Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
УХВАЛА
02 червня 2023 року Справа № 520/9717/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мельникова Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження лист представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" від 19.05.2023 року у адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю),
В С Т А Н О В И В :
Через канцелярію суду 19.05.2023 року від представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" надійшов лист, в якому останній просить суд:
- зупинити виконання рішення по справі №520/9717/21 від 14.02.2022 року на період судового розгляду.
В обґрунтування поданого листа вказано, що адміністрація Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" повідомляє про неможливість виконання рішення по справі №520/9717/21 від 14.02.2022 року у зв`язку з повномасштабною збройною агресією Росії проти України, театр був вимушений припинити свою звичну діяльність та опинився в складній фінансовій ситуації. Усі пункти рішення потребують бюджетного фінансування Харківської обласної ради. На даний час театр проводить безкоштовні вистави на інших майданчиках, а фінансування з бюджету йде тільки на заробітну плату.
Надаючи оцінку вказаному листу, суд зазначає наступне.
Відповідно до приписів ч.3 ст. 166 КАС України заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до ч.3 ст.166 КАС України заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
Згідно із положеннями ч.1 ст.167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Суд зазначає, що зі змісту поданого до суду листа вбачається, що він поданий на стадії виконання судового рішення та стосується порушених питань щодо зупинення виконання рішення.
Відтак, оскільки лист щодо питань зупинення виконання рішення поданий на стадії виконання судового рішення, то до останнього мають бути додані докази його надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Як встановлено судом, поданий до суду лист не містить в собі доказу його надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Суд зазначає, що відповідно до ч.2 ст.167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Враховуючи, що лист щодо питань зупинення виконання рішення поданий без додержання вимог ч.1 ст.167 КАС України, суд приходить до висновку про повернення такого листа без розгляду.
При цьому, суд зазначає, що приписами ст. 375 КАС України передбачено, що суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку. Про зупинення виконання або зупинення дії судового рішення постановляється ухвала. Суд касаційної інстанції у постанові за результатами перегляду оскаржуваного судового рішення вирішує питання про поновлення його виконання (дії).
Відтак, саме до повноважень суду касаційної інстанції належить можливість вирішення питання щодо зупинення виконання оскаржуваного рішення під час його оскарження в касаційному порядку.
Однак, як встановлено під час розгляду листа, судове рішення у справі №520/9717/21 не було оскаржені ні в апеляційному, ні в касаційному порядку та набрало законної сили.
В той же час, суд зазначає, що приписами ст. 378 КАС України передбачено, що за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Таким чином, суд наголошує на обставинах того, що заявник не позбавлений можливості звернення до суду із відповідною заявою у встановленому Кодексом адміністративного судочинства України порядку.
Керуючись статтями 132, 143, 256, 294 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Лист представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" від 19.05.2023 року у адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) - повернути заявнику без розгляду.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Мельников Р.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2023 |
Оприлюднено | 05.06.2023 |
Номер документу | 111286701 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мельников Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні