Рішення
від 26.06.2023 по справі 320/4276/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 червня 2023 року м. Київ справа №320/4276/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Журавель В.О., розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у Київській області як відокремлений підрозділ ДПС України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області як відокремлений підрозділ ДПС України, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 23 червня 2021 р. за №9671835-2410-1016, від 23 червня 2021 р. за №9671836-2410-1016, від 5 жовтня 2022 р. за №1256729-2412-1016 і №1256730-2412-1016.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач за 2021-2022 роки протиправно нараховував позивачу у подвійному розмірі податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за земельну ділянку, розмір та нормативно-грошова оцінка якої визначена у Договорі оренди земельної ділянки. Позивач стверджує, що починаючи з 2007 року за орендовану земельну ділянку розміром 0,2878 га сплачував разовий річний платіж з орендної плати за земельну ділянку, який розраховувався у розмірі 10% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, визначеної у Договорі оренди земельної ділянки, помноженої на коефіцієнт індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у відповідному році. У 2020 р. ця земельна ділянка була розділена на дві, загальна площа яких не змінилася, проте податковий орган у 2021-2022 рр. нараховував податок за кожну з них у повному розмірі без урахування зменшення площі.

28 лютого 2023 р. ухвалою суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Цією ж ухвалою судом поновлено за клопотанням позивача строк звернення до суду у цій справі.

Відповідач 10 травня 2023 р. подав до суду відзив на позовну заяву, в якому позову не визнав, у його задоволенні просив відмовити. Вказав, що у позивача з 2007 р. перебувала в оренді земельна ділянка площею 0,2878 га. 5 листопада 2020 р. до договору оренди було внесено зміни, згідно з якими в оренду передаються дві земельні ділянки: площею 0,0650 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0026 та земельна ділянка площею 0,2228 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0025, загальна площа яких складає 0,2878 га. За договором оренди земельна ділянка у 2007 р. передавалася в оренду на 49 років, орендна плата за користування земельною ділянкою встановлена згідно з рішенням органі місцевого самоврядування від 13 березня 2007 р. і становить 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Орендна плата сплачується з урахуванням індексу інфляції. Вказав, що відповідно до наданого Козинською селищною радою переліку орендарів по с. Підгірці від 8 лютого 2021 р. №262, з якими укладено договори оренди станом на 01.02.2021 нормативна грошова оцінка земельної ділянки позивача площею 0,0650 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0026 станом на 2007 р. становить 89851,16 грн, а нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,2228 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0025 станом на 2007 р. становить 89851,16 грн. Ця інформація співпадає з відомостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо цих земельних ділянок.

Тому податковим органом на підставі нормативної грошової оцінку було розраховано орендну плату з урахуванням індексу інфляції та визначено, що у 2021 р. за кожну з цих земельних ділянок (площею 0,0650 га та площею 0,2228 га) належало до сплати 21378,62 грн, саме ця сума була визначена в кожному із податкових повідомлень-рішень від 23.06.21.

З урахуванням застосування коефіцієнтів індексу споживчих цін податковим органом на підставі нормативної грошової оцінку було розраховано орендну плату у 2022 р. за кожну з цих земельних ділянок (площею 0,0650 га та площею 0,2228 га) та визначено, що належало до сплати 23516,48 грн, саме ця сума була визначена в кожному із податкових повідомлень-рішень від 5 жовтня 2022 р..

Одночасно у відзиві відповідач заявив клопотання про залишення без розгляду через пропуск строків звернення до суду позову в частині оскарження податкових повідомлень-рішень від 23 червня 2021 р. за №9671835-2410-1016, від 23 червня 2021 р. за №9671836-2410-1016. У відзиві відповідач заявив також клопотання про розгляд справи з проведення судового засідання.

Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 26 червня 2023 р. у задоволенні цих клопотань відповідача відмовлено.

Судом у справі встановлено наступне.

Між позивачем та Підгірською сільською радою Київської області (далі рада) укладено договір оренди однієї земельної ділянки від 1 листопада 2007 р., посвідчений приватним нотаріусом Обухівського районного нотаріального округу Мельник М.В. Договір зареєстрований в Обухівському відділі Київської регіональної Філії центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21 листопада 2007 р. №040733100013 (далі Договір оренди).

Об`єктом оренди є одна земельна ділянка загальною площею 2878 кв. м. (пункт 2 Договору оренди).

Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки становить 89851,16 гривень (пункт 5 Договору оренди).

У подальшому вказана земельна ділянка загальною площею 0,2878 га була розподілена та внесена у Державний земельний кадастр 19 липня 2016 р. як дві окремі земельні ділянки і їм присвоєно кадастрові номери: площею 0,0650 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0026 та земельна ділянка площею 0,2228 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0025.

Рішенням сімдесят сьомої сесії VII скликання Підгірської сільської ради 22 жовтня 2020 року на підставі витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки було вирішено погодити ОСОБА_1 внесення змін до Договору оренди земельної ділянки, а саме:

1.1. Замінити в договорі словосполучення земельна ділянка на земельні ділянки.

1.2. Викласти пункт 2 Договору оренди в наступній редакції:

- В оренду передаються земельні ділянки: площею 0,0650 га з кадастровим номером: 3223186800:03:029:0025 та площею 0,2228 га з кадастровим номером: 3223186800:03:029:0026.

05 листопада 2020 р. між позивачем та Підгірською сільською радою укладено Договір про внесення змін до Договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Обухівського районного нотаріального округу Мельник М.В. 01.11.2007 за реєстровим №1685 (далі - Договір про внесення змін), зареєстровано в реєстрі за №3807.

Пункт 2 викладено у редакції рішення сімдесят сьомої сесії VII скликання Підгірської сільської ради від 22 жовтня 2020 р.

Згідно з витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках з кадастровими номерами 3223186800:03:029:0026 та 3223186800:03:029:0025 визначено площу кожної земельної ділянки: 0,2228 га та 0,065 га відповідно.

З урахуванням застосування коефіцієнтів індексу споживчих цін який застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель за 2007 рік в розмірі - 1,028, за 2008 рік в розмірі - 1,152, за 2009 рік в розмірі - 1,059, за 2014 рік в розмірі -1,249, за 2015 рік в розмірі -1,433, та за 2016 рік в розмірі -1,06 нормативна грошова оцінка зазначених земельних ділянок становила 213786,23 грн.

З урахуванням застосування коефіцієнтів індексу споживчих цін який застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель за 2007 рік в розмірі - 1,028, за 2008 рік в розмірі - 1,152, за 2009 рік в розмірі - 1,059, за 2014 рік в розмірі -1,249, за 2015 рік в розмірі -1,433, та за 2016 рік в розмірі -1,06 та за 2021 рік в розмірі - 1,1 нормативна грошова оцінка зазначених земельних ділянок становить 235164,85 грн.

Указані розміри нормативно-грошової оцінки земельної ділянки не заперечуються позивачем.

Козинською селищною радою листом від 8 лютого 2021 р. надано перелік орендарів по с. Підгірці від 1 лютого 2021 р. №262, з якими укладено договори оренди станом на 1 лютого 2021 р. У цьому листі наведено дані і стосовно позивача. Зазначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки позивача площею 0,0650 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0026 станом на 2007 р. становить 89851,16 грн, а нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,2228 га з кадастровим номером 3223186800:03:029:0025 станом на 2007 р. становить 89851,16 грн. Вказано також щодо кожної з цих двох земельних ділянок, що дата укладання договору оренди 1 листопада 2007 р., дата реєстрації договору оренди 1 листопада 2007 р., дата здійснення витягу про нормативно грошову оцінку 2007 р.

Відповідно до попередніх податкових періодів за 2019, 2020 років відповідачем винесено по одному податковому повідомленню-рішенню на суму 21378, 62 грн. за кожен рік. Так, позивачем на підтвердження цього факту надано податкове повідомлення-рішення від 13 березня 2019 р. № 28018-5506-1016 на суму 21378,62 грн, яким відповідачем визначено податкове зобов`язання з орендної плати за землю.

Починаючи з 2021 р. відповідач почав виносити по два податкові повідомлення-рішення з орендної плати з фізичних осіб по тому ж Договору оренди в однаковому розмірі за різні за площею земельні ділянки, що перебували в оренді у позивача.

Так, за 2021 р. відповідачем 23 червня 2021 р. винесено 2 податкові повідомлення-рішення №9671835-2410-1016 та №9671836-2410-1016,. кожне з яких на суму 21378,62 грн. У цих рішеннях відомості про розмір земельних ділянок не вказано.

3 листопада 2021 р. позивачем сплачено 21378,62 грн. за платежем орендна плата з фізичних осіб.

5 жовтня 2022 р. відповідачем винесено податкові повідомлення-рішення №1256729-2412-1016 і №1256730-2412-1016, кожне з яких на суму 23516,48 грн. У цих рішеннях вказано розрахунок, згідно з яким одне з цих винесено за земельну ділянку площею 0,2228 га, а інше - за земельну ділянку площею 0,0650 га.

Уважаючи вказані вище повідомлення-рішення протиправними і такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд бере до уваги таке.

Спірні правовідносини врегульовані положеннями Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями, далі - ПК України) та іншими нормативно-правовими актами.

Порядок справляння плати за землю регламентовано Земельним кодексом України №2768-ІІІ від 25 жовтня 2001 року із змінами та доповненнями (далі - ЗК України) та розділом XII Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 р. №2755-VI із змінами та доповненнями.

ПК України встановлено, що земельний податок це обов`язковий платіж, який справляється з власників-земельних ділянок та земельних часток (паїв), та постійних землекористувачів (п.п.14.1.72 п.14.1 ст.14 ПК України).

Згідно із п.п.14.1.73 п.14.1 ст. 14 ПК України землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Згідно зі ст. 269 ПК України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

У ст. 270 ПК України зазначено, що об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

За приписами ч.1 ст.286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є: а) дані державного земельного кадастру; б) дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; в) дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю); г) дані сертифікатів на право на земельні частки (паї); ґ) рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв); д) дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності або право користування земельною ділянкою, право на земельні частки (паї); е) дані Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, визначеного у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Відповідно до п.286.5 ст. 286 ПК України нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення - рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу.

Положеннями ст. 289 ПК України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.

Відповідно до ст. 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно із ст. 269 ПК України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Статтею 270 ПК України визначено, що об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнтів індексації (ст. 271 ПК України).

Відповідно до п. 286.1ст.286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані Державного земельного кадастру.

Відповідно до ст. 289 ПК України нормативна грошова оцінка земель підлягає індексації. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, та функціонального і локального коефіцієнтів.

Кабінетом Міністрів України постановою від 3 листопада 2021 р. №1147 затверджено Методику нормативної грошової оцінки земельних ділянок, згідно з якою при цьому обов`язково враховується площа земельної ділянки.

Відповідно до ст. 288 ПК України органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 01 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 01 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Надаючи оцінку доводам та аргументам сторін, суд зазначає про таке.

Позивач стверджує, що він мав в оренді земельну ділянку площею 0,2878 га, нормативна грошова оцінка якої була визначено ще у 2007 р. в розмірі 89851,16 копійок і з того часу не змінювалася. У подальшому цю земельну ділянку було у 2020 р. відповідно до додаткового договору розділено на дві земельні ділянки розмірами відповідно 0,0650 га та 0,2228 га, але загальна площа залишилася тією ж. Проте, податковий орган у 2021-2022 рр. почав нараховувати на кожну земельну ділянку розмір орендної плати без урахування зменшення їх розміру пропорційно поділу ділянки та здійснював таке нарахування у повному розмірі за загальною площею.

Відповідач визнає і не заперечує договір оренди 2007 р., вказує про свою інформованість про внесення до нього змін у 2020 р., проте стверджує, що за наданими відомостями та даними реєстру за позивачем обліковуються дві вказані земельні ділянки площею 0,0650 га та 0,2228 га, у зв`язку з чим за кожну з них стягується орендна плата згідно з наданими відомостями Козинської селищної ради та з урахуванням коефіцієнтів.

При цьому відповідач не зазначає і не надає пояснень про те, чому розрахована ним орендна плата за земельні ділянки, які значно (в рази) відрізняються за площею (0,0650 га та 0,2228 га) визначена ним в одному й тому ж розмірі.

Суд зазначає, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки загальною площею 0,2878 га становить 89851,16 копійок згідно з Договором оренди, укладеним у 2007 р. Це не заперечується відповідачем і відповідає інформації від Козинської селищної ради (на території якої знаходиться земельна ділянка, передана позивачу в оренду). Договором про внесення змін до договору оренди було дещо змінено об`єкт оренди - земельну ділянку загальною площею 0,2878 га замінено на дві окремі земельні ділянки з присвоєнням їм кадастрових номерів: площею 0,2228 га та 0,0650 га, що разом і становить 0,2878 га. Ці обставини також визнаються і не заперечуються податковим органом.

При цьому суд зазначає, що податковим органом не взято до уваги вказані у повідомленні Козинської селищної ради відомості щодо кожної з цих двох земельних ділянок про те, що дата укладання договору оренди 1 листопада 2007р., дата реєстрації договору оренди 01.11.2007, дата здійснення витягу про нормативно грошову оцінку 2007 р.

Це означає, що наведені у повідомленні Козинської селищної ради дані стосувалися виключно договору оренди від 1 листопада 2007 р. у його первинній редакції, за якою об`єктом оренди була лише одна земельна ділянка площею 0,2878 га.

Разом з тим, суд враховує й те, що всі відомості щодо земельної ділянки, укладення первинного договору та внесення до нього змін були відомі податковому органу, але не були належним чином опрацьовані та враховані при визначенні податкового зобов`язання позивачу та перерахунку цього зобов`язання з огляду на зміну об`єкта оподаткування у 2021-2022 роках.

Тому відповідач у 2021-2022 роках протиправно виносив податкові повідомлення-рішення по кожній земельній ділянці у розмірі, який відповідав площі 0,2878 га і при цьому не здійснював пропорційне зменшення суми податку в частині у відповідному співвідношенні до розмірів кожної земельної ділянки.

Суд також бере до уваги, що згідно з наведеними вище нормами розмір земельного податку ґрунтується на нормативно грошовій оцінці, яка обов`язково враховує розмір площі земельної ділянки.

Проте, відповідач за 2021-2022 роки без урахування розміру площі земельної ділянки (здійснення поділу однієї ділянки на дві і відповідного зменшення площі кожної з новоутворених ділянок) протиправно виносив по два податкові повідомлення-рішення на одну й ту ж саму суму податкового зобов`язання з урахуванням розміру площі первинної земельної ділянки до її поділу.

Факт необхідності сплачувати податкове зобов`язання з орендної плати за земельну ділянку не заперечується позивачем, але така сума повинна бути у 2021 році - 21378,62 грн., у 2022 році з урахуванням коефіцієнта інфляції - 23516,48 грн.

Однак, податкові повідомлення-рішення відповідачем повинні виноситися у відповідній пропорції до площі земельної ділянки - по 0,065 га та 0,228 га., оскільки загальна площа і нормативна грошова оцінка земельної ділянки не змінювалась з 2007 року, що протиправно не було враховано податковим органом.

Суд зазначає, що визначення розміру податкового зобов`язання є виключними повноваженнями відповідача. Приписами п.286.5 ст. 286 ПК України визначено, що разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю саме податковий орган протягом десяти робочих днів проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення разом з детальним розрахунком суми податку. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

При вирішення справи суд вважає необхідним зазначити і про наступне. Європейський суд з прав людини у своєму рішенні у справі Рисовський проти України (CASE OF RYSOVSKYY v. UKRAINE) підкреслив особливу важливість дотримання принципу належного урядування. Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси. Принцип належного урядування, як правило, не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються. Принцип належного урядування покладає на державні органи обов`язок діяти невідкладно, виправляючи свою помилку.

Суд зазначає, що відповідач у даному випадку не дотримався вимог принципу "належного урядування", зокрема, не виправив власну помилку при визначенні податкового зобов`язання і не здійснив його перерахунок.

Суд констатує, що спірні податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню повністю, а не частково не через відсутність у позивача як платника податку вказаного податкового обов`язку у відповідній сумі, а через здійснений податковим органом неправильний розрахунок відповідної суми податкового зобов`язання.

Оскільки завдання правосуддя полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог права, інакше порушується принцип розподілу влади, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

У зв`язку з цим суд дійшов висновку, що спірні податкові повідомлення-рішення є протиправними і підлягають скасуванню у повному обсязі.

З огляду на вищевказане, враховуючи обставини встановлені судом, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає, що згідно із ч.1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом встановлено, що позивачем відповідно до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки №03822336/1 від 3 лютого 2023 р. сплачено судовий збір в розмірі 1073 грн. 60 коп., відповідно до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки №27-836000/1 від 27 лютого 2023 р. сплачено судовий збір в розмірі 1073 грн. 60 коп., відповідно до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки №27-836001/1 від 27 лютого 2023 р. сплачено судовий збір в розмірі 1073 грн. 60 коп. та відповідно до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки №27-836002/1 від 27 лютого 2023 р. сплачено судовий збір в розмірі 1073 грн. 60 коп., у загальному розміру позивачем сплачено судовий збір у розмірі 4294 грн. 40 коп. Тому вказаний судовий збір у розмірі 4294 грн. 40 коп. підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати винесені Головним управлінням Державної податкової служби у Київській області як відокремлений підрозділ ДПС України податкові повідомлення-рішення від 23 червня 2021 р. за №9671835-2410-1016, від 23 червня 2021 р. за №9671836-2410-1016, від 5 жовтня 2022 р. за №1256729-2412-1016 і від 5 жовтня 2022 р. №1256730-2412-1016.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області як відокремлений підрозділ ДПС України (код ЄДРПОУ ВП - 44096797) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір в сумі 4294 (чотири тисячі двісті дев`яносто чотири) грн. 40 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повне найменування сторін:

Позивач - ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 .

Відповідач - Головне управління Державної податкової служби у Київській області як відокремлений підрозділ ДПС України, адреса: вул. Святослава Хороброго, 5А, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ - 44096797.

Суддя Журавель В.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2023
Оприлюднено28.06.2023
Номер документу111780754
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —320/4276/23

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 18.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 19.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Рішення від 26.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні