Постанова
від 11.05.2023 по справі 140/11689/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2023 рокуЛьвівСправа № 140/11689/21 пров. № А/857/1738/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі :

головуючого судді Большакової О.О.,

суддів Заверухи О.Б., Качмара В.Я.

з участю секретаря судового засідання Гриньків І.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОРЕСУРС» про скасування (анулювання) спеціального дозволу на користування надрами за апеляційною скаргою Державної служби геології та надр України на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2022 року (суддя першої інстанції Костюкевич С.Ф., м. Луцьк)

В С Т А Н О В И В:

Державна служба геології та надр України звернулася до Волинського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОРЕСУРС» (далі ТзОВ «ГЕОРЕСУРС», відповідач) про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» надано спеціальний дозвіл на користування надрами №5750 від 03.04.2013 з метою видобування пегматитів строком на 20 років до 03 квітня 2033 року. Проте, відповідач не виконує взяті на себе зобов`язання та порушує норми законодавства у сфері надрокористування. Тому є підстави для припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5750 від 03.04.2013 наданого ТзОВ «ГЕОРЕСУРС».

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 6 грудня 2022 року у задоволенні позову було відмовлено.

Із таким судовим рішенням не погодився позивач та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, просить його скасувати та прийняти нове рішення про задоволення позову. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначив, що суд дійшов неправильного висновку про відсутність порушення відповідачем умов користування надрами. Також перевірками було встановлено факт невиконання підприємством своїх зобов`язань згідно угоди №5750 від 3 квітня 2013 року, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами. У зв`язку з виявленими порушеннями позивачем було складено припис. Наказом від 7 червня 2019 року №202 Держгеонадр зупинено дію дозволу та надано користувачу надр строк 30 днів для усунення порушень. Також згідно акту №36/5750-К від 9 жовтня 2020 року за результатами позапланової перевірки відповідача було встановлено порушення, у зв`язку з якими було складено припис №36/5750-К від 12 жовтня 2020 року. Також за результатами проведеної позапланової перевірки було складено акт № 4/5750-К від 27 січня 2021 року, яким встановлено порушення відповідачем умов користування надрами. 27 січня 2021 року складено припис №4/5750-К про усунення порушень законодавства у сфері надрокористування. Разом з тим, ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» не виконало вимоги, зазначені у приписах та наказі про зупинення дії дозволу. Отже, у відповідності до п. 5 ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра є підстави для припинення права користування надрами відповідачем.

Відповідач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив про законність і обґрунтованість оскаржуваного рішення суду. Зауважив, що на момент останньої перевірки дія дозволу на користування надрами ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» була зупинена. Отже, висновок позивача про порушення його умов підприємством є неправильним.

Сторони у судове засідання не з`явились, хоча були належним чином повідомлені про час та місце слухання справи, що підтверджено довідками про доставку повісток-повідомлень до електронних кабінетів сторін 5 травня 2023 року.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши письмові докази, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» надано спеціальний дозвіл на користування надрами №5750 від 03.04.2013 з метою видобування пегматитів строком на 20 (двадцять) років, терміном до 03 квітня 2033 року.

Наказом Державної служби геології та надр України від 21.02.2019 №53 вирішено провести планові перевірки діяльності надрокористувачів, в тому числі ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» з 01.04.2019.

Листом від 26.02.2019 Держгеонадра надіслано на адресу ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» повідомлення про проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування, у строк з 01 квітня по 12 квітня 2019 року, яке було вручено 15.04.2019.

03.04.2019 було проведено планову перевірку ТзОВ «ГЕОРЕСУРС», за результатами якої складено акт № 19/5750-К від 03.04.2019 і зазначенням про відмову підприємством у проведені перевірки у зв`язку з відсутністю керівників підприємства.

03.04.2019 складено припис № 19/5750-К, згідно якого відповідачем не виконуються умови користування надрами, а саме не дотримуються вимоги Угоди про умови користування надрами № 5750 в частині обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр для здійснення державного геологічного контролю й зобов`язано усунути порушення до 03.05.2019.

08.04.2019 супровідним листом №79-14/03 від 03.04.2019 на адресу ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» надійшли направлення на проведення перевірки від 01.04.2019, акт №19/5750-К від 03.04.2019 про недопущення до перевірки, припис щодо усунення порушень від 03.04.2019 №19/5750-Ю та копія наказу Держгеонадр від 21.02.2019 №53.

На виконання припису ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» листом №188 від 02.05.2019 надало Південному міжрегіональному відділу департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр необхідні документи та пояснення.

Держгеонадра наказом від 27.06.2019 №202 зупинило ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» дію спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013.

Про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами ТзОВ ««ГЕОРЕСУРС» було поінформовано листом №11982/03/14-19 від 03.07.2019, який було вручено 11.07.2019. Також даним листом Держгеонадра надало 30 календарних днів для усунення порушень.

Про те, що порушення були усунені, а Південному міжрегіональному відділу департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр був наданий пакет документів та відповідні пояснення, ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» поінформувало Держгеонадра листом №257 від 15.07.2019, в якому також просило поновити дію спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з безпідставністю його зупинення.

Листом №18496/01/14-19 від 05.09.2019 до ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» Держгеонадра щодо надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами просило надати власну позицію на припинення права користування надрами, за спеціальним дозволом на користування надрами №5750 від 03.04.2013.

Листом №283 від 07.10.2019 до Держгеонадр ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» не погодилось на припинення права користування надрами та зауважило про безпідставність зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №5750 і просило поновити його дію.

03.01.2020 Державна служба геології та надр України звернулася в суд з позовом до ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013 року.

28.01.2020 ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» пред`явило зустрічний позов до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування наказу №202 від 27.06.2019 в частині зупинення ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» дії спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013 року.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18.06.2020 у справі №140/39/20, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.01.2021, визнано протиправним та скасовано наказ Державної служби геології та надр України № 202 від 27.06.2019 «Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів» в частині зупинення ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» дії спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03 квітня 2013 року. У задоволенні позову Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОРЕСУРС» про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013 року наданого Товариству з обмеженою відповідальністю «Георесурс» відмовлено.

Наказом Державної служби геології та надр України № 394 від 09.09.2020 вирішено провести позапланову перевірку ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» у зв`язку з неподанням суб`єктом господарювання документів обов`язкової звітності за два звітні періоди підряд без поважних причин.

09.10.2020 було проведено позапланову перевірку ТзОВ «ГЕОРЕСУРС», за результатами якої складено акт №36/5750-К, яким встановлено наступні порушення:

1) суб`єкт господарювання не допустив посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходів державного геологічного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), встановленого законодавством (п. 5.3. Угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013);

2) суб`єкт господарювання не надав документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникли під час державного нагляду (контролю) (ст. 11 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).

12.10.2020 складено Припис №36/5750-К, яким відповідачу надано строк до 09.11.2020 для усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування шляхом надання до Держгеонадр документів та матеріалів згідно з переліком зазначеного у приписі, які підтверджують факт усунення порушень.

Однак у встановлений строк відповідач зазначених в приписі вимог не виконав.

Наказом Держгеонадр від 09.12.2020 №564 внесено зміни до п. 13 додатка 2 до наказу від 27.06.2019 №202 в частині доповнення підстав зупинення дії дозволу та надано строк 30 днів для усунення порушень, про що повідомлено листом від 14.12.2020 (отримане 23.12.2020).

Також 27.01.2021 позивачем було проведено планову перевірку ТзОВ «ГЕОРЕСУРС», за результатами перевірки складено акт №4/5750-К від 27.01.2021, яким встановлено наступні порушення:

1) не надано проект розробки родовища корисних копалин, затверджений та погодження в установленому порядку;

2) відсутній Акт про надання гірничого відводу на розробку Лозуватського родовища;

3) не внесені зміни до спеціального дозволу № 5750 від 03.04.2013 та Угоди про умови користування надрами у зв`язку з виключенням абзацу третього пункту 26 «Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами», затвердженого Постановою КМУ від 30.05.2011 №615, щодо обов`язкового моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов передбачених Дозволом та Угодою про умови користування надрами;

4) не виконується мета спеціального дозволу на користування надрами № 5750 від 03.04.2013, а саме не проводиться видобування пегматитів;

5) не виконуються пункти 1 особливих умов спеціального дозволу на користування надрами № 5750 від 03.04.2013, а саме: вимоги листа Держгірпромиагляду від 27.06.2012 № 5364/0/3.1-12/6/12 в частині: - оформити в установленому порядку проект розробки родовища та погодити його з органами держгірпромиагляду України в частині охорони надр; - отримати акт про надання гірничого відводу; - отримати акт на право користування земельної ділянки;

6) не виконується пункт 3 програми робіт, яка є Додатком 2 до Угоди про умови користування надрами, а саме: складання проекту на розробку і рекультивацію родовища, ОВНС. 2кв.2013 - 4кв2013;

7) не виконується пункт 4 програми робіт, яка с Додатком 2 до Угоди про умови користування надрами, а саме: підготовка матеріалів на отримання гірничого відводу і отримання його в установленому порядку 2 півріччя 2013;

8) не виконується пункт 5 програми робіт, яка є Додатком 2 до Угоди про умови користування надрами, а саме: не підготовленні матеріали на отримання земельної ділянки для потреб, пов`язаних з користуванням надрами в установленому порядку серпень-листопад кв.2013;

9) не виконуються пункти 6.7 програми робіт, яка є Додатком 2 до Угоди про умови коригування надрами, а саме: -початок видобування у 2 кв. 2015 року та вихід на проекту потужність у 4 кв. 2017 року;

10) ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» протягом двох років з початку дії дозволу не розпочав користування надрами.

27.01.2021 складено припис №4/5750-К, яким відповідачу надано строк до 01 березня 2021 року для усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування шляхом надання до Держгеонадр документів та матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень.

Наказом Держгеонадр від 31.03.2021 №236 (який винесений в доповнення до раніше виданого наказу № 564 від 09.12.2020, а останній є доповненням до раніше виданого наказу № 202 від 27.06.2019, що скасований судом) внесено зміни до п. 3 додатку 4 до наказу від 09.12.2020 №564 в частині доповнення підстав зупинення дії дозволу та надано строк 30 днів для усунення порушень, про що повідомлено листом від 07.04.2021 (отримане відповідачем 12.04.2021).

Позивач, вважаючи, що головною з підстав припинення дії дозволу на спеціальне використання надр є порушення надрокористувачем умов та порядку користування надрами, невиконання обов`язків, визначених ст. 24 Кодексом України про надра, спеціальним дозволом на користування надрами та Угодою до нього, звернувся до суду для анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013

Статтею 15 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у постійне або тимчасове користування. Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку. Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено. Перебіг строку користування надрами починається з дня одержання спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами, якщо в ньому не передбачено інше, а в разі укладення угоди про розподіл продукції - з дня, зазначеного в такій угоді.

Надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу (частина перша статті 19 Кодексу України про надра).

Зі змісту частини другої статті 24 Кодексу України про надра вбачається, що користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Пунктом 21 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою КМУ № 615 від 30.05.2011 (далі Порядок №615) встановлено, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Мінекоенерго, Держпраці, МОЗ, Держекоінспекції, органів місцевого самоврядування, ДПС, зокрема у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов`язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом. Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов`язку проводити на ділянці надр роботи, пов`язані із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації або усуненням її наслідків Зупинення дії дозволу не є підставою для переривання строку його дії.

Відповідно до пункту 22 Порядку №615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбачених Кодексом України про надра, Законами України «Про нафту і газ» та «;Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Відповідно до частин першої та другої статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Як видно з матеріалів справи, Держгеонадра наказом від 27.06.2019 №202 зупинило ТзОВ «ГЕОРЕСУРС»» дію спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013, а згодом, наказом Держгеонадра від 09.12.2020 №564 внесено зміни до п. 13 додатка 2 до наказу від 27.06.2019 № 202 в частині доповнення підстав зупинення дії дозволу.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 18.06.2020 у справі №140/39/20, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.01.2021, визнано протиправним та скасовано наказ Державної служби геології та надр України № 202 від 27.06.2019 «Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та внесення змін до наказів» в частині зупинення ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» дії спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03 квітня 2013 року (набрало законної сили 28.01.2021).

У даному рішенні судом, зокрема, було зроблено наступні висновки, що Держгеонадрами фактично перевірка не проводилась, акт за результатами здійснення планового заходу з реквізитами, визначеними частиною 6 статті 7 3акону України № 877, не складався. Отже, у визначений законом спосіб Держгеонадра не встановлювались порушення ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» вимог спеціального дозволу, які б давали підстави для зупинення дії спецдозволу та звернення до суду з позовом про анулювання спецдозволу на користування надрами. Також судом встановлено, що у Держгеонадр не було законодавчих підстав для винесення припису, а ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» виконало вимоги припису від 03.04.2019 №19/5750-К та відповідно у Держгеонадр не було підстав зупиняти дію спеціального дозволу на користування надрами.

Отже, судовим рішенням встановлено відсутність порушень умов користування надрами з боку відповідача, що стали підставою для зупинення дії дозволу. А тому вказані порушення не можуть бути підставою для анулювання наданого ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» спеціального дозволу.

Щодо висновків перевірки, викладених в акті №4/5750-К від 27.01.2021, апеляційний суд зазначає наступне.

Як видно з матеріалів справи, дана перевірка щодо дотримання відповідачем умов спеціального дозволу здійснювалась 27 січня 2021 року і на той час дія спеціального дозволу на користування надрами №5750 від 03.04.2013 та угоди до нього була зупинена наказом Державної служби геології та надр України № 202 від 27.06.2019.

При цьому рішення Волинського окружного адміністративного суду від 18.06.2020 про скасування вказаного наказу набуло чинності 28 січня 2021 року.

Отже, на момент перевірки 27 січня 2021 року відповідач не мав правових підстав для здійснення діяльності з видобутку надр, а тому висновки про порушення відповідачем умов користування надрами, що встановлені зазначеним дозволом та угодою, є безпідставними.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відсутність підстав для припинення права ТзОВ «ГЕОРЕСУРС» користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу №5750 від 3 квітня 2013 року.

Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи), сформовану, зокрема у справах «Салов проти України» (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), «Проніна проти України» (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v.) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).

Підсумовуючи, апеляційний суд дійшов висновку, що суд першої інстанції при вирішенні спору правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.

Враховуючи викладене, апеляційну скаргу слід відхилити.

Оскільки апеляційний суд залишає в силі рішення суду першої інстанції, у силу вимог частини шостої статті 139 КАС України судові витрати новому розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2022 року без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О. О. Большакова судді О. Б. Заверуха В. Я. Качмар Повне судове рішення складено 22.05.2023.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2023
Оприлюднено24.05.2023
Номер документу111014876
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —140/11689/21

Постанова від 11.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 11.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 29.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 13.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 30.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Рішення від 06.12.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Костюкевич Сергій Федорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні