угод з порушенням пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та проведення оплати за спожитий природний газ в період з 01.01.2020 по 31.01.2021 КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської районної ради Закарпатської області (правонаступником якої є КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області) недоотримано активів (природного газу) у кількості 27,711 тис. куб м на суму 39 100 грн. 60 коп., внаслідок чого понесено зайві витрати бюджетних коштів на загальну суму 39 100 грн. 00 коп., чим нанесено установі матеріальної шкоди на вказану суму;
- реалізація природного газу згідно з Додатковими угодами № 2 від 28.09.2020 та № 5 від 07.12.2020 до договору № 1/2020 від 23.12.2019, укладеного між ТОВ "Квінтіс Пром 12" (на час укладення Договору ТОВ "Екотехноінвест") та КНП "Іршавський ЦПМД" здійснювалася за цінами, що не відповідають умовам зазначеного вище договору та Закону України "Про публічні закупівлі". Постачальник не мав наміру постачати природний газ за ціною своїх пропозицій. Відтак постачальник надавав проекти додаткових угод на збільшення ціни за одиницю товару із підтверджуючими документами торгово-промислових палат щодо фактичних цін на природний газ, які не містили інформації щодо коливання ціни.
- враховуючи вищенаведене, Додаткові угоди № 2 та № 5 є необґрунтованими, укладеними з порушеннями вимог законодавства та повинні бути визнані судом недійсними;
- відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", частини 1 статті 215 Цивільного кодексу України додаткові угоди № 2 та " 5 до договору про постачання природного газу № 1/2020 від 23.12.2019 підлягають визнанню недійсними, оскільки укладені в порушення вимог частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому є всі підстави вважати, що кошти, які сплачені КНП "Іршавський ЦПМД" за товар, який так і не був поставлений продавцем, підлягають до стягнення з відповідача, оскільки укладення додаткових угод призвело до зайвої сплати у сумі 39 100 грн. 60 коп.
Також, у позовній заяві прокурором вказано про підстави звернення із вказаним позовом до суду, а саме: наявність порушення інтересів держави, нездійснення їх захисту органом державної влади та органом місцевого самоврядування, до компетенції яких віднесені відповідні повноваження. 05.12.2022 окружною прокуратурою Іршавській міській раді Закарпатської області скеровано повідомлення щодо виявлених порушень законодавства та необхідності вжиття заходів з приводу відшкодування збитків КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області, в тому числі шляхом пред`явлення позовної заяви до суду. Крім цього, окружною прокуратурою повідомлено, що у разі не подання позову, позовну заяву в інтересах держави в особі Іршавської міської ради Закарпатської області буде пред`явлено окружною прокуратурою. 15.12.2022 Іршавською міською радою Закарпатської області повідомлено окружну прокуратуру, що відповідно до статуту КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги Іршавської міської ради" засновником, власником та органом управління майном Підприємства є Іршавська міська рада Закарпатської області. Однак, відповідно до вищевказаного статуту, підприємство є юридичною особою публічного права. Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обовязки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах. Разом з тим, у зв`язку з обмеженістю бюджетних призначень на оплату судового збору, Іршавська міська рада Закарпатської області просить Хустську окружну прокуратуру звернутися в суд із відповідною позовною заявою в інтересах держави в особі КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області, Іршавської міської ради Закарпатської області до Постачальника про відшкодування збитків завданих КНП та стягнути кошти в судовому порядку. Зважаючи на те, що КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області має статус окремої юридичної особи, є замовником у розумінні статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а фінансування за додатковими угодами здійснювалося з його рахунків, а тому, безпідставно сплачені бюджетні кошти у розмірі 39 100 грн. 60 коп. підлягають поверненню саме на користь КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги Іршавської міської ради Закарпатської області". 05.12.2022 окружною прокуратурою до КНП КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області в порядку статті 23 Закону України "Про прокуратуру" надіслано аналогічне повідомлення щодо виявлених порушень та необхідності вжиття заходів з приводу відшкодування збитків КНП КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги Іршавської міської ради Закарпатської області Іршавської міської ради Закарпатської області", в тому числі шляхом пред`явлення позовної заяви до суду. Крім цього, окружною прокуратурою повідомлено, що у разі не подання позову, позовну заяву в інтересах держави в особі КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області буде пред`явлено окружною прокуратурою. 16.12.2022 окружною прокуратурою отримано відповідь з КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області згідно з якою встановлено, що ними жодні заходи з вказаного питання не вживалися, в тому числі в судовому порядку. Одночасно, КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області просить Хустську окружну прокуратуру звернутися в суд із відповідною позовною заявою в інтересах держави в особі КНП "Іршавський ПЦМД" Іршавської міської ради Закарпатської області до Постачальника про відшкодування збитків завданих та стягнути кошти в судовому порядку. Враховуючи наведене, прокурор звернувся з позовом в інтересах Іршавської міської ради та КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області, оскільки вони не здійснюють захист вказаних вище інтересів. Держаудитслужбою як органом уповноваженим на здійснення відповідних функцій держави у спірних правовідносинах, з часу укладення договору не вжито належних та достатніх заходів до усунення зазначених порушень, в т.ч. шляхом звернення до суду про визнання укладених додаткових угод недійсними, а також не ініційовано питання стягнення зазначених збитків, що призводить до порушення економічних інтересів держави, необхідність захисту яких, відповідно до положень статті 131-1 Конституції України покладено на органи прокуратури. 28.09.2021 Хустською окружною прокуратурою до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області повідомлення щодо виявлення імовірних порушень Закону України "Про публічні закупівлі" при укладенні додаткових угод до Договору № 1/2020 від 23.12.2019. 14.12.2021 на адресу окружної прокуратури надійшла відповідь, згідно з якою Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області повідомлено, що ними проведено перевірку вищезазначеної закупівлі. Актом перевірки зазначеної закупівлі, органом державного фінансового контролю встановлено порушення вимог частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" під час укладання Додаткових угод № 2 та № 5 до договору про постачання природного газу (газове паливо) № 1/2020 від 23.12.2019, що призвело до понесення зайвих витрат бюджетних коштів на загальну суму 39 100 грн. 60 коп. Крім цього, 03.12.2021 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області на адресу КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області скеровано вимогу про усунення виявлених в ході проведеної перевірки порушень відповідно до якої, зобов`язало Директора підприємства: 1) розглянути результати проведеної перевірки закупівлі та питання щодо притягнення у порядку, встановленому законодавством, до відповідальності працівників установи, винних у допущених порушеннях; 2)забезпечити відшкодування матеріальної шкоди (збитків) відповідно до норм статей 216-229 Господарського окдексу України та статей 22,610-625 Цивільного кодексу України. Також зазначено, що про виконання зазначених вимог повідомити у строк до 10.12.2021. У зв`язку з тим, що у встановлений Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області строк вимоги підконтрольною установою виконано не було, 05.12.2022 в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України "Про прокуратуру" Хустською окружною прокуратурою 05.12.202 вих. № 07.54-5828 вих-22 та вих. № 07.54-5830 вих-22 скеровано запити до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області та Західного офісу Держаудитслужби щодо необхідності вжиття заходів з приводу усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та відшкодування збитків КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області", в тому числі шляхом пред`явлення позовної заяви до суду. Крім цього, окружною прокуратурою повідомлено, що у разі не подання позову, позовну заяву в інтересах держави в особі органів Держаудитслужби буде пред`явлено окружною прокуратурою. Станом на 15.02.2023 відповіді від органів Держаудитслужби України на адресу окружної прокуратури не надходило. Сам факт незвернення до суду з вказаним позовом Іршавською міською радою, КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" Іршавської міської ради Закарпатської області та Західного офісу Держаудитслужби, який би відповідав вимогам процесуального законодавства та відповідно мав змогу захистити інтереси держави, свідчить про те, що органи місцевого самоврядування, КНП та органи контролю неналежно виконують свої повноваження у спірних правовідносинах, у зв`язку із чим у прокурора виникають обґрунтовані підстави для захисту інтересів держави та звернення до суду з таким позовом, що відповідає нормам національного законодавства та практиці Європейського суду з прав людини. Вказане підтверджує наявність "виключного випадку" для звернення прокурора з даним позовом до суду з урахуванням положень статті 23 Закону України "Про прокуратуру".
Ухвалою суду від 28.03.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 18.04.2023.
У підготовче засідання 18.04.2023 з`явився прокурор, представники позивачів-1,2,3 та представник відповідача у вказане засідання не з`явились, при цьому позивачі-1,2,3 повідомлені про день, час та місце підготовчого засідання шляхом направлення на їх електронну адресу ухвали суду від 28.03.2023, на підтвердження чого до матеріалів справи залучені довідки про доставку електронного листа (а.с. 187-190), згідно з якими вказаний документ доставлено до електронної скриньки - 28.03.2023.
Також, відповідач повідомлений про день, час та місце підготовчого засідання шляхом направлення на його електронну адресу ухвали суду від 28.03.2023, на підтвердження чого до матеріалів справи залучено довідку про доставку електронного листа (а.с. 191), згідно з якою вказаний документ доставлено до електронної скриньки - 06.04.2023.
Крім того, судом було відзначено, що відповідно до частини 3 статті 120 Господарського процесуального кодексу України виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.
Частиною 2 статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" визначено, що в Єдиному державному реєстрі містяться відомості щодо юридичної особи, зокрема, про місцезнаходження останньої.
На підтвердження адреси відповідача судом долучено до матеріалів справи витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з якого вбачається, що місцезнаходженням відповідача є: проспект Поля Олександра, будинок 59, м. Дніпро, 49031 (а.с. 182).
Місцезнаходження юридичної особи при здійсненні державної реєстрації, відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" вноситься до відомостей про цю юридичну особу. За змістом частини 4 статті 17 вказаного Закону, державній реєстрації підлягають зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться у Єдиному державному реєстрі, тобто і зміна місцезнаходження, про що юридична особа має звернутись із відповідною заявою. Не вживши заходів для внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про зміну свого місцезнаходження (в разі такої зміни), юридична особа повинна передбачати або свідомо допускати можливість настання певних негативних ризиків (зокрема щодо неотримання поштової кореспонденції).
З матеріалів справи вбачається, ухвала суду про відкриття провадження у справі від 28.03.2023 була надіслана відповідачу на адресу його офіційного місцезнаходження: проспект Поля Олександра, будинок 59, м. Дніпро, 49031, яка вказана у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; однак, вказане поштове відправлення, в якому містилися ухвала суду про відкриття провадження у справі від 28.03.2023, було повернуто за зворотною адресою з довідкою АТ "Укрпошта" форми 20 "Адресат відсутній за вказаною адресою" (а.с. 192-195).
Відповідно до частини 6 статті 242 Господарського процесуального кодексу України днем вручення судового рішення є:
1) день вручення судового рішення під розписку;
2) день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення на офіційну електронну адресу особи;
3) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про вручення судового рішення;
4) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду;
5) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.
При цьому, до повноважень господарських судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відповідні процесуальні документи надсилаються господарським судом згідно з поштовими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи.
Водночас законодавство України, в тому числі Господарський процесуальний кодекс України, не зобов`язує й сторону у справі, зокрема позивача, з`ясовувати фактичне місцезнаходження іншої сторони (сторін) у справі (якщо воно не співпадає з її офіційним місцезнаходженням, визначеним у відповідному державному реєстрі) та зазначати таке фактичне місцезнаходження в позовній заяві чи інших процесуальних документах.
Крім того, частиною 7 статті 120 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.
Відповідно до частини 4 статті 13 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Отже, в разі коли фактичне місцезнаходження особи - учасника судового процесу з якихось причин не відповідає її місцезнаходженню, визначеному згідно з законом, і дана особа своєчасно не довела про це до відома господарського суду, інших учасників процесу, то всі процесуальні наслідки такої невідповідності покладаються на цю юридичну особу.
Отже, в розумінні частини 3 статті 120 Господарського процесуального кодексу України, ухвала суду про відкриття провадження у даній справі вважається врученою відповідачу 11.04.2023.
Так, ухвалою суду від 28.03.2023, з урахуванням вимог частини 8 статті 165 Господарського процесуального кодексу України, судом було запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву протягом 15-ти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
З огляду на викладені обставини справи, з урахуванням того, що ухвала суду від 28.0,3.2023 вважається врученою відповідачеві - 11.04.2023, строк для подачі відзиву на позовну заяву станом на 18.04.2023 не закінчився.
Крім того, судом було відзначено, що матеріали справи не містять пояснень від позивачів-1,2,3.
Відповідно до частини 2 статті 183 Господарського процесуального кодексу України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках: 1) визначених частиною другою статті 202 цього Кодексу; 2) залучення до участі або вступу у справу третьої особи, заміни неналежного відповідача, залучення співвідповідача; 3) в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.
Судом враховано, що завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
Відповідно до частини 2 статті 2 Господарського процесуального кодексу України суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі.
Враховуючи наведені вище правові норми та обставини справи, суд дійшов висновку про необхідність відкладення підготовчого засідання, оскільки суд позбавлений можливості вирішити питання, передбачені частиною 2 статті 182 Господарського процесуального кодексу України, а також з метою надання можливості сторонам скористатися процесуальними правами, визначеними статтями 42 та 46 Господарського процесуального кодексу України, та з метою дотримання принципів господарського судочинства, а саме: рівності усіх учасників перед законом і судом та змагальності.
На підставі викладеного, керуючись статтями 182, 183, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Відкласти підготовче засідання на 16.05.2023 о 12:40 год., яке відбудеться у приміщенні Господарського суду Дніпропетровської області в залі судового засідання (кабінеті) № 1-207 за адресою: 49027, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1.
2. Явку представників учасників справи у підготовче засідання визнати обов`язковою.
3. Надати учасникам справи можливість виконати пропозиції суду, викладені в ухвалі про відкриття провадження у справі.
4. У зв`язку з відсутністю фінансування потреб Господарського суду Дніпропетровської області на відправку поштової кореспонденції, про що 23.05.2022 на сайті Судової влади України розміщене відповідне оголошення (https://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/pres-centr/news/1276874/), дану ухвалу направити учасникам справи на їх електронні пошти, а саме:
- прокуратурі на електронну пошту khust@zak.gp.gov.ua, яка зазначена у позовній заяві;
- позивачу-1 на електронну пошту rada@irshava.info, яка зазначена у позовній заяві;
- позивачу-2 на електронну пошту irshava.cpmsd@ukr.net, яка зазначена у позовній заяві;
- позивачу-3 на електронну пошту lviv@dkrs.gov.ua та 130700@dasu.gov.ua , які зазначені у позовній заяві;
- відповідачу на електронну пошту eybrwjedboh@dropmail.com, яка зазначена у позовній заяві.
5. Повідомити учасників справи про те, що інформація у цій справі доступна на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
6. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання - 18.04.2023 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
Повний текст ухвали підписаний - 18.04.2023.
Суддя Ю.В. Фещенко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2023 |
Оприлюднено | 20.04.2023 |
Номер документу | 110277693 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Фещенко Юлія Віталіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Фещенко Юлія Віталіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Фещенко Юлія Віталіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Фещенко Юлія Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні