Ухвала
від 20.07.2023 по справі 520/9717/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

20 липня 2023 року №520/9717/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Мельникова Р.В.,

за участю секретаря судового засідання - Лапіної Ю.В.,

представника заявника - Арестова І.В.,

представника заявника - Чадова А.А.,

представника позивача - Сусли І.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про відстрочення виконання рішення по адміністративній справі №520/9717/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю),

В С Т А Н О В И В :

Через канцелярію суду 23.06.2023 року від представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" надійшла заява, в якій останній просить суд:

- для виконання рішення суду по усуненню недоліків у сфері пожежної та техногенної безпеки, враховуючи військовий час, недолік бюджетного фінансування, що ОКЗ ХТДЮ неприбуткова організація, а будівля театру є пам`яткою архітектури (охоронний №8672-ХА), яка зазнала пошкоджень під час бомбардування (зареєстровано відділ поліції №2 Харківського РУП №3 ГУНП в Харківській області №8117 від 26.07.2022), та знаходження у приміщенні театру ГО "Паляниця Харків" відстрочити виконання рішення №520/9717/21 до закінчення військового стану, при цьому всі можливі дії, спрямовані на виконання рішення суду, заявники будуть виконувати за фінансовою можливістю; в частині заборони користування приміщень в будівлі, а саме: глядацької зали, сцени, малої сцени (кім. №74), топочної за призначенням не використовуються, а отже останні жодної небезпеки для життя людини та його здоров`я не несуть;

- на час розгляду справи зупинити виконавче провадження.

В обґрунтування поданої заяви вказано, що нове керівництво Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" намагається прикладати усіх зусиль для вирішення питань у сфері протипожежної та техногенної безпеки шляхом вчинення дій направлених на усунення виявлених порушень. От же, рішення суду частково виконано і на даний час продовжується його виконання, заявником вчиняються всі можливі дії спрямовані на виконання рішення суду. У випадку постанови заборони користування приміщенням театру заблокується підприємницька діяльність, що може призвести до повного невиконання заявником рішення суду.

Представники заявника в судове засідання прибули, подану заяву підтримали та просили суд задовольнити позов.

Представник позивача по справі в судове засідання прибув, проти поданої до суду заяви заперечував.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, зазначає наступне.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 14.02.2022 року у справі №520/9717/21 адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (вул. Шевченка, 8, м. Харків, 61013) до Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" (вул. Полтавський шлях, буд. 18, м. Харків, 61057) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контрою) - задоволено; застосовано заходи реагування у вигляді повного зупинення (заборони) експлуатації будівлі Обласним комунальним закладом "Харківський театр для дітей та юнацтва", за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 18, шляхом її знеструмлення, опечатування пристроїв, відключення джерел електропостачання та зобов`язання припинити використання цієї будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

За даними програми Діловодство спеціалізованого суду (ДСС) судом встановлено, що судове рішення у даній справі набрало законної сили 24.03.2022 року, у зв`язку із чим позивачу 01.09.2022 року видано виконавчий лист по справі №520/9717/21.

З наявних в матеріалах справи доказів встановлено, що позивачем отриманий виконавчий лист було подано для примусового виконання до Холодногірсько-Новобаварського відділу державної виконавчої служби у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.

Під час розгляду заяви судом встановлено, що усі приміщення Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" було опечатано та знеструмлено.

При цьому, представником заявника вказано, що всі можливі дії, спрямовані на виконання рішення суду, заявником будуть вчинятися за наявності фінансової можливості, а до того часу користування приміщеннями в будівлі, а саме: глядацькою залою, сценою, малою сценою (кім. №74), топочною за призначенням не здійснюється, а відтак останні жодної небезпеки для життя людини та його здоров`я не несуть.

Відтак, на переконання представника заявника, наявні підстави для відстрочення виконання судового рішення до закінчення військового стану та зупинення виконавчого провадження.

Розглядаючи заяву представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" , суд бере до уваги, що відповідно до ч. 1 ст. 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Згідно із положеннями ч.3 ст.378 Кодексу адміністративного судочинства України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Отже, з аналізу вищевикладеної норми вбачається, що остання пов`язує можливість відстрочення або розстрочення виконання рішення у виняткових випадках за умови доведення заявником існування конкретних обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у певний строк.

Суд зазначає, що зі змісту поданої до суду представником заявника заяви вбачається, що шляхом звернення до суду із останньою заявник просить суд відстрочити виконання рішення суду по справі до закінчення військового стану та зупинення виконавчого провадження.

Однак, судовим розглядом заяви встановлено, що постановою старшого державного виконавця Холодногірсько-Новобаварського відділу державної виконавчої служби у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 13.07.2023 року ВП №71673150 про закінчення виконавчого провадження встановлено, що під час виходу державного виконавця за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 18, встановлено, що боржником рішення суду виконано, а саме: зупинено експлуатацію будівлі Обласним комунальним закладом "Харківський театр для дітей та юнацтва", за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 18, шляхом її знеструмлення, опечатування пристроїв, відключення джерел електропостачання та припинено використання цієї будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей. З огляду на вказане, державний виконавець, керуючись вимогами п.9 ч.1 ст. 39, ст. 40 Закону України "Про виконавче провадження" закінчив виконавче провадження з виконання виконавчого листа №520/9717/21, виданого 01.09.2022 року.

Відтак, слід дійти висновку, що судове рішення по справі №520/9717/21 станом на час розгляду судом даної заяви вже було виконано відповідачем, з огляду на що державним виконавцем було закінчено виконавче провадження з примусового виконання виконавчого листа №520/9717/21, виданого Харківським окружним адміністративним судом 01.09.2022 року.

Суд наголошує, що приписами ст.378 КАС України не передбачено можливості відстрочення виконання рішення суду, яке вже було виконано.

Відтак, враховуючи обставини того, що судове рішення у справі №520/9717/21 вже було виконано заявником, який є відповідачем по справі та боржником, а виконавче провадження, відкрите щодо примусового виконання виконавчого листа №520/9717/21 було закінчено державним виконавцем з підстав виконання боржником такого, то суд приходить до висновку про те, у задоволенні заяви представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про відстрочення виконання рішення належить відмовити.

Керуючись ст.ст. 243, 248, 250, 256, 294, 295, 297, 378 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

У задоволенні заяви представника Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про відстрочення виконання рішення по адміністративній справі №520/9717/21 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області до Обласного комунального закладу "Харківський театр для дітей та юнацтва" про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) - відмовити.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст ухвали виготовлено 25 липня 2023 року.

Суддя Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.07.2023
Оприлюднено28.07.2023
Номер документу112438914
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —520/9717/21

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 20.07.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 20.07.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 02.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Рішення від 13.02.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Рішення від 14.02.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 08.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні