Ухвала
від 03.06.2023 по справі 202/8825/23
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/8825/23

Провадження № 1-кс/202/3919/2023

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

03 червня 2023 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023040000000320 від 04.04.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюється СУ ГУНП в Дніпропетровській області.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням здійснюється Дніпропетровською обласною прокуратурою.

16.05.2023 року до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 16.05.2023 року.

Згідно з матеріалами клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що 04.04.2023 до СУ ГУНП в Дніпропетровській області надійшло повідомлення від ІНФОРМАЦІЯ_1 про вчинення кримінального правопорушення, виявленого за результатами проведення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі по тексту Управління).

Так, згідно акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2020 по 30.09.2022 за №040406-22/01 від 27.02.2023 ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Ревізією видатків на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт встановлено завищення вартості виконаних робіт на загальну суму 1599456,16 грн., в тому числі підрядних робіт на суму 1582759,25 грн та технічного нагляду на суму 16696,91 гривень, чим завдано збитків міському бюджету на відповідну суму.

У зв`язку з вищевикладеним, в ході проведення досудового розслідування виникає необхідність у долученні до матеріалів кримінального провадження копій:

- договору №133 від 31.08.2021 «Встановлення пам`ятника в честь воїнів АТО за адресою: АДРЕСА_1 , на суму 3992630,21 грн.», договору№159 від 22.10.2021 «Капітальний ремонт м`якої покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 ». Коригування» на суму 1575416,40 грн., додаткової угоди від 22.12.2021 №3, якою змінено ціну договору №133від 31.08.2021 та визначено на рівні 3992302, 43 грн.; додаткової угоди №2 від 29.12.2021 у зв`язку з зменшенням фінансуванні змінено ціну договору №159 від 22.12.2021 та визначено на рівні 890542, 55 грн. укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_1 ) та усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо), у тому числі оборотно-сальдову відомість рахунку 105 «Транспортні засоби»;

- договорів №94 від 14.07.2021; №95 від 14.07.2021; №96 від 14.07.2021; №97 від 14.07.2021; №98 від 14.07.2021; №99 від 14.07.2021;№100 від 14.07.2021; №101 від 14.07.2021; №118 від 02.08.2021; №119 від 02.08.2021; №125 від 19.08.2021; №126 від 19.08.2021; №127 від 19.08.2021; №128 від 19.08.2021; №129 від 19.08.2021; №130 від 19.08.2021; №131 від 19.08.2021 укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- договору № 53 від 10.07.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), усіх додатків та документів складених на його виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- 19 договорів на виконання робіт з поточного ремонту ліфтів в житлових будинках м. Новомосковськ (2021 рік) з усіма додатками до них та 1 договору з капітального ремонту ліфту в житловому будинку м. Новомосковськ (2020 рік) укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо)

- Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №831 від 28.02.2019; розпорядження Новомосковського міського голови №712-к від 24.10.2019 про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , розпорядження про переведення останнього на посаду заступника начальника управління №745-к від 22.12.2020; розпорядження Новомосковського міського голови №746-к від 22.12.2020 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_6 , розпорядження про призначення останнього на посаду №199-к від 26.03.2021; розпорядження Новомосковського міського голови №202-к від 29.03.2021 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_5 ; наказу №33-к від 27.06.2019 про переведення на посаду начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера ОСОБА_7 , наказу №31/к-тр від 16.08.2022 про надання останній відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами та призначення в.о. начальника ОСОБА_8 ; посадових/службових обов`язків (посадової інструкції) начальника Управління та начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера.

З метою отримання копій вищевказаних документів, в порядку ст. ст. 40, 93 КПК України до ІНФОРМАЦІЯ_2 направлено запит слідчого за вих. №2/4062 від 28.04.2023 про надання вищевказаних документів, станом на дату складання клопотання жодної відповіді на вказаний запит не надійшло.

Наведене зумовило слідчого звернутися до слідчого судді з відповідним клопотанням.

Слідчий у судове засідання не з`явився, натомість надав заяву, відповідно до якої просив здійснювати розгляд клопотання без його участі, вимоги клопотання підтримав та просив задовольнити.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Згідно з ст. 107 КПК України за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя дійшов висновку про наявність достатніх підстав вважати, що в результаті надання доступу до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , може бути отримана необхідна інформація, яка сама по собі або в сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні в межах якого подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Таким чином, клопотання прокурора необхідно задовольнити.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого - задовольнити.

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_10 , дозвіл на тимчасовий доступ до завірених належним чином копій документів, які містять охоронювану законом таємницю та знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

- договору №133 від 31.08.2021 «Встановлення пам`ятника в честь воїнів АТО за адресою: АДРЕСА_1 , на суму 3992630,21 грн.», договору№159 від 22.10.2021 «Капітальний ремонт м`якої покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 ». Коригування» на суму 1575416,40 грн., додаткової угоди від 22.12.2021 №3, якою змінено ціну договору №133від 31.08.2021 та визначено на рівні 3992302, 43 грн.; додаткової угоди №2 від 29.12.2021 у зв`язку з зменшенням фінансуванні змінено ціну договору №159 від 22.12.2021 та визначено на рівні 890542, 55 грн. укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_1 ) та усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо), у тому числі оборотно-сальдову відомість рахунку 105 «Транспортні засоби»;

- договорів №94 від 14.07.2021; №95 від 14.07.2021; №96 від 14.07.2021; №97 від 14.07.2021; №98 від 14.07.2021; №99 від 14.07.2021;№100 від 14.07.2021; №101 від 14.07.2021; №118 від 02.08.2021; №119 від 02.08.2021; №125 від 19.08.2021; №126 від 19.08.2021; №127 від 19.08.2021; №128 від 19.08.2021; №129 від 19.08.2021; №130 від 19.08.2021; №131 від 19.08.2021 укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- договору № 53 від 10.07.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), усіх додатків та документів складених на його виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- 19 договорів на виконання робіт з поточного ремонту ліфтів в житлових будинках м. Новомосковськ (2021 рік) з усіма додатками до них та 1 договору з капітального ремонту ліфту в житловому будинку м. Новомосковськ (2020 рік) укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо)

- Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №831 від 28.02.2019; розпорядження Новомосковського міського голови №712-к від 24.10.2019 про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , розпорядження про переведення останнього на посаду заступника начальника управління №745-к від 22.12.2020; розпорядження Новомосковського міського голови №746-к від 22.12.2020 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_6 , розпорядження про призначення останнього на посаду №199-к від 26.03.2021; розпорядження Новомосковського міського голови №202-к від 29.03.2021 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_5 ; наказу №33-к від 27.06.2019 про переведення на посаду начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера ОСОБА_7 , наказу №31/к-тр від 16.08.2022 про надання останній відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами та призначення в.о. начальника ОСОБА_8 ; посадових/службових обов`язків (посадової інструкції) начальника Управління та начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера, - з можливістю їх вилучення.

Зобов`язати уповноважену особу ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , надати завірені належним чином копії документів, а саме:

- договору №133 від 31.08.2021 «Встановлення пам`ятника в честь воїнів АТО за адресою: АДРЕСА_1 , на суму 3992630,21 грн.», договору№159 від 22.10.2021 «Капітальний ремонт м`якої покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 ». Коригування» на суму 1575416,40 грн., додаткової угоди від 22.12.2021 №3, якою змінено ціну договору №133від 31.08.2021 та визначено на рівні 3992302, 43 грн.; додаткової угоди №2 від 29.12.2021 у зв`язку з зменшенням фінансуванні змінено ціну договору №159 від 22.12.2021 та визначено на рівні 890542, 55 грн. укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_1 ) та усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо), у тому числі оборотно-сальдову відомість рахунку 105 «Транспортні засоби»;

- договорів №94 від 14.07.2021; №95 від 14.07.2021; №96 від 14.07.2021; №97 від 14.07.2021; №98 від 14.07.2021; №99 від 14.07.2021;№100 від 14.07.2021; №101 від 14.07.2021; №118 від 02.08.2021; №119 від 02.08.2021; №125 від 19.08.2021; №126 від 19.08.2021; №127 від 19.08.2021; №128 від 19.08.2021; №129 від 19.08.2021; №130 від 19.08.2021; №131 від 19.08.2021 укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- договору № 53 від 10.07.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_3 ), усіх додатків та документів складених на його виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо);

- 19 договорів на виконання робіт з поточного ремонту ліфтів в житлових будинках м. Новомосковськ (2021 рік) з усіма додатками до них та 1 договору з капітального ремонту ліфту в житловому будинку м. Новомосковськ (2020 рік) укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), усіх додатків та документів складених на їх виконання (додаткові угоди, договори підряду, договори субпідряду, зміни, специфікації, дефектні акти, акти оглядів, відомості щодо використаних ресурсів, розрахунки затрат, акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми №КБ-3, сертифікати якості, дефектних актів, актів на приховані роботи, кошторисної документації, підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості, тощо)

- Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №831 від 28.02.2019; розпорядження Новомосковського міського голови №712-к від 24.10.2019 про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , розпорядження про переведення останнього на посаду заступника начальника управління №745-к від 22.12.2020; розпорядження Новомосковського міського голови №746-к від 22.12.2020 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_6 , розпорядження про призначення останнього на посаду №199-к від 26.03.2021; розпорядження Новомосковського міського голови №202-к від 29.03.2021 про призначення на посаду начальника Управління ОСОБА_5 ; наказу №33-к від 27.06.2019 про переведення на посаду начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера ОСОБА_7 , наказу №31/к-тр від 16.08.2022 про надання останній відпустки у зв`язку з вагітністю та пологами та призначення в.о. начальника ОСОБА_8 ; посадових/службових обов`язків (посадової інструкції) начальника Управління та начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи головного бухгалтера, - з можливістю їх вилучення.

Строк виконання ухвали до 03.08.2023 року.

Роз`яснити, що невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів може мати наслідки, що передбачені ч. 1 ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення03.06.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111293079
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/8825/23

Ухвала від 22.01.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 22.01.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 09.01.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 09.01.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 28.11.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.06.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 03.06.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 03.06.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 03.06.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 03.06.2023

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні