справа № 752/12526/22
провадження №: 1-кс/752/879/23
У Х В А Л А
про арешт майна
31.01.2023 року слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42022100000000009, відомості щодо якого внесені 11.01.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, про арешт майна,-
В С Т А Н О В И В:
До слідчого судді звернувся прокурор із вказаним клопотанням, в якому просив накласти арешт на документи, які вилучені 27.01.2023 під час обшуку приміщення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 97, а саме на:
- штатний розпис на 2022 рік на 1 арк.;
- копію структури УБАЗ Святошинської РДА вступає в дію 01.08.2020 на 1 арк.;
- положення про визначення уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції від 03.08.2015р. №24 на 4 арк.;
- штатний розпис УБАЗ Святошинської РДА на 01.01.2023 рік на 1 арк.;
- наказ від 14.12.2021 №124 про затвердження кошторисної частини проектної документації за дефектним актом «Капітальний ремонт приміщень» на 1 арк.;
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 23 від 14 вересня 2022р. -1арк.;
- акти надання послуг за 2022 року між УБАЗ Святошинської РДА та ПП «Проксі-Буд» на 14 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за грудень 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписки за 30.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 2 арк.;
- виписку за 27.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №9 від 26.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 26.09.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 12.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №6 та №7 від 01.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- платіжне доручення №8 від 01.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 01.12.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за листопад 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписку за 30.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- виписку за 23.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.
- платіжне доручення №5 від 22.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 22.11.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 21.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- виписку за 18.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №2 та №3 від 11.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «Фрейм Констракшн» на 1 арк.;
- платіжне доручення №2 та №3 від 11.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «Проксі Буд» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 11.11.2022 ТОВ «Фрейм Констракшн» та ТОВ «Проксі Буд» на 1 арк.;
- виписку за 17.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №1 від 08.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 08.11.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 10.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за жовтень 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписку за 31.10.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- договір № 36 «Про здійснення закупівлі за державні кошти» від 20.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» з додатками на 30 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 6 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 4 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за 2022 рік ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 5 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 5 арк.;
акт результатів загального огляду найпростішого укриття та споруд цивільного захисту від 07.12.2020 р. на 1 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за 2022 рік ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 5 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 5 арк.;
- акт надання послуг на суму 4 272,00 ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- лист-копія директору ЦК «Святошин» Юлії Лєвковській від 21.02.2022 №107-42-55 на 1 арк.;
- лист претензію ТОВ «БК Екобудквартал» від 04.02.2022 №107-42-34 на 1 арк.;
- лист начальнику фінансового управління Святошинської РДА ОСОБА_4 від 10.01.2023 №107-42-254 на 1 арк.;
- інформацію щодо бюджету м. Києва, використаних у 2022 році на приведення споруд цивільного захисту в належний стан на 1 арк.
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 04.10.2022р. - 1арк.;
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 26.09.2022р. - 1арк.
Прокурор обґрунтовує клопотання тим, що у провадженні відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження №42022100000000009, відомості щодо якого внесені 11.01.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що що згідно результатів моніторингу електронної системи «ProZorro» Управлінням будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було ініційовано проведення тендерної закупівлі «UA-2021-12-01-007265-с» на платформі електронної системи «ProZorro» з метою, закупівлі за державні кошти по об`єкту «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497» у Святошинському районі м. Києва, за результатами проведених яких переможцем було визнано ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТБУД ПЛЮС». Так 19.07.2019 між Управлінням будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТБУД ПЛЮС» було укладено договір № 1907 вартістю 107 349 492,00 грн.
Крім цього, згідно даних наявних в публічній системі «ProZorro» встановлено, що пропри укладення договору № 1907 від 19.07.2019 та спату повної вартості договору - 107 349 492,00 грн., між Управлінням будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» укладено ще один договір № 1907/21 від 13.12.2021 на виконання якого, в період з 28.12.2021 по 29.12.2021 здійснена сплата бюджетних коштів на загальну суму 45 950 316, 8 грн., предмет якого є тотожним предмету договору № 1907 від 19.07.2019.
За результатами здійснених працівниками УСР у місті Києві ДСР НП України виїздів установлено, що у переважній більшості, що стосується виконання вказаних вище договорів, роботи виконані з порушенням термінів, або ж взагалі призупинені. Не зважаючи на викладене, службовими особами Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, підписані акти виконаних робіт, на підставі яких органами Державної казначейської служби, на користь підрядника - ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» перераховано 100 % від суми укладених договорів, що підтверджує змову службових осіб Замовника робіт з переможцями відповідних тендерів.
Окрім цього, в ході досудового розслідування даного кримінального провадження, було встановлено, що службовими особами Святошинської районної і місті Києві адміністрації вчиняються дії спрямовані на розкрадання ввірених комунальних грошових коштів в наступних закупівлях, замовником в яких виступає управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації: договір № 21 про здійснення закупівлі за державні кошти від 25.11.2022 року, ідентифікатор закупівлі «UA-2022-11-25-010815-a», предмет якого є «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва», укладений з ТОВ «ФРІБУД» код ЄДРПОУ 44018677 на загальну суму 2 843 538 грн.; договір № 18 про здійснення закупівлі за державні кошти від 14.10.2022 року, ідентифікатор закупівлі «UA-2022-09-26-009313-a», предмет якого є «Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисних споруд цивільного захисту. Центр культури «Святошин», проспект Перемоги, 112 у Святошинському районі міста Києва», укладений з ТОВ «ПФГ «Добробут - Сервіс» код ЄДРПОУ 34788342 на загальну суму 2 178 184,8 грн.
За результатами здійснених працівниками УСР в місті Києві ДСР Національної поліції України виїздів установлено, що у більшості випадків роботи виконані з порушенням термінів, або ж взагалі призупинені. Не зважаючи на викладене, службовими особами Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, підписані акти виконаних робіт, на підставі яких органами Державної казначейської служби підрядникам робіт перераховано 100 % від суми укладених договорів, що підтверджує змову службових осіб замовника робіт з переможцями відповідних тендерів.
27.01.2023, на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва було проведено обшук приміщення Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації, за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 97, в ході якого, було виявлено та вилучено: чорнові записи, копії проектної та кошторисної документації, а також оригінали окремих документів щодо реконструкції приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».
Крім того в ході проведення обшуку, крім речей та документів перелічених в ухвалі слідчого судді про надання дозволу на проведення обшуку, слідчим було прийнято рішення про вилучення виявлених документів щодо капітального ремонту найпростішого укриття та захисних споруд цивільного захисту. Центр культури "Святошин", проспект Перемоги, 112 у Святошинському районі міста Києва», а також щодо «капітального ремонту найпростішого укриття та захисних споруд цивільного захисту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації, проспект Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва».
Постановою слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_5 від 28.01.2023 вищевказані документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42022100000000009.
З огляду на обставини вчинення зазначеного кримінального правопорушення, яке стосується заволодіння грошовими коштами державного бюджету під час досудового розслідування виникла необхідність у збереженні вищезазначених документів, оскільки в них наявні відомості що підтверджують факт проведення описаних закупівель за бюджетні кошти, у зв`язку з цим, прокурор просить задовольнити вказане клопотання.
В судове засідання прокурор не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином. До початку розгляду вказаного клопотання подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги викладені підтримав та просив їх задовольнити. При цьому, з метою недопущення приховування, пошкодження, зникнення, втрати, знищення вищевказаних документів, а також їх змінення, просив розглянути вказане клопотання без виклику осіб у володінні яких знаходяться зазначені документи.
Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Положеннями ч. 1 ст. 107 КПК України визначено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію.
Враховуючи вищевказані положення КПК України, слідчий суддя вважає за можливо розглянути клопотання за відсутності прокурора, осіб у володінні яких знаходяться зазначені документи та без фіксування судового засідання за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів.
Слідчий суддя, вивчивши вказане клопотання та додані до нього документи, вважає необхідним задовольнити клопотання, виходячи з наступного.
Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Ухвалою Голосіївського районного суду м. Києва від 28.12.2022 року надано дозвіл на проведення у приміщенні Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ - 37395418), що за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, буд. 97, з метою виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення.
Одночасно з цим, слід зазначити, що під час внесення клопотання про проведення обшуку та надання дозволу на проведення обшуку, як прокурором, так і слідчим суддею заздалегідь не може бути встановлено які саме речі та документи необхідно вилучити з метою встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення.
Під час проведення обшуку 27.01.2023 за вищевказаною адресою, у відповідності до ст.ст. 223, 235 КПК України, виявлено та вилучено вищевказані документи, які зазначені у протоколі обшуку.
Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення, зокрема: збереження речових доказів.
Частиною 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Положеннями ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Постановою слідчого СУ ГУНП у м. Києві ОСОБА_5 від 28.01.2023 вищевказані документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42022100000000009.
Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що вилучені документи в приміщенні Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, відповідають вимогам ч. 1 ст. 98 КПК України і у встановленому закону порядку, визнані речовими доказами.
Відповідно до ст. 64-2 КПК України, третьою особою, щодо майна якої вирішується питання про арешт, може бути будь-яка фізична або юридична особа. Третьою особою, щодо майна якої вирішується питання про арешт, виникають з моменту звернення прокурора до суду із клопотанням про арешт майна.
У відповідності до ч. 2 ст. 173 КПК України, слідчий суддя, при вирішенні питання про арешт майна враховує правові підстави для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданнями кримінального провадження, а також наслідки арешту майна.
Слідчий суддя, враховуючи наявність достатніх даних, які вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, обставин вчинення кримінального правопорушення, наслідків, правових підстав для накладення арешту приходить до висновку, що у ході досудового розслідування виникла обґрунтована необхідність у накладенні арешту на вказані документи, з метою збереження речових доказів, оскільки в них наявні відомості що підтверджують факт проведення описаних закупівель за бюджетні кошти.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку, що у ході досудового розслідування виникла обґрунтована необхідність у накладенні арешту на вказані документи, з метою збереження речових доказів, у зв`язку із цим клопотання прокурора про арешт майна підлягає задоволенню, до скасування арешту у встановленому законом порядку.
Керуючись ст.ст. 372, 376 КПК України, слідчий суддя -
ПОСТАНОВИВ
Клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна - задовольнити.
Накласти арешт на документи, які вилучені 27.01.2023 під час обшуку приміщення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 97, а саме на:
- штатний розпис на 2022 рік на 1 арк.;
- копію структури УБАЗ Святошинської РДА вступає в дію 01.08.2020 на 1 арк.;
- положення про визначення уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції від 03.08.2015р. №24 на 4 арк.;
- штатний розпис УБАЗ Святошинської РДА на 01.01.2023 рік на 1 арк.;
- наказ від 14.12.2021 №124 про затвердження кошторисної частини проектної документації за дефектним актом «Капітальний ремонт приміщень» на 1 арк.;
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 23 від 14 вересня 2022р. - 1арк.;
- акти надання послуг за 2022 року між УБАЗ Святошинської РДА та ПП «Проксі-Буд» на 14 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за грудень 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписки за 30.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 2 арк.;
- виписку за 27.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №9 від 26.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 26.09.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 12.12.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №6 та №7 від 01.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- платіжне доручення №8 від 01.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 01.12.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за листопад 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписку за 30.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- виписку за 23.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.
- платіжне доручення №5 від 22.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 22.11.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 21.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- виписку за 18.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №2 та №3 від 11.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «Фрейм Констракшн» на 1 арк.;
- платіжне доручення №2 та №3 від 11.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «Проксі Буд» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 11.11.2022 ТОВ «Фрейм Констракшн» та ТОВ «Проксі Буд» на 1 арк.;
- виписку за 17.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- платіжне доручення №1 від 08.11.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- реєстр платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів від 08.11.2022 ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» на 1 арк.;
- виписку за 10.11.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- меморіальний орден № 3-авт за жовтень 2022 року «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках) разом з додатками на 2 арк.;
- виписку за 31.10.2022 УБАЗ Святошинської РДА на 1 арк.;
- договір № 36 «Про здійснення закупівлі за державні кошти» від 20.12.2022 між УБАЗ Святошинської РДА та ТОВ «ПФГ «Добробут Сервіс» з додатками на 30 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 6 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 4 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за 2022 рік ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 5 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 5 арк.;
акт результатів загального огляду найпростішого укриття та споруд цивільного захисту від 07.12.2020 р. на 1 арк.;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за 2022 рік ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 2022 року ТОВ «Фрібуд» на 5 арк.;
- підсумкову відомість ресурсів по об`єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття та споруд цивільного захисту. Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, просп. Перемоги, 97 у Святошинському районі міста Києва» на 5 арк.;
- акт надання послуг на суму 4 272,00 ТОВ «Фрібуд» на 1 арк.;
- лист-копія директору ЦК «Святошин» Юлії Лєвковській від 21.02.2022 №107-42-55 на 1 арк.;
- лист претензію ТОВ «БК Екобудквартал» від 04.02.2022 №107-42-34 на 1 арк.;
- лист начальнику фінансового управління Святошинської РДА ОСОБА_4 від 10.01.2023 №107-42-254 на 1 арк.;
- інформацію щодо бюджету м. Києва, використаних у 2022 році на приведення споруд цивільного захисту в належний стан на 1 арк.;
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 04.10.2022р. - 1арк.;
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 26.09.2022р. - 1арк.
Ухвала виконується негайно слідчим та прокурором.
На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2023 |
Оприлюднено | 21.04.2023 |
Номер документу | 110320745 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні