Ухвала
від 24.05.2023 по справі 385/826/23
ГАЙВОРОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 385/826/23

1-кс/385/146/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24.05.2023 слідчий суддя Гайворонського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судув м. Гайвороні клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000092 від 20.07.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в :

слідчий СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням, погодженим з начальником Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_4 , на тимчасовий доступ до оригіналів документів по відкритим рахункам ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 , (код: НОМЕР_2 ), які перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення відповідних документів у Гайворонському відділенні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: до оригіналів наступних документів:

оригіналів платіжних доручень та меморіальних ордерів, які свідчать про надходження та використання коштів по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів документів, на підставі яких були відкриті рахунки ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 );

відомості про провайдерів, які надавали телекомунікаційні послуги по забезпеченню доступу до мережі Інтернет, ІР-адреси та номери телефонів, з яких надходили електронні повідомлення та здійснювалось віддалене керування рахунками та забезпечувалась робота системи віддаленого доступу типу «клієнт банк» з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею; оригіналів договорів щодо надання послуг «клієнт банк», заявки на надання зазначеної послуги та документи щодо встановлення (перевірки) зазначеної послуги працівниками АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 );

відомостей про рух грошових коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд, фото) по рахункам що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), а також відомостей щодо користування терміналами самообслуговування, де здійснювалось поповнення готівкових коштів з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

роздруківки руху коштів по банківських рахункам що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з магнітного носія інформації серверу банку, із зазначенням дати та часу проведення платежів, на паперовому носії інформації завірені підписом керівника, головного бухгалтера та відбитком печатки банку, з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею, з розшифровкою кореспондентів та призначення платежу, контрагентів, а також відомостей про надходження та залишок коштів за кожен операційний день;

оригіналів документів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціях зазначеного клієнта: що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з наданням підтверджуючих документів, які були одержані від клієнта в ході його проведення;

оригіналів заяв на зняття грошових коштів (переведення на корпоративний рахунок), видаткових касових ордерів на отримання готівки, грошових з контрольною маркою чеків на отримання готівки, доручень на отримання готівкових коштів, інших документів, по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів договорів про відкриття зазначеними клієнтами, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), рахунків цінних паперів з усіма додатками і додатковими угодами до них, а також заяв на відкриття рахунку в цінних паперах, анкет розпорядницьких рахунків, анкет керуючих рахунками депонента в цінних паперах, карток зі зразками підписів розпорядників рахунків і відбитками печатки, довідок банківської установи про відкриття рахунків, копій паспортів і документів про надання органами державної податкової служби номерів платників податків, розпорядників рахунків цінних паперів;

оригіналів документів, оформлених для виконання умов договору про відкриття рахунку цінних паперів: про зарахування, списання, переклад цінних паперів, актів-рахунків прийому-передачі депозитарних послуг, письмових розпоряджень депонента про перерахування на його поточний рахунок грошових коштів, одержаних у вигляді доходу по цінних паперах, письмових запитів депонента на отримання виписок про стан рахунків цінних паперів по кожній даті за конкретний період, а також інших виписок і (або) інформаційних довідок, звітів, які відносяться до договірних відносин з надання послуг хранителя цінних паперів, письмових розпоряджень депонента про проведення операцій по рахунку цінних паперів і документів, які є підставою для здійснення депозитарних операцій;

оригіналів документів, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з даними про осіб, які одержували виписки, інформаційні довідки і (або) звіти по рахунку в цінних паперах підприємства, з вказівкою дати їх отримання;

витягів з внутрішніх нормативно-правових документів хранителя, які регламентують відносини депонента і хранителя, в частині виконання умов договорів по цінних паперах, а також копій витягів зі змінами до внутрішніх нормативно-правових документів хранителя, які спрямовуються хранителю після їх закінчення;

оригіналів документів в електронному вигляді, які відображають рух цінних паперів по всіх наявних рахунках цінних паперів, що належать зазначеному клієнту, з вказівкою дати і часу проведення операцій, повних реквізитів підприємств, які продавали і придбавали цінні папери, їх коди ЄДРПОУ, МФО банківських установ, номери рахунків, назви і види цінних паперів, їх емітенти, номінальну вартість, вартість даних цінних паперів по операціях їх купівлі-продажу і всієї наявної інформації по операціях з цінними паперами на магнітному (електронних) носіях інформації, з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів банківських виписок (роздруківку руху коштів) по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ) (в друкованому та електронному вигляді із зазначенням призначення платежу, повних даних платника та отримувача із зазначенням коду ЄДРПОУ, номеру рахунку та МФО банківської установи, конкретного часу та дати платежу, номеру платіжного документу, а також з зазначенням вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня по рахунку), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

зведену інформацію (із зазначенням повних даних клієнта, назви та коду ЄДРПОУ, номеру рахунку, конкретного часу та дати платежу, номеру платіжного документа, суми операції) про зняття грошових коштів у банкоматах/відділеннях з інших рахунків тими ж особами, що і з рахунками що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ).

В обґрунтування клопотання покликається на те, що слідчим відділенням відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000092 від 20.07.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України, за фактом розтрати бюджетних коштів службовими особами Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 , адреса: Кіровоградська область, Гайворонський район, смт. Завалля) при проведені закупівель товарів для здійснення контролю за кількістю поверхневих, підземних вод за бюджетні кошти на загальну суму 1460588 грн.

Досудовим розслідуваннямвстановлено,що відповідно до процедури закупівлі UA-2017-11-03-002574-с, в якому зазначено, що ДП ІНФОРМАЦІЯ_3 здійснює закупівлю в ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) товар за предметом закупівлі: САУ «Каскад ГА ПЧ» Logic 15 кВт., (система комутування та захисту електричних кіл для здійснення контролю за кількістю води, код ДК 021:2015 31210000-1) вартістю 125 000,00 грн. з ПДВ.

Відповідно до даної закупівлі укладено договір постачання товару № 16/11-17 від 17.11.2017 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_8 . Відповідно до видаткової накладної № 96 та платіжного доручення № 5 від 17.11.2017 на рахунок ПП « ОСОБА_5 » № НОМЕР_5 , відкритий у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », перераховано грошові кошти в сумі 125 000,00 грн. за обладнання САУ «Каскад ГА ПЧ» Logic 15 кВт. (система комутування та захисту електричних кіл для здійснення контролю за кількістю води, код ДК 021:2015 31210000-1), яке рахується на балансі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та в ході інвентаризації встановлено його фактичну відсутність.

Крім того відповідно до процедури закупівлі UA-2018-04-24-000880-b, в якому зазначено, що ДП ІНФОРМАЦІЯ_3 здійснює закупівлю в ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) товар за предметом закупівлі: Станція автоматичного управління «Каскад ГА ПЧ» Logic 15 кВт., вартістю 153 000,00 грн. з ПДВ.

Відповідно до даної закупівлі укладено договір постачання товару № 16/04-18 від 24.04.2018 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_8 . Відповідно до видаткової накладної № 28 та платіжного доручення № 3 від 25.04.2018 на рахунок ПП « ОСОБА_5 » № НОМЕР_5 , відкритий у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », перераховано грошові кошти в сумі 135 000,00 грн. за обладнання САУ «Каскад ГА ПЧ» 15 кВт» (система комутування та захисту електричних кіл для здійснення контролю за кількістю води, код ДК 021:2015 31210000-1), який рахується на балансі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », та в ході інвентаризації встановлено його фактичну відсутність.

Таким чином директором ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі ОСОБА_7 було здійснено безпідставне перерахування бюджетних коштів на рахунок ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 278 000,00 грн.

Крім того, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проведено закупівлі аналогічного обладнання в зазначений період в іншого суб`єкта господарської діяльності ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ).

Крім того відповідно до процедури закупівлі UA-2017-09-22-000016-a, в якому зазначено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює закупівлю в ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ) товар за предметом закупівлі: Насосне обладнання для заміни такого, що використало свої технічні можливості на комунальних каналізаційних системах (Насос К-25), вартістю 30 000,00 грн. без ПДВ.

Відповідно до даної закупівлі укладено договір купівлі-продажу товару № 8 від 22.09.2017 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_6 . Відповідно до накладної № 77 та платіжного доручення № 4 від 22.09.2017 на рахунок ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_6 , відкритий у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », перераховано грошові кошти в сумі 30 000,00 грн. за обладнання: «Насосне обладнання для заміни такого, що використало свої технічні можливості на комунальних каналізаційних системах (Насос К-25)», який рахується на балансі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та в ході інвентаризації встановлено його фактичну відсутність.

Крім того відповідно до процедури закупівлі UA-2018-02-19-000205-b, в якому зазначено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює закупівлю в ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ) товар за предметом закупівлі: Насосне обладнання для заміни такого, що використало свої технічні можливості на комунальних каналізаційних системах (Насос 1Г22-50-2В), вартістю 76 500,00 грн. без ПДВ.

Відповідно до даної закупівлі укладено договір купівлі-продажу товару № 5 від 19.02.2018 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_6 . Відповідно до накладної № 10 та платіжного доручення № 2 від 19.02.2018 на рахунок ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_6 , відкритий у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », перераховано грошові кошти в сумі 76 500,00 грн. за обладнання: «Насосне обладнання для заміни такого, що використало свої технічні можливості на комунальних каналізаційних системах (Насос 1 Г22-50-2В)», який рахується на балансі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та в ході інвентаризації встановлено його фактичну відсутність.

Крім того відповідно до процедури закупівлі UA-2018-09-07-000982-c, в якому зазначено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює закупівлю в ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ) товар за предметом закупівлі: обладнання для здійснення контролю за кількістю поверхневих, підземних вод (гідростатичний зонд), вартістю 86 000,00 грн. без ПДВ.

Відповідно до даної закупівлі укладено договір купівлі-продажу товару № 15 від 07.09.2018 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_6 . Відповідно до накладної № 63 та платіжного доручення № 5 від 10.09.2018 на рахунок ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_6 , відкритий у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », перераховано грошові кошти в сумі 86 000,00 грн. за обладнання: «обладнання для здійснення контролю за кількістю поверхневих, підземних вод (гідростатичний зонд)», який рахується на балансі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та в ході інвентаризації встановлено його фактичну відсутність.

Таким чином директором ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі ОСОБА_7 було здійснено безпідставне перерахування бюджетних коштів на рахунок ФОП ОСОБА_6 на загальну суму 192 500,00 грн.

В зв`язку з вищевикладеним виникла необхідність у відкритті банківської таємниці та отриманні тимчасового доступу до банківських рахунків, відкритих у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), що належить потерпілій та особі якій були перераховані грошові кошти, з метою аналізу та перевірки надходження грошових коштів, їх використання та подальшого руху, з метою встановлення особи, яка незаконно заволоділа грошовими коштами.

Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та проведення експертизи.

Враховуючи те,що дляподальшого проведенняекспертизи потрібнівищезазначені документивиникла необхідністьпроведення тимчасовогодоступу доречей ідокументів зможливістю їхвилучення (виїмкидокументів), а саме: оригіналів документів по рахункам ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ).

В інший спосіб отримати вказані документи неможливо, оскільки вони перебувають у володінні Гайворонського відділення АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованому за адресою: АДРЕСА_2 .

Слідчий СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, подав до суду заяву, в якій просив клопотання задовольнити та провести розгляд у його відсутності.

У зв`язку з тим, що сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням до слідчого судді, довела наявність достатніх підстав, що існує реальна загроза зміни та знищення документів у кримінальному провадженні, слідчий суддя дійшов висновку про можливість розгляду даного клопотання без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться (ч.2 ст. 163 КПК України).

Відповідно до положень ч.4ст.107КПКУкраїни фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснюється.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим відділенням відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000092 від 20.07.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України.

Відповідно до ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, робити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів відповідає вимогам ст. 160 КПК України. Необхідні документи, які перебувають у володінні Гайворонського відділення АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні; іншими способами довести обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні за ст. 91 КПК України, неможливо. Тому наявні усі, передбачені ст. ст. 132, 163 КПК України, підстави для надання тимчасового доступу до документів в межах кримінального провадження з урахуванням вимог ст. 159 КПК України, тому клопотання підлягає до задоволення.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 132, 159-166, 372 КПК України,

п о с т а н о в и в :

клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл групі слідчих: слідчому слідчого відділу Кропивницького районного управління поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 ; старшому слідчому слідчого відділення відділення поліції №1 (м. Гайворон) Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_9 ; начальнику слідчого відділу відділення поліції №1 (м. Гайворон) Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до оригіналів документів по відкритим рахункам ПП « ОСОБА_5 », код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , та ФОП ОСОБА_6 , код: НОМЕР_2 , які перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення відповідних документів у Гайворонському відділенні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованому за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: до оригіналів наступних документів:

оригіналів платіжних доручень та меморіальних ордерів, які свідчать про надходження та використання коштів по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів документів, на підставі яких були відкриті рахунки ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 );

відомості про провайдерів, які надавали телекомунікаційні послуги по забезпеченню доступу до мережі Інтернет, ІР-адреси та номери телефонів, з яких надходили електронні повідомлення та здійснювалось віддалене керування рахунками та забезпечувалась робота системи віддаленого доступу типу «клієнт банк» з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею; оригіналів договорів щодо надання послуг «клієнт банк», заявки на надання зазначеної послуги та документи щодо встановлення (перевірки) зазначеної послуги працівниками АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 );

відомостей про рух грошових коштів з посекундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд, фото) по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), а також відомостей щодо користування терміналами самообслуговування, де здійснювалось поповнення готівкових коштів з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

роздруківки руху коштів по банківських рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з магнітного носія інформації серверу банку, із зазначенням дати та часу проведення платежів, на паперовому носії інформації, завірені підписом керівника, головного бухгалтера та відбитком печатки банку, з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею, з розшифровкою кореспондентів та призначення платежу, контрагентів, а також відомостей про надходження та залишок коштів за кожен операційний день;

оригіналів документів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціях зазначеного клієнта: що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з наданням підтверджуючих документів, які були одержані від клієнта в ході його проведення;

оригіналів заяв на зняття грошових коштів (переведення на корпоративний рахунок), видаткових касових ордерів на отримання готівки, грошових з контрольною маркою чеків на отримання готівки, доручень на отримання готівкових коштів, інших документів, по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів договорів про відкриття зазначеними клієнтами що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), рахунків цінних паперів з усіма додатками і додатковими угодами до них, а також заяв на відкриття рахунку в цінних паперах, анкет розпорядницьких рахунків, анкет керуючих рахунками депонента в цінних паперах, карток зі зразками підписів розпорядників рахунків і відбитками печатки, довідок банківської установи про відкриття рахунків, копій паспортів і документів про надання органами державної податкової служби номерів платників податків, розпорядників рахунків цінних паперів;

оригіналів документів, оформлених для виконання умов договору про відкриття рахунку цінних паперів: про зарахування, списання, переклад цінних паперів, актів-рахунків прийому-передачі депозитарних послуг, письмових розпоряджень депонента про перерахування на його поточний рахунок грошових коштів, одержаних у вигляді доходу по цінних паперах, письмових запитів депонента на отримання виписок про стан рахунків цінних паперів по кожній даті за конкретний період, а також інших виписок і (або) інформаційних довідок, звітів, які відносяться до договірних відносин з надання послуг хранителя цінних паперів, письмових розпоряджень депонента про проведення операцій по рахунку цінних паперів і документів, які є підставою для здійснення депозитарних операцій;

оригіналів документів що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), з даними про осіб, які одержували виписки, інформаційні довідки і (або) звіти по рахунку в цінних паперах підприємства, з вказівкою дати їх отримання;

витягів з внутрішніх нормативно-правових документів хранителя, які регламентують відносини депонента і хранителя, в частині виконання умов договорів по цінних паперах, а також копій витягів зі змінами до внутрішніх нормативно-правових документів хранителя, які спрямовуються хранителю після їх закінчення;

оригіналів документів в електронному вигляді, які відображають рух цінних паперів по всіх наявних рахунках цінних паперів, що належать зазначеному клієнту, з вказівкою дати і часу проведення операцій, повних реквізитів підприємств, які продавали і придбавали цінні папери, їх коди ЄДРПОУ, МФО банківських установ, номери рахунків, назви і види цінних паперів, їх емітенти, номінальну вартість, вартість даних цінних паперів по операціях їх купівлі-продажу і всієї наявної інформації по операціях з цінними паперами на магнітному (електронних) носіях інформації, з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

оригіналів банківських виписок (роздруківку руху коштів) по рахункам, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ), (в друкованому та електронному вигляді із зазначенням призначення платежу, повних даних платника та отримувача із зазначенням коду ЄДРПОУ, номеру рахунку та МФО банківської установи, конкретного часу та дати платежу, номеру платіжного документу, а також з зазначенням вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня по рахунку), з дня відкриття рахунків та по дату постановлення ухвали слідчим суддею;

зведеної інформації (із зазначенням повних даних клієнта, назви та коду ЄДРПОУ, номеру рахунку, конкретного часу та дати платежу, номеру платіжного документу, суми операції) про зняття грошових коштів у банкоматах/відділеннях з інших рахунків тими ж особами, що і з рахунками, що належать ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_6 (код: НОМЕР_2 ).

Обов`язок надати тимчасовий доступ до речей і документів покласти на Гайворонськое відділення АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .

Строк дії ухвали становить два місяці з дня її постановлення.

Ухвала підлягає виконанню у порядку, встановленомуст. 165 КПК України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала вапеляційномупорядкуоскарженнюнепідлягає

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГайворонський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення24.05.2023
Оприлюднено10.07.2023
Номер документу112052372
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —385/826/23

Ухвала від 29.09.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Панасюк І. В.

Ухвала від 18.08.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Венгрин М. В.

Ухвала від 18.08.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Венгрин М. В.

Ухвала від 24.05.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.05.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.05.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.05.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні