Ухвала
від 27.07.2023 по справі 372/3065/21
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/3065/21

Провадження 1-кп-59/23

ухвала

27 липня 2023 року Обухівський районний суд Київської області в складі :

головуючого судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

захисника ОСОБА_4 ,

обвинуваченого ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Обухівського районного суду Київської області обвинувальний акт у кримінальному провадженні відносно ОСОБА_5 за обвинуваченням у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України,

В С Т А Н О В И В :

На розгляді в суді перебуває вказаний обвинувальний акт.

Прокурор в судовому засіданні заявив клопотання про призначення додаткової будівельно-технічної експертизи, на вирішення якої просив поставити питання «чи відповідають акти № 1 за вересень 2019, № 2 за жовтень 2019, № 1 за грудень 2019, № 4 за лютий 2020 щодо ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» фактично виконаним роботам?».

Захисник ОСОБА_4 в судовому засіданні заявив підтримав клопотання прокурора, також просив призначити по справі експертизу, опосилався на неточності і неповноту проведених у справі експертиз.

Обвинувачений ОСОБА_5 в судовому засіданні підтримав клопотання прокурора та думку свого захисника в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 332 КПК України під час судового розгляду суд за клопотанням сторін кримінального провадження або потерпілого за наявності підстав, передбачених статтею 242 цього Кодексу, має право своєю ухвалою доручити проведення експертизи експертній установі, експерту або експертам.

Згідно ч. 1 ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертом за зверненням сторони кримінального провадження або за дорученням слідчого судді чи суду, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

П. 6 ч. 2 ст. 242 КПК України встановлено обов`язковість проведення експертизи для визначення розміру матеріальних збитків, шкоди немайнового характеру, шкоди довкіллю, заподіяної кримінальним правопорушенням.

Згідно ч.1 ст.318 КПК України судовий розгляд має бути проведений і завершений протягом розумного строку.

Обвинувальний акт розглядається судом з 12 серпня 2021 року.

При вирішенні клопотання прокурора та захисника про призначення експертизи суд враховує, що згідно обвинувального акту, що надійшов на розгляд суду, ОСОБА_5 обвинувачується у скоєнні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України. Суд погоджується із доводами прокурора та захисника про те, що під час судового розгляду виникла необхідність у призначенні експертизи для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального правопорушення.

За таких обставин, суд вважає обґрунтованими доводи учасників процесу щодо необхідності призначення експертизи у цьому кримінальному провадженні із врахуванням додатково встановлених під час судового розгляду обставин.

Згідно п. 1.2.11 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень від 08.10.1998 року № 53/5 додатковою є експертиза, якщо для вирішення питань щодо об`єкта, який досліджувався під час проведення первинної експертизи, необхідно провести додаткові дослідження або дослідити додаткові матеріли (зразки для порівняльного дослідження, вихідні дані тощо), які не були надані експертові під час проведення первинної експертизи.

Суд вважає, що обставини, на які вказав прокурор при заявлені клопотання про призначення по справі експертизи мають суттєве значення для справи, а проведення такої експертизи на стадії досудового розслідування однією із сторін кримінального провадження було об`єктивно неможливим. Під час розгляду справи судом в судовому засіданні, зокрема, під час допиту експерта ОСОБА_6 було встановлено неточності у будівельно-технічній експертизі, зокрема, щодо використання експертом висновків натурного обстеження та документів, які не надавались експерту слідчим для проведення експертизи. Зважаючи на викладене, під час судового розгляду виникла потреба саме призначенні повторної експертизи іншим експертам, а не додаткової тому самому експерту.

Згідно п. 1.2.11 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, згідно з процесуальним законодавством України експертами виконуються первинні, додаткові, повторні, комісійні та комплексні експертизи.

Повторною, зокрема, є експертиза, під час проведення якої досліджуються ті самі об`єкти і вирішуються ті самі питання, що й при проведенні первинної (попередніх) експертизи (експертиз). Повторна експертиза проводиться у випадку, якщо висновок первинної експертизи визнано необгрунтованим чи таким, що суперечить іншим матеріалам справи або інакше викликає сумніви в його правильності.

В пункті 11 Постанови Пленуму Верховного суду України № 8 від 30.05.1997 року «Про судову експертизу в кримінальних і цивільних справах» також роз`яснено, що повторна експертиза призначається, коли є сумніви у правильності висновку експерта, пов`язані з його недостатньою обґрунтованістю чи з тим, що він суперечить іншим матеріалам справи, а також за наявності істотного порушення процесуальних норм, які регламентують порядок призначення і проведення експертизи.

Враховуючи, що під час судового розгляду у сторони захисту виникли сумніви у правильності дослідженого висновку експерта, суд дійшов висновку про необхідність призначення по справі повторної судової експертизи, яку слід провести комісійно для усунення всіх сумнівів і протиріч.

Всі учасники судового розгляду погодились із клопотанням прокурора, тому з урахуванням викладеного суд вважає, що для забезпечення дотримання засад кримінального провадження по справі слід призначити повторну судову комісійну будівельно-технічну експертизу, на вирішення якої поставити питання які вже досліджувались під час проведення досудового розслідування.

Проведення експертизи слід доручити судовим експертам Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України.

При проведенні експертизи експертам слід враховувати наступні вихідні дані, які слід оцінювати разом із фактичними даними, які містяться у письмових доказах та показах обвинуваченого, потерпілого, свідків, експерта що надані безпосередньо у судовому засіданні.

Відповідно до обвинувального акту ОСОБА_5 згідно рішення двадцять восьмої сесії п`ятого скликання Обухівської районної ради від 27.02.2009, призначено директором Комунального підприємства Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва (далі - КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва або Підприємство) (код ЄДРПОУ 32448826, 08704, м. Обухів, вул. Каштанова, 23).

Крім того, відповідно до кваліфікаційного сертифікату серії АТ №004574, виданого згідно рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 06.10.2015 року № 5 ОСОБА_5 пройшов професійну атестацію та має право на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, як інженер технічного нагляду.

Згідно п. 2.1 Статуту КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, затвердженого рішенням Обухівської районної ради Київської області №237.17.УІ від 07.09.2012, підприємство з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.

Відповідно до Статуту, предметом діяльності Підприємства, серед іншого є: діяльність у сфері інжинірингу, а саме:

- консультування у галузі архітектури на попередніх стадіях проектування;

- архітектурно - проектні роботи: проектування будівель та споруд, включаючи виготовлення робочих креслень, нагляд за будівництвом (діяльність генеральних підрядників: замовлення проекту, розроблення проектно - кошторисної документації, укладання договорів на будівельні роботи, контроль виконання, здавання об`єктів «під ключ»), планування міст, включаючи ландшафтне проектування садів, парків, спортивних споруд.

Згідно Статуту КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, директор підприємства:

- п.п. 7.4.1. без доручень діє від імені підприємства;

- п.п. 7.4.2. представляє інтереси підприємства в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами;

- п.п. 7.4.4. визначає організаційну структуру підприємства, встановлює чисельність працівників і штатний розпис та подає їх на затвердження власнику;

- п.п. 7.4.5. укладає цивільно-правові договори, видає доручення, відкриває рахунки в установах банків, має право першого підпису;

- п.п. 7.4.8. видає накази, розпорядження, доручення, затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції, інші акти, що регулюють роботу підприємства;

- п.п. 7.4.9. розпоряджається майном підприємства та коштами підприємства із врахування обмежень, встановлених законодавством України, рішеннями власника та цим Статутом.

Відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури» (далі - Порядок) технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об`єкта (пункт 2 Порядку).

Відповідно до п. 3 Порядку технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.

Відповідно до п. 5 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд:

1) проводять перевірку:

наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;

2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;

3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;

4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;

5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;

6) беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устаткування і механізмів технічним умовам;

органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;

7) виконують інші функції, пов`язані з технічним наглядом на відповідному об`єкті.

Відповідно до п. 6 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:

1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;

2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;

3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;

4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду;

5) зупинення виконання:

робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;

будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об`єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.

Відповідно до п. 7 Порядку у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об`єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідній інспекції державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.

Згідно з ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Отже, зважаючи на обсяг повноважень, ОСОБА_5 , який на час вчинення кримінального правопорушення обіймав у КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, а також ОСОБА_5 був наділений спеціальними повноваженнями інженера технічного нагляду, тобто відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України ОСОБА_5 мав статус службової особи.

ОСОБА_5 , будучи директором КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, діючи від імені зазначеної юридичної особи, вчинив службову недбалість, що завдало істотної шкоди Комунальному некомерційному підприємству Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (код ЄДРПОУ 01994155, 08704, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 52) , яка є правонаступником Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» (код ЄДРПОУ 01994155, 08704, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 52) на загальну суму 165 574,03 (сто шістдесят п`ять тисяч п`ятсот сімдесят чотири) гривні 03 копійки за наступних обставин.

Досудовим розслідування встановлено, що 22.08.2019, більш точного часу та місця досудовим розслідуванням не встановлено, між Комунальним некомерційним підприємством «Обухівська центральна районна лікарня» в особі головного лікаря ОСОБА_7 , що діє на підставі Статуту (далі - Замовник) та ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» (код ЄДРПОУ 41251280, 03164, м. Київ, вул. Генерала Наумова, 37Б) в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту (далі - Генпідрядник), було укладено договір підряду за № 389 (далі - Договір).

Відповідно до п. 1.1. вказаного Договору Генпідрядник зобов`язувався виконати роботи, згідно з кошторисною документацією та умовами Договору по об`єкту: Код ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи - Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл. (надалі - Об`єкт), і здати закінчені роботи в порядку і строк встановлений цим Договором, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи, зазначені у п. 1.2. цього Договору.

Відповідно до Договору склад та обсяги робіт, виконання яких доручається Генпідряднику, визначаються на підставі проектно-кошторисної документації.

Пунктом 2.6. Договору Замовник здійснює оперативний нагляд і контроль за відповідністю якості, обсягів і вартості виконаних робіт. При виявленні відхилень Замовник видає Генпідряднику письмовий припис про їх усунення, а при необхідності приймає рішення про призупинення робіт або розірвання Договору. Питання призупинення робіт та розірвання договорі вирішується у встановленому законом порядку.

Для здійснення оперативного нагляду та контролю за виконанням робіт Генпідрядник зобов`язаний на вимогу Замовника надавати йому необхідну інформацію та документи (журнал виконання робіт).

По закінченню виконання робіт Генпідрядник зобов`язується надати Замовнику журнал виконання робіт.

Згідно п. 2.9. Договору здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт Замовник доручає спеціалізованій організації або спеціалісту.

Згідно п. 4.1. Договору поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються з урахуванням Загальних умов на підставі типових форм КБ-3, КБ-2в, (розрахованих згідно з програмним АВК-5), підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника.

На виконання п. 2.9. вищевказаного Договору, 02.10.2019, точний час та місце досудовим розслідуванням не встановлено, між Комунальним некомерційним підприємством «Обухівська центральна районна лікарня» в особі головного лікаря ОСОБА_7 , що діє на основі Статуту (далі - Замовник) та КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, в особі директора ОСОБА_5 , що діє на основі Статуту (далі - Виконавець) уклали договір за № 286/407 на надання послуг з технічного нагляду з виконанням окремих функцій замовника по об`єкту: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл. (далі - Договір технічного нагляду)

Відповідно до п. 1.1. та п. 1.2. Договору технічного нагляду Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується у 2019 році здійснити на свій ризик та своїми силами послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єкту: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (послуга 71520000-9).

Крім того, 04.04.2020, точний час та місце досудовим розслідуванням не встановлено, між Комунальним некомерційним підприємством Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» в особі головного лікаря ОСОБА_7 , що діє на основі Статуту (далі - Замовник) та КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, в особі виконувача обов`язків директора ОСОБА_9 , що діє на підставі Розпорядження Обухівської районної ради від 11.03.2020 № 10-В уклали договір за № 4/0320/198 на надання послуг з технічного нагляду по об`єкту: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл. (далі - Договір технічного нагляду).

Відповідно до п. 1.1. та п. 1.2. Договору технічного нагляду Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується у 2020 році здійснити своїми силами послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єкту: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (послуга 71520000-9).

Здійснення технічного нагляду за будівництвом об`єкта виконує співробітник КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат та призначений наказом по підприємству.

ОСОБА_5 на підставі Договору технічного нагляду від 02.10.2019 та кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду АТ 004574, будучи службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, за дорученням Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» розпочав виконувати свої організаційно-розпорядчі функції, а саме керівництво ділянкою роботи з контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час Капітального ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.

Відповідно до Розділу 2 Договору технічного нагляду ОСОБА_5 , зобов`язаний:

- якісно та у встановлені Сторонами терміни виконувати дії, передбачені п. 1.2. цього Договору;

- здійснювати перевірку виконаних робіт та підтверджувати акти виконаних робіт Ф-2 та Ф-3;

- контролювати дотримання під час будівництва умов, передбачених Державними будівельними нормами та правилами України;

- повідомляти Замовнику на його вимогу всі відомості про результати виконання Договору;

- щомісячно складати Акт наданих послуг по технічному нагляду;

- брати участь в контрольних обмірах, що проводяться, в перевірках органами державного нагляду, відомчими інспекціями, представляти для цього необхідні документи;

- вести перевірку наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, технічні паспорта, сертифікати, документи, що відображають результати лабораторних випробувань, приладів і технологій відповідно до проектної документації, законодавства і граничних показників вартості робіт, тощо;

- виконувати інші зобов`язання за домовленістю з Замовником.

Крім того, ОСОБА_5 відповідно до укладеного ним Договору технічного нагляду мав право:

- вимагати від залучених Замовником до будівництва об`єкту підрядників виконання робіт відповідно до проектної документації та інших нормативних документів відносно порядку виконання та приймання робіт;

- зупиняти роботи у випадках застосування матеріалів, конструкцій та виробів неналежної якості, чи які не відповідають нормативним документам;

- ставити питання про проведення лабораторних та експертних оцінок відносно відповідності застосованих матеріалів сертифікатам якості;

- зупиняти роботи до оформлення актів на приховані роботи та в разі виявлення місць можливого виникнення недоліків будівельно-монтажних робіт.

Однак, незважаючи на свої організаційно-розпорядчі функції службової особи із здійснення технічного нагляду на об`єкті: «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», ОСОБА_5 , несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, упродовж здійснення капітального ремонту протягом вересня 2019 - лютого 2020 року, здійснюваного підрядником -ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», не виконав належним чином свої службові обов`язки із здійснення технічного нагляду.

Так, установлено, що на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 1 за формою №КБ-2в 17.09.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 1 за вересень 2019 року за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 1 за вересень 2019 року форма №КБ-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.» в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2019 форма №Кб-2В, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення №37 від 03.10.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 176 702,38 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 2 за формою №КБ-2в 07.11.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 2 за жовтень 2019 за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 2 за жовтень 2019 форма №Кб-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 2 за жовтень 2019 форма №КБ-2в, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення №47 від 07.11.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 897 002,69 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 1 за формою №КБ-2в 18.12.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 1 за грудень 2019 за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року форми № КБ-2В зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 1 за грудень 2019 форма №Кб-2В.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 1 за грудень 2019 форма №КБ-2в, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення № 64 від 18.12.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 926 267,92 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 4 за формою №КБ-2в 04.03.2020, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 4 за лютий 2020 року за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 4 за лютий 2020 року форма №КБ-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 4 за лютий 2020 року форма №КБ-2в , який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення № 2 від 11.03.2020 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 609 681,52 грн.

Згідно висновку судової будівельно-технічної експертизи № 1175/06-2021 від 25.06.21 фактично не виконані роботи:

- Протравлення цементної штукатурки нейтралізуючим розчином, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 6, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,853;

- Протравлення цементної штукатурки нейтралізуючим розчином, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 15, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,6173;

- Ґрунтовка "Кнауф-Бетоноконтакт", одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 213, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в:-51,37;

- Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezіt", одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 11,36, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,5433;

- Шпаклівка Knauf мультіфініш, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 1136, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -354,33;

- Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 11,36, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,5433;

- Шпаклівка Knauf мультіфініш, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 1136, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -354,33;

- Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін (одношарове штукатурення), товщина шару 5мм, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 15, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,6173;

- Сітка штукатурна Works, одиниця виміру: м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 1614,5, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -389,34;

- Штукатурка Родбан, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 5313,4, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -1281,34;

- Профіль UD-27, одиниця виміру: м, обсяг згідно актів Кб-2в: 559, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -95,8;

- Профіль металевий для гіпсокартону СД-60, одиниця виміру: м, обсяг згідно актів Кб-2в: 1516,9, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -204,4;

- Саморіз 35мм, одиниця виміру: шт., обсяг згідно актів Кб-2в: 14601, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -6571;

- Сітка серпянка, одиниця виміру: м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 60, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -34,5;

- Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3м2 з металопластику у кам`яних стінах, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,048, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,048;

- Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3м2 з металопластику у кам`яних стінах, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,0478, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,0478;

- Установлення дверних блоків у зовнішніх і внутрішніх прорізах кам`яних стін, площа прорізу до 3м2, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,0613, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,0613.

Вартість фактично не виконаних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», але внесених до звітної документації форми Кб-2В з урахуванням актів на приховані роботи № 1-8, загального журналу робіт № 2/19-0 та акту обстеження від 04.10.2019 становить: 176 217,66 (сто сімдесят шість тисяч двісті сімнадцять) гривень 66 копійок, в т.ч. ПДВ (20%): 29 369,61 (двадцять дев`ять тисяч триста шістдесят дев`ять) гривень 61 копійок, а саме: по актам № 1 за вересень 2019 року, № 2 за жовтень 2019 року, № 1 за грудень 2019 року, акт № 4 за лютий 2020 року становить: 165 574,03 (сто шістдесят п`ять тисяч п`ятсот сімдесят чотири) гривні 03 копійки в т.ч. ПДВ (20%): 27 595,67 (двадцять сім тисяч п`ятсот дев`яносто п`ять) гривень 67 копійок; по акту № 5 за липень 2020 року становить: 10 643,63 (десять тисяч шістсот сорок три) гривні 63 копійки в т.ч. ПДВ (20%): 1 773,94 (одна тисяча сімсот сімдесят три) гривні 94 копійки.

Згідно п. 4 примітки до ст. 364 КК України, істотною шкодою у статтях 364-367 вважається така шкода, яка у сто і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян, який згідно з вимогами Закону України «Про державний бюджет України на 2019 рік» та Перехідних положень Податкового кодексу України, станом на момент вчинення злочину становив 960,50 гривень.

Внаслідок неналежного виконання ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що полягало у неналежній перевірці обсягу фактично виконаних робіт з відомостями зазначеними підрядником в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року, в акті №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року, в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року, в акті №4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», які містили завищені обсяги виконаних робіт на вказаному об`єкті, що призвело до безпідставного перерахування КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» грошових коштів на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, у сумі 165 574,03 грн. що спричинило істотну шкоду громадським інтересам - Комунальному некомерційному підприємству Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», яка є правонаступником Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» на суму 165 574,03 (сто шістдесят п`ять тисяч п`ятсот сімдесят чотири) гривні 03 копійки, оскільки спричинені збитки у 100 і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину.

ОСОБА_5 обвинувачується у тому, що на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановлені у ході досудового розслідування особи, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 1 за формою №КБ-2в 17.09.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 1 за вересень 2019 року за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 1 за вересень 2019 року форма №КБ-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.» в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2019 форма №Кб-2В, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення №37 від 03.10.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 176 702,38 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 2 за формою №КБ-2в 07.11.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 2 за жовтень 2019 за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 2 за жовтень 2019 форма №Кб-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 2 за жовтень 2019 форма №КБ-2в, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення №47 від 07.11.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 897 002,69 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 1 за формою №КБ-2в 18.12.2019, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 1 за грудень 2019 за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року форми № КБ-2В зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 1 за грудень 2019 форма №Кб-2В.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 1 за грудень 2019 форма №КБ-2в, який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення № 64 від 18.12.2019 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 926 267,92 грн.

В подальшому на виконання умов договору підряду від 22.08.2019 за № 389 невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановленому місці та час, склали завідомо неправдивий офіційний документ - акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форми № КБ-2в, в який внесли завідомо неправдиві відомості про виконання робіт, які фактично виконані не були.

Вказаний акт № 4 за формою №КБ-2в 04.03.2020, точний час та місце у ході досудового розслідування не встановлено, було підписано директором ТОВ «Будівельна компанія «Одеон» ОСОБА_8 та засвідчено відбитком круглої мастичної печатки Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Одеон» ідентифікаційний код 41251280.

Після цього, невстановленими у ході досудового розслідування особами, у невстановлений час та місці, з метою посвідчення факту належного виконання умов договору підряду № 389 від 22.08.2019, передали для підписання вказаний акт № 4 за лютий 2020 року за формою №КБ-2в ОСОБА_5 , як особі, відповідальній за здійснення технічного нагляду за об`єктом будівництва.

ОСОБА_5 , будучи наділеним організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, тобто згідно ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою та виконуючи спеціальні повноваження з технічного нагляду за будівництвом об`єкту, отримавши від невстановлених досудовим розслідуванням осіб, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форми № КБ-2в, зобов`язаний був здійснити перевірку виконаних робіт внесених до вказаного акту та провести контрольні обміри.

Однак ОСОБА_5 в порушення своїх службових прав та обов`язків визначених договорами про технічний нагляд від 02.10.2019, від 04.04.2020 та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, а саме належним чином не здійснив перевірку фактично виконаних робіт з роботами, які внесені до звітної документації, а саме акту № 4 за лютий 2020 року форма №КБ-2в.

Неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, ОСОБА_5 у невстановленому місці та час, безпідставно підписав своїм підписом та скріпив печаткою КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року форма №КБ-2в по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», в якому були зазначені завищені обсяги виконаних робіт підрядною організацією ТОВ «Будівельна компанія «Одеон».

На підставі підписаного ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, акту приймання виконаних будівельних робіт № 4 за лютий 2020 року форма №КБ-2в , який містив неправдиві відомості щодо обсягів виконаних робіт на об`єкті, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», згідно платіжного доручення № 2 від 11.03.2020 року, безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, грошові кошти на загальну суму 609 681,52 грн.

Згідно висновку судової будівельно-технічної експертизи № 1175/06-2021 від 25.06.21 фактично не виконані роботи:

- Протравлення цементної штукатурки нейтралізуючим розчином, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 6, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,853;

- Протравлення цементної штукатурки нейтралізуючим розчином, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 15, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,6173;

- Ґрунтовка "Кнауф-Бетоноконтакт", одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 213, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в:-51,37;

- Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezіt", одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 11,36, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,5433;

- Шпаклівка Knauf мультіфініш, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 1136, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -354,33;

- Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 11,36, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,5433;

- Шпаклівка Knauf мультіфініш, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 1136, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -354,33;

- Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін (одношарове штукатурення), товщина шару 5мм, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 15, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -3,6173;

- Сітка штукатурна Works, одиниця виміру: м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 1614,5, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -389,34;

- Штукатурка Родбан, одиниця виміру: кг, обсяг згідно актів Кб-2в: 5313,4, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -1281,34;

- Профіль UD-27, одиниця виміру: м, обсяг згідно актів Кб-2в: 559, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -95,8;

- Профіль металевий для гіпсокартону СД-60, одиниця виміру: м, обсяг згідно актів Кб-2в: 1516,9, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -204,4;

- Саморіз 35мм, одиниця виміру: шт., обсяг згідно актів Кб-2в: 14601, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -6571;

- Сітка серпянка, одиниця виміру: м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 60, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -34,5;

- Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3м2 з металопластику у кам`яних стінах, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,048, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,048;

- Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3м2 з металопластику у кам`яних стінах, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,0478, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,0478;

- Установлення дверних блоків у зовнішніх і внутрішніх прорізах кам`яних стін, площа прорізу до 3м2, одиниця виміру: 100м2, обсяг згідно актів Кб-2в: 0,0613, різниця між фактично виконаними та актами КБ-2в: -0,0613.

Вартість фактично не виконаних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», але внесених до звітної документації форми Кб-2В з урахуванням актів на приховані роботи № 1-8, загального журналу робіт № 2/19-0 та акту обстеження від 04.10.2019 становить: 176 217,66 (сто сімдесят шість тисяч двісті сімнадцять) гривень 66 копійок, в т.ч. ПДВ (20%): 29 369,61 (двадцять дев`ять тисяч триста шістдесят дев`ять) гривень 61 копійок, а саме: по актам № 1 за вересень 2019 року, № 2 за жовтень 2019 року, № 1 за грудень 2019 року, акт № 4 за лютий 2020 року становить: 165 574,03 (сто шістдесят п`ять тисяч п`ятсот сімдесят чотири) гривні 03 копійки в т.ч. ПДВ (20%): 27 595,67 (двадцять сім тисяч п`ятсот дев`яносто п`ять) гривень 67 копійок; по акту № 5 за липень 2020 року становить: 10 643,63 (десять тисяч шістсот сорок три) гривні 63 копійки в т.ч. ПДВ (20%): 1 773,94 (одна тисяча сімсот сімдесят три) гривні 94 копійки.

Згідно п. 4 примітки до ст. 364 КК України, істотною шкодою у статтях 364-367 вважається така шкода, яка у сто і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян, який згідно з вимогами Закону України «Про державний бюджет України на 2019 рік» та Перехідних положень Податкового кодексу України, станом на момент вчинення злочину становив 960,50 гривень.

Внаслідок неналежного виконання ОСОБА_5 , як службовою особою, яка здійснює технічний нагляд, своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що полягало у неналежній перевірці обсягу фактично виконаних робіт з відомостями зазначеними підрядником в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року, в акті №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року, в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року, в акті №4 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2020 року по об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова, 52, Київської обл.», які містили завищені обсяги виконаних робіт на вказаному об`єкті, що призвело до безпідставного перерахування КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» грошових коштів на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Одеон», за фактично невиконані відповідно проектно-кошторисної документації роботи, у сумі 165 574,03 грн. що спричинило істотну шкоду громадським інтересам - Комунальному некомерційному підприємству Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», яка є правонаступником Комунального некомерційного підприємства Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» на суму 165 574,03 (сто шістдесят п`ять тисяч п`ятсот сімдесят чотири) гривні 03 копійки, оскільки спричинені збитки у 100 і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину.

Для проведення експертизи надати дозвіл експертам використовувати всі документи та інші докази, наявні у матеріалах кримінального провадження за обвинуваченням ОСОБА_5 за обвинуваченням у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Крім того, оскільки наразі в силу давності події неможливо забезпечити достовірне дослідження результатів будівельно-ремонтних робіт шляхом натурного обстеження об'єкту, слід надати дозвіл експертам на використання при проведенні експертизи матеріалів візуально-інструментального обстеження в натурі об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: Київська обл., м.Обухів, вул. Каштанова, 52, фототаблиць, актів, кошторисів, відомостей, довідок та будь-якої іншої технічної, робочої, договірної та іншого роду документації, наявної у матеріалах цього кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 242, 332, 350 КПК України, Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень від 08.10.1998 року № 53/5, суд , -

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора, захисника задовольнити частково.

Призначити по справі повторну судову комісійну будівельно-технічну експертизу, на вирішення якої поставити наступні питання :

Чи відповідає фактичний обсяг і перелік виконаних робіт обсягу та переліку вказаному у договірній та виконавчій документації по договору підряду № 389 від 22.08.2019 року по ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» ?

Яка вартість фактично виконаних робіт по договору підряду № 389 від 22.08.2019 року по ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» ?

Чи виконано підрядником у повному обсязі роботи, які внесені до звітної документації Кб-2В з урахуванням актів на закриття прихованих робіт № 1,2,3,4,5,6,7,8, загального журналу робіт та акту обстеження від 04.10.2019 ? Якщо ні, то на яку суму підрядником не було фактично виконано робіт до вказаної документації окремо по кожному акту ?

Чи відповідають акти № 1 за вересень 2019 року, № 2 за жовтень 2019 року, № 1 за грудень 2019 року, № 4 за лютий 2020 року щодо ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» фактично виконаним роботам ? Якщо ні, яка вартість фактично не виконаних робіт окремо по кожному акту та у загальній сумі ?

Чи включено до актів № 1 за вересень 2019 року, № 2 за жовтень 2019 року, № 1 за грудень 2019 року, № 4 за лютий 2020 року щодо ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» неякісно виконані роботи ? Якщо так, яка вартість усунення неякісно виконаних та фактично невиконаних робіт окремо по кожному акту ?

Чи було фактично виконано підрядником роботи щодо ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня», які не були обумовлені у договірній документації по договору підряду № 389 від 22.08.2019 року ? Якщо так, яка їх вартість і чи є можливим з технічної точки зору виконання обумовлених у договорі робіт без виконання таких необумовлених робіт ?

Проведення експертизи доручити Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (03057, м. Київ, вул. Сім`ї Бродських,6).

Попередити експертів про кримінальну відповідальність за дачу завідомо неправдивого висновку і за відмову від дачі висновку за ст.ст. 384, 385 КК України.

Надати експертам матеріали кримінального провадження за обвинуваченням ОСОБА_5 за обвинуваченням у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

Надати дозвіл експертам на використання при проведенні експертизи матеріалів візуально-інструментального обстеження в натурі об`єкту «Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: Київська обл., м.Обухів, вул. Каштанова, 52, фототаблиць, актів, кошторисів, відомостей, довідок та будь-якої іншої технічної, робочої, договірної та іншого роду документації, наявної у матеріалах цього кримінального провадження.

В задоволенні інших вимог сторін відмовити.

Судовий розгляд справи відкласти до отримання висновків експертів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення27.07.2023
Оприлюднено10.08.2023
Номер документу112707695
СудочинствоКримінальне
Сутьу вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України

Судовий реєстр по справі —372/3065/21

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 29.06.2023

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 06.06.2023

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 12.01.2023

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 09.12.2022

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 09.12.2022

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 02.12.2022

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 02.12.2022

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

Ухвала від 20.08.2021

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні