ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
УХВАЛА
"31" липня 2023 р. Справа № 8/227-10
за позовом військового прокурора Хмельницького гарнізону в інтересах держави в особі Міністерства оборони України для захисту інтересів квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький
до Старокостянтинівської міської ради;
виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради;
Головного управління Державного казначейства України в Хмельницькій області
про стягнення на користь держави в особі квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький 1467811,8 грн. в рахунок відшкодування збитків; зобов`язання Головного управління Державного казначейства України в Хмельницькій області вчинити дії
Суддя Смаровоз М.В.
Представники:
Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону: В. Петреченко, Ю. Манзелевський;
квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький: Б. Жовнірчук;
інших учасників процесу: не з`явились.
У засіданні 31.07.2023р. оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
Рішенням господарського суду Хмельницької області від 15.11.2010р. у справі № 8/227-10 у позові було відмовлено.
14.02.2011р. Рівненським апеляційним господарським судом винесено постанову, в якій постановлено: апеляційну скаргу військового прокурора Хмельницького гарнізону задоволити частково. Рішення господарського суду Хмельницької області від 15.11.2010р. у справі № 8/227-10 скасувати частково, в частині відмови в задоволенні позову про стягнення на користь держави в особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький із виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 1467811 грн. 80 коп. в рахунок відшкодування матеріальних збитків. В цій частині прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задоволити; стягнути на користь держави в особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький із виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 1467811 грн. 80 коп. в рахунок відшкодування матеріальних збитків; в частині відмови в задоволенні позову про зобов`язання Головного управління Державного казначейства у Хмельницькій області списати з рахунку Старокостянтинівської міської ради та зарахувати на користь Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький 1467811 грн. 80 коп. збитків, заподіяних виконавчим комітетом Старокостянтинівської міської ради, залишити рішення без змін.
06.07.2011р. Вищим господарським судом України винесено постанову, в якій постановлено: касаційну скаргу виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради задовольнити частково; постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 14.02.2011р. у справі господарського суду Хмельницької області № 8/227-10 змінити, абзац четвертий резолютивної частини викласти у наступній редакції: „Стягнути з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради на користь держави в особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький 1467811 грн. 80 коп. (один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот одинадцять грн. 80 коп.) шкоди"; в іншій частині постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 14.02.2011р. залишити без змін.
На виконання постанови Вищого господарського суду України від 06.07.2011р. у справі № 8/227-10 господарським судом Хмельницької області видано наказ від 21.07.2011р.
20.07.2023р. надійшла заява заступника керівника Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону від 19.07.2023р. про зміну способу та порядку виконання судового наказу у справі № 8/227-10, в якій заявник просить суд змінити спосіб та порядок виконання судового наказу господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. по справі № 8/227-10, встановивши: стягнути з Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області (31100, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Острозького, 41, код ЄДРПОУ 36027760) через виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради (31100, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Острозького, 41, код ЄДРПОУ 04060766) на користь держави в особі квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький (м. Хмельницький вул. Героїв АТО, 24 ідентифікаційний код юридичної особи 07928461) 1467811,80 грн. шкоди.
Як вказано в заяві, 21.07.2011р. господарським судом Хмельницької області видано наказ про примусове виконання рішення суду від 06.07.2011р. у справі № 8/227-10 про стягнення з Старокостянтинівської міської ради (боржника) на користь Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький (стягувача) суми в рахунок відшкодування збитків у розмірі 1467811,80 грн. В подальшому, 19.09.2011р. військовою прокуратурою Хмельницького гарнізону на адресу Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області направлено заяву про виконання виконавчого документу з відповідними-додатками. Також, 07.12.2011р. листом Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повідомлено військову прокуратуру Хмельницького гарнізону про неможливість виконати рішення суду, у зв`язку із обмеженням фінансового ресурсу бюджету міста Старокостянтинів та неможливості внесення зміни до нього.
Крім того, 09.12.2011р. військовою прокуратурою Хмельницького гарнізону на адресу Старокостянтинівської міської ради направлено лист з питань формування бюджету на 2012 рік, із проханням надати проект місцевого бюджету на 2012 рік, на який відповіді не отримано. Разом з тим, 14.11.2012р. прокуратурою повторно направлено лист на адресу Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області, яким витребовувалась інформація щодо стану резервного фонду місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради на 2012 рік, а також щодо того, які заходи вживаються останнім для безспірного списання коштів для виконання рішення суду.
Також, вказано, що 21.11.2012р. Головним управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повідомлено прокуратуру про неможливість виконати наказ господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. №8/227-10, оскільки у бюджеті міста Старокостянтинів обмежений фінансовий ресурс. Крім того, зазначено, що 21.08.2013р. військовою прокуратурою Хмельницького гарнізону повторно направлено лист до Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області щодо стягнення з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради на користь держави в особі КЕВ м. Хмельницький зазначених вище коштів.
Разом з тим, прокурор звертає увагу на те, що 22.08.2013р. прокуратурою отримано відповідь, згідно якої списання коштів з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради впродовж 2011-серпня 2013 року не здійснювалось, оскільки кошти на данні цілі не виділялися.
Також, як зазначив прокурор, 14.06.2013р. на адресу Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області направлявся лист КЕВ м. Хмельницький, у якому порушувалось питання щодо виконання рішення суду. За результатами розгляду листа КЕВ м. Хмельницький, Головним управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повідомлено, що на 2013 рік у резервному фонді Старокостянтинівської міської ради не передбачено коштів на виконання рішення суду.
При цьому, посилаючись на положення п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників" № 845 від 03.08.2011р., прокурор зауважив, що прокуратурою направлялись листи на адресу Старокостянтинівської міської ради, в яких ініціювалося питання про ухвалення рішення про внесення змін до рішення про місцевий бюджет або виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету для списання з місцевого бюджету на користь КЕВ м. Хмельницький 1467811,80 грн. Виконавчим комітетом Старокостянтинівської міської ради повідомлено прокуратуру щодо неможливості проведення відшкодування шкоди, оскільки кошти в бюджеті міста на дані цілі не передбачаються.
Надалі, впродовж 2015-2017 років прокуратурою направлялись чергові запити на адресу Старокостянтинівського управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області, на які останнім надані відповіді щодо відсутності коштів на виконання рішення суду у місцевому бюджеті Старокостянтинівської міської ради. Зокрема, на запит військової прокуратури Хмельницького гарнізону від 01.08.2016р., Старокостянтинівське управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повідомило, що при виконанні наказу Господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. №8/227-10 безспірне списання коштів з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради на користь держави в особі КЕВ м. Хмельницький не здійснювалось за відсутності коштів.
Крім того, зазначено, що Головне управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повідомило, що у 2016 році бюджетом міста Старокостянтинів передбачено резервний фонд у сумі 300000 грн. Також вказано, що Старокостянтинівське управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області неодноразово звертались до фінансового управління виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради з пропозиціями щодо внесення змін до місцевого бюджету або виділення коштів з резервного фонду для здійснення безспірного списання згідно наказу Господарського суду Хмельницької області по справі №8/227-10.
Разом з тим, як відзначив прокурор, Головним управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області зазначено, що у разі внесення змін до рішення про місцевий бюджет або прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету, Старокостянтинівське управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області здійснить безспірне списання 1467811,80 грн. з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради на користь КЕВ м. Хмельницький. В подальшому, 12.07.2023р. Хмельницькою спеціалізованою прокуратурою у сфері оборони Західного регіону направлено лист на адресу КЕВ м. Хмельницький, щодо встановлення ходу виконання судового наказу Господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. по справі № 8/227-10.
17.07.2023р. отримано відповідь на вищевказаний запит прокуратури, згідно якої станом на сьогоднішній день, судовий наказ Господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. по справі № 8/227-10 залишається невиконаним у зв`язку із відсутністю на рахунках Старокостянтинівської міської ради коштів, з яких можна здійснити стягнення шкоди.
При цьому, прокурор посилаючись на п. 2 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 13.12.2012р. №18-рп/2012, зазначив, що виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави. Також, посилаючись на положення п. 3 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 25.04.2012р. № 11-рп/2012 прокурор зауважив, що невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом.
Крім того, прокурор звертає увагу на те, що Європейський суд з прав людини, рішення якого відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" застосовуються судом як джерело права, неодноразово наголошував щодо недопустимості невиконання або затягування виконання рішення національного суду в порушення прав іншої сторони. Разом з тим, прокурором зауважено, що оскільки п. 1 ст. 6 Конвенції захищає виконання остаточних судових рішень, вони не можуть залишатися невиконаними на шкоду однієї зі сторін. Виконанню судового рішення не можна перешкоджати, відмовляти у виконанні або надмірно його затримувати (рішення ЄСПЛ у справі "Горнсбі проти Греції" (Hornsby v. Стгеесе), від 19.03.1997р., у справі "Бурдов проти Росії" (Buurdov v. Russia) від 07.05.2002р., "Ясюнієне проти Литви" ( Jasiniene v. Lithuania) від 06.03.2003р.).
При цьому, прокурор посилається на положення ч. 1 ст. 160, ч. 1 ст. 331 ГПК України, ч. 3 ст. 33 Закону України "Про виконавче провадження" та відзначив, що п. 7.1.3. постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 9 від 17.10.2012р. "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України", зокрема визначено, що змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті. Також, як зазначив прокурор, механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. № 845.
Посилаючись на положення ст. 1, ч. 2 ст. 2, ч.ч. 1, 2 ст. 11, ч.ч. 1, 8 ст. 51, ч. 2 ст. 64 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п. 3 ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України прокурор зауважив, що складення проекту місцевого бюджету, його попереднє схвалення належить до повноважень виконавчих органів місцевої ради та місцевих фінансових органів (ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ст. 75, 76 Бюджетного кодексу України). Розгляд та затвердження місцевого бюджету відноситься законодавством до виключної компетенції місцевих рад (ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 76, 77 Бюджетного кодексу України). Виконання місцевих бюджетів покладено на виконавчі органи місцевих рад та місцеві фінансові органи (ст. 63, 64 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 43, 46-51, 78 Бюджетного кодексу України). За таких обставин, як стверджує прокурор, фінансові ресурси на виконання статей видатків закріплюються за виконавчими органами відповідних органів місцевого самоврядування (розпорядники, головні розпорядники). Отже, у місцевих рад не має фінансових ресурсів.
При цьому, зауважено, що у Старокостянтинівської міської ради відсутні рахунки в Старокостянтинівському управлінні Державної казначейської служби України у Хмельницькій області, разом з тим, виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради є її виконавчим органом, його діяльність спрямована на забезпечення виконання завдань покладених на міську раду, як на орган місцевого самоврядування, та даний комітет обслуговується органом казначейства, тому шкоду у розмірі 1467811,80 грн. слід стягнути з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради шляхом списання коштів з рахунків її виконавчого органу - виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради. Таким чином, стягнення за наказом повинно здійснюватись з відповідного виконавчого органу - в спірному випадку виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
Водночас, під час вирішення питання про заміну способу та порядку виконання наказу необхідно врахувати обов`язковості судових рішень, що набрали законної сили, на всій території України (ст. 326 Господарського процесуального кодексу України), а також законодавче врегулювання питання виконання місцевих бюджетів, виконання яких покладено на відповідні виконавчі органи місцевих рад. При цьому, прокурор звертає увагу на те, що зазначений у наказі ідентифікаційний код юридичної особи Старокостянтинівської міської ради станом на теперішній час присвоєно виконавчому комітету Старокостянтинівської міської ради, що, як вважає прокурор, також унеможливлює виконання даного рішення суду.
Враховуючи, що судове рішення у даній справі, яке набрало законної сили, можливо виконати лише через виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області, прокурор вважає, що необхідно змінити спосіб та порядок виконання судового наказу Господарського суду Хмельницької області від 21.07.2022р. по справі № 8/227-10 а саме, відповідача (боржника) Старокостянтинівську міську раду Хмельницької області змінити на Старокостянтинівську міську раду Хмельницької області через виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", ст.ст. 42, 53, 326, 331 ГПК України, представники Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону, Міністерства оборони України, квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький просять задовольнити вимоги, викладені у заяві.
На підтвердження своїх доводів учасники процесу, зокрема, посилались на копії: листа Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 15-11/612-11011 від 09.12.2011р.; відповіді на лист виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради № 285-02 від 03.02.2012р.; листа військової прокуратури Хмельницького гарнізону № 3/627 від 19.03.2012р.; листа виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради № 1003-02 від 06.06.2012р.; рішення Старокостянтинівської міської ради 22 сесії міської ради № 27 від 18.05.2012р.; листа військової прокуратури Хмельницького гарнізону № 3/1591 від 23.07.2012р.; відповіді на лист Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 02-12/250-8251 від 31.07.2012р.; листа Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 15-11/823-12569 від 21.11.2012р.; листа Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький № 1913 від 09.07.2013р.; листа Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький № 1710 від 14.06.2013р.; листа Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 0.9-1-17/72-6566 від 03.07.2013р.; листа Хмельницької прокуратури з нагляду за додержанням законів у воєнній сфері № 25/1256вих13 від 21.08.2013р.; листа Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 15-13/667-8583 від 22.08.2013р.; листа військового прокурора Хмельницького гарнізону № 10/2507вих15 від 25.12.2015р.; листа виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради № 47/14-11-208/2016 від 28.01.2016р.; відповіді на лист Старокостянтинівського управління державної казначейської служби України Хмельницької області Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 01-15/1145 від 08.08.2016р.; листа військового прокурора Хмельницького гарнізону № 9/1766вих10 від 01.08.2016р.; листа Головного управління державного казначейства України у Хмельницькій області № 12-32/593-5611 від 02.08.2016р.; листа Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони західного регіону; листа від 12.07.2023р., відповіді на лист Квартирно-екплуатаційного відділу міста Хмельницький № 577/2/2338 від 14.07.2023р. тощо.
Дослідивши зміст матеріалів справи, судом відзначається, що відповідно до ст. 326 ГПК України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.
Згідно зі ст. 331 ГПК України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення або розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням учасників справи. Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України "Про виконавче провадження" рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Згідно з ч.1 ст.77 Закону України "Про місцеве самоврядування" шкода, заподіяна юридичним і фізичним особам в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності органів місцевого самоврядування, відшкодовується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників (далі - рішення про стягнення коштів), прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення визначений Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затвердженого Постановою КМУ від 03.08.2011р. № 845. За приписами вказаного Порядку боржниками є визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкриті в органах Казначейства.
Судом також відзначається, що під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття господарським судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими. Наприклад, зміна способу виконання рішення можлива шляхом видозмінення зазначеної у рішенні форми (грошової чи майнової) виконання, тобто за відсутності у боржника присудженого позивачеві майна в натурі або грошових коштів, достатніх для покриття заборгованості. Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом.
Також судом звертається увага на те, що, змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.
З огляду на вищенаведене, оскільки заявник просить суд "змінити спосіб та порядок виконання судового наказу господарського суду Хмельницької області від 21.07.2011р. по справі № 8/227-10, встановивши: стягнути з Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області через виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради на користь держави в особі квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький 1467811,80 грн. шкоди" (незважаючи на те, що постановою Вищого господарського суду України від 06.07.2011р. у справі № 8/227-10 (зміст якої суд не може не брати до уваги, враховуючи при цьому також положення ст.77 Закону України "Про місцеве самоврядування") встановлено, що 1467811,8 грн. збитків підлягають відшкодуванню саме за рахунок коштів місцевого бюджету, а не за рахунок виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (позов до якого не задоволено), та не взявши при цьому до уваги, що означеною постановою вирішено стягнути 1467811 грн. 80 коп. шкоди на користь держави в особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Хмельницький саме з місцевого бюджету Старокостянтинівської міської ради), суд, з огляду на неможливість зміни по суті постанови Вищого господарського суду України від 06.07.2011р. у справі № 8/227-10, вважає, що заява заступника керівника Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону від 19.07.2023р. про зміну способу та порядку виконання судового наказу у справі № 8/227-10 є необгрунтованою та не підлягає задоволенню незалежно від наявності наведених у заяві фактів, викладених на підтвердження ускладнення чи неможливості виконання постанови. При цьому судом взято до уваги також зміст ухвали суду в даній справі від 14.09.2017р. та інших попередніх чинних ухвал суду в даній справі, а також те, що постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 16.04.2018р. апеляційну скаргу заступника військового прокурора Хмельницького гарнізону Західного регіону України залишено без задоволення та залишено без змін ухвалу господарського суду Хмельницької області від 29.01.2018р. у справі № 8/227-10, відповідно до якої у задоволенні заяви заступника військового прокурора Хмельницького гарнізону Західного регіону України від 18.01.2017р. про зміну способу та порядку виконання постанови Вищого господарського суду України від 06.07.2011р. у справі № 8/227-10 було відмовлено.
За таких обставин, у задоволенні заступника керівника Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону від 19.07.2023р. про зміну способу та порядку виконання судового наказу у справі № 8/227-10, слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 234, 331 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
У задоволенні заяви заступника керівника Хмельницької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону від 19.07.2023р. про зміну способу та порядку виконання судового наказу у справі № 8/227-10 відмовити.
Ухвала набирає законної сили 31.07.2023р. та може бути оскаржена у строки та порядку, встановлені ст. ст. 256, 257 ГПК України.
Повний текст ухвали складено 07.08.2023р.
Суддя М.В. Смаровоз
Віддрук. 7 прим.: 1- до справи; 2 - Хмельницькій спеціалізованій прокуратурі у сфері оборони Західного регіону (29000, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 65); 3 - Міністерству оборони України (03168, м. Київ, Повітрофлотський просп., буд. 6); 4 - позивачу (Квартирно-експлуатаційний відділ, 29000, м. Хмельницький, вул. Героїв АТО, буд. 3/1); 5 - виконавчому комітету Старокостянтинівської міської ради (31100, м. Старокостянтинів, вул. Острозького, буд. 41); 6 - ГУ Державного казначейства України в Хмельницькій області (29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 70); 7 - Старокостянтинівській міській раді (31100, м. Старокостянтинів, вул. Острозького, буд. 41).
Ел. адреси:
прокуратурі xm@vpzhr.gp.gov.ua
КЕВ khm_kev@post.mil.gov.ua
Міноборони України admou@post.mil.gov.ua
Старокостянтинівська міська рада jurustk@ukr.net
ГУ Державного казначейства України в Хмельницькій області office@km.treasury.gov.ua
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2023 |
Оприлюднено | 09.08.2023 |
Номер документу | 112664408 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Смаровоз М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні