Рішення
від 25.05.2023 по справі 715/199/23
ГЛИБОЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 715/199/23

Провадження № 2/715/129/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 травня 2023 року смт. Глибока

Глибоцький районний суд Чернівецької області в складі

головуючого судді Маковійчук Ю.В.

секретаря судового засідання Затолошної Р.В.,

учасники судового процесу:

представник позивача ОСОБА_1

представники відповідача ОСОБА_2 , Пазюк П.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області до Чернівецької міської ради та ОСОБА_3 , третя особа: приватний нотаріус Хоменко Марина Олександрівна про визнання протиправним рішення та скасування державної реєстрації права власності,

ВСТАНОВИВ:

Позивач Глибоцька селищна рада Чернівецького району Чернівецької області звернулася до суду із позовом до Чернівецької міської ради та ОСОБА_3 , третя особа: приватний нотаріус Хоменко Марина Олександрівна. Свої вимоги обґрунтовує тим, що 28 січня 2019 року державним реєстратором Чернівецької міської ради - Карвацькою Г.Ф. була вчинена державна реєстрація права приватної власності на об`єкт нерухомого майна: гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 за ОСОБА_4 (батьком ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 ).

Вказує на те, що в наслідок вище вказаного правочину, 18 березня 2019 року приватний нотаріус Чернівецького міського нотаріального округу Хоменко М.О. прийняла рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер: 46007111 від 18.03.2019 року, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1753398873210. Згідно рішення об`єкт нерухомого майна: гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 успадкувала ОСОБА_3

16 липня 2021 року було прийнято рішення Глибоцької селищної ради № 685-9/21 «Про прийняття земель державної у комунальну власність». Згідно цього рішення зареєстроване право комунальної власності за Глибоцькою селищною радою на земельну ділянку загальною площею 17,6600 га, кадастровий номер - 7321081800:02:001:0026.

17 листопада 2021 року ОСОБА_3 звернулась із заявою про передачу земельної ділянки водного фонду в оренду. Саме з цього моменту Глибоцькій селищні раді стало відомо про те, що позивач є власником нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_1 .

Глибоцька селищна рада зазначає, що у державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради Карвацької Г.Ф. були відсутні законні підстави для прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо об`єкту нерухомого майна: гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 (із відкриттям розділу), індексний номер: 45274145 від 30.01.2019 року, згідно якого зареєстровано право власності за ОСОБА_4 .

Тому просить суд, ухвалити рішення, яким скасувати державну реєстрацію об`єкту нерухомого майна від 28.01.2019 15:10:04 за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1753398873210). Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо об`єкту нерухомого майна: гідротехнічні споруди - (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 (з закриттям розділу), індексний номер: 45274145 від 30.01.2019 09:01:55, прийняте державним реєстратором відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради - Карвацькою Г.Ф. Крім того, просить суд стягнути із відповідачів у солідарному порядку суму судового збору.

14 лютого 2023 року представник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради направив до суду відзив на позовну заяву, в якому вказав, що відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради не являється належним відповідачем по даній справі, тому даний позов задоволенню не підлягає.

15 лютого 2023 року ОСОБА_3 направила до суду відзив на позовну заяву, в якому вказала, що позовна заява не обґрунтована та безпідставна, посилання позивача на те, що право власності на гідротехнічні споруди підлягають державній реєстрації та державна реєстрація права власності на вказаний об`єкт відбулася на підставі належних документів. Окрім цього, вказала, що позивачем пропущений строк позовної давності, тому просить суд відмовити у задоволені позову в повному обсязі.

22 лютого 2023 року представник Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області направив до суду клопотання про заміну неналежного відповідача відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради на належного відповідача Чернівецьку міську раду.

05 квітня 2023 року ухвалою Глибоцького районного суду Чернівецької області клопотання представника позивача задоволено, замінено неналежного відповідача відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради на належного відповідача Чернівецьку міську раду.

15 травня 2023 року представник Чернівецької міської ради направив до суду відзив на позов, в якому вказав, що відповідно до законодавства державній реєстрації підлягають права лише на ті споруди, які є нерухомим майном. Водночас гідротехнічна споруда є інженерною спорудою, що допомагає здійснювати певні водогосподарські заходи як щодо використання водних ресурсів, так і для захисту від шкідливої дії води. Державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що є самостійним об`єктом цивільно-правових відносин та якому притаманні характеристики, зазначення яких є обов`язковим для внесення до державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації. Натомість, такі об`єкти, як гідротехнічні споруди, не наділені технічними характеристиками, інформація про які підлягає обов`язковому внесенню до Державного реєстру прав. Враховуючи вище викладене чинним законодавством не передбачена можливість проведення державної реєстрації гідротехнічної споруди. Просила суд ухвалити рішення згідно норм чинного законодавства.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов слід задовольнити, виходячи із наступного.

Стаття 142 Конституції України, (а також частина друга ст. 327 ЦК України) визначають суб`єктом права комунальної власності відповідні територіальні громади, що здійснюють право власності або безпосередньо (за допомогою місцевого референдуму, загальних зборів громадян - ст.ст. 7,8 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"), або через органи місцевого самоврядування. Цими органами, відповідно ст.ст. 8-12, 80 та ін. ЗК України, є відповідні місцеві ради: сільські, селищні, міські - щодо земель територіальних громад, районні, обласні та Верховна Рада АРК- щодо земель спільної власності територіальних громад. Питання регулювання земельних відносин вирішується радами виключно на пленарних засіданнях (п. 34 ст. 26, п. 21 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Нормою ст. 58 ЗК України передбачено, що до земель водного фонду належать землі, зайняті, зокрема, гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них.

Крім того, п. 24 Перехідних положень ЗК України передбачено, що з дня набрання чинності цим пунктом (27.05.2021 року) землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад. Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки. Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.

Встановлено, що рішенням виконкому Опришенської сільської ради від 02.06.1999 року ОСОБА_4 передано в постійне користування ставок в розмірі 17,66 га для вирощування товарної риби, кадастровий номер земельної ділянки 7321081800:02:001:0026. Останнім 29.06.1999 року отримано Державний акт на право постійного користування землею серії І -ЧВ № 000576.

ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 помер. Після його смерті спадщину прийняла його дочка - відповідач ОСОБА_3 .

Крім того, встановлено, що 28 січня 2019 року державним реєстратором Чернівецької міської ради - Карвацькою Галиною Федорівною була вчинена державна реєстрація права приватної власності на об`єкт нерухомого майна: гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 за ОСОБА_4 (батьком ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 ). Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) індексний номер: 45274145 від 30.01.2019 та присвоєно реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1753398873210, на підставі частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та пункту 18 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року за №117.

Крім того, встановлено, що відповідач ОСОБА_3 в порядку спадкування набула право власності на гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, № 2 водоскид - водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 , про що 18 березня 2019 року приватний нотаріус Чернівецького міського нотаріального округу Хоменко М.О. прийняла рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер: 46007111 від 18.03.2019., реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1753398873210.

16 липня 2021 року було прийнято рішення Глибоцькою селищною радою № 685-9/21 «Про прийняття земель державної у комунальну власність». На підставі цього рішення зареєстроване право комунальної власності за Глибоцькою селищною радою на земельну ділянку загальною площею 17,6600 га, кадастровий номер - 7321081800:02:001:0026.

17 листопада 2021 року ОСОБА_3 звернулась із заявою про передачу земельної ділянки водного фонду в оренду. І як повідомив в судовому засіданні представник позивача, вказана заява була розглянута та відмовлено у передачі їй в оренду земельної ділянки водного фонду.

Крім того, встановлено, що об`єкт, право власності на який зареєструвала відповідачка, частково знаходиться на земельній ділянці кадастровий номер - 7321081800:02:001:0026, а частково на земельній ділянці, яка на даний час не сформована. Вказані земельні знаходяться за межами населеного пункту с. Опришени (на даний час Глибоцька ОТГ) та належать до земель комунальної власності. В силу вимог п. 24 Перехідних положень ЗК України, несформована земельна ділянка, на якій знаходиться спірний об`єкт, є власністю позивача. А тому посилання представників відповідача на те, що права позивача не порушено реєстрацією права власності на спірний об`єкт за їх довірителькою є безпідставним.

Частиною першою статті 182 Цивільного кодексу України (далі ЦК) визначено, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Абзацом першим частини першої статті 181 ЦК визначено, що до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.

Крім того, законодавством визначені подільні та неподільні речі.

Так, статтею 183 ЦК встановлено, що подільною є річ, яку можна поділити без втрати її цільового призначення, а неподільною відповідно, яку не можна поділити без втрати такого призначення.

Річ, призначена для обслуговування іншої (головної) речі і пов`язана з нею спільним призначенням, є її приналежністю.

Приналежність слідує за головною річчю, якщо інше не встановлено договором або законом (стаття 186 ЦК).

Складовою частиною речі є все те, що не може бути відокремлене від речі без її пошкодження або істотного знецінення (частина перша статті 187 ЦК).

Якщо кілька речей утворюють єдине ціле, що дає змогу використовувати його за призначенням, вони вважаються однією річчю (складна річ) (частина перша статті 188 ЦК).

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації прав, регулюються Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення (частина перша статті 5 Закону).

Частиною четвертою статті 5 Закону встановлено, що не підлягають державній реєстрації речові права та їх обтяження на корисні копалини, рослини, а також на малі архітектурні форми, тимчасові, некапітальні споруди, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких можливе без їх знецінення та зміни призначення, а також окремо на споруди, що є приналежністю головної речі, або складовою частиною речі, зокрема на магістральні та промислові трубопроводи (у тому числі газорозподільні мережі), автомобільні дороги, електричні мережі, магістральні теплові мережі, мережі зв`язку, залізничні колії.

Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141(зі змінами) встановлено, що до Державного реєстру прав вносяться такі відомості про об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці:

- тип об`єкта нерухомого майна (земельна ділянка; житловий будинок; будівля; споруда; квартира; житлове приміщення; нежитлове приміщення;

об`єкт незавершеного будівництва; інший);

- площа об`єкта нерухомого майна (загальна та (за наявності) житлова);

- опис об`єкта нерухомого майна із зазначенням об`єктів, що є приналежністю головної речі (присвоєна літера, римська або арабська цифра відповідно до технічного паспорта, загальна та (за наявності) житлова площа) (у разі коли об`єкт нерухомого майна є головною річчю);

- відомості про складові частини об`єкта нерухомого майна (найменування та/або присвоєна літера, загальна та (за наявності) житлова площа) (у разі коли об`єкт нерухомого майна є складною річчю);

- адреса об`єкта нерухомого майна;

- кадастровий номер земельної ділянки, на якій розташований такий об`єкт нерухомого майна (у разі коли об`єктом нерухомого майна є індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, будівля або споруда та у документах, поданих для державної реєстрації права власності, наявні відомості про розташування такого об`єкта на земельній ділянці, зареєстрованій в Державному земельному кадастрі, або коли адресою новозбудованого індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку вважається місце розташування земельної ділянки, на якій споруджено відповідний об`єкт);

З огляду на викладене, при визначенні чи є певна споруда об`єктом нерухомого майна та чи підлягають права на неї державній реєстрації, державний реєстратор повинен був встановити, чи можлива державна реєстрація речових прав на гідротехнічні споруди, чи є даний об`єкт самостійним об`єктом цивільно-правових відносин, який містить ознаки, передбачені статтею 181 Цивільного кодексу України, та якому притаманні характеристики, внесення яких до Державного реєстру прав є обов`язковим.

Відтак, гідротехнічні споруди (дамба і монарх), підпірна гребля та водоскид - водовипуск не наділені всіма тими технічними характеристиками, інформація про які підлягає обов`язковому внесенню до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Що в свою чергу унеможливлює прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

Отже, відповідно до законодавства державній реєстрації підлягають права лише на ті споруди, які є нерухомим майном. Водночас гідротехнічна споруда є інженерною спорудою, що допомагає здійснювати певні водогосподарські заходи як щодо використання водних ресурсів, так і для захисту від шкідливої дії води.

Поза як, земельна ділянка, на якій розміщено гідроспоруду, є власністю Глибоцької селищної ради, гідроспоруди пов`язані із цією землею, то у даному випадку наявна протиправна діяльність державного реєстратора, що здійснив державну реєстрацію прав на нерухоме майно.

За змістом пункту 1 частини першої статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна» реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до статті 11 зазначеного Закону державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав. Втручання, крім випадків, передбачених цим Законом, будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об`єднань у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

У частині другій статті 26 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у редакції, чинній до 16 січня 2020 року, яка діяла на час прийняття оскарженого рішення та звернення з позовом у цій справі) було унормовано порядок внесення записів до Державного реєстру прав, змін до них та їх скасування.

Так, за змістом зазначеної норми у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, а також у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

У разі скасування судом документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 01 січня 2013 року, або скасування записів про державну реєстрацію прав, інформація про які відсутня в Державному реєстрі прав, запис про державну реєстрацію прав вноситься до Державного реєстру прав та скасовується.

Однак згідно із Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії рейдерству, який набрав чинності з 16.01.2020 р., статтю 26 вищевказаного Закону викладено у новій редакції.

Так, відповідно до п.п. 1, 2, 3 частини третьої статті 26 Закону (у редакції, чинній із 16.01.2020 р.) відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню. У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, державний реєстратор чи посадова особа Міністерства юстиції України (у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону) проводить державну реєстрацію набуття, зміни чи припинення речових прав відповідно до цього Закону.

Ухвалення судом рішення про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав, визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, а також скасування державної реєстрації прав допускається виключно з одночасним визнанням, зміною чи припиненням цим рішенням речових прав, обтяжень речових прав, зареєстрованих відповідно до законодавства (за наявності таких прав).

Крім цього, у пункті 3 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії рейдерству» унормовано, що судові рішення про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, про визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що на момент набрання чинності цим Законом набрали законної сили та не виконані, виконуються в порядку, передбаченому Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень до набрання чинності цим Законом.

Отже, за змістом цієї правової норми виконанню підлягають виключно судові рішення: 1) про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; 2) про визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; 3) про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, тобто до їх переліку не належить судове рішення про скасування запису про проведену державну реєстрацію права.

Зважаючи на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому їх слід задовольнити та скасувати державну реєстрацію об`єкту нерухомого майна та рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо спірного об`єкту.

Керуючись ст.ст. 4-13, 19, 76-81, 259, 264-265, 273,293,315 ЦПК України, суд,-

У Х В А Л И В :

Позовні вимоги Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області до Чернівецької міської ради та ОСОБА_3 , третя особа: приватний нотаріус Хоменко Марина Олександрівна про визнання протиправним рішення та скасування державної реєстрації права власності задовольнити.

Скасувати державну реєстрацію об`єкту нерухомого майна від 28.01.2019 15:10:04 за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1753398873210).

Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо об`єкту нерухомого майна: гідротехнічні споруди (дамба і монах), №1 підпірна гребля, №2 водоскид-водовипуск за адресою: АДРЕСА_1 (з закриттям розділу), індексний номер: 45274145 від 30.01.2019 09:01:55, прийняте державним реєстратором відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради - Карвацькою Галиною Федорівною.

Стягнути з Чернівецької міської ради на користь Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області судові витрати в сумі 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) гривень.

Стягнути з ОСОБА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , що проживає в АДРЕСА_2 на користь Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області судові витрати в сумі 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) гривень.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Чернівецького апеляційного суду через Глибоцький районний суд Чернівецької області протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повне судове рішення складено 05 червня 2023 року.

Суддя

СудГлибоцький районний суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення25.05.2023
Оприлюднено07.06.2023
Номер документу111333257
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Інші справи позовного провадження

Судовий реєстр по справі —715/199/23

Ухвала від 21.10.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Червинська Марина Євгенівна

Ухвала від 20.03.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 20.11.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 20.11.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Постанова від 19.09.2023

Цивільне

Чернівецький апеляційний суд

Половінкіна Н. Ю.

Ухвала від 17.07.2023

Цивільне

Чернівецький апеляційний суд

Половінкіна Н. Ю.

Ухвала від 07.07.2023

Цивільне

Чернівецький апеляційний суд

Половінкіна Н. Ю.

Рішення від 25.05.2023

Цивільне

Глибоцький районний суд Чернівецької області

Маковійчук Ю. В.

Рішення від 25.05.2023

Цивільне

Глибоцький районний суд Чернівецької області

Маковійчук Ю. В.

Ухвала від 02.05.2023

Цивільне

Глибоцький районний суд Чернівецької області

Маковійчук Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні