Постанова
від 20.06.2023 по справі 240/18904/22
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 240/18904/22

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Шуляк Любов Анатоліївна

Суддя-доповідач - Сапальова Т.В.

20 червня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Сапальової Т.В.

суддів: Капустинського М.М. Ватаманюка Р.В. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Чорнокнижник О.В.,

представника позивача: Гарбузюк О.В.,

представника відповідача: Грищенко О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 30 січня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Петер-Транс" до Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Петер-Транс" звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду із позовом, в якому просило визнати дії Державної податкової служби України протиправними та зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних днем фактичного подання, виписані постачальником Товариством з обмеженою відповідальністю "Петер-Транс".

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 30 січня 2023 року позов задоволено частково.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги та просив суд задовольнити її.

Представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги позивача та просив суд залишити її без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Відповідно до ч.1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши доповідь судді, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ "Петер-Транс" на підтвердження господарських операцій надіслало на реєстрацію наступні податкові накладні (далі ПН): №84 від 09.11.2021, №175 від 10.11.2021, №79 від 08.11.2021, №82 від 08.11.2021, №96 від 09.11.2021, №87 від 09.11.2021, № 90 від 09.11.2021, № 93 від 09.11.2021, №86 від 09.11.2021, №89 від 09.11.2021, №91 від 09.11.2021, №85 від 09.11.2021, № 94 від 09.11.2021, №92 від 09.11.2021, №95 від 09.11.2021, №83 від 10.11.2021, №88 від 10.11.2021, № 97 від 10.11.2021, №100 від 10.11.2021, №103 від 10.11.2021, №102 від 10.11.2021, № 101 від 10.11.2021, №99 від 10.11.2021, №98 від 10.11.2021, №106 від 11.11.2021, №201 від 11.11.2021, №145 від 11.11.2021, №108 від 11.11.2021, №107 від 11.11.2021, №105 від 11.11.2021, №104 від 11.11.2021, №178 від 12.11.2021, №115 від 12.11.2021, №112 від 12.11.2021, №111 від 12.11.2021, №110 від 12.11.2021, №109 від 12.11.2021, №114 від 13.11.2021, №113 від 13.11.2021, №151 від 15.12.2021, №149 від 15.11.2021, №148 від 15.11.2021, №150 від 15.11.2021, №147 від 15.11.2021, №250 від 28.12.2021, №274 від 28.12.2021, №271 від 28.12.2021, №273 від 28.12.2021, №278 від 28.12.2021, №277 від 28.12.2021, №267 від 28.12.2021, № 290 від 31.12.2021, №299 від 31.12.2021, №301 від 31.12.2021, №300 від 31.12.2021, №292 від 30.12.2021, №291 від 30.12.2021, №285 від 30.12.2021, №287 від 30.12.2021, №288 від 30.12.2021, №289 від 30.12.2021, №270 від 30.12.2021, №298 від 29.12.2021, № 282 від 29.12.2021, №280 від 29.12.2021, №283 від 29.12.2021, №281 від 29.12.2021, №284 від 29.12.2021 , №286 від 29.12.2021, № 266 від 29.12.2021, №265 від 27.12.2021, № 252 від 27.12.2021, № 258 від 27.12.2021, №260 від 27.12.2021, №257 від 27.12.2021, №256 від 27.12.2021, №259 від 27.12.2021, №293 від 31.12.2021, №294 від 31.12.2021, №272 від 28.12.2021, №120 від 10.12.2021, №121 від 10.12.2021, №276 від 28.12.2021, №279 від 28.12.2021, №123 від 14.12.2021, №166 від 17.12.2021, №231 від 22.12.2021, №198 від 17.12.2021, №195 від 16.12.2021, №223 від 21.12.2021, № 241 від 24.12.2021, №269 від 24.12.2021, №275 від 24.12.2021, №263 від 24.12.2021, №251 від 24.12.2021, №254 від 24.12.2021, №255 від 24.12.2021, №268 від 24.12.2021, № 264 від 24.12.2021, №244 від 24.12.2021, №209 від 23.12.2021, №245 від 23.12.2021, №249 від 23.12.2021, №225 від 23.12.2021, №224 від 23.12.2021, №246 від 23.12.2021, №247 від 23.12.2021, №248 від 23.12.2021, №253 від 23.12.2021, №240 від 23.12.2021, №243 від 23.12.2021, № 242 від 23.12.2021, №237 від 22.12.2021, №238 від 22.12.2021, №239 від 22.12.2021, №118 від 22.12.2021, №186 від 22.12.2021, №190 від 22.12.2021, №216 від 22.12.2021, №189 від 22.12.2021, №232 від 22.12.2021, №187 від 22.12.2021, №233 від 22.12.2021, №234 від 22.12.2021, №236 від 22.12.2021, №235 від 22.12.2021, № 261 від 21.12.2021, №210 від 21.12.2021, №196 від 21.12.2021, №227 від 21.12.2021, №228 від 21.12.2021, № 229 від 21.12.2021, №230 від 21.12.2021, №226 від 21.12.2021, №208 від 21.12.2021, №173 від 21.12.2021, №214 від 21.12.2021, №182 від 21.12.2021, №215 від 21.12.2021, №67 від 04.01.2022, №3 від 04.01.2022, №1 від 04.01.2022, №92 від 09.12.2021, №91 від 09.12.2021, №102 від 09.12.2021, №101 від 09.12.2021, №103 від 09.12.2021, №150 від 09.12.2021, №191 від 09.12.2021, №96 від 10.12.2021, №97 від 10.12.2021, №95 від 10.12.2021, №94 від 10.12.2021, №105 від 10.12.2021, №104 від 10.12.2021, №106 від 10.12.2021, №107 від 10.12.2021, №108 від 10.12.2021, №110 від 10.12.2021, №111 від 10.12.2021, №192 від 11.12.2021, №193 від 11.12.2021, №109 від 11.12.2021, №93 від 13.12.2021, №126 від 13.12.2021, №129 від 14.12.2021, №130 від 14.12.2021, №154 від 14.12.2021, №152 від 14.12.2021, №127 від 14.12.2021, №125 від 14.12.2021, №124 від 14.12.2021, № 122 від 14.12.2021, №153 від 15.12.2021, №151 від 15.12.2021, №160 від 15.12.2021, №157 від 15.12.2021, №156 від 15.12.2021, №155 від 15.12.2021, №119 від 15.12.2021, №194 від 15.12.2021, №159 від 15.12.2021, №158 від 15.12.2021, №161 від 16.12.2021, №162 від 16.12.2021, №163 від 16.12.2021, №128 від 16.12.2021, №169 від 17.12.2021, №172 від 17.12.2021, №171 від 17.12.2021, №170 від 17.12.2021, №199 від 17.12.2021, №131 від 17.12.2021, №168 від 17.12.2021, №197 від 17.12.2021, №167 від 17.12.2021, №165 від 17.12.2021, №146 від 17.12.2021, №181 від 17.12.2021, №201 від 18.12.2021, №200 від 18.12.2021, №202 від 18.12.2021, №207 від 20.12.2021, №204 від 20.12.2021, №148 від 20.12.2021, №205 від 20.12.2021, №206 від 20.12.2021, №203 від 20.12.2021, №147 від 20.12.2021, №183 від 20.12.2021, №184 від 20.12.2021.

Однак, позивач отримав від Державної податкової служби України квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, з якої встановлено, що вказані ПН не були прийняті до реєстрації з наступних причин: "Виявлені помилки: Документ не може бути прийнятий - Порушено вимоги статті 6 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" відсутня інформація про право підпису на дату складання документа особи, що засвідчила податкову накладну (3385601928) ".

Не погоджуючись із діями Державної податкової служби України щодо неприйняття для реєстрації податкових накладних, ТОВ "Петер-Транс" звернулось з даним позовом до суду.

Оцінюючи спірні правовідносини, які виникли між сторонами, та доводи апеляційної скарги, колегія суддів враховує наступне.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу, є Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі по тексту - ПК України).

Пунктом 185.1 статті 185 ПК України зокрема передбачено, що об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Пунктом 188.1. статті 188 ПК України передбачено, що база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При цьому, механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних, звіряння даних, що містяться у виданих платникам податку на додану вартість - отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у реєстрі визначається відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок №1246).

Відповідно до пункту 2 цього Порядку податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 5 згаданого Порядку встановлено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200 1.3, 200 1.9 статті 200 1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній / розрахунку коригування.

Згідно з пунктом 10 Порядку №1246 до Реєстру приймаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, складені в електронній формі з накладенням:

- кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) постачальника (продавця), що є юридичною особою;

- кваліфікованого електронного підпису постачальника (продавця), що є фізичною особою - підприємцем.

При цьому розрахунок коригування, що підлягає реєстрації отримувачем (покупцем), приймається до Реєстру, якщо він складений з накладенням постачальником (продавцем) та отримувачем (покупцем) кваліфікованого електронного підпису відповідно до абзаців першого - третього цього пункту.

Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку повідомляє про таку особу, в тому числі дані кваліфікованого сертифіката відкритого ключа зазначеної особи, орган ДПС за основним місцем обліку (за неосновним місцем обліку - для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Після накладення кваліфікованого електронного підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку (п. 11 Порядку №1246).

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200.1.3 і 200.1.9 статті 200.1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

- дотримання вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Перевірка права складання та підписання податкової накладної відповідальними особами підприємства здійснюється на підставі отриманих даних:

- керівника підприємства відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- головного бухгалтера відповідно до поданої до ДПС заяви за формою 1-ОПП (додаток 5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 (із змінами);

- уповноваженої особи відповідно до поданого повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (за формою визначеною Порядком №557), яким керівником підприємства уповноважено таку особу на підписання податкової накладної.

Відповідно до статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 № 851-IV для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".

Правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов`язки суб`єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації врегульовані Законом України від 05.10.2017 року №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" (далі - Закон №2155-VIII).

Відповідно до пунктів 12 та 23 частини першої статті 1 цього Закону електронний підпис - це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов`язуються і використовуються ним як підпис; кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Частиною другою статті 17 Закону №2155-VIII законодавцем передбачено, що електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг.

Наказом Міністерства фінансів України від 06 .06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 року № 261) затверджений Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами.

Пунктом 2 Розділу II Порядку № 557 встановлено, що автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).

Створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

Автор має право отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Згідно із пунктами 5-7 Розділу II Порядку №557 у разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надхоження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.

Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

Автоматизована перевірка електронного документа включає:

- перевірку правового статусу кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до частини другої статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги";

- перевірку обов`язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки підписувачів у встановленому порядку;

- перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);

- перевірку наявності обов`язкових реквізитів;

- перевірку права підпису електронного документа підписувачем.

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.

У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі (п. 8 Розділу II Порядку № 557).

Так, в обґрунтування своїх доводів відповідач зазначає, що згідно з інформацією, отриманою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, отриманою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з 05.01.2022 ОСОБА_1 є керівником ТОВ "Петер-Транс". ТОВ "Петер-Транс" набуто статусу суб`єкта електронного документообігу (СЕД) 14.01.2022 відповідно до першого надісланого електронного документа. Податкові накладні, надіслані на реєстрацію ТОВ "Петер-Транс", складені з 08.11.2021 по 04.01.2022 до набуття права підпису ОСОБА_1 . За результатами перевірок, визначених пунктом 12 Порядку № 1246, по податкових накладних, що надійшли на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних сформовано та надіслано відповідні квитанції, в яких зазначено причину неприйняття.

Водночас, судом встановлено, що до 05.01.2022 директором ТОВ "Петер-Транс" був призначений ОСОБА_2 .

05.01.2022 рішенням учасника №05/01/2022 та наказом №2 від 05.01.2022 у зв`язку із смертю попереднього керівника було призначено директором товариства Степаніцьку Оксану Миколаївну, про що внесено зміни до ЄДРПОУ.

Вищевказані податкові накладні були складені з 08.11.2021 по 04.01.2022 (на дату виникнення податкових зобов`язань), однак з незалежних від платника податків причин (раптова смерть керівника товариства ОСОБА_2 ), тобто у зв`язку із настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), завершити створення електронних документів та подати їх на реєстрацію, починаючи з 05.01.2022 за підписом ОСОБА_2 було неможливо, що не було враховано контролюючим органом при відмові у прийнятті до реєстрації ПН.

З огляду на встановлені обставини, суд вважає, що вказані податкові накладні, які були подані на реєстрацію після 05.01.2022 та підписані діючим на той час директором ТОВ "Петер-Транс" Степаніцькою Оксаною Миколаївною за допомогою свого кваліфікованого електронного підпису не суперечить ст.6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а тому мали бути прийняті на реєстрацію контролюючим органом.

Твердження апелянта про пропуск товариством строку реєстрації ПН суд не бере до уваги, оскільки це не було підставою неприйняття для реєстрації вищевказаних ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З урахуванням вищезазначеного, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про протиправність дій Державної податкової служби України щодо неприйняття для реєстрації вищевказаних ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних, які подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Петер-Транс".

Відповідно до ч. 1 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 77 цього Кодексу.

Апелянт не надав до суду належних доказів, що б підтверджували факт протиправності рішення суду першої інстанції.

Враховуючи зазначене, колегія суддів приходить до висновку, що доводи апеляційної скарги не ґрунтуються на вимогах законодавства та не спростовують висновків суду першої інстанції, суд правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315,316 КАС Українисуд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Державної податкової служби України залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 30 січня 2023 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття відповідно до ч.1 ст.325 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку виключно з підстав, передбачених ч.4 ст.328 КАС України.

Згідно з ч.1 ст. 329 КАС України касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Постанова суду складена в повному обсязі 03 липня 2023 року.

Головуючий Сапальова Т.В. Судді Капустинський М.М. Ватаманюк Р.В.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2023
Оприлюднено05.07.2023
Номер документу111948325
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —240/18904/22

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

Ухвала від 13.10.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

Ухвала від 27.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Постанова від 20.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Постанова від 22.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 14.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 08.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 07.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні