Рішення
від 28.04.2023 по справі 750/181/23
ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

Справа № 750/181/23

Провадження № 2/750/375/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 квітня 2023 року м. Чернігів

Деснянський районний суд міста Чернігова у складі судді Карапута Л.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Приватного підприємства «Телерадіоагенство «Терра» про визнання неправомірними дій, скасування нарахованої абоненту плати, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

05.01.2023 позивач звернулася з позовом до відповідача в якому просила визначити неправомірними дії Приватного підприємства «Телерадіоагенство «Терра», щодо відмови у порівнянні послуг кабельного телебачення та інтернету за адресою: АДРЕСА_1 ; скасувати нараховану абонплату за період з 15.02.2022 року до 20.09.2022 року; скасувати рішення Приватного підприємства «Телерадіоагенство «Терра» від 19.12.2022 року № 80 про відмову у поновленні послуг кабельного телебачення та інтернету; зобов`язати Приватне підприємство «Телерадіоагенство «Терра», поновити послуги кабельного телебачення та інтернету за адресою: АДРЕСА_1 без погашення заборгованості.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що позивач є абонентом ПП « ТРА «Терра» з надання телекомунікаційних послуг, зокрема, ретрансляції кабельного телебачення та послуг інтернету за адресою АДРЕСА_1 . За даною адресою позивач проживає одна. 15 березня 2022 року у зв`язку з повномаштабним вторгненням російського війська на територію України в т.ч. і в м. Чернігів, виїхала до Румунії і перебувала там до 20 вересня 2022 року, про що свідчать відмітки у паспорті про перетин українсько-румунського кордону, тому весь цей час ніхто не проживав в квартирі, кабельним телебаченням та інтернетом ніхто не користувався. Коли повернулась додому кабельне телебачення та інтернет були відключені. 02 листопада позивач письмово звернулась до надавача послуг з заявою про поновлення кабельного телебачення та інтернету. Однак листом від 19.12.2022 року № 80 було відмовлено у підключенні зазначених послуг, посилаючись на наявність заборгованості у сумі більше 600 грн. Вважає, що такі дії відповідача, відмова у поновленні телекомунікаційних послуг без погашення заборгованості, є не правомірною.

Ухвалою суду від 18.01.2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

02.02.2023 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву в якому він проти задоволення позову заперечував посилаючись на те, що згідно підписаної 04.01.2019 року заяви про приєднання до Регламенту надання телекомунікаційних послуг. Позивачем обрано послугу «Інтернет + ТБ» - телекомунікаційну послугу, змістом якої є надання Абоненту Послуги доступу до Пакету телепрограм (в аналоговому форматі) та Послуги доступу до мережі Інтернет за тарифним планом «Стартовий (Е)». Своїм підписом під заявою позивач підтверджує, що вона уважно ознайомилася та згодна з усіма умовами Регламенту, тарифами, переліком програм тощо. Крім того позивач погоджується із умовами та приєднується до Регламенту, бере на себе зобов`язання сплачувати абонентну плату в порядку та строки, що визначені Регламентом згідно діючого на день здійснення оплати тарифного плану, виконувати інші обов`язки, передбачені Регламентом та чинним законодавством. Порядок відновлення послуг після призупинення передбачено підпунктом 5.2.7. пункту 5.2. Регламенту надання телекомунікаційних послуг та п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що в разі тимчасового припинення надання послуг у випадку виникнення заборгованості послуга повторного підключення є платною і сплачується у відповідності з діючими Тарифами Підприємства та відновлюється після погашення споживачем заборгованості з оплати послуг. Листом від 19.12.2022 року №80 ПП «ТРА «ТЕРРА» позивачу надано детальні пояснення щодо її дій для відновлення надання послуг. Позивач зобов`язалась згідно з пп. 6.1.2, 7.5.2. Регламенту надання телекомунікаційних послуг за надання Послуги «Інтернет+ТБ» вносити щомісячно плату до 20-го числа поточного розрахункового періоду, але в будь-якому випадку не пізніше останнього числа поточного розрахункового періоду, відповідно до чинних Тарифів. Станом на 01.07.2022 року за адресою: АДРЕСА_1 утворилась заборгованість в сумі 409,55 грн. Позивач дійшла помилкового висновку щодо «нарахування абонентної плати за період з 15.02.2022 до 20.09.2022 року». Позивачу було призупинено надання послуг за наявну заборгованість в сумі 409,55 грн. станом на 01.07.2022 року. Починаючи з липня 2022 року Позивачу абонентна плата не нараховувалась. Згідно підписаної 04.01.2019 року заяви про приєднання до Регламенту надання телекомунікаційних послуг позивач обрала спосіб отримання інформації щодо стану особового рахунку та будь-якої іншої інформації - СМС-повідомлення на телефон - НОМЕР_1 . ПП «ТРА «ТЕРРА» належним чином повідомляла позивача про наявну заборгованість та призупинення послуг. З початком війни і в період активних бойових дії на території м.Чернігів ПП «ТРА «ТЕРРА» не припиняло своєї діяльності, намагаючись максимально підтримувати роботу мережі в робочому стані. Зважаючи, що саме в березні 2022р. велись активні бойові дії і місто Чернігів потерпало від постійних обстрілів та у зв`язку з довготривалою відсутністю електроживлення телекомунікаційного обладнання було прийнято рішення не нараховувати місячну абонентну плату всім абонентам, незалежно від факту отримання послуг. Таким чином, причиною виникнення заборгованності за наданні послуги, і як наслідок, їх призупинення, є невиконанння Позивачем взятих на себе зобов`язань. Про свою відсутність на території України Позивач повідомила ПП «ТРА «ТЕРРА» своєю заявою лише 21.11.2022 року. 21.11.2022 року на адресу ПП «ТРА «ТЕРРА» надійшла заява від Позивача стосовно поновлення послуг кабельного телебачення та інтернету за адресою: АДРЕСА_1 . Листом від 19.02.2022 року №80 ПП «ТРА «ТЕРРА», у відповідності до вимог п.5.1.7 Регламенту надання телекомунікаційних послуг та ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» ПП «ТРА «ТЕРРА» надіслало відповідь на заяву Позивача з детальною інформацією причини призупинення послуги та умови їх відновлення. Лист-відповідь не має статусу «рішення ПП «ТРА «ТЕРРА». Вважаємо, що вимоги Позивача щодо «скасування рішення ПП «ТРА «ТЕРРА» від 19.12.2022р. №80 про відмову у поновленні послуг кабельного телебачення та інтернету» є безпідставними та не підлягають задоволенню, оскільки законодавством не передбачено скасування в судовому порядку листа-відповіді на подану заяву. Посилання Позивача на форс-мажорні обставини, як підставу відмови від виконання своїх зобов`язань в цілому по Регламенту надання телекомунікаційних послуг є помилковим. Пунктом 8.17 Регламенту надання телекомунікаційних послуг сторона, для якої стало неможливим виконання обов`язків за цим Регламентом через дію обставин форс-мажору, повинна в триденний строк повідомити іншу Сторону будь-яким доступним способом про початок, а потім про закінчення дії цих обставин. Крім того, обставини форс-мажору, за загальним правилом, звільняють сторони від відповідальності за порушення зобов`язання. Тобто від нарахування штрафів/пені за неналежне виконання зобов`язань. Договірні зобов`язання мають виконуватися належним чином, а одностороння відмова від зобов`язань не допускається (ст. 525 Цивільного кодексу). На підставі викладеного просив відмовити у задоволенні позову.

14.02.2023 позивач подала письмову відповідь на відзив в якому зазначила, що заперечення відповідачем подані не в повному обсязі та єдиною підставою для відмови у задоволенні позовних вимог є обов`язок позивача оплачувати послуги за будь-яких обставин.

У відповідності до вимог ч. 2 ст. 247 ЦПК України, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Приватне підприємство «Телерадіоагенство «Терра» є суб`єктом господарювання, основним напрямком діяльності якого є надання телекомунікаційних послуг мешканцям міста Чернігова. ПП «ТРА «ТЕРРА», відповідно до вимог ст.40 Закону України «Про телебачення та радіомовлення» 3759-ХІІ, має ліцензію Національної ради з питань телебачення та радіомовлення НР № 00649-п від 20 серпня 2013 р. (опубліковано на сайті https://www.nrada.gov.ua) та, відповідно до вимог ст.17 Закону України і «Про електронні комунікації» 1089-ІХ за порядковим №436 внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, що ведеться регуляторним органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку (опублікований на сайті https://nkrzi.gov.ua.).

Свої договірні відносини з усіма абонентами в процесі надання телекомунікаційних послуг ПП «ТРА «ТЕРРА» регулює укладенням публічного договору, що визначає загальні права і обов`язки сторін, а також умови надання та отримання телекомунікаційних послуг, відповідно до ет.633 Цивільного кодексу України, Закону України «Про електронні комунікації» 1089-ІХ, і постанови КМУ №295 від 11.04.2012 року «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» та інших нормативних актів, шляхом приєднання до Регламенту надання телекомунікаційних послуг ПП «ТРА «ТЕРРА», що опублікований на офіційному сайті https://www.osnova.tv. (а.с.35-39).

Відповідно до ч. 1 ст. 634 Цивільного кодексу України договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.

Окрім Регламенту, офіційний сайт https://www.osnova.tv. відповідно до вимог ст. 105 Закону України «Про електронні комунікації» 1089-ІХ, ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» 1023-ХІІ, п.15 постанови КМУ №295 від 11.04.2012р. «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», містить для ознайомлення вичерпну інформацію про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг, контакти/ форми для зворотнього зв`язку з абонентами, тощо.

Згідно підписаної 04.01.2019р. заяви про приєднання до Регламенту надання телекомунікаційних послуг (а.с. 40) позивачем обрано послугу «Інтернет + ТБ» - телекомунікаційну послугу, змістом якої є надання Абоненту Послуги доступу до Пакету телепрограм (в аналоговому форматі) та Послуги доступу до мережі Інтернет за тарифним планом «Стартовий (Е)».

Своїм підписом під заявою позивач підтвердила, що вона згодна з усіма умова Регламенту, тарифами, переліком програм тощо. Крім того Позивач погоджується із умовами та приєднується до Регламенту, бере на себе зобов`язання сплачувати абонентну плату в порядку та строки, що визначені Регламентом згідно діючого на день здійснення оплати тарифного плану, виконувати інші обов`язки, передбачені Регламентом та чинним законодавством.

Відповідно до ч. 3 ст. 104 Закону України «Про електронні комунікації» 1089-ІХ, п. 14 постанови КМУ №295 від 11.04.2012р. «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», умовами надання та отримання телекомунікаційних послуг є: укладення договору; їх оплати споживачем.

Статтею 108 Закону України «Про електронні комунікації» 1089-ІХ передбачено, що кінцеві користувачі електронних комунікаційних послуг зобов`язані дотримуватися правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг, зокрема оплачувати замовлені та отримані електронні комунікаційні послуги, у тому числі абонентську плату та вартість пакетів послуг.

За умовами публічного договору - Регламенту надання телекомунікаційних послуг до якого приєдналась та з яким погодилась позивач, нарахування абонентної плати здійснюється щомісячно на підставі обраного та діючого тарифного плану, (п.7.4 Регламенту).

Відповідно до пп. 6.1.2. п. 6.1. Регламенту надання телекомунікаційних послуг ПП «ТРА «ТЕРРА» абонент зобов`язаний здійснювати оплату абонентної плати та додаткових сервісів в розмірі, строки та порядку відповідно до Регламенту та обраного тарифного плану. Положеннями п. 72 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» передбачено, що розрахунки за отримані послуги на умовах наступної оплати здійснюються шляхом надсилання на адресу абонента рахунків або в інший спосіб відповідно до законодавства та договору. Факт надання послуг підтверджується рахунками (смс-повідомленнями) за телекомунікаційні послуги, які автоматично були сформовані із автоматизованої системи розрахунків за послуги та надіслані Абоненту .

Згідно з пп. 7.5.2. п. 7.5. Регламенту надання телекомунікаційних послуг абонентна плата абонентом вноситься щомісячно відповідно до чинних Тарифів, при цьому за надання Послуги «Інтернет+ТБ» оплата здійснюється до 20-го числа поточного розрахункового періоду, але в будь-якому випадку не пізніше останнього числа поточного розрахункового періоду.

Крім того Абоненту , відповідно до п.5.1.8. Регламенту надання телекомунікаційних послуг, забезпечено можливість контролю обсягу та характеру споживання Послуг в реальному масштабі часу шляхом надання доступу до Персонального сайту Абонента (Особистого кабінету).

Як зазначено в п. 7.12. Регламенту надання телекомунікаційних послуг неотримання Рахунку не є підставою для нездійснення оплати за Послугу. В разі неотримання Рахунку Абонент може сформувати його самостійно, використовуючи Персональний сайт Абонента, або звернутись до одного з центрів обслуговування абонентів Підприємства. Відповідно до пп. 6 п. 36 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» споживачі зобов`язані виконувати умови договору, в тому числі своєчасно оплачувати отримані послуги. Абонент не виконав зобов`язання по сплаті за надані послуги, внаслідок чого виникла заборгованість.

Згідно зі ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Порядок відновлення послуг після призупинення передбачено підпунктом 5.2.7. пункту 5.2. Регламенту надання телекомунікаційних послуг та п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», що в разі тимчасового припинення надання послуг у випадку виникнення заборгованості послуга повторного підключення є платною і сплачується у відповідності з діючими Тарифами Підприємства та відновлюється після погашення споживачем заборгованості з оплати послуг.

Листом від 19.12.2022р. №80 (а.с.3-4) ПП «ТРА «ТЕРРА» позивачу надано детальні пояснення щодо її дій для відновлення надання послуг.

Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Частина 2 ст. 2 Закону України «Про електронні комунікації» 1089-ІХ містить визначення: «абонентна плата - фіксований платіж, який може встановлювати постачальник електронних комунікаційних послуг для абонента за доступ на постійній основі до електронних комунікаційних послуг незалежно від факту їх отримання».

Позивач зобов`язалась згідно з пп. 6.1.2, 7.5.2. Регламенту надання телекомунікаційних послуг за надання Послуги «Інтернет+ТБ» вносити щомісячно плату до 20-го числа поточного розрахункового періоду, але в будь-якому випадку не пізніше останнього числа поточного розрахункового періоду, відповідно до чинних Тарифів. Станом на 01.07.2022року за адресою: АДРЕСА_1 утворилась заборгованість в сумі 409 грн. 55 коп.

Пунктом 5.2.5 Регламенту надання телекомунікаційних послуг правом ПП «ТРА «ТЕРРА» є «при виникненні заборгованості Абонента по Абонентній таті за надані Підприємством Послуги «Інтернет+ТБ» за один Розрахунковий період обмежити надання Послуги. В такому випадку Абонент автоматично отримує лише Послугу доступу до Пакетів телепрограм в аналоговому форматі. При заборгованості Абонента по Абонентній таті за надані Підприємством Послуги за два і більше Розрахункових періоди тимчасово припинити надання Послуг, попередивши про це Абонента шляхом розміщення відповідної інформації на лицьовому чи зворотному боці Рахунку та/ або іншим доступним способом».

Згідно підписаної 04.01.2019 року заяви про приєднання до Регламенту надання телекомунікаційних послуг (а.с.40) позивач обрала спосіб отримання інформації щодо стану особового рахунку та будь-якої іншої інформації - смс-повідомлення на телефон - НОМЕР_1 . ПП «ТРА «ТЕРРА» належним чином повідомляла Позивача про наявну заборгованість та призупинення послуг.

Підпунктами 6.1.2 та 6.1.4 пункту 6.1. Регламенту надання телекомунікаційних послуг обов`язком позивача було здійснення оплати в розмірі, строки та порядку відповідно до Регламенту надання телекомунікаційних послуг та контролювати стан свого Особового рахунку та не допускати виникнення від`ємного сальдо.

Відповідно до ч. 1 ст. 612 Цивільного кодексу України боржник вважається таким, що прострочив виконання зобов`язання, якщо він не приступив до виконання зобов`язань або не виконав його у строк, встановлений договором або законом. Згідно з ч. 1 ст. 625 Цивільного кодексу України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

Даний обов`язок Позивач мала можливість виконати і дистанційно. Про неможливість виконання свого обов`язку достатньо було своєчасно повідомити шляхом написання письмової заяви або шляхом активації послуги через Персональниий сайт Абонента на сайті https://www.osnova.tv, або надіслати повідомлення, скориставшись будь-яким доступним способом, в т.ч. через Вайбер, Телеграм, Фейсбук.

З початком війни і в період активних бойових дії на території м.Чернігів ПП «ТРА «ТЕРРА» не припиняло своєї діяльності, намагаючись максимально підтримувати роботу мережі в робочому стані.

Зважаючи, на те, що в березні 2022 велись активні бойові дії і місто Чернігів потерпало від постійних обстрілів та у зв`язку з довготривалою відсутністю електроживлення телекомунікаційного обладнання було прийнято рішення не нараховувати місячну абонентну плату всім абонентам, незалежно від факту отримання послуг.

Таким чином, причиною виникнення заборгованності за наданні послуги, і як наслідок, їх призупинення, є невиконанння позивачем взятих на себе зобов`язань. Про свою відсутність на території України позивач повідомила ПП «ТРА «ТЕРРА» своєю заявою лише 21.11.2022 року.

При належному своєчасному повідомленні з боку позивача про призупинення отримання послуг будь-яким доступним способом, як це передбачено Регламентом надання телекомунікаційних послуг, послугу було б призупинено без накопичення заборгованості та поновлено без сплати повторного підключення.

21.11.2022року на адресу ПП «ТРА «ТЕРРА» надійшла заява від позивача стосовно поновлення послуг кабельного телебачення та інтернету за адресою: АДРЕСА_1 . (а.с.5).

Листом від 19.02.2022 року. №80 ПП «ТРА «ТЕРРА», у відповідності до вимог п.5.1.7 Регламенту надання телекомунікаційних послуг та ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» ПП «ТРА «ТЕРРА» надіслало відповідь на заяву позивача з детальною інформацією причини призупинення послуги та умови їх відновлення. Лист-відповідь не має статусу «рішення ПП «ТРА «ТЕРРА».

Пунктом 16 Постанови КМУ №295 від 11.04.2012р. «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», яким передбачено, що оператор/провайдер має право відмовити споживачеві в наданні послуг, у випадку наявності заборгованості абонента перед оператором/провайдером за раніше надані послуги.

Підпунктом 5.2.7. пункту 5.2. Регламенту надання телекомунікаційних послуг передбачено право ПП «ТРА «ТЕРРА», що в разі тимчасового припинення надання послуг у випадку виникнення заборгованості послуга повторного підключення є платною і сплачується у відповідності з діючими Тарифами Підприємства.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, підстави для повторного підключення Послуги доступу до Пакету телепрограм в аналоговому форматі та Послуги доступу до мережі Інтернет, без погашення заборгованості, відсутні, а вимоги Позивача «зобов`язати ПП «ТРА «ТЕРРА поновити послуги кабельного телебачення та інтернету за адресою: АДРЕСА_2 , без погашення заборгованості» є безпідставними та не підлягають задоволенню.

Посилання позивача на форс-мажорні обставини, як підставу відмови від виконання своїх зобов`язань в цілому по Регламенту надання телекомунікаційних послуг є помилковим. Пунктом 8.17 Регламенту надання телекомунікаційних послуг сторона, для якої стало неможливим виконання обов`язків за цим Регламентом через дію обставин форс-мажору, повинна в триденний строк повідомити іншу сторону будь-яким доступним способом про початок, а потім про закінчення дії цих обставин.

Крім того, обставини форс-мажору, за загальним правилом, звільняють сторони від відповідальності за порушення зобов`язання. Тобто від нарахування штрафів/пені за неналежне виконання зобов`язань. Договірні зобов`язання мають виконуватися належним чином, а одностороння відмова від зобов`язань не допускається (ст. 525 Цивільного кодексу).

З початком війни і в період активних бойових дій на території м.Чернігів ПП «ТРА «ТЕРРА» не припиняло своєї діяльності, намагаючись максимально підтримувати роботу мережі в робочому стані. Зважаючи, що саме в березні 2022 велись активні бойові дії і місто Чернігів потерпало від постійних обстрілів та у зв`язку з довготривалою відсутністю електроживлення телекомунікаційного обладнання було прийнято рішення не нараховувати місячну абонентну плату за всім абонентам, незалежно від факту отримання послуг, в тому числі і Позивачу за за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно з ч. 3 ст. 12 Цивільного процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

За положеннями статті 81 Цивільного процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Доводи Позивача, викладені в позовній заяві, ґрунтуються на помилковому тлумаченні положень Закону України «Про електронні комунікації» (1089-ІХ) та Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295. В матеріалах справи відсутні докази порушення прав та охоронюваних законом інтересів позивача, отже у суду немає правових підстав для задоволення позову.

З урахуванням викладеного, у задоволенні позову слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 10, 12, 81, 141, 264, 265, 273, 352, 354 ЦПК України, суд

в и р і ш и в :

у задоволенні позову ОСОБА_1 до Приватного підприємства «Телерадіоагенство «Терра» про визнання неправомірними дій, скасування нарахованої абоненту плати, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково.

Рішення може бути оскаржене до Чернігівського апеляційного суду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя Л.В. Карапута

Дата ухвалення рішення28.04.2023
Оприлюднено02.05.2023
Номер документу110503889
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання неправомірними дій, скасування нарахованої абоненту плати, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —750/181/23

Постанова від 15.02.2024

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Євстафієв О. К.

Постанова від 15.02.2024

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Євстафієв О. К.

Ухвала від 18.09.2023

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Євстафієв О. К.

Ухвала від 26.06.2023

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Євстафієв О. К.

Рішення від 28.04.2023

Цивільне

Деснянський районний суд м.Чернігова

Карапута Л. В.

Ухвала від 13.02.2023

Цивільне

Деснянський районний суд м.Чернігова

Карапута Л. В.

Ухвала від 18.01.2023

Цивільне

Деснянський районний суд м.Чернігова

Карапута Л. В.

Ухвала від 06.01.2023

Цивільне

Деснянський районний суд м.Чернігова

Карапута Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні