Справа № 404/2328/23
Номер провадження 1-кс/404/2068/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2023 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження № 42023122010000058 від 06.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 на тимчасовий доступ з можливістю вилучення наступних документів, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ):
- Статут;
- матеріали інвентаризації фактичної наявності станом на поточну дату солі кам`яної, закупленої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 в кількості 280т вартістю 2,94млн.грн. з документальним підтвердження отримання, оприбуткування, списання/витрачання на виробництво;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку итрачання солів по контрагенту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по виконанню зобов`язань за Договором закупівлі солі від 22.09.2022 № 8 (здійснення розрахунків, надходження товару), існування заборгованості станом на теперішній час;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку по складському обліку з оприбуткування від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8під-звіт матеріально відповідальної особи та итрачання солі /списання у виробництво;
- матеріали інвентаризації за 2022 рік (наявні обов`язковарічна, позапланова тематична, в зв`язку зі зміною матеріально-відповідальної особи тощо), які охоплюють період жовтень, листопад, грудень 2022 року, якими підтверджено фактичну наявність на складі Товарів, Запасів солі і відповідність обліку, отриманої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8: наказ про призначення інвентаризації та визначення складу комісії, Інвентаризаційні описи, Звіряльні відомості, Протокол інвентаризаційної комісії за результатами інвентаризації, наказ за результатами інвентаризації;
- Договір закупівлі від 22.09.2022 № 8, Додаткові угоди, Специфікації;
- Бухгалтерську довідку про залишки та виявлені нестачі, причини нестачі солі, недопоставленої від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 та вжиті заходи про повернення надміру сплачених коштів;
- в оригіналі документи, а саме:
- рахунки: від 22.09.2022 № 123 на суму 231420,00грн., від 22.09.2022 № 123 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №135 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 135 на суму 248430,00грн., від 13.10.2022 № 139 на суму 262500грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грнр., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- видаткові накладні: від 07.10.2022 № 97 на суму 231420,00грн., від 07.10.2022 № 97 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №101 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 101 на суму 248430,00грн., від 21.10.2022 № 110 на суму 262500грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 28.12.2022 № 172 на суму 245280,00грнр., від 28.12.2022 № 173 на суму 245280,00грн., від 04.01.2022 № 173 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- товарно-транспортні-накладні: від 07.10.2022 № Р97, від 07.10.2022 № Р98, від 10.10.2022 № Р101, 10.10.2022 № Р102, 21.10.2022 № Р110, 01.11.2022 № Р115, від 01.11.2022 № Р116, від 28.12.2022 № Р172, від 28.12.2022 № Р173, від 04.01.2023 № Р001, інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- Заявки на поставку, Акти приймання-передачіпо Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- прибуткові накладні на оприбуткування солі від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 на склад під звіт матеріально-відповідальної особи;
- сертифікати якості, сертифікати походження солі;
- виписки банку про проведенні розрахунки;
- бухгалтерську довідку де та на чиїх автовагах здійснювалось зважування транспортних засобів (тарування) та прийняття по кількості з визначенням/перевіркою обсягу солі, транспортованої від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- наявний власний журнал зважування (копії записів лицевої сторінки та із записами про зважування транспортних засобів) по вищенаведених ТТН)за жовтень-грудень 2022, січень 2023 року;
- наявний власний журнал в`їзду-виїзду транспорту на територію (копії записів лицевої сторінки та із записами про в`їзд/виїзд транспортних засобів на територію підприємства у місце розвантаження солі) з 22.09.2022 по 31.01.2023 року;
- документи про повірку та сертифікацію вагів;
- накази про призначення Контракти, трудові договори, Посадові інструкції осіб, резолюції яких та підписи вчинені на рахунках, видаткових накладних та ТТН по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8, прибуткових накладних.
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що у провадженні СВ Кропивницького РУП Головного управління Національної поліції в Кіровоградські області перебувають матеріали кримінального провадження № 42023122010000058 від 06.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що за результатами проведення тендерної процедури (UA-2022-09-22-002465-a) між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юр. адреса: АДРЕСА_2 , директор ОСОБА_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юр. адреса: АДРЕСА_3 , директор ОСОБА_8 )укладено угоду №8 від 22.09.2022 щодо поставки кам`яної солі загальною вагою 280 тон, загальна вартість 2 млн. 940 тис.грн. (з яких перераховано 2 млн. 181 тис. 774 грн.), термін поставки до 31.12.2022 року.
В подальшому від КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримано завірені копії документів щодо прийому передачі кам`яної солі відТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме:
- рахунок від 22.09.2022 №123, видаткова накладна від 07.10.2022 №97, товаро-транспортна накладна №Р97 від 07.10.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_3 ), автомобіль MAN НОМЕР_4 , причіп НОМЕР_5 , водій ОСОБА_10 (водійське посвідчення НОМЕР_6 ),пункт навантаження АДРЕСА_4 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 22,040 тон, на загальну суму 231 тис. 420 грн.;
- рахунок від 22.09.2022 №123, видаткова накладна від 07.10.2022 №97, товаро-транспортна накладна №Р98 від 07.10.2022, вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_3 ), автомобіль DAFВХ8923НА, причіп НОМЕР_7 , водій ОСОБА_11 (водійське посвідчення НОМЕР_8 ),пункт навантаження АДРЕСА_4 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 22,240 тон, на загальну суму 233 тис. 520 грн.
- рахунок від 10.10.2022 №135, видаткова накладна від 10.10.2022 №101, товаро-транспортна накладна №Р101 від 10.10.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_3 ), автомобіль VOLVOВХ1377ЕХ, причіп НОМЕР_9 , водій ОСОБА_12 (водійське посвідчення НОМЕР_10 ),пункт навантаження АДРЕСА_4 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 24,180 тон, на загальну суму 243 тис. 890 грн.;
- рахунок від 10.10.2022 №135, видаткова накладна від 10.10.2022 №101, товаро-транспортна накладна №Р102 від 10.10.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_3 ), автомобіль MAN НОМЕР_4 , причіп НОМЕР_5 , водій ОСОБА_10 (водійське посвідчення НОМЕР_6 ),пункт навантаження АДРЕСА_4 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 23,660 тон, на загальну суму 248 тис. 430 грн.;
- рахунок від 13.10.2022 №139, видаткова накладна від 21.10.2022 №110, товаро-транспортна накладна №Р110 від 21.10.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_11 ), автомобіль VOLVOВК7029СВ, причіп НОМЕР_12 , водій ОСОБА_14 (водійське посвідчення НОМЕР_13 ),пункт навантаження АДРЕСА_4 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 25 тон, на загальну суму 262 тис. 500 грн.;
- рахунок від 25.10.2022 №145, видаткова накладна від 01.11.2022 №116, товаро-транспортна накладна №Р115 від 01.11.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_14 ), автомобіль IVECOВМ7559ЕА, причіп НОМЕР_15 , водій ОСОБА_16 (водійське посвідчення НОМЕР_16 ),пункт навантаження АДРЕСА_5 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 17 тон, на загальну суму 250 тис. 257 грн.;
- рахунок від 25.10.2022 №145, видаткова накладна від 01.11.2022 №116, товаро-транспортна накладна №Р116 від 01.11.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_14 ), автомобіль SCANIAВМ7457ЕА, причіп НОМЕР_17 , водій ОСОБА_17 (водійське посвідчення НОМЕР_18 ),пункт навантаження АДРЕСА_5 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 17 тон, на загальну суму 250 тис. 257 грн.;
- рахунок від 21.12.2022 №188, видаткова накладна від 28.12.2022 №172, товаро-транспортна накладна №Р172 від 28.12.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_14 ), автомобіль RENAULСВ2532СТ, причіп НОМЕР_19 , водій ОСОБА_18 (водійське посвідчення ВАА НОМЕР_20 ),пункт навантаження АДРЕСА_5 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 16 тон, на загальну суму 245 тис. 280 грн.;
- рахунок від 21.12.2022 №188, видаткова накладна від 28.12.2022 №173, товаро-транспортна накладна №Р173 від 28.12.2022,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_14 ), автомобіль RENAULСВ2436СТ, причіп НОМЕР_21 , водій ОСОБА_19 , водійське посвідчення НОМЕР_22 ), пункт навантаження АДРЕСА_5 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 16 тон, на загальну суму 245 тис. 280 грн.;
- рахунок від 21.12.2022 №188, видаткова накладна від 04.01.2023 №173, товаро-транспортна накладна №Р001 від 04.01.2023,вантажовідправник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », вантажоодержувач КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », автомобільний перевізник ФОП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_23 ), автомобіль SCANIAКА1346АМ, Причіп НОМЕР_24 , водій ОСОБА_21 , водійське посвідчення НОМЕР_25 ),пункт навантаження АДРЕСА_5 , пункт розвантаження АДРЕСА_4 . Сіль, кількість 17 тон, на загальну суму 260 тис. 610 грн.;
В ході перевірки вказаного вище автотранспорту та причепів по інформаційній пошуковій системі «Гарпун» щодо фактичного місця перебування, встановлено, що в дати постачання солі, як відображено в товаро-транспортних накладних, вказаний автотранспорт та причепи перебувають в інших областях України, а це автомобіль MAN НОМЕР_4 , причіп НОМЕР_5 згідно товаро-транспортних накладних №Р97 від 07.10.2022 та №Р102 від 10.10.2022, вказаний авто та причеп відвантажив сіль за адресою: АДРЕСА_4 , але згідно даних інформаційно-пошукової системі «Гарпун» вказаний транспорт та причеп перебувають в зазначений період в Чернівецькій та Тернопільській області. Аналогічний факт встановлений і по авто марки VOLVOВК7029СВ, причіп НОМЕР_12 , який згідно товаро-транспортній накладній №Р110 від 21.10.2022 відвантажив сіль за адресою: АДРЕСА_4 , але згідно даних інформаційно-пошукової системі «Гарпун» вказаний транспорт та причеп перебувають в зазначений період в Чернівецькій та Хмельницькій області.
Таким чином встановлено, що службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », шляхом службового підроблення документів, здійснили розкрадання бюджетних коштів на загальну суму понад 742 тис. 350 грн. В їх діях зазначених службових осіб вбачаються можливі ознаки злочинів передбачених ч.2 ст. 366, ч.3 ст. 191 Кримінального кодексу України.
Крім того встановлено, що в 2022 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юр. адреса: АДРЕСА_3 , директор ОСОБА_8 ) по результатам тендерних процедур (UA-2022-08-01-005128-a) уклало угоду №391 від 07.09.2022 з Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кропивницької міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 , юр. адреса: АДРЕСА_6 , директор ОСОБА_22 ) щодо поставки останньому кам`яної солі загальною вагою 250 тон на загальна вартість 2 млн. 615 тис. 880 грн. Згідно наявної інформації,службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за попередньою змовою із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », по аналогічні злочинній схемі, можливо здійснили розкрадання бюджетних коштів на загальну суму понад 500 тис. грн. В їх діях останніх службових осіб вбачаються можливі ознаки злочинів передбачених ч.2 ст. 366, ч.3 ст. 191 Кримінального кодексу України.
В ході досудового розслідування кримінального провадження 19.06.2023 допитано в якості свідка заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_23 , яка повідомила, що нею проводилась ревізія КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » під час якої, встановлено, що із загальної кількості отриманої солі інформацією про місця перебування транспорту підтверджується поставка лише 71,72 тон на загальну суму 753131,72 грн. Решта поставка солі в кількості 164,608 тон на суму 1728384 грн. не підтверджується фактичним перебуванням транспортних засобів на території Кіровоградської області.
Також, 19.06.2023 у кримінальному провадженні призначено судово-економічну експертизу проведення якої доручено ІНФОРМАЦІЯ_5 .
В подальшому експертом направлено клопотання на адресу Кропивницької окружної прокуратури про надання оригіналів документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Враховуючи вище викладене, у кримінальному провадженні виникла необхідність у отриманні доступу до речей та документів, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:
У провадженні Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградські області перебуває кримінальне провадження №42023122010000058 від 06.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України (а.к. 9).
Постановою прокурора Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про призначення судово-економічної експертизи від 19.06.2023 року призначено судово-економічну експертизу (а.к. 58-61).
Відповідно до клопотання експерта ОСОБА_24 про надання додаткових матеріалів на підставі ст.. 69 КПК України та п. 2.1. Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 заявила клопотання про надання документів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кіровоградської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ):
- Статут;
- матеріали інвентаризації фактичної наявності станом на поточну дату солі кам`яної, закупленої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 в кількості 280т вартістю 2,94млн.грн. з документальним підтвердження отримання, оприбуткування, списання/витрачання на виробництво;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку взаєморозрахунків по контрагенту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по виконанню зобов`язань за Договором закупівлі солі від 22.09.2022 № 8 (здійснення розрахунків, надходження товару), існування заборгованості станом на теперішній час;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку по складському обліку з оприбуткування від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 під-звіт матеріально відповідальної особи та витрачання солі /списання у виробництво;
- матеріали інвентаризації за 2022 рік (наявні обов`язкова річна, позапланова тематична, в зв`язку зі зміною матеріально-відповідальної особи тощо), які охоплюють період жовтень, листопад, грудень 2022 року, якими підтверджено фактичну наявність на складі Товарів, Запасів солі і відповідність обліку, отриманої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8: наказ про призначення інвентаризації та визначення складу комісії, Інвентаризаційні описи, Звіряльні відомості, Протокол інвентаризаційної комісії за результатами інвентаризації, наказ за результатами інвентаризації;
- Договір закупівлі від 22.09.2022 № 8, Додаткові угоди, Специфікації;
- Бухгалтерську довідку про залишки та виявлені нестачі, причини нестачі солі, недопоставленої від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 та вжиті заходи про повернення надміру сплачених коштів;
- в оригіналі документи, а саме:
- рахунки: від 22.09.2022 № 123 на суму 231420,00грн., від 22.09.2022 № 123 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №135 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 135 на суму 248430,00грн., від 13.10.2022 № 139 на суму 262500грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грнр., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- видаткові накладні: від 07.10.2022 № 97 на суму 231420,00грн., від 07.10.2022 № 97 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №101 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 101 на суму 248430,00грн., від 21.10.2022 № 110 на суму 262500грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 28.12.2022 № 172 на суму 245280,00грнр., від 28.12.2022 № 173 на суму 245280,00грн., від 04.01.2022 № 173 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- товарно-транспортні-накладні: від 07.10.2022 № Р97, від 07.10.2022 № Р98, від 10.10.2022 № Р101, 10.10.2022 № Р102, 21.10.2022 № Р110, 01.11.2022 № Р115, від 01.11.2022 № Р116, від 28.12.2022 № Р172, від 28.12.2022 № Р173, від 04.01.2023 № Р001, інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- Заявки на поставку, Акти приймання-передачі по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- прибуткові накладні на оприбуткування солі від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 на склад під звіт матеріально-відповідальної особи;
- сертифікати якості, сертифікати походження солі;
- виписки банку про проведенні розрахунки;
- бухгалтерську довідку де та на чиїх автовагах здійснювалось зважування транспортних засобів (тарування) та прийняття по кількості з визначенням/перевіркою обсягу солі, транспортованої від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- наявний власний журнал зважування (копії записів лицевої сторінки та із записами про зважування транспортних засобів) по вищенаведених ТТН)за жовтень-грудень 2022, січень 2023 року;
- наявний власний журнал в`їзду-виїзду транспорту на територію (копії записів лицевої сторінки та із записами про в`їзд/виїзд транспортних засобів на територію підприємства у місце розвантаження солі) з 22.09.2022 по 31.01.2023 року;
- документи про повірку та сертифікацію вагів;
- накази про призначення Контракти, трудові договори, Посадові інструкції осіб, резолюції яких та підписи вчинені на рахунках, видаткових накладних та ТТН по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8, прибуткових накладних (а.к. 63-71).
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Матеріали клопотання містять достатні письмові докази, які засвідчують необхідність огляду та вилучення означених документів, оскільки існує обґрунтована потреба у тимчасовому доступі до вищевказаних документів та їх огляду, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття прямих доказів для розкриття даного кримінального правопорушення, при цьому іншим законним способом оглянути їх неможливо.
З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.
Надати дозвіл слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 на проведення тимчасового доступу до:
оригіналів документів, з можливістю ознайомитися з ними, виготовити з них копії та вилучити копії, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ): а саме:
- Статут;
- матеріали інвентаризації фактичної наявності станом на поточну дату солі кам`яної, закупленої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 в кількості 280т вартістю 2,94млн.грн. з документальним підтвердження отримання, оприбуткування, списання/витрачання на виробництво;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку взаєморозрахунків по контрагенту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по виконанню зобов`язань за Договором закупівлі солі від 22.09.2022 № 8 (здійснення розрахунків, надходження товару), існування заборгованості станом на теперішній час;
- дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку по складському обліку з оприбуткування від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8під-звіт матеріально відповідальної особи та витрачання солі /списання у виробництво;
- матеріали інвентаризації за 2022 рік (наявні обов`язкова річна, позапланова тематична, в зв`язку зі зміною матеріально-відповідальної особи тощо), які охоплюють період жовтень, листопад, грудень 2022 року, якими підтверджено фактичну наявність на складі Товарів, Запасів солі і відповідність обліку, отриманої від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8: наказ про призначення інвентаризації та визначення складу комісії, Інвентаризаційні описи, Звіряльні відомості, Протокол інвентаризаційної комісії за результатами інвентаризації, наказ за результатами інвентаризації;
- Договір закупівлі від 22.09.2022 № 8, Додаткові угоди, Специфікації;
- Бухгалтерську довідку про залишки та виявлені нестачі, причини нестачі солі, недопоставленої від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 та вжиті заходи про повернення надміру сплачених коштів;
- Заявки на поставку, Акти приймання-передачі по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- прибуткові накладні на оприбуткування солі від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8 на склад під звіт матеріально-відповідальної особи;
- сертифікати якості, сертифікати походження солі;
- виписки банку про проведенні розрахунки;
- бухгалтерську довідку де та на чиїх автовагах здійснювалось зважування транспортних засобів (тарування) та прийняття по кількості з визначенням/перевіркою обсягу солі, транспортованої відТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- наявний власний журнал зважування (копії записів лицевої сторінки та із записами про зважування транспортних засобів) по вищенаведених ТТН)за жовтень-грудень 2022, січень 2023 року;
- наявний власний журнал в`їзду-виїзду транспорту на територію (копії записів лицевої сторінки та із записами про в`їзд/виїзд транспортних засобів на територію підприємства у місце розвантаження солі) з 22.09.2022 по 31.01.2023 року;
- документи про повірку та сертифікацію вагів;
- накази про призначення Контракти, трудові договори, Посадові інструкції осіб, резолюції яких та підписи вчинені на рахунках, видаткових накладних та ТТН по Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8, прибуткових накладних
оригіналів документів з можливістю їх вилучення на час проведення експертиз по кримінальному провадженню №42023122010000058 від 06.03.2023 року, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ): а саме:
- рахунки:від 22.09.2022 № 123 на суму 231420,00грн., від 22.09.2022 № 123 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №135 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 135 на суму 248430,00грн., від 13.10.2022 № 139 на суму 262500грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 25.10.2022 № 145 на суму 250257,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грнр., від 21.12.2022 № 188 на суму 245280,00грн., від 21.12.2022 № 188 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- видаткові накладні: від 07.10.2022 № 97 на суму 231420,00грн., від 07.10.2022 № 97 на суму 233520,00грн., від 10.10.2022 №101 на суму 243890,0грн., від 10.10.2022 № 101 на суму 248430,00грн., від 21.10.2022 № 110 на суму 262500грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 01.11.2022 № 116 на суму 250257,00грн., від 28.12.2022 № 172 на суму 245280,00грнр., від 28.12.2022 № 173 на суму 245280,00грн., від 04.01.2022 № 173 на суму 260610,00грн., інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8;
- товарно-транспортні-накладні: від 07.10.2022 № Р97, від 07.10.2022 № Р98, від 10.10.2022 № Р101, 10.10.2022 № Р102, 21.10.2022 № Р110, 01.11.2022 № Р115, від 01.11.2022 № Р116, від 28.12.2022 № Р172, від 28.12.2022 № Р173, від 04.01.2023 № Р001, інші наявні до повного виконання Договору закупівлі від 22.09.2022 № 8.
Строк дії ухвали визначити до 13.09.2023 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2023 |
Оприлюднено | 03.05.2024 |
Номер документу | 112425210 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні