Постанова
від 08.06.2023 по справі 280/1790/22
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

08 червня 2023 року м. Дніпросправа № 280/1790/22

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Лукманової О.М., Дурасової Ю.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 27.09.2022 в адміністративній справі №280/1790/22 (суддя Духневич О.С.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Епіцентр-ВМ" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

в с т а н о в и В:

У лютому 2022р. Товариство з обмеженою відповідальністю ЕПІЦЕНТР-ВМ звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Державної податкової служби України, до Головного управління ДПС у Запорізькій області , в якому просив суд визнати протиправним та скасувати рішення відповідача-2 № 25076 від 09.09.2021 про відповідність платника податку на додану вартість ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ критеріям ризиковості платника податку на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку; зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості; визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 3116413/33471243 від 15.09.2021, яким позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної № 44 від 28.08.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію, податкову накладку позивача № 44 від 28.08.2021; визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державну податкову службу України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 3116391/33471243 від 15.09.2021, яким позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної № 46 від 28.08.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію, податкову накладку позивача № 46 від 28.08.2021; визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головне управління ДПС у Запорізькій, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 3116421/33471243 від 15.09.2021, яким позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної № 47 від 31.08.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію, податкову накладку позивача № 47 від 31.08.2021.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 27.09.2022 адміністративний позов задоволено.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції Головне управління ДПС у Запорізькій , зазначаючи про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, оскаржив його до апеляційного суду. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що подані позивачем податкові накладні відповідали критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а надані підприємством пояснення та документи виявлених порушень не усунули.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, Товариство з обмеженою відповідальністю ЕПІЦЕНТР-ВМ зареєстровано як юридична особа 29.03.2005, з номером запису про державну реєстрацію: 11031020000004387, адресою місцезнаходження якого є: 69012, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Карла Маркса, буд. 113, що підтверджується наявним в матеріалах справи свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 199532 .

Позивач перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС у Запорізькій області, Вознесенівське управління у м. Запоріжжя, Вознесенівська ДПІ, як платник податків з основним видом економічної діяльності 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами.

Відповідно до витягу із протоколу № 154 від 09.09.2021, на засіданні комісії ГУ ДПС у Запорізькій області, позивача було визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, у зв`язку із чим комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 09.09.2021 прийнято рішення № 25076 про відповідність позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з підстав наявності у контролюючого органу податкової інформації про те, що платником податку та/або його контрагентами, згідно даних з Єдиного реєстру податкових накладних, здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбаних .

В подальшому на спростування інформації, зазначеної в рішенні № 25076 від 09.09.2021 позивачем було подано до відповідача повідомлення № 3 від 14.12.2021, яким відповідачу були надані пояснення № 3 від 14.12.2021 щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та копії документів у кількості 73 шт.

Пунктом 201.1 ст. 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

В силу п. 201.10 ст. 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Пунктом 201.16 ст. 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р. (далі Порядок №1246), та відповідно до п. 12 цього Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Положеннями п.18 Порядку №1246 передбачено, що на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).

За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначений наведеним вище Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019р.

Постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019р., яка набула чинності з 01.02.2020 року, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок зупинення реєстрації ПН); Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок роботи комісії); Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок №1165).

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено що, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до змісту пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Положеннями п. 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1)номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрацію податкових накладних позивача зупинено з тих підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації податкові накладні відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. У цих же квитанціях було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК, для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Крім того, на підтвердження господарських операцій з придбання товарів у ТОВ ЛЕГРАНД ПЛЮС, свідчить: договір № 147-3 від 14.07.2021; специфікація № 1 на поставку продукції від 14.07.2021; видаткова накладна № 146 від 14.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 1407/5 від 14.07.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021; податкова накладна № 111 від 14.07.2021; видаткова накладна № 192 від 19.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 1907/3 від 19.07.2021; відомості про вантаж; податкова накладна № 112 від 19.07.2021 ; видаткова накладна № 273 від 27.07.2021 ; податкова накладна № 816 від 27.07.2021 ; видаткова накладна № 294 від 29.07.2021; товарно-транспортна накладна № 2907/4 від 29.07.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 822 від 29.07.2021 ; видаткова накладна № 301 від 30.07.2021 ; податкова накладна № 825 від 30.07.2021; товарно-транспортна накладна № 3007/7 від 30.07.2021 ; відомості про вантаж.

На підтвердження господарських операцій з придбання товарів у ТОВ ОНЕКС ПЛЮС, свідчить: договір № 185-3 від 18.05.2021 ; специфікація № 1 на поставку продукції від 18.05.2021 ; видаткова накладна № 184 від 18.05.2021 ; виписка з банку за період з 01.05.2021 по 31.10.2021; податкова накладна № 515 від 18.05.2021; квитанція № 1 від 21.05.2021 про реєстрацію податкової накладної № 515 від 18.05.2021; товарно-транспортна накладна № 1805/2 від 18.05.2021 ; відомості про вантаж .

На підтвердження господарських операцій з придбання товарів у ТОВ ЛІБЕРО-АКТИВ, свідчить: договір № 35-2 від 03.05.2021; видаткова накладна № 236 від 23.06.2021; специфікація № 1 на поставку продукції від 23.06.2021; товарно-транспортна накладна № 230621-3 від 23.06.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 347 від 23.06.2021 ; виписка з банку за період з 01.06.2021 по 08.10.2021.

На підтвердження господарських операцій з придбання товарів у ТОВ МАГНУМ ЛІДЕР, свідчить: договір № 281-1 від 02.08.2021; специфікація № 1 на поставку продукції від 02.08.2021 ; видаткова накладна № 14 від 09.08.2021; видаткова накладна № 13 від 09.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 090921-1 від 09.08.2021; відомості про вантаж ; товарно-транспортна накладна № 090921-2 від 09.08.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.05.2021 по 31.10.2021; податкова накладна № 51 від 09.08.2021 ; видаткова накладна № 11 від 10.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 100821-1 від 10.08.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 61 від 10.08.2021 ; видаткова накладна № 15 від 13.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 130821-1 від 13.08.2021 ; відомості про вантаж; податкова накладна № 80 від 13.08.2021 ; видаткова накладна № 17 від 20.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 200821-1 від 20.08.2021 ; відомості про вантаж ; видаткова накладна № 18 від 26.08.2021 ; видаткова накладна № 20 від 26.08.2021; товарно-транспортна накладна № 260821-1 від 26.08.2021 ; відомості про вантаж ; товарно-транспортна накладна № 260821-2 від 26.08.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 120 від 26.08.2021 .

Придбаний товар у вищезазначених контрагентів був реалізований позивачем у період з травня по серпень 2021 рік, про що свідчить: податкова накладна № 44 від 28.08.2021 ; податкова накладна № 46 від 28.08.2021 ; податкова накладна № 47 від 31.08.2021; договір № 21/2911 від 14.05.2021; специфікація № 1 від 14.05.2021 ; специфікація № 2 від 15.06.2021 ; видаткова накладна № 22 від 04.06.2021 ; банківська виписка за період з 01.05.2021 по 31.10.2021 ; податкова накладна № 22 від 04.06.2021 ; квитанція № 1 від 17.06.2021 про реєстрацію податкової накладної № 22 від 04.06.2021 ; товарно-транспортна накладна № 40621-1 від 04.06.2021; відомості про вантаж ; видаткова накладна № 29 від 23.06.2021 ; товарно-транспортна накладна № 230621-1 від 23.06.2021 ; відомості про вантаж; податкова накладна № 31 від 23.06.2021; квитанція № 1 від 15.07.2021 про реєстрацію податкової накладної № 31 від 23.06.2021 ; договір № 137-1 від 13.07.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 13.07.2021 ; видаткова накладна № 30 від 14.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 130721 від 14.07.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.05.2021 по 31.10.2021 ; податкова накладна № 30 від 14.07.2021 ; договір № 167/4 від 16.07.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 16.07.2021 ; видаткова накладна № 34 від 19.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 190721-1 від 19.07.2021; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.05.2021 по 31.10.2021 ; податкова накладна № 34 від 16.07.2021 ; договір № 277-1 від 27.07.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 27.07.2021 ; специфікація № 2 на поставку партії продукції від 06.08.2021; видаткова накладна № 38 від 29.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 290721-1 від 29.07.2021; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021 ; податкова накладна № 38 від 27.07.2021 ; видаткова накладна № 35 від 29.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 290721-1 від 29.07.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 35 від 29.07.2021 ; видаткова накладна № 39 від 09.08.2021; товарно-транспортна накладна № 90821-1 від 09.08.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021 ; податкова накладна № 39 від 06.08.2021 ; договір № 982/3 від 09.08.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 09.08.2021 ; видаткова накладна № 41 від 10.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 100821-1 від 10.08.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021 ; податкова накладна № 41 від 09.08.2021 ; видаткова накладна № 42 від 13.08.2021 ; договір № 128-4 від 12.08.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 12.08.2021 ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021 ; товарно-транспортна накладна № 130821-1 від 13.08.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 42 від 13.08.2021 ; договір № 287-3 від 28.07.2021 ; специфікація № 1 на поставку партії продукції від 28.07.2021 ; видаткова накладна № 45 від 20.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 200821-1 від 20.08.2021 ; відомості про вантаж ; виписка з банку за період з 01.07.2021 по 08.10.2021 ; видаткова накладна № 43 від 26.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 260821-1 від 26.08.2021 ; відомості про вантаж ; податкова накладна № 43 від 26.08.2021 ; видаткова накладна № 37 від 30.07.2021 ; податкова накладна № 37 від 30.07.2021 ; товарно-транспортна накладна № 300721-2 від 30.07.2021 ; відомості про вантаж ; договір постачання № 03/01-2020 від 03.01.2020 ; видаткова накладна № РН-000046 від 28.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 9 від 28.08.2021 ; відомості про вантаж ; договір № 1/07/18 від 01.07.2018 ; видаткова накладна № РН-000047 від 31.08.2021 ; товарно-транспортна накладна № 10 від 31.08.2021; відомості про вантаж .

Крім того, в матеріалах справи наявні документи щодо транспортування позивачем придбаного товару, а саме: договір-заявка № 22015 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 04.06.2021 ; акт № 22015 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 04.06.2021 ; банківська виписка за період з 01.05.2021 по 10.12.2021 ; акт № 22136 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 23.06.2021 ; договір-заявка № 22136 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 23.06.2021 ; договір-заявка № 22286 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 14.07.2021 ; акт № 22286 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 14.07.2021 ; договір-заявка № 22341 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 19.07.2021 ; акт № 22341 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 19.07.2021; договір надання послуг з перевезення вантажу № 2907/21-1 від 29.07.2021 ; акт надання послуг № 60 від 29.07.2021; договір-заявка № 22374 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 29.07.2021 ; акт № 22374 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 29.07.2021 ; акт надання послуг № 69 від 09.08.2021 ; договір-заявка № 3269 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 20.08.2021 ; акт № 384 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 20.08.2021; акт надання послуг № 76 від 27.08.2021 ; договір-заявка № 3245 на перевозку вантажів автомобільним транспортом по території України від 30.07.2021 ; акт № 371 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг).

Суд зазначає, що оскаржувані рішення не містять належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, як і не містить доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

Колегія суддів апеляційного суду зауважує, що, лише, зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

Зазначене свідчить, що контролюючий орган обмежився формальним підходом до виконання своїх обов`язків, не дослідивши первинні документи підприємства за спірними накладними за їх наявності.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності та, як наслідок, його скасування.

Також, суд апеляційної інстанції зауважує на тому, що контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена, лише, за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а, лише, оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Ураховуючи викладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та ухвалено рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, у зв`язку з чим підстав для його скасування не існує.

Керуючись ст. ст. 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області -залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 27.09.2022 - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, за винятком наявності підстав передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддяЛ.А. Божко

суддяО.М. Лукманова

суддяЮ. В. Дурасова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2023
Оприлюднено26.07.2023
Номер документу112380426
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/1790/22

Ухвала від 22.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 08.06.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 02.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 20.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 27.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Духневич Олександр Сергійович

Ухвала від 20.07.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Духневич Олександр Сергійович

Ухвала від 23.06.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Духневич Олександр Сергійович

Ухвала від 23.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Духневич Олександр Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні