ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 липня 2023 року справа №200/625/23
м. Дніпро
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого Блохіна А.А., суддів Гаврищук Т.Г., Сіваченко І.В., розглянув в порядку письмового провадження апеляційну скаргу представника позивача Задорожної Вікторії Олександрівни на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. у справі № 200/625/23 (головуючий І інстанції Куденков К.О.) за позовом ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 про визнання протиправною бездіяльності і зобов`язання вчинити певні дії,-
У С Т А Н О В И В:
У лютому 2023 року ОСОБА_1 (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до суду з адміністративним позовом Військової частини НОМЕР_1 (далі відповідач, ВЧ НОМЕР_1 ), в якому просить: - визнати протиправну бездіяльність (дії) Військової частини НОМЕР_1 щодо не нарахування та невиплати ОСОБА_1 збільшеної додаткової грошової винагороди, передбаченої Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану у розмірі 100 000 гривень, у зв`язку з безпосередньою участю та у здійсненні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій області в період з 26.09.2022 року по 31.12.2022 в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах; -зобов`язати Військову частину НОМЕР_1 нарахувати та виплатити ОСОБА_1 збільшену додаткову грошову винагороду, передбаченої Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану у розмірі 100 000 гривень, у зв`язку з безпосередньою участю у здійсненні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій області в період 26.09.2022 року по 31.12.2022 в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
На обґрунтування позову зазначено, що він набув право на отримання збільшеної додаткової винагороди до 100 000 грн. відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану у зв`язку з безпосередньою участю у бойових діях або забезпечуванні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів , так як фактично виконував бойові завдання на підставі бойових розпоряджень (наказів) перебуваючи у службовому відрядженні.
ОСОБА_1 вважає, що як направлення позивача в оперативне підпорядкування до ІНФОРМАЦІЯ_1 (Військова частина НОМЕР_2 ) відбулось на підставі бойового наказу, так і виконання завдань Позивачем здійснювалось на підставі бойових розпоряджень. Наведене, на його думку, свідчить про здійснення позивачем заходів із національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, що є підставою для виплати збільшеної додаткової винагороди. При цьому, посилається на те, що для додаткової грошової винагороди у розмірі до 100 000 грн. не обов`язковим є саме безпосередня участь у бойових діях та зіткнення із ворогом, так як положення п. 1 наведеної Постанови КМУ передбачають, зокрема, і здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів.
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. у справі № 200/625/23 в задоволенні позову відмовлено.
Представник позивача не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржене судове рішення та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що суд першої інстанції неповно з`ясував обставини, що мають значення для справи, неправильно застосував норми матеріального права та порушив норми процесуального права.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження у відповідності до ст. 311 КАС України.
Відповідно до вимог ч. 1,2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.
Колегія суддів заслухала доповідь судді-доповідача, перевірила матеріали справи, вивчила доводи апеляційної скарги, і дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є громадянином України, має право на пільги, установлені законодавством України для ветеранів війни учасників бойових дій.
У довідці відповідача від 01.03.2023 № 12/615 щодо відрядження військовослужбовця зазначено, що старший сержант ОСОБА_1 11.07.2022 вибув у службове відрядження на ділянку НОМЕР_3 прикордонного загону Південного регіонального управління, а з 28.09.2022 по 07.01.2023 перебував у службовому відрядженні та оперативному підпорядкуванні НОМЕР_4 прикордонного загону. Крім того, зазначено, що з 15.11.2022 по 19.11.2022 позивач перебував у відпустці.
Відповідно до витягу з наказу начальника НОМЕР_5 прикордонного загону Державної прикордонної служби України від 09.01.2023 року № 7-ВВ позивач 08.01.2023 прибув зі службового відрядження з НОМЕР_4 прикордонного загону.
Наказом НОМЕР_5 Прикордонного загону Державної прикордонної служби України від 2 жовтня 2022 року № 397-ОС Про виплату додаткової винагороди вирішено виплатити військовослужбовцям НОМЕР_5 прикордонного загону додаткову винагороду в розмірі згідно додатку 1 із розрахунку 30000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу виконання відповідно до законодавства України обов`язків військової служби в період з 01.09.2022 по 30.09.2022.
У додатку 1 до вказаного наказу наявний позивач (за вересень 2022 року виплачено 30 000 грн).
Наказом НОМЕР_5 Прикордонного загону Державної прикордонної служби України від 3 листопада 2022 року № 456-ОС Про виплату додаткової винагороди вирішено виплатити військовослужбовцям НОМЕР_5 прикордонного загону додаткову винагороду в розмірі згідно додатку 1 із розрахунку 30000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу виконання відповідно до законодавства України обов`язків військової служби в період з 01.04.2022 по 31.10.2022.
У додатку 1 до вказаного наказу наявний позивач (за жовтень 2022 року виплачено 30 000 грн).
Наказом НОМЕР_5 Прикордонного загону Державної прикордонної служби України від 2 грудня 2022 року № 503-ОС Про виплату додаткової винагороди вирішено виплатити військовослужбовцям НОМЕР_5 прикордонного загону додаткову винагороду в розмірі згідно додатку 1 із розрахунку 30000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу виконання відповідно до законодавства України обов`язків військової служби за квітень, травень, серпень, вересень, жовтень, листопад.
У додатку 1 до вказаного наказу наявний ОСОБА_2 (за період з 01.11.2022 по 14.11.2022 виплачено 14 000 грн, за період з 20.11.2022 по 30.11.2022 виплачено 11 000 грн).
Виплата додаткової винагороди в розмірі 30000,00 грн пропорційно в розрахунку на місяць за вересень грудень підтверджуються архівною відомістю № 14947 щодо позивача з січня 2022 року по грудень 2022 року. При цьому, підвищена до 100000,00 грн додаткова винагорода за спірний період не нараховувалася.
На адвокатський запит від 03.01.2023 відповідачем надана відповідь (лист від 13.01.2023 № 14-259-23-Вих), відповідно до якої підвищена додаткова винагорода за період перебування військовослужбовця у відрядженні на ділянці НОМЕР_4 прикордонного загону імені князя Володимира Великого не нараховувалася та не вплачувалась, оскільки начальником вказаного прикордонного загону не надано інформації про дні безпосередньої участі в бойових діях або заходах, передбачених п. 2 Наказу № 392-АГ, за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Наказу. Також листом начальника НОМЕР_4 прикордонного загону від 04.12.2022 № 22/4928-22-Вих повідомлено про те, що підтверджуючої інформації щодо безпосередньої участі військовослужбовця в бойових діях або в забезпечені здійснення заходів з національної безпеки та оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах проведення бойових дій, - немає. Тому у відповідача не має підстав для нарахування підвищеної додаткової винагороди за період перебування у відрядженні.
На адвокатський запит від 03.01.2023 105 прикордонним загоном імені князя Володимира Великого надана надані відповідь (лист від 12.01.2023 № 22/281-23-Вих), якою повідомлено, що позивач у складі 2 відділу прикордонної служби НОМЕР_5 прикордонного загону приступив до виконання завдань в оперативному підпорядкуванні ІНФОРМАЦІЯ_1 . Також вказано, що передбачені додатком 2 до Наказу № 392-АГ на адресу відповідача не направлялись.
На запит відповідача від 25.11.2022 № 22/2811-22-Вих листом від 29.11.2022 № 22/4820-22-Вих 105 прикордонний загін імені Князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України повідомив про те, що підрозділи Держприкордонслужби України, що знаходяться в межах Чернігівської та Сумської областей, не виконують бойові завдання на лінії бойового зіткнення. Довідки про військовослужбовців Військової частини НОМЕР_1 , які брали участь у бойових діях або заходах за вересень та жовтень 2022 року у складі Військової частини НОМЕР_2 , не опрацьовувались.
Спірні правовідносини виникли з приводу наявності підстав для виплати додаткової винагороди, передбаченої постановою КМУ від 28 лютого 2022 року № 168, а саме додаткової винагороди до 100 000 гривень в розрахунку на місяць.
Відповідно до пункту 31 частини 11 статті 85 Конституції України та статті 5 Закону України Про правовий режим воєнного стану Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 Про введення воєнного стану в Україні.
Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX Про затвердження Указу Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.
Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX Про затвердження Указу Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.
Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX Про затвердження Указу Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.
Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" затверджено Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.
Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-IX Про затвердження Указу Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.
Законом України від 7 лютого 2023 року № 2915-IX Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні затверджено Указ Президента України від 6 лютого 2023 року № 58/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.
Пунктом 1 і п. 2-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану (далі Постанова № 168), у редакції Постанови КМУ № 793 від 07.07.2022, установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським, а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби в межах територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), виплачується додаткова винагорода в розмірі до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць (крім осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, яким така винагорода виплачується пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).
Установлено, що порядок і умови виплати додаткової винагороди, а також одноразової грошової допомоги, передбачених цією постановою, визначаються керівниками відповідних міністерств та державних органів.
Отже, виплата спірної додаткової винагороди в розмірі до 100 000 грн залежить від певних умов: безпосередня участь військовослужбовця в бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії під час безпосереднього перебування в районах проведення воєнних (бойових) дій у період здійснення зазначених заходів, а її розмір залежить від часу участі в таких діях та заходах.
Положення про Адміністрацію Державної прикордонної служби України затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 533 (далі Положення № 533).
Згідно з пунктами 1, 2 Положення № 533 Адміністрація Державної прикордонної служби України (Адміністрація Держприкордонслужби) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері захисту державного кордону та охорони суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні.
Адміністрація Держприкордонслужби у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
Відповідно до пункту 9 Положення № 533 Адміністрація Держприкордонслужби в межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та наказів МВС видає директиви, накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.
30 липня 2022 року Адміністрацією Держприкордонслужби відповідно до пункту 2-1 Постанови №168 був виданий Наказ № 392/0/81-22-АГ Про реалізацію вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168 (далі Наказ № 392/0/81-22-АГ), який був уведений в дію з 1 серпня по 2022 року.
З 1 грудня 2022 року був уведений в дію та застосовується наказ Адміністрації Держприкордонслужби №628/0/81-22-АГ від 9 грудня 2022 року Про реалізацію вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168 (далі Наказ №628/0/81-22-АГ).
Відповідно до п. 5 Наказу № 392/0/81-22-АГ передбачено, що для військовослужбовців, відряджених до органів військового управління Держприкордонслужби, окрім документів зазначених в п. 4 цього наказу, безпосередня участь у бойових діях або заходах, передбачених п. 2 цього наказу, додатково підтверджується довідкою за формою, наведеною у додатку 1 до цього наказу, що видається начальником органу Держприкордонслужби, який веде (вів) бойові дії та, до якого для виконання завдань відряджені військовослужбовці, із зазначенням період (кількості днів) такої участі.
Аналогічні приписи передбачені пунктом 7 Наказу №628/0/81-22-АГ.
При цьому, у суду відсутні відомості про реєстрацію вказаних наказів Адміністрації Держприкордонслужби в Міністерстві юстиції України у встановленому порядку.
Крім того, суд зазначає, що Наказ №628/0/81-22-АГ і Наказ № 392/0/81-22-АГ не регуляторними актами в розумінні Закону України від 11 вересня 2003 року № 1160-IV Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, зокрема ст. 1 цього Закону, оскільки вказані накази не спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб`єктами господарювання.
Згідно зі статтею 1 Закону України від 6 грудня 1991 року №1932-XII Про оборону України особливий період це період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.
Суд вважає, що до спірних правовідносин можливе застосування приписів Інструкції про порядок та розміри виплати винагороди військовослужбовцям Державної прикордонної служби України, розвідувального органу Адміністрації Державної прикордонної служби України за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду, яка затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.03.2016 № 188, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 березня 2016 року за № 488/28618 (далі Інструкція № 188), пунктом 1 якої передбачено, що ця Інструкція визначає порядок та розміри виплати винагороди військовослужбовцям Державної прикордонної служби України та розвідувального органу Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі військовослужбовці) за безпосередню участь у воєнних конфліктах, заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (далі - заходи із забезпечення НБО) чи в антитерористичній операції (далі АТО), інших заходах в умовах особливого періоду.
Пунктом 3 розділу IV Інструкції № 188 передбачено, що безпосередня участь у бойових діях визначається на підставі: бойового наказу (бойового розпорядження) начальника органу Держприкордонслужби; запису в журналі службово-бойових дій (книзі прикордонної служби) прикордонного підрозділу; рапорту (донесення) начальника (командира) прикордонного підрозділу про участь кожного військовослужбовця (у тому числі з числа доданих або оперативно підпорядкованих підрозділів) у бойових діях. До рапорту долучаються підписані начальником органу Держприкордонслужби (командиром підрозділу) списки особового складу конкретних підрозділів, які брали безпосередню участь у бойових діях, із зазначенням посади, військового звання, прізвища та ініціалів, строку участі кожного військовослужбовця, який брав безпосередню участь у бойових діях. Кожен аркуш списків завіряється підписом начальника органу Держприкордонслужби (начальника штабу, командира підрозділу безпосереднього підпорядкування) та гербовою печаткою органу Держприкордонслужби; бойового донесення.
Ураховуючи наведене, суд зазначає, що в спірний у цій справі період позивачу не нарахована спірна додаткова винагорода в розмірі до 100000,00 грн. У цей період позивач перебував у відрядженні у НОМЕР_4 прикордонному загоні імені Князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України, тому саме ця військова частина мала надати документи, які підтверджують участь позивача в бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії під час безпосереднього перебування в районах проведення воєнних (бойових) дій у період здійснення зазначених заходів. Але на запит відповідача вказана військова частина повідомила, що підрозділи не виконували бойові завдання на лінії бойового зіткнення. Зі змісту відзиву випливає, що відповідні документи щодо позивача за цей період не надходили. Тому на цей час у відповідача відсутні підстави для нарахування позивачу додаткової винагороди в розмірі до 100000,00 грн за вказаний період.
Крім того, як було зазначено, спірна додаткова винагорода в розмірі до 100000,00 грн виплачується за безпосередню участь військовослужбовця в бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії під час безпосереднього перебування в районах проведення воєнних (бойових) дій у період здійснення зазначених заходів, а не будь-яких завдань в умовах режиму воєнного часу.
Водночас суд вважає, що посилання відповідача на відсутність підтверджуючих документів, передбачених саме Наказами № 392/0/81-22-АГ або №628/0/81-22-АГ, не впливає на вирішення цієї справи, оскільки 105 прикордонний загін імені Князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України взагалі не підтверджує участь позивача в спірний період в бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії під час безпосереднього перебування в районах проведення воєнних (бойових) дій у період здійснення зазначених заходів.
З огляду на вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відмову у задоволення позову.
Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Ураховуючи наведене, колегія суддів не знаходить правових підстав для задоволення апеляційної скарги і відповідно для скасування оскаржуваного судового рішення, оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права, правові висновки суду першої інстанції скаржником не спростовані.
Керуючись 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ :
Апеляційну скаргу представника позивача Задорожної Вікторії Олександрівни на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. у справі № 200/625/23 - залишити без задоволення.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 10 квітня 2023 р. у справі № 200/625/23 - залишити без змін.
Повне судове рішення складено 11 липня 2023 року.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддяА.А. Блохін
Судді Т.Г. Гаврищук
І.В. Сіваченко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2023 |
Оприлюднено | 14.07.2023 |
Номер документу | 112154520 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні