Постанова
від 25.08.2010 по справі 2а-13223/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

Вн. №27/136

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

25 серпня 2010 року 17:28 № 2а-13223/09/2670

за позовом Державної податкової інс пекції у Голосіївському райо ні м. Києва

до Державного реєстратора в ідділу державної реєстрації Голосіївської у м.Києві райо нної державної адміністраці ї

Голосіївської районної у м . Києві державної адміністра ції

Виконавчого комітету Черв онозаводської районної ради м. Харкова

3-я особа

про Відкрите акціонерне товар иство "Харківтрансекспедиці я"

визнання недійсним запису про внесення змін до відомос тей про юридичну особу від 11.10.1 993р. №148010700090003284

Суддя О.В.Головань

Секретар Г.В.Колесникова

Представники:

Від позивача: Чапік М.М. - п/к (дов. від 31.05.10 р. №302419/10-00)

Від відповідачів: не з'яв.

Від 3-ї особи: не з'в.

Обставини справи:

Позовні вимоги заявлені про визнання такою, що не відп овідає чинному законодавств у, перереєстрацію ВАТ "Харків трансекспедиція" до РДА у Гол осіївському районі м. Києва т а ДПІ у Голосіївському район і м. Києва у зв'язку з внесення м ВАТ "Харківтрансекспедиція " завідомо неправдивих відом остей про юридичну адресу, зо бов'язання повернути реєстра ційну справу юридичної особи до виконавчого комітету Чер вонозаводської районної рад и м. Харкова, а також зняття то вариства з обліку в Голосіїв ському районі м. Києва, зобов'я зання виконавчого комітету Ч ервонозаводської районної р ади м.Харкова поновити на обл іку товариство (з врахування м уточнених позовних вимог).

В судовому засіданні 25.08.10 р. о голошено резолютивну частин у постанови про відмову в зад оволенні позовних вимог.

Ознайомивись з матеріалам и справи, заслухавши пояснен ня представника позивача, су д, -

ВСТАНОВИВ:

11.10.93 р. виконавчим комітето м Червонозаводської районно ї ради м. Харкова зареєстрова но Відкрите акціонерне товар иство "Харківтрансекспедиці я" та присвоєно ідентифікаці йний код суб'єкта підприємни цької діяльності в Єдиному д ержавному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців - 03113012, юридична адреса: м. Х арків, вул.Закузнечна, 24.

Згідно витягу з протоколу з агальних зборів акціонерів В АТ "Харківтрансекспедиція" 15.1 2.08 р. прийнято рішення про змін у місцезнаходження товарист ва, а саме: на адресу м. Київ, вул . Васильківська, оф. 30-КЛУБ оф. 1, 2 03 у зв'язку з виробничою необх ідністю.

На підставі поданого пакет у документів державним реєст ратором Голосіївської район ної у м. Києві державної адмін істрації вчинено реєстрацій ну дію - внесено до Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців інформацію про взяття 30.12.08 р. на облік у Голосіївській РД А у м. Києві вказаної юридично ї особи, а також видано нове св ідоцтво про державну реєстра цію юридичної особи серії А01 № 089664 від 17.12.08 р.

19.01.09 р. за №146502 ВАТ "Харківтрансе кспедиція" було прийнято на о блік платника податків до ДП І у Голосіївському районі м. К иєва.

22.07.09 р. співробітниками ГВПМ Д ПІ у Голосіївському районі м . Києва здійснено виїзд за юри дичною адресою відповідача т а встановлено відсутність та кого платника податків за мі сцезнаходженням, про що скла дено відповідний акт.

З 19.01.09 р. ВАТ "Харківтрансексп едиція" жодного разу не подав алися документи податкової з вітності; відсутність відпов ідача за місцезнаходженням у неможливлює здійснювати пер евірку господарської діяльн ості товариства.

На підставі вказаних факті в позивач дійшов висновку пр о те, що дії повноважних осіб В АТ "Харківтрансекспедиція" с відчать про навмисне ухиленн я від контролю та відповідал ьності товариства перед дер жавними органами.

Інформація про відсутніст ь юридичної особи за місцезн аходженням підтверджується наявністю відповідного запи су в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців.

Враховуючи, що адреса по вул . Васильківській, оф. 30 є адресо ю масової реєстрації згідно даних ДПА України, позивач вв ажає, що товариство, вносячи і нформацію про зміну місцезна ходження, подало заяву про вн есення до Єдиного державного реєстру завідомо неправдиво ї інформації з метою унеможл ивлення контролюючих органі в здійснювати контроль за ді яльністю підприємства.

Суд відмовляє в задоволенн і позовних вимог з таких підс тав.

Підстави для внесення орга ном державної реєстрації інф ормації до Єдиного державног о реєстру юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців виз начені Законом України "Про д ержавну реєстрацію юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців".

Зокрема, згідно ст. 29 Закону врегульовано здійснення дер жавної реєстрації змін до ус тановчих документів юридичн ої особи.

Для проведення державної р еєстрації змін до установчих документів юридична особа п овинна подати (надіслати рек омендованим листом з описом вкладення) такі документи: за повнену реєстраційну картку на проведення державної реє страції змін до установчих д окументів юридичної особи; п римірник оригіналу або нотар іально засвідчену копію ріше ння про внесення змін до уста новчих документів; оригінали установчих документів юриди чної особи з відміткою про їх державну реєстрацію або док умент, що підтверджує внесен ня плати за публікацію у спец іалізованому друкованому за собі масової інформації пові домлення про втрату оригінал ів установчих документів; дв а примірники змін до установ чих документів юридичної осо би у вигляді окремих додаткі в або два примірники установ чих документів у новій редак ції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збо ру за проведення державної р еєстрації змін до установчих документів.

Вказана стаття, а також інші положення Закону не передба чають особливих вимог для по дання юридичною особою пакет у документів для внесення зм ін до установих документів, п ов'заних зі зміною місцезнах одження. В тому числі, не потре бується надання доказів факт ичної зміни місцезнаходженн я.

Державному реєстратору за бороняється вимагати докуме нти для проведення державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и, якщо вони не передбачені ча стинами першою - шостою цієї с татті (ч. 7 ст. 29 Закону).

Такої підстави для скасува ння державної реєстрації змі н до установчих документів ю ридичної особи як внесення д о Єдиного державного реєстру завідомо неправдивої інформ ації з метою унеможливлення контролюючих органів здійсн ювати контроль за діяльністю підприємства не передбачено .

Відповідно до ст. 14 Закону пе редача реєстраційних справ з дійснюється в разі: зміни міс цезнаходження юридичної осо би, зміни місця проживання фі зичної особи - підприємця, якщ о нове місцезнаходження юрид ичної особи або місце прожив ання фізичної особи - підприє мця розташоване на території іншої адміністративно-терит оріальної одиниці; утворення , зміни меж або ліквідації адм іністративно-територіально ї одиниці. Передача реєстрац ійних справ у випадку, який пе редбачено абзацом другим час тини першої цієї статті, здій снюється на підставі державн ої реєстрації відповідних зм ін до установчих документів юридичної особи або державно ї реєстрації зміни місця про живання фізичної особи - підп риємця.

Інших підстав для визнання незаконними дій органів дер жавної реєстрації позивач не навів.

Щодо дій посадових осіб ВА Т "Харківтрансекспедиція", то вони не можуть бути предмето м розгляду по даній справі. За наявності підстав позивач м оже ініціювати питання про п орушення кримінальної справ и проти посадових осіб товар иства, в рамках яких можуть бу ти з'ясовані питання, пов'язан і з наміром уникнути сплати п одатків чи вчинення інших пр авопорушень та злочинів.

Крім того, суд звертає увагу позивача, що згідно чинного з аконодавства органи податко вої служби не наділені повно важеннями позиватися про ска сування реєстраційних дій.

Відповідно до ст. 50 КА С України громадяни України, іноземці чи особи без громад янства, їх об'єднання, юридичн і особи, які не є суб'єктами вл адних повноважень, можуть бу ти відповідачами лише за адм іністративним позовом суб'єк та владних повноважень: про т имчасову заборону (зупинення ) окремих видів або всієї діял ьності об'єднання громадян; п ро примусовий розпуск (лікві дацію) об'єднання громадян; п ро примусове видворення іноз емця чи особи без громадянст ва з України; про обмеження що до реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, похо ди, демонстрації тощо); в інши х випадках, встановлених зак оном.

На підставі вищевикл аденого, ст. 160-163, 186 КАС України, с уд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. В задоволенні по зовних вимог відмовити.

2. Постанова може бути оскаржена в порядку ст. 186 КАС У країни.

Суддя О.В. Головань

Повний текст постанов и

виготовлено і підписано 27.08.1 0 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.08.2010
Оприлюднено23.09.2010
Номер документу11243462
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13223/09/2670

Ухвала від 07.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 23.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 17.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 06.12.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Постанова від 25.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні