ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/6556/22 Суддя (судді) першої інстанції: Валентин ГАРАЩЕНКО
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 червня 2023 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Парінова А.Б.,
суддів: Грибан І.О.,
Беспалова О.О.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2023 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЖАШКІВ-РАЙАГРОХІМ" до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ :
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "ЖАШКІВ-РАЙАГРОХІМ" з позовною заявою до Головного управління ДПС у Черкаській області, як відокремлений підрозділ ДПС України та Державної податкової служби України, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 16.09.2022 №3953/23-00-09-01-11.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у період з 12.03.2022 по 04.04.2022 платник податку здійснював операції з поставки ТОВ "ВАЛЕНТИНА" і ТОВ "АГРОСЕРВІС" газу скрапленого та дизельного пального, без наявності відповідної ліцензії.
За вчинення податкових правопорушень у період з 12.03.2022 по 31.03.2022, товариство повинно бути звільнено від фінансової відповідальності, так як ці порушення вчинені товариством внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору), а саме в зв`язку з військовою агресію російської федерації проти України та введенням з цього приводу в Україні воєнного стану. За твердженням позивача, листом від 01.03.2022 року ДПС України повідомила, що з урахуванням положень пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України протягом дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) ДПС не будуть застосовуватись штрафні санкції за порушення законодавства щодо здійснення безліцензійної діяльності та не вживатимуться заходи щодо анулювання ліцензії (вважатимуться діючими), по яких під час настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених ТПП України не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Позивач не заперечує реалізацію пального з 12 по 24 березня 2022 року, проте, обставини, в яких діяло підприємство, є форс-мажорними, що з урахуванням положень підпункту 112.8.9 пункту 112.8 статті 112, підпункту 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, листа Торгово-промислової палати України за вих. №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, листів ДПС України від 27.02.2022 та від 01.03.2022, наказу ДПС України від 24.02.2022 №243-о, є підставою для звільнення позивача від відповідальності. Позивач стверджує, що відповідач наведених обставин під час вирішення питання про притягнення до відповідальності позивача, не врахував, тому штрафні санкції застосовані неправомірно.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2023 року адміністративний позов задоволено повністю:
- визнано протиправним та скасовано податкове-повідомлення рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 16.09.2022 №3953/23-00-09-01-11;
- стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, код ЄДРПОУ 44131663) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Жашків-Райагрохім" (вул. Перемоги, 2а, м. Жашків, Уманський р-н, Черкаська обл., 19200, код ЄДРПОУ 05491505) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 7500 (сім тисяч п`ятсот) грн.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій, зазначаючи про неповне з`ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права та здійснення порушень процесуальних норм, просить оскаржуване рішення скасувати та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовано тим, що вчинення порушення у період з 12.03.2022 по 31.03.2022 позивач не заперечує, однак, вважає, що його необхідно звільнити від відповідальності. Сертифікат про форс-мажорні обставини не є актом державного органу, який спричиняє виникнення, зміну чи припинення прав та обов`язків сторін. Порядок засвідчення форс-мажорних обставин встановлюється Регламентом засвідчення ТПП України та регіональними ТПП форс-мажорних обставин, затвердженим Рішенням президії ТПП України від 18.12.2014 за № 44(5).
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, та у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Колегія суддів, дослідивши матеріали справи встановила, що дана справа судом першої інстанції розглянута в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Відтак, враховуючи вище викладене колегія суддів доходить висновку що клопотання апелянта є необґрунтованим та безпідставним і не підлягає задоволенню.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив, що рішення суду прийнято у відповідності до вимог законодавства, а отже підстав для скасування рішення суду першої інстанції не має.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, що ТОВ "Жашків-Райагрохім" зареєстроване суб`єктом господарювання, код ЄДРПОУ 05491505.
У період з 03.08.2022 по 10.08.2022 головними державними інспекторами Святославом Конопатським та Владиславом Святуном проведено фактичну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю "Жашків-Райагрохім" з питань дотримання вимог законодавства щодо обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, та транспортування пального, цільового використання пального, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами лічильниками за місцем фактичного провадження діяльності: вулиця Перемоги, 2а, місто Жашків, Черкаська область.
За результатами перевірки складено акт №2693/23-00-09-01-16/05491505 від 11.08.2022 (далі - Акт).
В Акті міститься висновок про порушення товариством норм частини дев`ятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального", підпункту 212.3.4 пункту 212.3. статті 212 Податкового кодексу України, відповідальність за що передбачена пунктом 117.3 статті 117 Податкового кодексу України.
Як встановлено під час перевірки, у період з 12.03.2022 по 24.03.2022 платник податку згідно податкових накладних від 12.03.2022 № 2, від 15.03.2022 № 8, від 14.03.2022 № 6, від 17.03.2022 № 9, від 22.03.2022 №№ 12, 13, від 04.04.2022 № 6 реалізував на адресу ТОВ "ВАЛЕНТИНА" (код ЄДРПОУ 20620454) газ вуглеводний скраплений (код згідно з УКТ ЗЕД 2711139700), газ вуглеводний скраплений марки ПТ (код згідно з УКТ ЗЕД 2711129400 імп), газ нафтовий скраплений (код згідно з УКТ ЗЕД 2711190000), чим порушено вимоги частини дев`ятої статті 15 Закону № 481.
На підставі акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення:
- №3953/23-00-09-01-11 від 16.09.2022, яким на підставі норм пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" застосовано штраф у розмірі 500000 грн., за оптовий продаж пального без отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі за період з 12.03.2022 по 24.03.2022.
Не погоджуючись із вказаним рішенням контролюючого органу, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що позивач звільняється від відповідальності за вчинене порушення відповідно до норм підпункту 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Податкового кодексу України, внаслідок дії обставин непереборної сили, однак відповідач при прийнятті оскарженого податкового повідомлення-рішення зазначених обставин не врахував, тому безпідставно притягнув позивача до відповідальності у вигляду штрафу, що є підставою для скасування податкового повідомлення-рішення від 16.09.2022 №3953/23-00-09-01-11.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Перевіряючи правомірність нарахування штрафних санкцій, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Реалізація пального або спирту етилового для цілей розділу VI цього Кодексу - будь- які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу / акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Частиною 1 статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (далі - Закон № 481) встановлено, що оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
Відповідно до частини 9 статті 15 Закону № 481 суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Статтею 17 Закону № 481 передбачено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Абзацом 9 частини 2 статті 17 Закону № 481 визначено, що до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500000 грн.
З аналізу вищезазначених норм права вбачається, що платник податків, який бажає здійснювати господарську діяльність з оптової торгівлі пальним зобов`язаний отримати відповідну ліцензію. При цьому, здійснення господарської діяльності з оптової реалізації пального за відсутності ліцензії передбачена відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 500000 грн.
Поряд з тим, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року №2119-IX, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.
Згідно з підпункту 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 ПК України, обставинами, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, є вчинення діяння (дії або бездіяльності) внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору).
Абзацом 3 частини 3 статті 14 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" від 02 грудня 1997 року № 671/97-ВР Торгово-промислова палата України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб`єктів господарської діяльності та фізичних осіб.
Судом першої інстанції встановлено, що Торгово-промислова палата України листом від 28 лютого 2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчила, що подія із введення на території України з 24 лютого 2022 року воєнного стану до їх офіційного закінчення є обставиною непереборної сили (форс-мажором), вказане повідомлення стосується необмеженого кола суб`єктів господарської діяльності та фізичних осіб.
На офіційному порталі Державної податкової служби України 01 березня 2023 року опубліковано інформацію відповідно до якого зазначено, що з урахуванням положень пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України протягом дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) ДПС не будуть застосовувати штрафні санкції за порушення законодавства щодо здійснення безліцензійної діяльності та не вживатимуться заходи щодо анулювання ліцензії (вважатимуться діючими) по яких під час настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) засвідчених ТПП України не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право, зокрема виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Разом з тим такі обов`язки мають бути виконані суб`єктом господарювання одразу після припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Судом першої інстанції встановлено, що позивач згідно платіжного доручення №1446 від 21.03.2022 здійснив плату за ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі в розмірі 10000 грн.
21.03.2023 позивач подав заяву про видачу вказаної ліцензії.
Позивачу Головним управлінням ДПС у Черкаській області видано ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі реєстраційний №990614202200121, дата реєстрації - 01.04.2022, термін дії з 01.04.2022 до 01.04.2027.
Платником акцизного податку товариство зареєстроване 06.04.2022.
З аналізу матеріалів справи та норм права, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач вжив необхідних заходів для подальшого невідкладного узаконення здійснення господарської діяльності з оптової торгівлі пальним, оскільки з дати першого продажу - 12.03.2022 до дати звернення за отриманням ліцензії - 21.03.2022, минуло 5 робочих днів.
Щодо твердження відповідача, що позивач повинен був звернутись до Торгово-промислової палати України чи її територіальних органів для отримання сертифікату про настання форс-мажорних обставин, колегія суддів не приймає до уваги, оскільки відповідно до розміщеного на офіційному сайті Торгово-промислової палати України повідомлення за посиланням https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022: "Торгово-промислова палата України враховуючи надзвичайно складну ситуацію, з якою зіткнулась наша країна, ухвалила рішення спростити процедуру засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
З метою позбавлення обов`язкового звернення до ТПП України та уповноважених нею регіональних ТПП і підготовки пакету документів у період дії введеного воєнного стану, на сайті ТПП України розміщено 28.02.2022 року загальний офіційний лист ТПП України щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (за змістом зразка вказаним нижче). Це надасть можливість за необхідністю роздруковувати відповідне підтвердження всім, кого це стосується.".
Щодо твердження відповідача про те, що позивач повинен був до 24 лютого 2022 спрогнозувати про продаж палива у майбутньому, колегія суддів ставиться критично, оскільки позивач не міг спрогнозувати настання форс-мажорних обставин, пов`язаних з початком повномасштабної агресії зі сторони російської федерації та пов`язану з цим відсутність палива.
Крім того, наказом Державної податкової служби України від 24 лютого 2022 року № 243-о "Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах", виданого на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" (далі - Указ), встановлено простій у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах.
Отже, з початком військових дій на території України Державна податкова служба України та її територіальні органи перестали працювати та повноцінно виконувати свої обов`язки. Відповідач не надав доказів, що у період з 12.03.2022 по 20.03.2022 Головне управління ДПС у Черкаській області припинило простій та мало можливість видати позивачу ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
Колегія суддів звертає увагу, що Шостим апеляційним адміністративним судом, розглядаючи справу № 580/6558/22 встановив наступне: «Згідно з службовою запискою від 22 серпня 2022 року №8 головного бухгалтера Ведвідь М.С. директору ТОВ "Жашків-Райагрохім" зазначено про те, що починаючи з 04 березня 2022 року, останній систематично (кожен день) намагався з`ясувати у ДПС України та ГУ ДПС у Черкаській області порядок оформлення ліцензії та реєстрації платником акцизного податку у воєнний час, водночас на телефонні дзвінки ніхто не відповідав, сайт податкової служби не працював, електронні сервіси (кабінет платника податку, програма Medoc) не функціонували, вперше поспілкуватись з представниками податкової служби зміг лише 18 березня 2022 року (п`ятниця), а 21 березня 2022 року (понеділок) були подані всі необхідні документи. Відповідно до листа Жашківської міської ради Черкаської області від 12 вересня 2022 року №704/01-13 у зв`язку з введенням в Україні воєнного стану відділ "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Жашківської міської ради до червня 2022 року тимчасово не надавав послуги щодо державної реєстрації зміни КВЕД та інших змін до відомостей про юридичних осіб та/або фізичних осіб-підприємців, оскільки доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань був обмежений, водночас ТОВ "Жашків-Райагрохім" протягом березня 2022 року зверталось до відділу ЦНАП виконавчого комітету Жашківської міської ради з приводу реєстрації нового виду КВЕД, однак здійснити таку реєстраційну дію не було змоги. Інших доказів на спростування зазначених обставин відповідачем до суду не надано. Також судом встановлено, що тільки 21 березня 2022 року на сайті ГУ ДПС у Черкаській області опубліковано оголошення (https://ck.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/577138.html) про те, що Державна податкова служба України працює в оперативному режимі (окрім центрів обслуговування платників) та продовжує забезпечувати ведення обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску з метою наповнення бюджету. Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.».
У відповідності до частини 4 статті 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Суд апеляційної інстанції звертає увагу, що позивачем вчинялися дії по своєчасному отриманню ліцензії, що встановлено, зокрема постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2023 року по справі № 580/6558/22, проте у зв`язку з тим, що державний податковий орган не виконував свої повноваження в повній мірі, позивач не мав можливості реалізувати своє право на отримання своєчасно ліцензії на реалізацію палива.
З аналізу матеріалів справи та норм права, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач звільняється від відповідальності за вчинене порушення відповідно до норм підпункту 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Податкового кодексу України, внаслідок дії обставин непереборної сили, однак відповідач при прийнятті оскарженого податкового повідомлення-рішення зазначених обставин не врахував, тому безпідставно притягнув позивача до відповідальності у вигляду штрафу, що є підставою для скасування податкового повідомлення-рішення від 16.09.2022 №3953/23-00-09-01-11.
Таким чином, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені в апеляційній скарзі доводи позицію суду першої інстанції не спростовують.
Крім того, колегія суддів звертає увагу, що зміст апеляційної скарги є ідентичним відзиву на адміністративний позов, а отже, доводи, викладені заявником в апеляційній скарзі були предметом дослідження суду першої інстанції і не знайшли свого належного підтвердження під час розгляду апеляційної скарги.
Судовою колегією враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Приписи ст. 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 240, 242-244, 250, 308, 311, 312, 315, 320, 321, 322, 325 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області - залишити без задоволення.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 28 лютого 2023 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя А.Б. Парінов
Судді І.О. Грибан
О.О. Беспалов
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.06.2023 |
Оприлюднено | 03.07.2023 |
Номер документу | 111882847 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Парінов Андрій Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні