Рішення
від 25.07.2023 по справі 280/2780/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 липня 2023 року Справа № 280/2780/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді МаксименкоЛ.Я. розглянувши в письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН (69014, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Краснова Миколи, буд.18, код ЄДРПОУ 32097986)

до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр.-т Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8 ЄДРПОУ 43005393),

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ПОЧИН (далі позивач) звернулось із позовною заявою до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якій позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 30 серпня 2021 року № 3037557/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 2 вересня 2021 року № 3058494/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 2 вересня 2021 року № 3058489/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 2 вересня 2021 року № 3058420/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 29 жовтня 2021 року № 3301711/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 29 жовтня 2021 року № 3301709/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 29 жовтня 2021 року № 3301705/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 29 жовтня 2021 року № 3301648/32097986;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Запорізькій області від 30 листопада 2021 року № 3441447/32097986;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну TOB Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №3 від 28 серпня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №6 від 31 серпня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №7 від 31 серпня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №10 від 31 серпня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №1 від 29 жовтня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №2 від 29 жовтня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №3 від 29 жовтня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРГІОУ 32097986) №4 від 29 жовтня 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ Почин (код ЄДРПОУ 32097986) №6 від 27 листопада 2020 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування заявленого позову посилається на те, що реєстрацію спірних податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН було безпідставно зупинено. Стверджує, що підприємством було подано до контролюючого органу письмові пояснення, а також підтверджуючі документи, однак рішеннями від 30 серпня 2021 року № 3037557/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058494/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058489/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058420/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301711/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301709/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301705/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301648/32097986, від 30 листопада 2021 року № 3441447/32097986. Зазначає, що у квитанціях про реєстрацію податкових накладних, відповідно до яких зупинено реєстрацію спірних податкових накладних, не зазначено конкретний вид критерію ризиковості. На думку позивача, оскаржувані рішення не містять належної мотивації. З огляду на викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.

Відповідачі позов не визнали, у письмовому відзиві від 07.06.2023 вх. № 23708 посилаються на те, що реєстрація податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. На розгляд комісії платником податку подано додаткові документи, але рішеннями від 30 серпня 2021 року № 3037557/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058494/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058489/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058420/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301711/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301709/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301705/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301648/32097986, від 30 листопада 2021 року № 3441447/32097986 відмовлено у реєстрації податкових накладних, у зв`язку із неподанням всіх необхідних документів. Із огляду на таке вважає, що відповідач 1 діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже підстави для задоволення позову відсутні.

Ухвалою суду від 22.05.2023 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі № 280/2780/23 без виклику сторін.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Згідно з п. 10 ч.1 ст. 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЧИН» є юридичною особою, зареєстрованою 23 вересня 2002 року, основним видом господарської діяльності є будівництво житлових і нежитлових будівель згідно коду КВЕД 41.20. Крім того, ТОВ «ПОЧИН» займається покровельними роботами (код КВЕД 43.91), електромонтажними роботами (код КВЕД 43.21), покриттям підлоги і стін (код КВЕД 43.33) а також іншими будівельно-монтажними роботами (код КВЕД 43.29).

29 березня 2019 року між ТОВ «ПОЧИН» та ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» укладено рамковий договір підряду № 666 від 29.03.2019, на виконання робіт з ремонту м`яких покрівель цехів виробництва, згідно якого TOB «ПОЧИН» виступає «підрядником», а ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» - «замовником», предмет договору, згідно п. 1: «Замовник доручає, а підрядник зобов`язується на свій ризик виконувати в порядку та на умовах даного договору роботи в об`ємах (кількості) та згідно строків, зазначених у Специфікації(ях), що є невід`ємн(ою)ими частин(ою)ами даного Договору за цінами, узгодженими у Додатку №1 до даного Договору, а покупець прийняти роботу та оплатити її на умовах даного Договору.

У зв`язку з підписанням акту приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2020 року №1489-16 від 28.08.2020, відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019, Специфікації № 26 від 29.05.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі ГРП- 5, ПГЦ, у 2020 році було направлено на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» рахунок №003/08 від 28.08.2020 року на суму 6321 3,13 грн., у тому числі ПДВ - 10535,52 грн.

За виконані субпідрядні роботи, ТОВ "ПОЧИН" розрахувалось повністю з ТОВ "БУДСТРОЙ ІНДАСТРІ", згідно з актом виконаних робіт № 02/08 за серпень 2020 року, на підтвердження оплати надає копії платіжних доручень банку.

Також, відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019 та за наслідком підписання акту приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2В за серпень 2020 року №1489-18 та специфікації № 24 від 28.04.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі НС-14, ЦВП, у 2020 році, сторони засвідчили факт виконання ремонтних робіт па загальну суму 94194,94 грн, у тому числі ПДВ 15699,16 грн., на яку відповідно ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» позивачем було виставлено рахунок на оплату № 006/08 від 31.08.2020.

TOB «ПОЧИН» за вказаними господарськими операціями виписало податкові накладні №3 від 28 серпня 2020 року та №6 від 31 серпня 2020 року, які направило через автоматизовану систему до ДПС України для проведення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшли Квитанції, згідно яких документ прийнято, реєстрація зупинена. Вказано: відповідно до п 201 16 ст 201 ПК України реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризикованості платника податків. Запропоновано Товариству надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу 1 пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарської операції із контрагентом.

Рішеннями Комісії ГУ ДПС у Запорізькій області № 3037557/32097986 від 30.08.2021, №3058494/32097986 від 02.09.2021 було відмовлено в реєстрації даних податкових накладних з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У розділі Додаткова інформація вказано ненадання платником податку копій документів щодо зберігання, складські документи (інвентаризаційні описи), розрахункових документів, актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних дипових форм та галузевої спеціфіки, документи щодо надання послуг.

Товариством оскаржено в адміністративному порядку вказані рішення шляхом подання скарг, проте рішеннями за результатами розгляду скарг № 11038/32097986/2 від 02.02.2023, № 11036/32097986/2 від 02.02.2023 скарги залишено без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Крім того,на виконання умов договору №666 29.03.2019 у зв`язку з підписанням акту приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2020 року №1489-17 від 31.08.2020, відповідно до специфікації № 24 від 28.04.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі HC-13, ЦВП, у 2020 році було направлено на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» рахунок № 007/08 від 31.08.2020 року на суму 265257,19 грн., у тому числі ПДВ - 44209,53 грн.

Роботи на даному об`єкті виконувались субпідрядною організацією TOB "БУДСТРОЙ ІНДАСТРІ" із використанням матеріалів субпідрядника, на основі укладеного, 01 серпня 2020 року, договору на виконання робіт № 01/08 від 01.08.2020 , Специфікація до договору № 1 від 05.08.2021, розрахунок за виконані субпідрядником роботи TOB «ПОЧИН» проведено безготівково у повному обсязі, що підтверджують долучені до позову платіжні доручення.

Надалі, на виконання вимог договору № 666 від 29.03.2019 за результатом виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі МС-250-6, ПІД-3, у 2020 році (далі за текстом - Об`єкт) сторони договору №666 підписали акт здачі приймання виконаних робіт форми КБ-2В за серпень 2020 року №1489-19 від 31.08.2020 року на суму 553523,06 грн., у тому числі ПДВ - 92253,84 грн. Крім того, на підтвердження виконання вимог договору надано специфікацію № 26 від 29.05.2020 та рахунок № 010/08 від 31.08.2020.

TOB «ПОЧИН» за вказаними господарськими операціями виписало податкові накладні №7 від 31 серпня 2020 року та №10 від 31 серпня 2020 року, які направило через автоматизовану систему до ДПС України для проведення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшли Квитанції, згідно яких документ прийнято, реєстрація зупинена. Вказано: відповідно до п 201 16 ст 201 ПК України реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризикованості платника податків. Запропоновано Товариству надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу 1 пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарської операції із контрагентом.

Рішеннями Комісії ГУ ДПС у Вінницькій області № 3058489/32097986 від 02.09.2021, №3058420/32097986 від 31.08.2021 було відмовлено в реєстрації даних податкових накладних з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У розділі Додаткова інформація вказано ненадання платником податку копій документів щодо зберігання, складські документи (інвентаризаційні описи), розрахункових документів, актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних дипових форм та галузевої спеціфіки.

Товариством оскаржено в адміністративному порядку вказані рішення шляхом подання скарг, проте рішеннями за результатами розгляду скарг № 11037/32097986/2 від 02.02.2023, № 11041/32097986/2 від 02.02.2023 скарги залишено без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Крім того, у зв`язку з підписанням акту приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2020 року №1489-29 від 29.10.2020, відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019, специфікації № 34 від 22.09.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі мех.майстерні ЗДЦ-З, у 2020 році було направлено на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» рахунок № 001/10 від 29.10.2020 року на суму 113684,08 грн., у тому числі ІІДВ - 18947,35 грн.

Роботи на об`єкті будівлі мех.майстерні ЗДЦ-З виконувались Субпідрядною організацією TOB «ТЕХЛОГІСТИК» із використанням матеріалів субпідрядника, на основі укладеного, 01 липня 2020 року, договору на виконання робіт № 01/07 від 01.07.2020, специфікація до договору № 5 від 01.10.2020.

Додатково, за результатом підписання акту приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2020 року №1489-26 від 29.10.2020, відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019, Специфікації № 34 від 22.09.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі ПЕЦ «Домена» ЗДЦ-З, у 2020 році було направлено на адресу ПAT «АрселорМіттал Кривий Ріг» рахунок № 002/10 від 29.10.2020 року на суму 168459,96 три., у тому числі ПДВ - 28076,66 грн.

TOB «ПОЧИН» за вказаними господарськими операціями виписало податкові накладні №1 від 29 жовтня 2020 року та №2 від 29 жовтим 2020 року, які направило через автоматизовану систему до ДПС України для проведення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшли Квитанції, згідно яких документ прийнято, реєстрація зупинена. Вказано: відповідно до п 201 16 ст 201 ПК України реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризикованості платника податків. Запропоновано Товариству надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу 1 пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарської операції із контрагентом.

Рішеннями Комісії ГУ ДПС у Вінницькій області № 3301711/32097986 від 29.10.2021, №3301709/32097986 від 29.10.2021 було відмовлено в реєстрації даних податкових накладних з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У розділі Додаткова інформація вказано ненадання платником податку складських документів (інвентаризаційні описи).

Товариством оскаржено в адміністративному порядку вказані рішення шляхом подання скарг, проте рішеннями за результатами розгляду скарг № 11737/32097986/2 від 03.02.2023, № 11746/32097986/2 від 03.02.2023 скарги залишено без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Також, відповідно до договору № 666 від 29.03.2019, специфікації № 34 від 22.09.2020 позивачем були виконані роботи з ремонту покрівлі будівлі ПЕЦ «Чавунна» ЗДЦ-3, у 2020 році, за фактом чого складено акт приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2В за жовтень 2020 року №1489-28 від 29.10.2020 року на суму 76816,04 грн., у тому числі ПДВ - 12802,67 грн.

До виконання робіт було долучено субпідрядну організацію TOB «ТЕХЛОГІСТИК» із використанням матеріалів субпідрядника, на основі укладеного 1 липня 2020 року договору на виконання робіт № 01/07 від 01.07.2020 року, специфікації до договору № 5 від 01.10.2020

У зв`язку з підписанням акту приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2020 року №1489-23 від 29.10.2020, відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019 р., специфікації № 29 від 30.07.2020 р. на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі AПК (Кисневе виробництво) у 2020 році, було направлено на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» рахунок № 004/10 від 29.10.2020 року на суму 366010,84 грн., у тому числі ПДВ -61001,81 грн.

Роботи на об`єкті викопувались Субпідрядною організацією ТОВ «ТЕХЛОГІСТИК» із використанням матеріалів субпідрядника, на основі укладеного, 01 липня 2020 року, договору на виконання робіт № 01/07 від 01.07.2020 року, Специфікація до договору № 5 від 01.10.2020 р.

За фактом підписання акту приймання виконаних підрядних робіт за листопад 2020 року №1489-33 від 27.11.2020 відповідно до укладеного договору № 666 від 29.03.2019 та специфікації № 35 від 21.10.2020 на виконання робіт з ремонту покрівлі будівлі АБК-2 (гаражі),СПЦ-2, у 2020 році було направлено на адресу ПАТ «АрсслорМіттал Кривий Ріг» рахунок № 005/11 від 27.11.2020 року на суму 72 292,12 грн., у тому числі ПДВ - 12048,69 гри.

TOB «ПОЧИН» за вказаними господарськими операціями виписало податкові накладні №3 від 29 жовтня 2020 року, №4 від 29 жовтня 2020 року та №6 від 27 листопада 2020 року, які направило через автоматизовану систему до ДПС України для проведення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом із тим, за допомогою програми електронного документообігу, надійшли Квитанції, згідно яких документ прийнято, реєстрація зупинена. Вказано: відповідно до п 201 16 ст 201 ПК України реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризикованості платника податків. Запропоновано Товариству надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу 1 пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарської операції із контрагентом.

Рішеннями Комісії ГУ ДПС у Вінницькій області № 3301705/32097986 від 29.10.2021, №3301648/32097986 від 29.10.2021, №3441447/32097986 від 30.11.2021 було відмовлено в реєстрації даних податкових накладних з мотивів ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У розділі Додаткова інформація вказано ненадання платником податку складських документів (інвентаризаційні описи).

Товариством оскаржено в адміністративному порядку вказані рішення шляхом подання скарг, проте рішеннями за результатами розгляду скарг № 11745/32097986/2 від 03.02.2023, № 11743/32097986/2 від 03.02.2023, №12188/32097986/2 від 06.02.2023 скарги залишено без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Не погоджуючись із рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 ПК України).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, яка набула чинності з 01.02.2020, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Так, відповідно до отриманих позивачем квитанцій, реєстрація спірних накладних зупинена у зв`язку із їх відповідністю пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Суд зазначає, що Критерії ризиковості платника податків є Додатком №1 до Порядку №1165.

Відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків є те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Однак, вищезазначені Квитанції не містять інформації, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішень про реєстрацію спірних податкових накладних.

Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що рішення Комісії Державної податкової служби України повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Як вбачається з матеріалів справи, оскаржуваними рішеннями комісії ГУ ДПС відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, а підставою зазначених рішень вказано неподання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У розділі Додаткова інформація вказано ненадання платником податку копій документів щодо зберігання, складські документи (інвентаризаційні описи), розрахункових документів, актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних дипових форм та галузевої спеціфіки, документи щодо надання послуг.

Суд зауважує, що податкові накладні складені у зв`язку з наданням послуг та отриманням оплат за договором підряду, на підтвердження чого було надано відповідні первинні документи, а саме, акти прийняття виконаних робіт, підписані сторонами договору, платіжні доручення про сплату від покупця, про що свідчать копії пояснень, що надавались контролюючому органу, копії скарг на рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з переліком доданих документів. Крім того, підприємством було надано копії договору підряду № 666 від 29.03.2019, специфікацій до договору підряду; довідки про вартість робіт; акти використаних матеріалів тощо.

Тобто, платником податків разом з поясненнями щодо зупинення реєстрації податкових накладних подано всі первинні документи, що стосуються і у повному обсязі підтверджують дані господарські операції, а контролюючим органом не спростовано дані обставини.

Частинами 1 та 2 статті 6 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод(далі - Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України, як чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України від 17 липня 1997 року №475/97-ВР та вона набула чинності для України 11 вересня 1997 року.

Статтею 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Аналізуючи оскаржуване рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, відповідно до ч.2 статті 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), №37801/97, п.36, від 01 липня 2003 року, яке, відповідно до ч. 1 статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі Серявін та інші проти України Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Разом з тим, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб`єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб`єкта, визначених законом.

Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.

Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.

Разом з тим, як встановлено в ході судового розгляду справи відповідачем 1 зазначених вище принципів при прийнятті рішень дотримано не було.

Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

В даному випадку, відповідачами ґрунтовних недоліків щодо поданих позивачем документів не встановлено та не виказано у відповідних рішеннях.

Також, з наданих до матеріалів справи документів та документів, які надавались контролюючому органу, було можливо встановити підстави для складання та направлення на реєстрацію спірних накладних.

При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення від 30 серпня 2021 року № 3037557/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058494/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058489/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058420/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301711/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301709/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301705/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301648/32097986, від 30 листопада 2021 року № 3441447/32097986 є протиправними та підлягають скасуванню.

Згідно з пунктами 2, 4, 10 частини 2статті 245 КАС Україниу разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку №1246).

Відтак, оскільки рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних підлягають скасуванню, відповідно пунктів 19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 №1246, суд приходить до висновку про наявність підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 від 28 серпня 2020 року, №6 від 31 серпня 2020 року, № 7 від 31 серпня 2020 року, №10 від 31 серпня 2020 року, №1 від 29 жовтня 2020 року, №2 від 29 жовтня 2020 року, №3 від 29 жовтня 2020 року №4 від 29 жовтня 2020 року, №6 від 27 листопада 2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ст. 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 24156,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області.

Керуючись статтями 2, 7, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН (69014, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Краснова Миколи, буд.18, код ЄДРПОУ 32097986) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр.-т Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8 ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30 серпня 2021 року № 3037557/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058494/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058489/32097986, від 02 вересня 2021 року № 3058420/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301711/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301709/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301705/32097986, від 29 жовтня 2021 року № 3301648/32097986, від 30 листопада 2021 року № 3441447/32097986.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН №3 від 28 серпня 2020 року, №6 від 31 серпня 2020 року, № 7 від 31 серпня 2020 року, №10 від 31 серпня 2020 року, №1 від 29 жовтня 2020 року, №2 від 29 жовтня 2020 року, №3 від 29 жовтня 2020 року №4 від 29 жовтня 2020 року, №6 від 27 листопада 2020 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ПОЧИН судовий збір у розмірі 24 156 (двадцять чотири тисячі сто п`ятдесят шість) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 25.07.2023.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2023
Оприлюднено28.07.2023
Номер документу112436537
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/2780/23

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 04.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 14.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Рішення від 25.07.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні