У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 183/3131/22
№ 1-кс/183/1831/23
11 травня 2023 року м. Новомосковськ Дніпропетровської області
Слідчий суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданніклопотання слідчого, слідчого районного відділу Новомосковського відділу поліції Головного управління національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Новомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022042110000017від 03 червня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,
в с т а н о в и в :
До Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області надійшлоклопотання слідчого, СВ Новомосковського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погодженепрокуроромНовомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за №42022042110000017від 03 червня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів.
В обґрунтування клопотання зазначено, що13 грудня 2021 року у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 . Основним видом діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська є надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів.
09 грудня 2021 року розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_3 №865-к «Про покладання обов`язків директора ІНФОРМАЦІЯ_4 », на заступника директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 покладено виконання обов`язків директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, з 10 грудня 2021 року. Крім того, згідно вказаного розпорядження, ОСОБА_5 як виконуючій обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська надано право першого підпису фінансових документів ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська.
На посаді виконуючого обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 перебувала у період з 10 грудня 2021 року по 08 березня 2023 року. Під час виконання обов`язків директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 фактично керувалася посадовою інструкцією директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська.
Згідно посадової інструкції директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, останній здійснює керівництво територіальним центром, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в територіальному центрі.
Крім того, відповідно до посадової інструкції, директор ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська повинен знати: Конституцію України; Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні»; «Про запобігання корупції» та інші законодавчі та нормативно-правові акти в межах повноважень територіального центру; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки та управління персоналом тощо.
Відповідно до Положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі Положення), затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 від 25 вересня 2020 року №1358, територіальний центр є бюджетною установою, рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації якої приймає ІНФОРМАЦІЯ_6 . Територіальний центр утворюється для надання громадянам соціальних послуг, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання в умовах тимчасового або денного перебування. Діяльність територіального центру повинна відповідати критеріям діяльності суб`єктів, що надають соціальні послуги. Територіальний центр провадить свою діяльність на принципах адресності та індивідуального підходу, доступності та відкритості, добровільного вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, гуманності, комплексності, максимальної ефективності використання бюджетних коштів, законності, соціальної справедливості, забезпечення конфіденційності, дотримання державних стандартів соціальних послуг, етичних норм і правил. Кошторис, штатний розпис Територіального центру затверджує Новомосковський міський голова.
Також, згідно п.11 вказаного Положення, директор Територіального центру: подає ІНФОРМАЦІЯ_7 та ІНФОРМАЦІЯ_8 пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат центру; укладає договори, діє від імені Територіального центру і представляє його інтереси тощо.
Відповідно до п.12 зазначеного Положення, територіальний центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевого бюджету міста Новомосковська на соціальний захист населення та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.
Згідно ч.1 ст.5 Закону України від 25 грудня 2015 року №922 «Про публічні закупівлі» (в редакції від 07 травня 2022 року), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (в редакції від 14 квітня 2022 року), під час здійснення закупівель, передбачених абзацом першим підпункту 1 цього пункту: замовники повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, перебуваючи на посаді виконуючого обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, ОСОБА_5 обіймала посаду пов`язану із виконанням організаційно-розпорядчих функцій та, згідно з приміткою до ст. 364 КК України, була службовою особою.
Водночас, приблизно на початку березня 2022 року, точна дата та час в ході досудового розслідування не встановлені, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, до виконуючого обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 звернувся представник Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , з пропозицією щодо закупівлі для потреб ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська продуктів харчування, а саме: м`ясних консервів «Свинина апетитна» (Тушонка) та м`ясних консервів «Свинина туристична» (Тушонка), кількістю 10 000 одиниць на загальну суму 1 350 000,00 гривень.
В цей час, у в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 виник прямий умисел, направлений на зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом правам, свободам та державним інтересам, а саме: вчинення дій в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », що призведуть до неправомірного одержання останніми вигоди під час ведення господарської діяльності.
Після чого, в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 ставши на шлях злочинної діяльності, спланувала для себе чіткий алгоритм, тобто послідовність пов`язаних однією метою дій, спрямованих на досягнення кінцевого результату що виразилося у зловживанні службовим становищем всупереч інтересам служби, тобто умисному одержанні неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, з метою закупівлі продуктів харчування, не дотримуючись вимог вищезазначених нормативно-правових актів, в частині максимальної економії, ефективності та пропорційності під час проведення закупівель та укладенні договору саме з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за завідомо завищеними цінами, які суттєво відрізняються від середньо-ринкових.
Реалізуючи свій раніше виниклий прямий умисел, ОСОБА_5 видала наказ №33 від 15 березня 2022 року «Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб територіального центру», яким затвердила перелік та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг, серед яких зазначила, зокрема, наступні продукти харчування, а саме: м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) та м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ), тобто у тій кількості та з тією назвою і вартістю, що були їй раніше запропоновані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».
Далі, реалізуючи свій злочинний умисел, 27 квітня 2022 року ОСОБА_5 діючи всупереч інтересам служби, в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » направила лист за вихідним № 109 до Новомосковського міського голови, з метою отримання погодження переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг по територіальному центру соціального обслуговування, у якому, серед іншого, зазначила наступні продукти харчування, а саме: м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) та м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ). Крім того, 28 квітня 2022 року ОСОБА_5 направила лист за вихідним № 65 до Новомосковського міського голови, з проханням виділити додаткові кошти у сумі 1 915 000,00 гривень на придбання продуктів харчування для формування продуктових наборів малозабезпеченим громадянам міста, у тому числі 1 400 000,00 гривень для закупівлі наступних продуктів харчування, а саме: м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) та м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ), до якого додала розрахунок кількості та ціни необхідних продуктів харчування.
Після чого, реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на зловживання службовим становищем, з метою закупівлі продуктів харчування за завідомо завищеними цінами, діючи в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ОСОБА_5 , у невстановлені досудовим розслідуванням дату та час, надала уповноваженій особі за проведення закупівель у ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, матеріали щодо якої виділені в окреме кримінальне провадження,комерційну пропозицію від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та, невстановленим чином отриману нею, завідомо фіктивну та таку, що є більш економічно не ефективною, ніж пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », пропозицію від ФОП ОСОБА_6 . Згідно наданої ОСОБА_5 комерційної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ціна за одиницю товару становила 135 грн., а згідно наданої ОСОБА_5 комерційної пропозиції ФОП ОСОБА_6 ціна за одиницю товару становила 155 грн.
Таким чином, ОСОБА_5 створила штучні умови та вигляд проведення процедури закупівлі товарів та послуг із додержанням вимог щодо максимальної економії, ефективності, пропорційності, об`єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У подальшому, уповноважена особа за проведення закупівель у ІНФОРМАЦІЯ_1 , матеріали щодо якої виділені в окреме кримінальне провадження, розглянувши надані ОСОБА_5 комерційні пропозиції, склала протокол №15/22 уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська від 18 травня 2022 року, згідно якого вирішила прийняти рішення щодо здійснення закупівлі продуктів харчування: свинина апетитна (тушонка), свинина туристична (тушонка) за ДК 021:2015:15130000-8-« ІНФОРМАЦІЯ_13 », шляхом заключення прямого договору з учасником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » на суму 1 350 000, 00 гривень та до якого додала обґрунтування закупівлі продуктів харчування від 18 травня 2022 року. Далі, вище зазначені документи уповноважена особа за проведення закупівель у ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, матеріали щодо якої виділені в окреме кримінальне провадження, подала на розгляд в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська ОСОБА_5 .
Після чого, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, маючи повноваження на укладання договорів, діючи всупереч інтересів служби та зазначених приписів нормативно-правових актів, достовірно знаючи, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » не є безпосереднім виробником зазначених продуктів харчування, а є посередником щодо їх реалізації, діючи умисно, не вживаючи заходів щодо встановлення ціни вказаної продукції у її виробника, або аналогічної продукції у інших суб`єктів господарювання з метою встановлення середньої ринкової вартості, створивши умови, при яких комерційна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » буде виглядати конкурентною, ефективною та пропорційною, а також створивши вигляд проведення закупівлі з дотриманням принципів добросовісної конкуренції та прозорості, зловживаючи своїм службовим становищем, не забезпечивши об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », в порушення вимог п.2 ч.1 ст.5 Закону України від 25 грудня 2015 року №922 «Про публічні закупівлі» (в редакції від 07 травня 2022 року), п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (в редакції від 14 квітня 2022 року), 24 травня 2022 року, перебуваючи у м. Новомосковську, Дніпропетровської області (більш точна адреса та час в ході досудового розслідування не встановлені) уклала договір №30 з директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ОСОБА_7 , предметом якого є продукти харчування (ДК 021:2015:15130000-8-« ІНФОРМАЦІЯ_13 »), а саме: свинина апетитна (тушонка) у кількості 5000 штук та свинина туристична (тушонка) у кількості 5000 штук, на загальну суму 1 350 000,00 гривень, у тому числі 135 гривень ціна за одиницю товару. Однак, під час досудового розслідування встановлено, що ринкова вартість консерви м`ясної у скляній банці масою 500 г «Свинина апетитна» та консерви м`ясної у скляній банці масою 500 г «Свинина туристична», виробником яких є ФОП « ОСОБА_8 » станом на 24 травня 2022 року, тобто на дату укладання договору могла складати 73,33 грн. Сума різниці вартості придбаних товарів (продуктів харчування), а саме: консерви м`ясні « ІНФОРМАЦІЯ_10 », « ІНФОРМАЦІЯ_12 » у «Постачальника» - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 згідно договору №30 від 24 травня 2022 року, враховуючи ринкову вартість вказаних м`ясних консервів складає 616 700,00 грн., у тому числі: консерва м`ясна « ІНФОРМАЦІЯ_10 » у кількості 5000 шт. на суму 308 350,00 грн.; консерва м`ясна « ІНФОРМАЦІЯ_12 » у кількості 5000 шт. на суму 308 350,00 грн.
На виконання умов договору №30 від 24 травня 2022 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » до ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, було поставлено вищезазначений товар у повному обсязі. ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська, згідно платіжного доручення №135 від 26 травня 2022 року здійснило оплату у розмірі 1 350 000,00 грн. на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за поставлений товар.
Внаслідок вказаних злочинних умисних дій виконуючого обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 спричинено матеріальну шкоду в сумі 616 700,00 грн., яка у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення, що, згідно з п.4 примітки ст.364 КК України, відноситься до тяжких наслідків.
Таким чином, умисні дії ОСОБА_5 органом досудового розслідування кваліфіковано за ч.2 ст.364 КК України, як зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом правам, свободам та державним інтересам.
28 березня 2023 року за погодженням з процесуальним керівником у кримінальному провадженні №42022042110000017 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
28 березня2023 року за погодженням з процесуальним керівником у кримінальному провадженні №42022042110000017 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Беручи до уваги викладене та враховуючи, що для повного і всебічного розгляду кримінального провадження, для підтвердження чи спростування відношення ОСОБА_5 та інших службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковськадо вчинення зазначеного кримінального правопорушення та інших в сукупності, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення й можливого отримання у подальшому доказів у кримінальному провадженні, а також у зв`язку з тим, що наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення документів, виникла необхідність в проведенні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних документів:
- наказу №33 від 15 березня 2022 року «Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб територіального центру»;
- комерційної пропозиції від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » щодо постачання продуктів харчування, а саме: м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) та м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 );
- комерційної пропозиції від ФОП ОСОБА_6 від 25 квітня 2022 року;
- протоколу №15/22 уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська від 18 травня 2022 року разом із обґрунтуванням закупівлі продуктів харчування від 18 травня 2022 року.
В судове засідання прокурор та/або слідчий не з`явилися, слідчий надав суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, підтримавши його, тому відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, слідчий суддя вважає, що неприбуття слідчого не перешкоджає розгляду клопотання.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_14 в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про розгляд клопотання, що відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду вказаного клопотання.
Згідно з ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось у зв`язку з неприбуттям у судове засідання осіб, які беруть участь у судовому провадженні.
Розглянувши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступних висновків.
Відповідно до ч.ч. 1, 4ст. 107 КПК Українирішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. Фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та надані письмові докази, вважає, що клопотання протимчасовий доступ до речей і документівпідлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщосторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті,доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчим суддею встановлено, що 03 червня 2022 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022042110000017 було внесено відомості за фактом того, що ОСОБА_5 , будучи службовою особою ІНФОРМАЦІЯ_1 у 2022 році, зловживаючи службовим становищем, а саме з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використовуючи своє службове становище, всупереч інтересам служби, клала договір № 30 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » від 24 травня 2022 року про закупівлю продуктів харчування по завищеним цінам, чим спричинили тяжкі наслідки охоронюваним законом правам, свободам та державним інтересам, тобто вчинення діяння, що містить ознаки складу злочину, визначеного ч.2 ст. 364 КК України.
28 березня 2023 року у кримінальному провадженні №42022042110000017 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Відповідно до ст. 91 КПК України сама подія кримінального правопорушення підлягає доказування, яке полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Разом з тим, згідно ст. 84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, процесуальними джерелами яких можуть бути показання, речових докази, документи, висновки експертів.
Одним з таких порядків є саме тимчасовий доступ до речей і документів, як захід забезпечення кримінального провадження, який полягає у наданні можливості ознайомлення з речами та документами, виготовленні їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, їх вилученні.
У відповідності до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Як вбачається з клопотання слідчого, останній довів слідчому судді підстави вважати, що інформація, про доступ до якої просить надати слідчий, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Так документи, які перебувають або можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, зокрема для встановлення осіб, причетних до вчинення зазначеного кримінального правопорушення, а також з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення й можливого отримання у подальшому доказів у кримінальному провадженні.
Слідчим доведений факт неможливості іншим способом довести обставини кримінального правопорушення ніж отримання тимчасового доступу до документів, зазначених у клопотанні, тому слідчий суддя вважає, що надане клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 161-163 КПК України, слідчий суддя, -
п о с т а н о в и в :
Клопотання слідчого, слідчого районного відділу Новомосковського відділу поліції Головного управління національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погодженепрокуроромНовомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022042110000017від 03 червня 2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надатислідчим слідчого відділу Новомосковського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та прокурорам Новомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_12 , ОСОБА_4 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 дозвіл на тимчасовий доступ, які перебувають у володінні у володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_2 ,а саме до оригіналів наступних документів:
Надати дозвіл слідчим слідчого відділу Новомосковського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та прокурорам Новомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_12 , ОСОБА_4 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 на тимчасовий доступ та вилучення документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних документів:
- наказу №33 від 15 березня 2022 року «Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб територіального центру»;
- комерційної пропозиції щодо постачання продуктів харчування, а саме: м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) та м`ясні консерви « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 );
- протоколу №15/22 уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (надання соціальних послуг) м. Новомосковська від 18 травня 2022 року разом із обґрунтуванням закупівлі продуктів харчування від 18 травня 2022 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали до 28 травня 2023 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 110820695 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дубовенко І. Г.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Березюк В. В.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Ігнатьєв Д. П.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Ігнатьєв Д. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні