Рішення
від 21.06.2023 по справі 674/193/23
ІЗЯСЛАВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШІ аналіз судового документа

Для доступу до отримання ШІ аналізу судового документа необхідно зареєструватися або увійти в систему.

Реєстрація

Справа № 674/193/23

Провадження № 2/674/179/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2023 року м.Дунаївці

Дунаєвецький районний суд Хмельницької області в складі: головуючого - судді Сосни О.М., за участю секретаря судового засідання Мудрицької Л.В., позивача ОСОБА_1 , представника відповідача адвоката Шумського Н.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Приватного акціонерного товариства «Київстар» про визнання незаконними дій та повернення коштів,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Приватного акціонерного товариства «Київстар» про визнання незаконними дій та повернення коштів.

В обгрунтування позову зазначає, що користується послугами оператора мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» тарифний план «Онлайн без меж» вартість 135 грн. на чотири тижні. Пакет послуг передбачає 10000 МБ мобільного інтернету на час дії послуги. Дата чергового списання коштів у сумі 135 грн. 04.02.2023 о 23:59 год.

01.02.2023 на його мобільний телефон надійшло СМС-повідомлення оператора мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» про те, що через три дні знімається оплата за тариф 135 грн./4 тижні із попередженням, якщо коштів буде менше, надаватиметься щоденний пакет послуг з 20 грн./день. 03.02.2023 о 06:12 хв. прийшло СМС-повідомлення про те, що закінчуються додаткові 100 МБ, в кожному наступному пакеті 100 МБ за 10 грн., після використання 10-го пакету, до кінця доби інтернет діє без обмежень.

Також, 03.02.2023 о 08:47 год позивач поповнив свій рахунок на 135 грн. Однак оператор не зарахував на рахунок позивача суму внесених ним коштів у розмірі 135 грн. станом на 03.02.2023 о 08:47 год., але при цьому списав кошти у сумі 10 грн. за мобільний інтернет за послугу яку позивач не замовляв. Під час розмови з оператором повідомив, що фактично не користувався мобільним інтернетом 03.02.2023, а списана кількість «використаних» за день 03.02.2023 2443,36 МБ є нереальною, оскільки такої кількості мобільного інтернету йому б вистачало на пів місяця. Крім того мобільним інтернетом майже не користується, оскільки швидкість з`єднання не відповідає умовам тарифного плану, а за межами міста мобільний інтернет взагалі не працює, а тому дії ПрАТ «Київстар» щодо списання з рахунку коштів за невияснений проміжок часу є такими, що порушують права позивача як користувача послуг.

В подальшому, після звернення до оператора 03.02.2023 о 11:02 год. незважаючи на те, що позивач мобільний інтернет на телефоні відключив, ПрАТ «Київстар» безпідставно списав з його рахунку додатково 30 грн. за користуванням мобільним інтернетом о 18:32 год. та при цьому не зараховує 135 грн., якими позивач поповнив рахунок 03.02.2023 о 08:47 год. Такими діями ПрАТ «Київстар» штучно створив дефіцит коштів у сумі 112 грн. на рахунку позивача станом на 04.02.2023 о 00:01 год. Відповідачем безпідставно списані кошти повернуті не були, у зв`язку із чим змушений звернутися з даним позовом до суду.

Ухвалою від 10.03.2023 відкрито провадження по справі, призначено підготовче судове засідання за загальними правилами позовного провадження. 01.06.2023 ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Позивач ОСОБА_1 у судовому засіданні позов підтримав у повному обсязі та просив задовольнити з підстав наведених у ньому.

Представник відповідача Приватного акціонерного товариства «Київстар» адвокат Шумський Н.М. у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував та просив відмовити. Вказав, що позов є безпідставним, позивач не довів, що він є споживачем даних послуг, договір з оператором неукладений. Коли закінчився обсяг наданих послуг, то позивачу надавалися послуги за додаткову плату.

Також, направив до суду відзив на позов у якому зазначає, що абонентський номер НОМЕР_1 обслуговується знеособлено (анонімно) та позивач не зареєстрований власником такого номера у оператора, як споживач. Вказує, що ОСОБА_1 не надав належних і допустимих доказів на встановлення факту користування ним вищевказаним телефонним номером в якості споживача телекомунікаційних послуг ПрАТ «Київстар», а тому згідно ст.626 ЦК України не є стороною у договорі про надання телекомунікаційних послуг.

Позивач ОСОБА_1 направив до суду відповідь на відзив, в якому зазначає, що відповідно до ч.121 ст.2 Закону України «Про електронні комунікації» споживач послуг - будь-яка фізична особа, яка використовує або замовляє електронну комунікаційну послугу для власних потреб та не надає електронних комунікаційних послуг. Згідно п.5 ст.104 вказаного закону, кінцевий користувач має право здійснити ідентифікацію у порядку встановленому регулятором, тобто обов`язок реєстрації законом не передбачений. Звертає увагу, що при направленні відзиву поштовим зв`язком Шумський Н.М. не ідентифікував себе, оскільки поштове відправлення направлено не відповідачем ПрАТ «Київстар».

Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників справи,суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що відповідно до роздрукованих СМС-повідомлень ПрАТ «Київстар» здійснено повідомлення абонента про те, що через три дні знімається оплата за тариф 135 грн./4 тижні із попередженням, якщо коштів буде менше, надаватиметься щоденний пакет послуг з 20 грн./день. 03.02.2023 о 06:12 хв. СМС-повідомлення про закінчення додаткових 100МБ, в кожному наступному пакеті 100 МБ за 10 грн., після використання 10-го пакету, до кінця доби інтернет діє без обмежень.

03.02.2023 о 08:47 год. здійснено поповнення мобільного рахунку на 135 грн. 04.02.2023 о 09:04 год. СМС - повідомлення про поповнення рахунку на 135 грн. для поновлення вигідних умов тарифу та дочекатись СМС- повідомлення про нарахування пакету послуг.

Згідно роздруківки екрану, за номером 380682913130 встановлено тариф «Онлайн без меж». Плата за тариф 135 грн. на 4 тижні. В тарифі: безлім на Київстар, 10000 МБ, 100 хв. на інші мобільні.

Відповідно до умов надання телекомунікаційних послуг ПрАТ «Київстар», які розміщені на сайті https://kyivstar.ua/uk/about/important_data/terms, абонент - споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах Договору, котрий передбачає підключення кінцевого обладнання, що перебуває в його власності або користуванні, до Мережі Оператора. Абонент передплаченого зв`язку - особа, що уклала з Оператором Договір в усній формі. Абонентом передплаченого зв`язку є Абонент, який користується послугами рухомого (мобільного) зв`язку, Абонент, який користується Послугою «Прямий номер» та Абонент, який користується послугою «Домашній Інтернет». Абонент передплаченого зв`язку отримує Послуги знеособлено.

Згідно зі ст.12 ЦПК України, цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п.п.1-5 ч.1 ст.21 Закону України «Про захист прав споживачів», передбачено, що крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов`язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо: при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції; при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення; при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав`язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору; порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач; будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом) обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію.

Оператори, провайдери надають споживачам послуги відповідно до Закону України «Про електронні комунікації» (до 01.01.2022 Закону України «Про телекомунікації»), Закону України «Про захист прав споживачів», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 за №295.

Згідно ч. 2 ст.63 Закону України «Про телекомунікації» (чинний до 01.01.2022) був обумовлений порядок надання та отримання телекомунікаційних послуг, зокрема умовами надання телекомунікаційних послуг є: укладення договору між оператором, провайдером телекомунікацій і споживачем телекомунікаційних послуг відповідно до основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, установлених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації; оплата замовленої споживачем телекомунікаційної послуги.

Згідно зі ст.2 Закону України «Про електронні комунікації» (діє з 01.01.2022) абонент - кінцевий користувач, який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах договору, укладеного з постачальником електронних комунікаційних послуг.

Відповідно до положень ч.ч.1, 2 ст.104 Закону України «Про електронні комунікації» постачальники електронних комунікаційних послуг не повинні застосовувати дискримінаційні умови надання електронних комунікаційних послуг для кінцевих користувачів з причин, пов`язаних з громадянством кінцевого користувача, місцем його проживання або місцем надання послуги, якщо такі відмінності (обмеження) не обумовлені технічними та економічними умовами надання електронних комунікаційних послуг чи іншими об`єктивними причинами відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг. Постачальники електронних комунікаційних послуг та кінцеві користувачі послуг повинні дотримуватися правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектра.

Умовами надання та отримання електронних комунікаційних послуг кінцевому користувачу є: 1) укладення договору про надання електронних комунікаційних послуг відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та інших актів законодавства; 2) оплата замовленої кінцевим користувачем електронної комунікаційної послуги, якщо інше не передбачено цим Законом або договором про надання електронних комунікаційних послуг. Кінцевий користувач має право отримувати послугу знеособлено відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та умов надання послуг, встановлених постачальником електронних комунікаційних послуг. Кінцевий користувач, не ідентифікований постачальником електронних комунікаційних послуг, має право здійснити ідентифікацію в порядку, встановленому регуляторним органом, у тому числі дистанційну із застосуванням відповідно до законодавства про електронні довірчі послуги будь-яких засобів електронної ідентифікації середнього та високого рівнів довіри, передбачених зазначеним порядком ідентифікації (ч.ч.3, 5 Закону України «Про електронні комунікації».

Пунктами 2, 4, 5, 6 ч.1 ст.107 Закону України «Про електронні телекомунікації» передбачено, що кінцеві користувачі послуг під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг зокрема, мають право на: вільний доступ до електронних комунікаційних послуг; вільний вибір постачальника електронних комунікаційних послуг; вільний вибір виду та кількості електронних комунікаційних послуг, які пропонуються постачальниками електронних комунікаційних послуг, у тому числі на отримання за наявності технічної можливості окремої електронної комунікаційної послуги (не в складі пакета послуг); безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних комунікаційних послуг.

Відповідно до п.п.27, 29 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою КМУ від 11.04.2012 №295 (далі - Правил) вбачається, що договір укладається відповідно до основних вимог, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації. У разі визначення умов публічного договору оператор, провайдер повинен оприлюднити їх на своєму веб-сайті і в місцях продажу послуг.

Відповідно до п.35 Правил споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на вибір виду та кількості послуг, вибір тарифу, тарифного плану, встановленого оператором, з урахуванням пункту 58 зазначених Правил.

Порядок надання споживачеві інформації про послуги визначено у п.п.49-51 Правил №295, зокрема, відповідно до п.п.1, 2 п.49 Правил оператор зобов`язаний безоплатно доводити до відома абонента вичерпну інформацію про зміни умов надання послуг та зміни тарифів, тарифних планів на послуги (пакети послуг), що надаються споживачеві, відповідно до пункту 59 цих Правил. У таких випадках абонентові надсилається повідомлення, в якому зазначається інформація про зміни, дату і строк їх запровадження з посиланням на веб-сайт та/або номер телефону чи інше доступне споживачеві джерело інформації.

Пунктом 65 Правил вартість послуг залежить від їх переліку, тарифів на них, умов оплати та обсягу наданих послуг, інших умов, визначених законодавством та договором.

Відповідно до ч.1 ст.112 Закону України «Про електронні комунікації» договір про надання електронних комунікаційних послуг укладається відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг з урахуванням вимог цієї статті. Договір може бути укладено, зокрема, у письмовій чи усній формі як публічний договір чи договір приєднання відповідно до положень Цивільного кодексу України, а також дистанційно шляхом надання згоди кінцевого користувача на його укладення, висловленої із застосуванням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", Закону України "Про електронну комерцію", а також шляхом вчинення активної конклюдентної дії кінцевого користувача, яка безсумнівно свідчить про його попередню згоду укласти договір та зафіксована обладнанням постачальника електронних комунікаційних послуг. На вимогу кінцевого користувача постачальник електронних комунікаційних послуг повинен надати йому докази наявності зафіксованої попередньої згоди.

Таким чином, телефонний номер НОМЕР_1 обслуговується відповідно до публічного договору (ст.633 ЦК України), тобто послуги пропонуються необмеженому колу споживачів на однакових умовах.

Умови надання телекомунікаційних послуг Приватного акціонерного товариства «Київстар» (далі - Умови) оприлюднені на сайті відповідача.

Відповідно до п.1.3 Умов умови регулюють відносини з приводу надання Оператором будь-яких телекомунікаційних послуг та поширюються на усіх Абонентів (у тому числі тих, які уклали Договори до вступу в силу цих Умов).

За змістом абз.2 п.1.1 Умов абонент передплаченого зв`язку - особа, що уклала з Оператором Договір в усній формі. Абонентом передплаченого зв`язку є Абонент, який користується послугами рухомого (мобільного) зв`язку, Абонент, який користується Послугою «Прямий міський номер» та Абонент, який користується послугою «Домашній Інтернет». Абонент передплаченого зв`язку отримує Послуги знеособлено.

Відповідно до п.2.3.1 Умов договір з абонентом передплаченого зв`язку є публічним і не може бути змінений на вимогу абонента. Умови для абонента передплаченого зв`язку є публічною пропозицією укласти договір на умовах, викладених в Умовах. Договір з абонентом передплаченого зв`язку складається з наступної сукупності документів: оприлюднених на Інтернет-сайті тексту Умов, тарифних планів для абонентів та умов окремих додаткових послуг оператора. Договір з абонентом передплаченого зв`язку на надання послуг рухомого (мобільного) зв`язку укладається в усній формі у момент активації цим абонентом відповідної ідентифікаційної картки. Активація Ідентифікаційної картки означає згоду Абонента з Умовами та умовами обраного ним Тарифного плану (п.2.3.2 Умов).

Відповідно до положень ч.ч.1, 2, 3 ст.633 ЦК України публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов`язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення, транспортом загального користування, послуги зв`язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо). Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги. Підприємець не має права надавати переваги одному споживачеві перед іншим щодо укладення публічного договору, якщо інше не встановлено законом.

Особливістю публічного договору є те, що споживач позбавлений можливості брати участь у визначенні умов даного договору. Разом з тим, він вправі вільно обирати особу, яка надає послуги на підставі публічного договору, умови такого договору й не може бути обмежений у праві відмовитись від отримання послуг.

Відповідно до п.58 Правил тарифи на послуги встановлюються операторами, провайдерами самостійно, крім тих, що згідно із Законом України «Про телекомунікації» підлягають державному регулюванню. Оператор, провайдер встановлює та пропонує на вибір споживача тарифи на окремі послуги та/або тарифні плани на визначений ним перелік (пакет) послуг, а також строк їх дії (граничний та/або мінімальний).

Згідно з п.65 Правил вартість послуг залежить від їх переліку, тарифів на них, умов оплати та обсягу наданих послуг, інших умов, визначених законодавством та договором.

Виходячи з понять «абонентна плата» та «тарифний план», значення яких наведено у ч.1 ст.1 Закону «Про телекомунікації», п.3 Правил вбачається, що чинне законодавство передбачає можливість встановлення оператором тарифного плану, який може включати в себе абонентну плату за доступ до мережі на постійній основі незалежно від отримання послуг.

Таким чином, законодавством передбачено право відповідача встановлювати тарифні плани та стягувати плату в межах такого тарифного плану за пакет послуг.

Умови надання телекомунікаційних послуг ПрАТ «Київстар» оприлюднені на офіційному сайті відповідача.

Відповідно з роздруківки екрану мобільного телефону, за номером НОМЕР_1 встановлено тариф «Онлайн без меж». Плата за тариф 135 грн. на 4 тижні. В тарифі: безлім на Київстар, 10000 МБ, 100 хв. на інші мобільні.

ПрАТ «Київстар» здійснено повідомлення абонента через СМС-повідомлення про те, що через три дні знімається оплата за тариф 135 грн./4 тижні із попередженням, якщо коштів буде менше, надаватиметься щоденний пакет послуг з 20 грн./день.

03.02.2023 о 06:12 хв. позивача поінформовано СМС-повідомленням про закінчення додаткових 100 МБ, в кожному наступному пакеті 100 МБ за 10 грн., після використання 10-го пакету, до кінця доби інтернет діє без обмежень.

03.02.2023 о 08:47 год. ОСОБА_1 здійснено поповнення мобільного рахунку на 135 грн. 04.02.2023 о 09:04 год. СМС - повідомленням інформовано про те, що для поновлення вигідних умов тарифу слід поповнити рахунок на 135 грн. та дочекатись СМС- повідомлення про нарахування пакету послуг.

Одночасно у вказаних повідомленнях було зазначено інтернет-посилання та номер телефону, за яким абонент вправі був дізнатись інформацію по номеру.

Як вбачається із інформації про рух коштів на рахунку мобільного телефону за номером НОМЕР_1 за лютий 2023 року в форматі Excel на CD-R диску: 03.02.2023 08:47 - поповнення рахунку на суму 135 грн. (залишок на рахунку 152 грн.); 04.02.2023 00:03 - абонентська плата за «Онлайн без меж» - пакет на день у сумі 20 грн. (залишок 102 грн); 04.02.2023 03:30 - анулювання бонусів; 05.02.2023 00:04 - абонентська плата за «Онлайн без меж» - пакет на день 20 грн. (залишок 82 грн.); 05.02.2023 08:08 - поповнення рахунку 55 грн. (залишок 137 грн.); 05.02.2023 09:26 - абонентська плата то ТП «Онлайн без меж» - пакет на 4 тижні 135 грн. (залишок 2 грн.).

Таким чином, 04.02.2023, 05.02.2023 відповідачем було проведено зняття плати за пакет послуг на день в сумі по 20 грн., оскільки на рахунку у абонента не було достатньої кількості коштів для зняття планової плати за пакет послуг по тарифу на 4 тижні в сумі 135 грн., так як був використаний мобільний інтернет. Також, знято 30 грн. - по 10 грн. за кожні використані 100 МБ.

Також, із прослуханих у судовому засіданні аудіо записів розмов ОСОБА_1 з операторами мобільного зв`язку, які відбулися 03.02.2023 (початок розмови 11:02 год., тривалістю 15 хв. 13 с.) та розмови, яка відбулася 05.02.2023 (початок розмови 05:48 год., тривалістю 09 хв. 27 с.) з мобільного номера НОМЕР_1 вбачається, що операторами мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» поінформовано про причини списання коштів з його рахунку, дано роз`яснення яким чином відбувається зняття оплати за тарифним планом: плата зніматиметься раз на 4 тижні опівночі; якщо коштів на рахунку в день оплати тарифу недостатньо, знімуться 20 грн. за денний пакет послуг і абонент отримає безлім на Київстар, поінформовано про обсяг використаного мобільного інтернету, зокрема про причини зняття 30 грн. з рахунку позивача (10 грн. за кожні використані 100 МБ).

Відтак, позивачем не надано належних доказів, що відповідачем було незаконно списано кошти з його рахунку, не надано й таких, які могли б свідчити про визнання дій відповідача протиправними по відношенню до нього. Відтак, позивачем не доведено порушення прав відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Аргументи позивача про те, що оператор не зарахував на його рахунок внесені кошти в сумі 135 грн. та при цьому списав 30 грн. за мобільний інтернет, який не замовляв, спростовуються вищезазначеними матеріалами справи.

Стосовно твердження позивача про те, що мобільний інтернет на телефоні відключив, мобільним інтернетом з 03.02.2023 фактично не користувався, списана кількість використаних за день 2443,36 МБ є нереальною, а швидкість з`єднання не відповідає умовам тарифного плану, суд відхиляє, оскільки будь-яких доказів зазначеного позивачем не надано, а матеріали справи таких не містять.

У цивільному судочинстві діє принцип диспозитивності, який покладає на суд обов`язок розглядати лише ті питання, про вирішення яких його просять сторони у справі, та позбавляє можливості ініціювати судове провадження. Формування змісту й обсягу позовних вимог є диспозитивним правом позивача. Отже, кожна сторона сама визначає стратегію свого захисту, зміст своїх вимог і заперечень, а також предмет та підстави позову, тягар доказування лежить на сторонах спору, а суд розглядає справу виключно в межах заявлених ними вимог і наданих доказів (ст.ст.12, 13 ЦПК України). Правова позиція Верховного Суду наведена у постанові від 02.06.2022 у справі №602/1455/20.

Відповідно до ч.1 ст.81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів (ст.89 ЦПК України).

Згідно п.9 постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 року №5 «Про практику розгляду судами цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» роз`яснено, що вимоги можуть заявляти споживачі, які мають на товари квитанцію, товарний чи касовий чек або інший письмовий документ. Тобто, тягар доказування факту придбання, замовлення товарів (послуг) та споживання послуги покладається на споживача.

Верховний Суд у постанові від 23.10.2019 у справі №917/1307/18 зазначив, що принцип змагальності полягає в обов`язку кожної сторони довести ті обставини, на які вона посилається на підтвердження або заперечення власних вимог у спорі. Мається на увазі, що позивач стверджує про існування певної обставини та подає відповідні докази, а відповідач може спростувати цю обставину, подавши власні докази, які вважає більш переконливими. В свою чергу суд, дослідивши надані сторонами докази, та з урахуванням переваги однієї позиції над іншою виносить власне рішення.

З урахуванням наведеного вище, суд дійшов до висновку про те, що позовні вимоги ОСОБА_1 є не обґрунтованими та не підтверджені належними та допустимими доказами, а тому в задоволенні позову слід відмовити.

Підстави для стягнення судових витрат з відповідача відсутні.

Керуючись ст.ст.12, 13, 76, 81, 89, 259, 263-265, 273, 354 ЦПК України, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Приватного акціонерного товариства «Київстар» відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скаргирішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Хмельницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому рішення не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому рішення суду.

Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання - АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 );

Відповідач: Приватне акціонерне товариство «Київстар» (місцезнаходження - м.Київ, вул.Дегтярівська, 53, код ЄДРПОУ 21673832).

Повне судове рішення складено 30 червня 2023 року.

Суддя О.М. Сосна

СудІзяславський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення21.06.2023
Оприлюднено05.07.2023
Номер документу111925462
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг

Судовий реєстр по справі —674/193/23

Ухвала від 25.01.2024

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Русинчук Микола Миколайович

Ухвала від 29.11.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ступак Ольга В`ячеславівна

Постанова від 24.10.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Ярмолюк О. І.

Постанова від 24.10.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Ярмолюк О. І.

Ухвала від 14.08.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Ярмолюк О. І.

Ухвала від 10.08.2023

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Ярмолюк О. І.

Рішення від 21.06.2023

Цивільне

Дунаєвецький районний суд Хмельницької області

Сосна О. М.

Рішення від 21.06.2023

Цивільне

Дунаєвецький районний суд Хмельницької області

Сосна О. М.

Ухвала від 01.06.2023

Цивільне

Дунаєвецький районний суд Хмельницької області

Сосна О. М.

Ухвала від 10.05.2023

Цивільне

Дунаєвецький районний суд Хмельницької області

Сосна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні