Ухвала
від 26.04.2023 по справі 314/1377/23
ВІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 314/1377/23

Провадження № 1-кс/314/408/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.04.2023 м. Вільнянськ

Слідчий суддя Вільнянського районного суду Запорізької області ОСОБА_1 , секретар ОСОБА_2 , клопотання слідчого СВ відділення поліції № 2 Запорізького районного управління ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , погодженого прокурором Запорізької окружної прокуратури Запорізької області ОСОБА_4 , про арешт майна за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42022082010000193 від 26 вересня 2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України, -

встановив:

слідчий звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 42022082010000193 від 26 вересня 2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 07.08.2017 розпорядженням сільського голови Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області №39 ОСОБА_5 , відповідно до статтей 10, 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови КМУ № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», за результатами проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора сільської ради, протоколу конкурсної комісії Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області від 07.08.2017 № 2, на підставі заяви від 07.08.2017, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , призначено на посаду державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області.

15.02.2021 розпорядженням селищного голови Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області №35-к ОСОБА_7 , відповідно до особистої заяви ОСОБА_6 та листа-клопотання Комишуваської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 15.02.2021, ОСОБА_6 звільнений з посади державного реєстратора у зв`язку з переведенням, відповідно до пункту 5 статті 36 Кодексу законів про працю.

ОСОБА_6 отримав в Акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції України особистий ключ ЕЦП (електронний цифровий підпис), логін, пароль до нього та доступ до єдиних та державних реєстрів, що функціонують в системі Міністерства юстиції України.

Робоче місце ОСОБА_6 було забезпечено доступом до єдиних та державних реєстрів, що функціонують в системі Міністерства юстиції України.

У відповідності до статті 8 Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року № 889-VIII (зі змінами та доповненнями), серед іншого державний службовець зобов`язаний дотримуватись Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів, сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов`язки, додержуватися вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-ІV (далі Закон) визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Частиною 1 статті 1 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) визначено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав.

Пунктом 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі державна реєстрація прав) офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі Державний реєстр прав) єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження.

Пунктом 2 та 3 частини 1 статті 6 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) передбачено, що організаційну систему державної реєстрації прав становлять суб`єкти державної реєстрації прав: виконавчі органи сільських рад; державні реєстратори прав на нерухоме майно (далі державні реєстратори).

Пунктом 1частини 1 статті9Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) до повноважень суб`єктів державної реєстрації прав, зокрема, належить забезпечення проведення державної реєстрації прав.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державним реєстратором є громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації прав.

ОСОБА_6 , обіймаючи посаду державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, перебував з вказаною сільською радою у трудових відносинах, тобто відповідно до положень Закону був державним реєстратором.

Приписами частини 3 статті 10 Закону від 1 липня 2004 року № 1952-IV (зі змінами та доповненнями) визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяжень, у тому числі: відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; а також перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення. Під час проведення реєстраційних дій державний реєстратор обов`язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи.

Посадовою інструкцією державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, затвердженою сільським головою Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, з якою під особистий підпис ознайомлений ОСОБА_6 , передбачено, що спеціаліст з державної реєстрації (далі - реєстратор) є посадовою особою Терсянської сільської ради та входить до складу виконавчого органу. Реєстратор у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний Терсянській сільській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та сільському голові згідно розподілу обов`язків. Ресторатор є посадовою особою місцевого самоврядування, має посадові повноваження та обов`язки щодо здійснення повноважень у сфері державної реєстрації.

Метою реєстратора є забезпечення виконання покладених органом місцевого самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно Розділу 3 посадової інструкції до основних повноважень та прав реєстратора, серед іншого, належить забезпечення здійснення державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; здійснення ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; формування та ведення реєстраційних справ; встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяжень; перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Розділом 5 посадової інструкції передбачено, що реєстратор несе відповідальність за результатом своєї діяльності, за неналежне та несвоєчасне виконання покладених на реєстратора даним положенням повноважень та обов`язків у порядку, передбаченого чинним законодавством України. Реєстратор відповідальний за порушення законодавства у сфері державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань несе дисциплінарну, цивільно-правову та кримінальну відповідальність встановлену законом.

Завдання та обов`язки визначені посадовою інструкцією державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області - ОСОБА_6 відповідають визначеним у частині 3 статті 10 Закону завданням та обов`язкам державного реєстратора.

Крім того, однією із засад державної реєстрації прав є внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених Законом (пункт 4 частини першої статті 3 Закону).

Відповідно до частини 1 статті 27 Закону, державна реєстрація прав проводиться на підставі:

1) укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката;

2) свідоцтва про право власності на частку у спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката;

3) свідоцтва про право на спадщину, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката;

4) виданого нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікатів;

5) свідоцтва про право власності, виданого органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дубліката;

6) свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого до 1 січня 2013 року органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією, чи його дубліката;

7) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;

8) державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року;

9) судового рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно;

10) ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди;

11) заповіту, яким установлено сервітут на нерухоме майно;

12) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об`єкта нерухомого майна релігійній організації;

13) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об`єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;

13-1) договору, яким встановлюється довірча власність на нерухоме майно, та акта приймання-передачі нерухомого майна, яке є об`єктом довірчої власності;

13-2) актів приймання-передачі нерухомого майна неплатоспроможного банку перехідному банку, що створюється відповідно до статті 42 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб";

14) інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

Відповідно до пункту 40 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (далі Порядок № 1127), державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених Законом, іншими законами України та цим Порядком.

Абзацом першим пункту 12 Порядку № 1127 та пунктами 1, 2 частини третьої статті 10 Закону визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 23 Закону подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав.

Так, 18.05.2020 державний реєстратор виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , прийняв заяву від представника ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» (ідентифікаційний код юридичної особи 42924711) ОСОБА_8 , про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на господарчо-побутову будівлю літ. Б(1)-2, Б(2)-2 інв. №№248, 961, що розташована по АДРЕСА_1 (реєстраційний номер прийнятої заяви 39593413).

Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень представником ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» подано також договір купівлі-продажу нежитлових будівель, посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 20.09.2019 р.№314; акт б/н від 28.04.2020, виданий техніком з інвентаризації нерухомого майна ОСОБА_10 (далі - акт) про обстеження будівлі мийки літ. Б(3)-2, що розташована по АДРЕСА_1 із зазначенням загальної, основної та допоміжної площі; технічний паспорт №0306/019 від 28.04.2020, виготовлений ФОП ОСОБА_10 (далі - технічний паспорт), в якому зазначено рік побудови будівлі мийки літ. Б(3)-2 1991.

В поданому для державної реєстрації акті зазначено, зокрема, про проведене обстеження земельної ділянки та будівлі мийки літ. Б(3)-2 (раніше не вказаної), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . При цьому, вищевказаний акт не є документом про присвоєння адреси об`єкту нерухомого майна у розумінні вимог пункту 42 Порядку № 1127 та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Пунктами 1, 2 частини першої статті 23 Закону підставами для зупинення розгляду заяви, зокрема, є подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством, та неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 цього Закону, інформації про зареєстровані до 01.01.2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав.

При цьому, заявником не подано документ, який відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, а також, будівля мийки літ. Б(3)-2, загальною площею 256,4 кв.м, не є предметом договору купівлі-продажу нежитлових будівель №314 від 20.09.2019, який додано до заяви та який вказаний як підстава виникнення права власності, внаслідок чого такий договір не може вважатися документом, який підтверджує набуття права власності на вказаний об`єкт нерухомого майна у розумінні статті 27 Закону.

Отже, державний реєстратор ОСОБА_6 був зобов`язаний зупинити розгляд заяви про державну реєстрацію на підставі пункту 1 частини 1 статті 23 Закону, у зв`язку з поданням документів не в повному обсязі.

Однак, за результатами розгляду вказаної заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень та документів поданих представником ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» ОСОБА_8 , державним реєстратором виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , в порушення вимог пунктів 12, 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, частини 3 статті 10, пункту 1 частини 1 статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та всупереч положень посадової інструкції, не зважаючи на те, що подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом, не відмовив в державній реєстрації прав ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» та 18.05.2020 об 12 годині 41 хвилину, у невстановленому в ході досудового розслідуванні місці, прийняв рішення № 52267765 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, на підставі якого вніс зміни до розділу №585176723101 на господарчо-побутову будівлю, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: додано будівлю мийки та внесено запис про право власності №36524219, за ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019».

Таким чином, державний реєстратор виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , здійснюючи професійну діяльність, пов`язану з наданням публічних послуг, зловживаючи своїми повноваженнями, 18.05.2020 об 12 годині 41 хвилину, у невстановленому в ході досудового розслідуванні місці, діючи умисно, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи настання суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, переслідуючи корисливий мотив особистого збагачення та збагачення третьої особи, з метою отримання неправомірної вигоди для іншої особи ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019», в порушення вимог пунктів 12, 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого КМУ від 25.12.2015 № 1127, частини 3 статті 10, пункту 1 частини 1 статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та всупереч положень посадової інструкції, незважаючи на відсутність документа, який відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, а також документа, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси для проведення державної реєстрації, незважаючи на те, що будівля мийки літ. Б(3)-2, загальною площею 256,4 кв.м, не є предметом договору купівлі-продажу нежитлових будівель №314 від 20.09.2019, який додано до заяви та який вказаний як підстава виникнення права власності, внаслідок чого такий договір не може вважатися документом, який підтверджує набуття права власності на вказаний об`єкт нерухомого майна у розумінні ст.27 Закону, прийняв рішення № 52267765 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, на підставі якого вніс зміни до розділу №585176723101 на господарчо-побутову будівлю, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: додано будівлю мийки літ. Б(3)-3 та внесено запис про право власності №36524219 за ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019», що в подальшому, на підставі цього рішення позбавило право користування і розпорядження земельною ділянкою з кадастровим номером 2310100000:04:025:0231 загальною площею 8036,00 кв.м., розташованою за адресою: АДРЕСА_1 , Запорізьку міську раду, у комунальній власності якої вказана земельна ділянка перебуває, внаслідок чого Запорізькій міській раді завдано матеріальної шкоди на загальну суму 297830,08 гривень.

В результаті умисних злочинних дій ОСОБА_6 , Запорізьку міську раду позбавлено права користуватися та розпоряджатися земельною ділянкою чим завдано матеріальної шкоди на суму 297830,08 гривень, що на момент скоєного злочину в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, тобто спричинено тяжкі наслідки державним інтересам.

Таким чином встановлена наявність достатніх доказів для повідомлення ОСОБА_6 про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 365-2 КК України, а саме: зловживання своїми повноваженнями державним реєстратором з метою отримання неправомірної вигоди, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

Крім того, 07.08.2017 розпорядженням сільського голови Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області №39 ОСОБА_5 , відповідно до ст.ст.10, 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови КМУ № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», за результатами проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора сільської ради, протоколу конкурсної комісії Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області від 07.08.2017 № 2, на підставі заяви від 07.08.2017, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , призначено на посаду державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області.

15.02.2021 розпорядженням селищного голови Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області №35-к ОСОБА_7 , відповідно до особистої заяви ОСОБА_6 та листа-клопотання Комишуваської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 15.02.2021, ОСОБА_6 звільнений з посади державного реєстратора у зв`язку з переведенням, відповідно до пункту 5 статті 36 Кодексу законів про працю.

ОСОБА_6 отримав в Акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції України особистий ключ ЕЦП (електронний цифровий підпис), логін, пароль до нього та доступ до єдиних та державних реєстрів, що функціонують в системі Міністерства юстиції України.

Робоче місце ОСОБА_6 було забезпечено доступом до єдиних та державних реєстрів, що функціонують в системі Міністерства юстиції України.

У відповідності до ст. 8 Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року № 889-VIII (зі змінами та доповненнями), серед іншого державний службовець зобов`язаний дотримуватись Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів, сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов`язки, додержуватися вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-ІV (далі Закон) визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Частиною 1 статті 1 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) визначено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав.

Пунктом 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі державна реєстрація прав) офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі Державний реєстр прав) єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження.

Пунктом 2 та 3 частини 1 статті 6 Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) передбачено, що організаційну систему державної реєстрації прав становлять суб`єкти державної реєстрації прав: виконавчі органи сільських рад; державні реєстратори прав на нерухоме майно (далі державні реєстратори).

Пунктом 1частини 1 статті9Закону (у редакції чинній, на момент вчинення кримінального правопорушення) до повноважень суб`єктів державної реєстрації прав, зокрема, належить забезпечення проведення державної реєстрації прав.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державним реєстратором є громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації прав.

ОСОБА_6 , обіймаючи посаду державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, перебував з вказаною сільською радою у трудових відносинах, тобто відповідно до положень Закону був державним реєстратором.

Приписами частини 3 статті 10 Закону від 1 липня 2004 року № 1952-IV (зі змінами та доповненнями) визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяжень, у тому числі: відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; а також перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення. Під час проведення реєстраційних дій державний реєстратор обов`язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи.

Посадовою інструкцією державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, затвердженою сільським головою Терсянської сільської ради Новомиколаївськогорайону Запорізької області, з якою під особистий підпис ознайомлений ОСОБА_6 , передбачено, що спеціаліст з державної реєстрації (далі - реєстратор) є посадовою особою Терсянської сільської ради та входить до складу виконавчого органу. Реєстратор у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний Терсянській сільській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та сільському голові згідно розподілу обов`язків. Ресторатор є посадовою особою місцевого самоврядування, має посадові повноваження та обов`язки щодо здійснення повноважень у сфері державної реєстрації.

Метою реєстратора є забезпечення виконання покладених органом місцевого самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно Розділу 3 посадової інструкції до основних повноважень та прав реєстратора, серед іншого, належить забезпечення здійснення державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; здійснення ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; формування та ведення реєстраційних справ; встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяжень; перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Розділом 5 посадової інструкції передбачено, що реєстратор несе відповідальність за результатом своєї діяльності, за неналежне та несвоєчасне виконання покладених на реєстратора даним положенням повноважень та обов`язків у порядку, передбаченого чинним законодавством України. Реєстратор відповідальний за порушення законодавства у сфері державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань несе дисциплінарну, цивільно-правову та кримінальну відповідальність встановлену законом.

Завдання та обов`язки визначені посадовою інструкцією державного реєстратора виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області - ОСОБА_6 відповідають визначеним у частині 3 статті 10 Закону завданням та обов`язкам державного реєстратора.

Крім того, однією із засад державної реєстрації прав є внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених Законом (пункт 4 частини першої статті 3 Закону).

Відповідно до частини 1 статті 27 Закону, державна реєстрація прав проводиться на підставі:

1) укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката;

2) свідоцтва про право власності на частку у спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката;

3) свідоцтва про право на спадщину, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката;

4) виданого нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікатів;

5) свідоцтва про право власності, виданого органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дубліката;

6) свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого до 1 січня 2013 року органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією, чи його дубліката;

7) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;

8) державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року;

9) судового рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно;

10) ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди;

11) заповіту, яким установлено сервітут на нерухоме майно;

12) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об`єкта нерухомого майна релігійній організації;

13) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об`єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;

13-1) договору, яким встановлюється довірча власність на нерухоме майно, та акта приймання-передачі нерухомого майна, яке є об`єктом довірчої власності;

13-2) актів приймання-передачі нерухомого майна неплатоспроможного банку перехідному банку, що створюється відповідно до статті 42 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб";

14) інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

Відповідно до пункту 40 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (далі Порядок № 1127), державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених Законом, іншими законами України та цим Порядком.

Абзацом першим пункту 12 Порядку № 1127 та пунктами 1, 2 частини третьої статті 10 Закону визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 23 Закону подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав.

Так, 18.05.2020 державний реєстратор виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , прийняв заяву від представника ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» (ідентифікаційний код юридичної особи 42924711) ОСОБА_8 , про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) на господарчо-побутову будівлю літ. Б(1)-2, Б(2)-2 інв. №№248, 961, що розташована по АДРЕСА_1 (реєстраційний номер прийнятої заяви 39593413).

Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень представником ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» подано також договір купівлі-продажу нежитлових будівель, посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_9 20.09.2019 р.№314; акт б/н від 28.04.2020, виданий техніком з інвентаризації нерухомого майна ОСОБА_10 (далі - акт) про обстеження будівлі мийки літ. Б(3)-2, що розташована по АДРЕСА_1 із зазначенням загальної, основної та допоміжної площі; технічний паспорт №0306/019 від 28.04.2020, виготовлений ФОП ОСОБА_10 (далі - технічний паспорт), в якому зазначено рік побудови будівлі мийки літ. Б(3)-2 1991.

В поданому для державної реєстрації акті зазначено, зокрема, про проведене обстеження земельної ділянки та будівлі мийки літ. Б(3)-2 (раніше не вказаної), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . При цьому, вищевказаний акт не є документом про присвоєння адреси об`єкту нерухомого майна у розумінні вимог пункту 42 Порядку № 1127 та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Пунктами 1, 2 частини першої статті 23 Закону підставами для зупинення розгляду заяви, зокрема, є подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством, та неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 цього Закону, інформації про зареєстровані до 01.01.2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав.

При цьому, заявником не подано документ, який відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, а також, будівля мийки літ. Б(3)-2, загальною площею 256,4 кв.м, не є предметом договору купівлі-продажу нежитлових будівель №314 від 20.09.2019, який додано до заяви та який вказаний як підстава виникнення права власності, внаслідок чого такий договір не може вважатися документом, який підтверджує набуття права власності на вказаний об`єкт нерухомого майна у розумінні ст.27 Закону.

Отже, державний реєстратор ОСОБА_6 був зобов`язаний зупинити розгляд заяви про державну реєстрацію на підставі пункту 1 частини 1 статті 23 Закону, у зв`язку з поданням документів не в повному обсязі.

Однак, за результатами розгляду вказаної заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень та документів поданих представником ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» (ідентифікаційний код юридичної особи 42924711) ОСОБА_8 , державним реєстратором виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , в порушення вимог пунктів 12, 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, частиною 3 статті 10, пунктом 1 частини 1 статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та всупереч положень посадової інструкції, не зважаючи на те, що подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом, не відмовив в державній реєстрації прав ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019» та 18.05.2020 об 12 годині 41 хвилину, у невстановленому в ході досудового розслідуванні місці, прийняв рішення № 52267765 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, на підставі якого вніс зміни до розділу №585176723101 на господарчо-побутову будівлю, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: додано будівлю мийки та внесено запис про право власності №36524219, за ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019».

Таким чином, державний реєстратор виконавчого комітету Терсянської сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області ОСОБА_6 , здійснюючи професійну діяльність, пов`язану з наданням публічних послуг, зловживаючи своїми повноваженнями, 18.05.2020 об 12 годині 41 хвилину, у невстановленому в ході досудового розслідуванні місці, діючи умисно, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи настання суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, в порушення вимог пунктів 12, 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, частини 3 статті 10, пункту 1 частини 1 статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та всупереч положень посадової інструкції, незважаючи на відсутність документа, який відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, а також документа, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси для проведення державної реєстрації, незважаючи на те, що будівля мийки літ. Б(3)-2, загальною площею 256,4 кв.м, не є предметом договору купівлі-продажу нежитлових будівель №314 від 20.09.2019, який додано до заяви та який вказаний як підстава виникнення права власності, внаслідок чого такий договір не може вважатися документом, який підтверджує набуття права власності на вказаний об`єкт нерухомого майна у розумінні ст.27 Закону, використовуючи особистий ключ ЕЦП, логін та пароль доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, без законних на те підстав, достовірно розуміючи здійснення ним несанкціонованої зміни інформації, яка оброблюється в електронно-обчислювальних машинах (комп`ютерах), автоматизованих системах та маючи право доступу до них, шляхом безпосереднього доступу, здійснив несанкціоновану зміну інформації, яка оброблюється в автоматизованій системі, а саме, у відкритому розділі в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, вніс зміни до розділу №585176723101 на господарчо-побутову будівлю, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: додано будівлю мийки літ. Б(3)-3 та внесено запис про право власності №36524219 за ТОВ «СТРОНГТРЕЙД 2019», що в подальшому, на підставі цього рішення позбавило право користування і розпорядження земельною ділянкою з кадастровим номером 2310100000:04:025:0231 загальною площею 8036,00 кв.м, розташованою за адресою: АДРЕСА_1 , Запорізьку міську раду, у комунальній власності якої вказана земельна ділянка перебуває.

В результаті несанкціонованого проведення вказаних дій, користувачем державним реєстратором ОСОБА_6 за даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності о 09 годині 39 хвилин 04.11.2021 був сформований витяг з індексним номером 187320136, із використанням її особистого електронного цифрового підпису, логіну та паролю.

У подальшому, в результаті умисних злочинних дій ОСОБА_6 , Запорізьку міську раду позбавлено права користуватися та розпоряджатися земельною ділянкою чим завдано матеріальної шкоди на суму 297830,08 гривень, що на момент скоєного злочину в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, тобто спричинено тяжкі наслідки державним інтересам.

Таким чином встановлена наявність достатніх доказів для повідомлення ОСОБА_6 про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 362 КК України, а саме: несанкціонована зміна інформації, яка оброблюється в автоматизованих системах, вчинена повторно, особою, яка має право доступу до неї, що заподіяло значну шкоду.

19.04.2023 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у кримінальному провадженні № 42022082010000193 від 26.09.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 262 КК України.

Відповідно до інформації наданої на запит слідчого Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта та Державного земельного кадастру, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , належать на праві власності земельна ділянка з кадастровим номером 6322283500:04:000:0667 площею 2 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, що розташована за адресою: Харківська область, Зачепилівський район, Рунівщинська сільська рада (Зачепилівська територіальна громада).

Досудове слідство вважає необхідним накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_6 , оскільки санкція ч.3ст.365-2КК Українипередбачає конфіскаціюмайна,з метоювідшкодування збитківзавданих вказанимкримінальним правопорушенням,а також з метою застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ст. 12-2 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України. Повноваження судів, органів та установ системи правосуддя, передбачені Конституцією України, в умовах правового режиму воєнного стану не можуть бути обмежені.

Враховуючи вищевикладене, положення ст. 2 КПК України (згідно якої завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, кожна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура), положення ч. 2 ст. 170 КПК України (арешт майнадопускається зметою забезпечення: збереженняречових доказів; спеціальноїконфіскації; конфіскаціїмайна яквиду покаранняабо заходукримінально-правовогохарактеру щодоюридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди), введений на даний час на території України Указом Президента воєнний стан, суд дійшов висновку, що відсутність учасників судового провадження не є перешкодою для розгляду даного питання.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою 1) забезпечення збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, які перебувають у власності або володінні, користуванні, розпорядженні підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Так, відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта у власності підозрюваного ОСОБА_6 , перебуває земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер 6322283500:04:000:0667, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, що розташована за адресою: Харківська область, Зачепилівський район, Рунівщинська сільська рада, де також наявна інформація про її обтяження, а саме на підставі ухвали слідчого судді Вільнянського районного суду Запорізької області від 09.03.2023 накладено арешт на земельну ділянку з кадастровим номером 6322283500:04:000:0667 площею 2 га з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, що розташована за адресою: Харківська область, Зачепилівський район, Рунівщинська сільська рада (Зачепилівська територіальна громада), яка належить на праві власності ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , із забороною його відчуження та розпорядження.

При цьому, хоча чинне законодавство прямо не забороняє подвійний арешт при здійсненні заходів забезпечення кримінального провадження, однак, слідчий суддя вважає за необхідне відмовити у задоволенні клопотання, оскільки на земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 6322283500:04:000:0667 вже було накладено арешт у кримінальному провадженні № 42020081350000138 від 24 червня 2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України, а підстав для повторного арешту даної земельної ділянки слідчий суддя не вбачає.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. ст.ст. 170, 172, 173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

у задоволенні клопотання слідчого СВ відділення поліції № 2 Запорізького районного управління ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , погодженого прокурором Запорізької окружної прокуратури Запорізької області ОСОБА_4 , про арешт майна за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42022082010000193 від 26 вересня 2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України - відмовити.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, а власником - в цей же строк з моменту вручення йому копії даної ухвали.

Слідчий суддя ОСОБА_1

26.04.2023

СудВільнянський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення26.04.2023
Оприлюднено08.05.2024
Номер документу110448003
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —314/1377/23

Ухвала від 26.04.2023

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кіяшко В. О.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кіяшко В. О.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кіяшко В. О.

Ухвала від 05.04.2023

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кіяшко В. О.

Ухвала від 05.04.2023

Кримінальне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кіяшко В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні