Ухвала
від 27.07.2023 по справі 569/4645/23
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа № 569/4645/23

1-кс/569/5157/23

27 липня 2023 року Рівненський міський суд Рівненської області

у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

підозрюваного ОСОБА_5 ,

захисника підозрюваного - адвоката ОСОБА_6 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Рівне клопотання слідчого у кримінальному провадженні - заступника начальника відділу СУ ГУ НП в Рівненській області майора поліції ОСОБА_4 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання щодо

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю м. Рівне, зареєстрованому та проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , директору Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради, раніше не судимому, підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий у кримінальному провадженні - заступник начальника відділу СУ ГУ НП в Рівненській області майор поліції ОСОБА_4 за погодженням із заступником начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про обрання відносно підозрюваного ОСОБА_5 запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання.

В обґрунтування клопотання вказав, що групою слідчих слідчого управління ГУНП в Рівненській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023180000000071 від 14.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 та ч. 2 ст.367 КК України.

Із матеріалів клопотання вбачається, що відповідно до розпорядження міського голови м. Рівне №127-ОС від 14.02.2022 «Про переведення ОСОБА_7 » ОСОБА_5 переведено з посади начальника Управління економіки міста виконавчого комітету Рівненської міської ради на посаду директора Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради з 14.02.2022 та присвоєно 9 ранг посадової особи місцевого самоврядування.

Згідно ст. 54 ЗУ «Про місцеве самоврядування»сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Відділи, управління та інші виконавчі органи ради є підзвітними і підконтрольними раді, яка їх утворила, підпорядкованими її виконавчому комітету, сільському, селищному, міському голові, голові районної у місті ради.

Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з посади сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради одноособово, а у випадках, передбачених законом, - за погодженням з відповідними органами виконавчої влади.

Положення про відділи, управління та інші виконавчі органи ради затверджуються відповідною радою.

Рішенням Рівненської міської ради від 20.10.2020 №2563 затверджено Положення про Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (нова редакція) (далі Положення).

Згідно розділу 2 ч. 2 Положення Департамент очолює директор Департаменту, який зокрема: 1) керує діяльністю Департаменту, забезпечує виконання завдань та функцій Департаменту; 2) у межах своїх повноважень представляє Департамент у відносинах із органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, діє від імені Департаменту без Довіреності; 6) укладає договори, угоди, необхідні для забезпечення діяльності Департаменту; 7) забезпечує виконання функції головного розпорядника бюджетних коштів; 11) несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни; вирішує інші питання в межах завдань і функції Департаменту.

Відповідно до ч. 6 Положення, обов`язки директора Департаменту визначаються цим Положенням.

Згідно ст. 2 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» ОСОБА_5 являється посадовою особою в системі органів місцевого самоврядування.

Так в ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 , будучи службовою особою директором Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради та наділеним у зв`язку з цим організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, неналежно виконав своїх службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, чим спричинив тяжкі наслідки, за наступних фактичних обставин.

Відповідно до п. 6 ч. 1ст. 7 Бюджетного кодексу України, що закріплює принцип ефективності та результативності, при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.

Згідно п. 3 ч. 1 ст.26 Бюджетного кодексу України, контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цьогоКодексута іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Встановлено, що рішенням Рівненської міської ради від 23.11.2022 № 2754 «Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2022 рік» (далі рішення № 2754) виділено фінансування заходів із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха.

Відповідно до п. 4 рішення № 2754 фінансування видатків здійснюється в розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно Додатку 6 вказаного рішення, зокрема: головному розпоряднику коштів місцевого бюджету Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради виділено коштів місцевого бюджету Рівненської міської територіальної громади на реалізацію Програми створення місцевого матеріального резерву Рівненської міської територіальної громади для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуаційна 2022-2025 роки на суму 8400000,00 грн за рахунок коштів загального фонду міського бюджету за кодом програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК) 2718110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха» (КЕКВ 2230 «Продукти харчування»).

Програмою затверджено графік накопичення матеріальних цінностей до місцевого матеріального резерву Рівненської міської територіальної громади, згідно з яким Департамент є відповідальним за продукти харчування у складі місцевого матеріального резерву.

Фінансування Програми здійснювалось за рахунок коштів загального фонду міського бюджету згідно затвердженого наказом Департаменту економічного розвитку РМР від 28.11.2022 № 50 паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік за КПКВК 2718110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха» (КЕКВ 2230 «Продукти харчування»).

Згідно зі ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженого 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами (далі Закон № 922-VIII) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.

Згідно протоколу рішень уповноваженої особи Департаменту від 08.12.2022 № 58, очікувана вартість предмету закупівель продуктів харчування складає 8400000,00 грн, яка перевищує вартість, що встановлена для товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту) в пункті 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості № 1178). Але відповідно до абзацу 2 підпункту 3, пункту 13 Особливостей № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються з метою проведення заходів із мобілізації та цивільного захисту.

Уповноваженою особою Департаменту визначено, що закупівлю товарів за предметами процедур закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-015413-a необхідно здійснити шляхом укладання договору про закупівлю та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.

За результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-12-08-015413-a Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради в особі начальника Департаменту ОСОБА_8 , укладено договір на отримання продуктів харчування, а саме договір поставки від 08.12.2022 № 1, укладений між ФОП ОСОБА_9 (Постачальник) та Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради в особі директора ОСОБА_5 (Покупець), відповідно до змісту якого Постачальник зобов`язується поставити Покупцю продукцію Жири тваринні в кількості 10500кг відповідної якості за ціною 116,00 гривень за кілограм без ПДВ на загальну суму 1218000,00грн без ПДВ.

Згідно п. 1.1 за цим договором Постачальник на умовах DPU (Delivery at Place Unloaded) міжнародних правил тлумачення економічних термінів «ІНКОТЕРМС» редакція 2022 року, зобов`язаний поставити Покупцю продукцію за ДК 021:2015 15430000-1 «Харчові жири» - Жири тваринні (надалі Товар) в кількості 10500 кг, відповідної якості за ціною 116,00 гривень за кілограм без ПДВ, а Покупець повинен прийняти Товар та оплатити його на умовах, визначених у цьому Договорі.

Згідно п. 2.1. загальна сума договору становить 1218000, 00 грн без ПДВ.

Згідно п. 2.2. покупець здійснює оплату за товар на умовах 100 % після оплати на підставі накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 банківських днів.

Згідно п. 3.4. якість Товару, що поставляється за цим Договором, має відповідати вимогам стандартів, технічних умов, УкрЦСМ, інших нормативних актів, що встановлюється вимогами до якості, і підтверджуватися Декларації виробника (якісне свідоцтво) та/або Протоколом випробування (дослідження), тощо.

Згідно п. 3.5 Товар повинен поставлятися в непошкодженій упаковці (тарі). Упаковка (тара) товару повинна забезпечити повне збереження товару від усякого роду пошкоджень при його транспортуванні, навантаженні та розвантаженні. Постачальник несе відповідальність перед покупцем за будь-які пошкодження, дефекти, втрати, які сталися з товаром через погану упаковку та/або маркування до моменту передачі товару у власність покупця.

Згідно п. 4.1. прийом Товару по кількості та якості проводиться на підставі фактичних даних якості і кількості на складі Покупця. Товар приймається у тарі, упакованій та помаркованій.

Згідно п. 4.2. у разі виявлення недостачі або Товару невідповідної якості для участі у прийманні Товару і для складання двостороннього акту Покупець викликає представника Постачальника.

Згідно п. 4.4. при виявленні у ході приймання Товару його невідповідності вимогам стандартів, технічних умов та/або зазначеним у супровідних документах даним, які посвідчують якість Товару, Сторони складають Акт, у якому зазначають якість оглянутого Товару та характер виявлених при його прийманні дефектів (недоліків) з обов`язковою фотофіксацією. У разі виникнення спору щодо якості Товару кожна із Сторін має право ініціювати залучення для вирішення спору незалежної акредитованої лабораторії.

Згідно п. 5.1. у разі невиконання або неналежного виконання зобов`язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Винна Сторона в повному обсязі відшкодовує збитки, заподіяні іншій Стороні неналежним виконанням зобов`язань, а також сплачує штрафні санкції, передбачені розділом п`ятим цього Договору.

Згідно п. 7.1. договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «31» грудня 2022 року.

У подальшому на виконання умов договору, згідно видаткової накладної від 20.12.2022 №124 ФОП ОСОБА_9 здійснив постачання для Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради продукції Жири тваринні в кількості 10500 кг на загальну суму 1218000, 00 грн без ПДВ та на підтвердження якості продукції надав Декларацію (посвідчення про якість) виробника № 01122022/12 від 20.12.2022 видану фізичною особою-підприємцем ОСОБА_10 , відповідно до якої жири тваринні відповідають вимогам показників «ДСТУ ІSO 18609:2004 Жири тваринні» та «ДСТУ 4455:2005, Жири тваринні».

Відповідно до висновку від 18.07.2023 №10508/23-34 судової експертизи матеріалів, речовин та виробів (експертиза харчових продуктів) встановлено, що жири тваринні, які були поставлені ФОП ОСОБА_9 для Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради на виконання умов договору поставки № 1 від 08.12.2022 згідно видаткової накладної від 20.12.2022 №124, не відповідають вимогам ДСТУ 4335:2004 «Жири кондитерські, кулінарні, хлібопекарські та для молочної промисловості. Загальні технічні умови» за органолептичними та фізико-хімічними показниками (кислотне число), а також за показниками якості та безпечності.

Також згідно вказаного висновку встановлено, що ДСТУ відповідно до Декларації (посвідчення про якість) виробника № 01122022/12 від 20.12.2022 виданої ФОП ОСОБА_10 , а саме «ДСТУ ІSO 18609:2004 Жири тваринні» та «ДСТУ 4455:2005, Жири тваринні», не містять даних про загальні технічні вимоги на продукцію жири тваринні.

В ході дослідження експертами встановлено, що жири тваринні містять суттєве перевищення гранично допустимих рівнів свинцю, заліза та нікелю. Споживання продукції, у якій виявлено перевищення гранично допустимих рівнів вищезазначених токсичних елементів шкідливих речовин хімічного походження є небезпечним для здоров`я людини. Отже, згідно чинного законодавства продукція, яка не відповідає вимогам чинних нормативних документів за показниками вмісту забруднюючих речовин є неякісною та небезпечною для здоров`я людини.

ОСОБА_5 перебуваючи в службовому приміщенні за місцем знаходження Департаменту за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Поштова, 2, 20.12.2022, в період часу з 09.00 години до 18.00 години, будучи службовою особою - директором Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради, всупереч інтересам служби, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинний був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, всупереч вимогам п. 6 ч. 1 ст. 7, п. 3 ч. 1 ст. 26 Бюджетного кодексу № 2456-VІ, у порушення вимог п. 3.4, 3.5, 4.1, 4.2, 4.4 договору поставки від 08.12.2022 № 1, під час виконання умов договору, а саме прийому-передачі Товару жирів тваринних, не належним чином здійснив прийом Товару, поставленого ФОП ОСОБА_9 , не перевірив його по кількості та якості на підставі фактичних даних якості і кількості, та підписав своїм особистим підписом видаткову накладну від 20.12.2022 №124 про отримання Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради продукції жирів тваринних в кількості 10500 кг на загальну суму 1218000, 00 грн без ПДВ.

Так, ОСОБА_5 не виявив недостачі та Товару невідповідної якості, не виявив у ході приймання Товару його невідповідності вимогам стандартів, технічних умов та зазначеним у супровідних документах даним, які посвідчують якість Товару, не ініціював складання Акту, у якому необхідно зазначити якість оглянутого Товару та характер виявлених при його прийманні дефектів (недоліків) з обов`язковою фотофіксацією, не ініціював залучення для вирішення спору незалежної акредитованої лабораторії, та прийняв неякісну та небезпечну для здоров`я людини продукцію - жири тваринні фактичною кількістю 10 314 кг в пошкоджених упаковках (в розірваних сміттєвих пакетах чорного і синього кольору та в поліетиленовій плівці білого кольору), без маркування, з цвіллю на поверхні жирів на загальну суму 1218000, 00 грн без ПДВ, за відсутності належних документів, що підтверджують якість Товару, чим не забезпечив досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів та не організовав контроль за виконанням постачальником умов договору.

У подальшому 27.12.2022, платником Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради згідно платіжного доручення від 27.12.2022 № 9 за підписом директора ОСОБА_5 оплачено для ФОП ОСОБА_9 кошти в сумі 1218000,00 грн за жири тваринні на рахунок ФОП ОСОБА_9 , відкритий в АТ «СЕНС БАНК» № НОМЕР_1 .

Внаслідок чого, в результаті неналежного виконання ОСОБА_5 своїх службових обов`язків, місцевому бюджету спричинено збитки на загальну суму 1218000,00 грн, що згідно з п. 3 примітки до ст. 364 КК України є тяжкими наслідками.

Таким чином, ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у службовій недбалості, тобто у неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, тобто у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

25.07.2023 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Обґрунтованість підозри у вчиненні ОСОБА_5 даного кримінального правопорушення даного кримінального правопорушення підтверджується зібраними в ході досудового розслідування доказами, зокрема: документами, вилученими в ході проведення тимчасового доступу до документів, які перебували у володінні Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради, Протоколом обшуку від 17.03.2023 за місцем реєстрації та здійснення своєї діяльності Державного професійно-технічного навчального закладу «Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну» (код ЄДРПОУ 02547040), за адресою: м. Рівне проспект Безручка Генерала, 3, Висновком експертів за результатами проведення комплексної судової експертизи матеріалів, речовин та виробів № 10508/23-34 від 18.07.2023, протоколами допитів свідків ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , Актом перевірки процедур закупівель в Департаменті економічного розвитку Рівненської міської ради від 05.05.2023 №13-17-05-06/9п, іншими здобутими в ході досудового розслідування доказами.

На даний час виникла необхідність в обранні ОСОБА_5 запобіжного заходу з метою забезпечення виконання підозрюваною покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: незаконно впливати на свідків, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні , перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином .

У даному кримінальному провадженні виникли ризики, передбачені п.п.2 4 ст. 177 КПК України, зокрема: знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідків, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Так, ОСОБА_5 являючись директором Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради може знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального провадження, зокрема, перебуваючи на керівній посаді та маючи доступ до усього матеріального, документального, програмного забезпечення Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради може спотворити відомості щодо тендерних закупівель, укладених договорів на виконання підрядних робіт та документів по яким здійснювалася оплата за виконані роботи, внутрішніх наказів, положень тощо. Також, ОСОБА_5 має набуті зв`язки та знайомства серед службових Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради. На даний час він не відсторонений від посади, а тому зможе незаконно впливати на свідків, а саме ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , які є працівниками даного департаменту, та на інших службових осіб і працівників Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради, мотивуючи їх давати інші покази, які можуть негативно вплинути на проведення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування, відмовитися від дачі показань. Також, на даний час в даному кримінальному провадженні експертами Рівненського НДЕКЦ МВС України проводиться судово-економічна експертиза, та підозрюваний ОСОБА_5 може незаконно впливати на експерта, для отримання позитивного для себе висновку. Окрім цього, ОСОБА_5 може вчинити інші дії, спрямовані на перешкоджання кримінальному провадженню іншим чином.

Відповідно до ст. 178 КПК України при вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених устатті 177 КПК України, слідчий суддя, на підставі наданих сторонами кримінального провадження матеріалів зобов`язаний оцінити в сукупності всі обставини, у тому числі те, що ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, за яке передбачене покарання у вигляді позбавленням волі на строк від двох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або без такого, тому у разі необрання запобіжного заходу він зможе не прибувати на виклики до органу досудового розслідування, суду, без поважних причини з метою затягування строку досудового розслідування та уникнення кримінальної відповідальності.

Крім цього при обранні запобіжного заходу слід врахувати, вагомість наявних доказів, що дають підстави обґрунтовано підозрювати ОСОБА_5 у вчиненні даного кримінального правопорушення, та слід врахувати, що ОСОБА_5 в результаті неналежного виконання своїх службових обов`язків спричинив тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам на загальну суму 1218000,00 грн.

Враховуючи викладені обставини, застосування до ОСОБА_5 найбільш м`якого запобіжного заходу особистого зобов`язання може запобігти ризикам, передбаченим ст. 177 КПК України та забезпечить належну поведінку підозрюваного, виконання ним процесуальних рішень та унеможливить спроби останнього перешкоджати кримінальному провадженню.

У судовому засіданні прокурор та слідчий повністю підтримали клопотання, просили задоволити.

Підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник адвокат ОСОБА_6 в судовому засіданні заперечували проти задоволення клопотання.

Заслухавши думку прокурора, слідчого, підозрюваного, захисника, дослідивши надані матеріали кримінального провадження, оцінивши їх у сукупності з іншими доказами, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає до задоволення із наступних підстав.

Згідно ст.179КПК Україниособисте зобов`язанняполягає упокладенні напідозрюваного,обвинуваченого зобов`язаннявиконувати покладеніна ньогослідчим суддею,судом обов`язки,передбачені статтею194цього Кодексу.

Відповідно доч.5ст.194КПК України,якщо підчас розглядуклопотання прообрання запобіжногозаходу,не пов`язаногоз триманнямпід вартою,прокурор доведенаявність всіхобставин,передбачених частиноюпершою цієїстатті,слідчий суддя,суд застосовуєвідповідний запобіжнийзахід,зобов`язує підозрюваного,обвинуваченого прибуватиза кожноювимогою досуду абодо іншоговизначеного органудержавної влади,а такожвиконувати одинабо кількаобов`язків,необхідність покладенняяких буладоведена прокурором. Обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців.

25.07.2023 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Таким чином, оскільки прокурором доведено про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України та наявність достатніх підстав вважати, що існують ризики, передбачені ч.1 ст.177 КПК України, а саме те, що підозрюваний може незаконно впливати на свідків, потерпілого, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

А тому, враховуючи вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваною кримінальних правопорушень, тяжкість покарання, що загрожує у разі визнання винною, вік, стан здоров`я, майновий стан, слідчий суддя вважає, що у відповідності до ч.4 ст.194 КПК України, щодо підозрюваного слід обрати запобіжний захід у виді особистого зобов`язання. Саме цей запобіжний захід забезпечить виконання підозрюваною процесуальних обов`язків та попередить вчинення нею дій, передбачених ч.1 ст.177 КПК України.

При цьому, із врахуванням ч.1 ст.179 КПК України, слідчий суддя покладає на підозрюваного ОСОБА_5 обов`язки: прибувати за викликом до слідчого, прокурора та суду, повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.131-132, 176-178, 179, 184, 186, 193, 194, 196 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задоволити.

Застосувати відносно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України запобіжний захід у виді особистого зобов`язання.

Покласти на підозрюваного ОСОБА_5 на строк до 25 вересня 2023 року, обов`язки, передбачені ст.194 КПК України, а саме: прибувати за викликом до слідчого, прокурора та суду, повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи.

Роз`яснити підозрюваному ОСОБА_5 що в разі їх невиконання до нього може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід і може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Ухвала слідчого судді підлягає виконанню негайно після її оголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_15

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення27.07.2023
Оприлюднено11.08.2023
Номер документу112731224
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів особисте зобов'язання

Судовий реєстр по справі —569/4645/23

Ухвала від 06.09.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Рівненський апеляційний суд

Гладкий С. В.

Ухвала від 17.08.2023

Кримінальне

Рівненський апеляційний суд

Гладкий С. В.

Ухвала від 02.08.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 27.06.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 06.06.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні