УХВАЛА
Справа № 569/4645/23
1-кс/569/5199/23
27 липня 2023 року Рівненський міський суд Рівненської області
у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
слідчого ОСОБА_4 ,
підозрюваного ОСОБА_5 ,
представника користувача майна адвоката ОСОБА_6 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Рівне клопотання слідчого у кримінальному провадженні - заступника начальника відділу СУ ГУ НП в Рівненській області майора поліції ОСОБА_4 про арешт майна,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий у кримінальному провадженні - заступник начальника відділу СУ ГУ НП в Рівненській області майор поліції ОСОБА_4 погодженням із заступником начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про арешт на майно, а саме: домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , легкового автомобіля марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску, причіп марки «ПВ 01Б», реєстраційний номер НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , 2009 року випуску,із забороною розпоряджатись та відчужувати його будь-яким чином.
В обґрунтування клопотання вказав, що групою слідчих слідчого управління ГУНП в Рівненській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023180000000071 від 14.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4ст.191 та ч. 2 ст.367 КК України.
Із матеріалів клопотання вбачається, що відповідно до розпорядження міського голови м. Рівне №127-ОС від 14.02.2022 «Про переведення ОСОБА_7 » ОСОБА_5 переведено з посади начальника Управління економіки міста виконавчого комітету Рівненської міської ради на посаду директора Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради з 14.02.2022 та присвоєно 9 ранг посадової особи місцевого самоврядування.
Згідно ст. 54 ЗУ «Про місцеве самоврядування»сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.
Відділи, управління та інші виконавчі органи ради є підзвітними і підконтрольними раді, яка їх утворила, підпорядкованими її виконавчому комітету, сільському, селищному, міському голові, голові районної у місті ради.
Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради призначаються на посаду і звільняються з посади сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради одноособово, а у випадках, передбачених законом, - за погодженням з відповідними органами виконавчої влади.
Положення про відділи, управління та інші виконавчі органи ради затверджуються відповідною радою.
Рішенням Рівненської міської ради від 20.10.2020 №2563 затверджено Положення про Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (нова редакція) (далі Положення).
Згідно розділу 2 ч. 2 Положення Департамент очолює директор Департаменту, який зокрема: 1) керує діяльністю Департаменту, забезпечує виконання завдань та функцій Департаменту; 2) у межах своїх повноважень представляє Департамент у відносинах із органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, діє від імені Департаменту без Довіреності; 6) укладає договори, угоди, необхідні для забезпечення діяльності Департаменту; 7) забезпечує виконання функції головного розпорядника бюджетних коштів; 11) несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни; вирішує інші питання в межах завдань і функції Департаменту.
Відповідно до ч. 6 Положення, обов`язки директора Департаменту визначаються цим Положенням.
Згідно ст. 2 ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування» ОСОБА_5 являється посадовою особою в системі органів місцевого самоврядування.
Так вході досудовогорозслідування встановлено,що ОСОБА_5 ,будучи службовоюособою директором Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради та наділеним у зв`язку з цим організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, неналежно виконав своїх службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, чим спричинив тяжкі наслідки, за наступних фактичних обставин.
Відповідно до п. 6 ч. 1ст. 7 Бюджетного кодексу України, що закріплює принцип ефективності та результативності, при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Згідно п. 3 ч. 1 ст.26 Бюджетного кодексу України, контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цьогоКодексута іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Встановлено, що рішенням Рівненської міської ради від 23.11.2022 № 2754 «Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2022 рік» (далі рішення № 2754) виділено фінансування заходів із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха.
Відповідно до п. 4 рішення № 2754 фінансування видатків здійснюється в розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно Додатку 6 вказаного рішення, зокрема: головному розпоряднику коштів місцевого бюджету Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради виділено коштів місцевого бюджету Рівненської міської територіальної громади на реалізацію Програми створення місцевого матеріального резерву Рівненської міської територіальної громади для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуаційна 2022-2025 роки на суму 8400000,00 грн за рахунок коштів загального фонду міського бюджету за кодом програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК) 2718110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха» (КЕКВ 2230 «Продукти харчування»).
Програмою затверджено графік накопичення матеріальних цінностей до місцевого матеріального резерву Рівненської міської територіальної громади, згідно з яким Департамент є відповідальним за продукти харчування у складі місцевого матеріального резерву.
Фінансування Програми здійснювалось за рахунок коштів загального фонду міського бюджету згідно затвердженого наказом Департаменту економічного розвитку РМР від 28.11.2022 № 50 паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік за КПКВК 2718110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайної ситуації та наслідків стихійного лиха» (КЕКВ 2230 «Продукти харчування»).
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженого 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами (далі Закон № 922-VIII) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
Згідно протоколу рішень уповноваженої особи Департаменту від 08.12.2022 № 58, очікувана вартість предмету закупівель продуктів харчування складає 8400000,00 грн, яка перевищує вартість, що встановлена для товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту) в пункті 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості № 1178). Але відповідно до абзацу 2 підпункту 3, пункту 13 Особливостей № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються з метою проведення заходів із мобілізації та цивільного захисту.
Уповноваженою особою Департаменту визначено, що закупівлю товарів за предметами процедур закупівель за номером ID: UA-2022-12-08-015413-aнеобхідно здійснити шляхом укладання договору про закупівлю та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-12-08-015413-a Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради в особі начальника Департаменту ОСОБА_8 , укладено договір на отримання продуктів харчування, а саме договір поставки від 08.12.2022 № 1, укладений між ФОП ОСОБА_9 (Постачальник) та Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради в особі директора ОСОБА_5 (Покупець), відповідно до змісту якого Постачальник зобов`язується поставити Покупцю продукцію Жири тваринні в кількості 10500кг відповідної якості за ціною 116,00 гривень за кілограм без ПДВ на загальну суму 1218000,00грн без ПДВ.
Згідно п. 1.1 за цим договором Постачальник на умовах DPU (DeliveryatPlaceUnloaded) міжнародних правил тлумачення економічних термінів «ІНКОТЕРМС» редакція 2022 року, зобов`язаний поставити Покупцю продукцію за ДК 021:2015 15430000-1 «Харчові жири» - Жири тваринні (надалі Товар) в кількості 10500 кг, відповідної якості за ціною 116,00 гривень за кілограм без ПДВ, а Покупець повинен прийняти Товар та оплатити його на умовах, визначених у цьому Договорі.
Згідно п. 2.1. загальна сума договору становить 1218000, 00 грн без ПДВ.
Згідно п. 2.2. покупець здійснює оплату за товар на умовах 100 % після оплати на підставі накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 банківських днів.
Згідно п. 3.4. якість Товару, що поставляється за цим Договором, має відповідати вимогам стандартів, технічних умов, УкрЦСМ, інших нормативних актів, що встановлюється вимогами до якості, і підтверджуватися Декларації виробника (якісне свідоцтво) та/або Протоколом випробування (дослідження), тощо.
Згідно п. 3.5 Товар повинен поставлятися в непошкодженій упаковці (тарі). Упаковка (тара) товару повинна забезпечити повне збереження товару від усякого роду пошкоджень при його транспортуванні, навантаженні та розвантаженні. Постачальник несе відповідальність перед покупцем за будь-які пошкодження, дефекти, втрати, які сталися з товаром через погану упаковку та/або маркування до моменту передачі товару у власність покупця.
Згідно п. 4.1. прийом Товару по кількості та якості проводиться на підставі фактичних даних якості і кількості на складі Покупця. Товар приймається у тарі, упакованій та помаркованій.
Згідно п. 4.2. у разі виявлення недостачі або Товару невідповідної якості для участі у прийманні Товару і для складання двостороннього акту Покупець викликає представника Постачальника.
Згідно п. 4.4. при виявленні у ході приймання Товару його невідповідності вимогам стандартів, технічних умов та/або зазначеним у супровідних документах даним, які посвідчують якість Товару, Сторони складають Акт, у якому зазначають якість оглянутого Товару та характер виявлених при його прийманні дефектів (недоліків) з обов`язковою фотофіксацією. У разі виникнення спору щодо якості Товару кожна із Сторін має право ініціювати залучення для вирішення спору незалежної акредитованої лабораторії.
Згідно п. 5.1. у разі невиконання або неналежного виконання зобов`язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. Винна Сторона в повному обсязі відшкодовує збитки, заподіяні іншій Стороні неналежним виконанням зобов`язань, а також сплачує штрафні санкції, передбачені розділом п`ятим цього Договору.
Згідно п. 7.1. договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «31» грудня 2022 року.
У подальшому на виконання умов договору, згідно видаткової накладної від 20.12.2022 №124 ФОП ОСОБА_9 здійснив постачання для Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради продукції Жири тваринні в кількості 10500 кг на загальну суму 1218000, 00 грн без ПДВ та на підтвердження якості продукції надав Декларацію (посвідчення про якість) виробника № 01122022/12 від 20.12.2022 видану фізичною особою-підприємцем ОСОБА_10 , відповідно до якої жири тваринні відповідають вимогам показників «ДСТУ ІSO 18609:2004 Жири тваринні» та «ДСТУ 4455:2005, Жири тваринні».
Відповідно до висновку від 18.07.2023№10508/23-34 судової експертизи матеріалів, речовин та виробів (експертиза харчових продуктів) встановлено, що жири тваринні, які були поставлені ФОП ОСОБА_9 для Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради на виконання умов договору поставки № 1 від 08.12.2022 згідно видаткової накладної від 20.12.2022 №124, не відповідають вимогам ДСТУ 4335:2004 «Жири кондитерські, кулінарні, хлібопекарські та для молочної промисловості. Загальні технічні умови» за органолептичними та фізико-хімічними показниками (кислотне число), а також за показниками якості та безпечності.
Також згідно вказаного висновку встановлено, що ДСТУ відповідно до Декларації (посвідчення про якість) виробника № 01122022/12 від 20.12.2022 виданої ФОП ОСОБА_10 , а саме «ДСТУ ІSO 18609:2004 Жири тваринні» та «ДСТУ 4455:2005, Жири тваринні», не містять даних про загальні технічні вимоги на продукцію жири тваринні.
В ході дослідження експертами встановлено, що жири тваринні містять суттєве перевищення гранично допустимих рівнів свинцю, заліза та нікелю. Споживання продукції, у якій виявлено перевищення гранично допустимих рівнів вищезазначених токсичних елементів шкідливих речовин хімічного походження є небезпечним для здоров`я людини. Отже, згідно чинного законодавства продукція, яка не відповідає вимогам чинних нормативних документів за показниками вмісту забруднюючих речовин є неякісною та небезпечною для здоров`я людини.
ОСОБА_5 перебуваючи в службовому приміщенні за місцем знаходження Департаменту за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Поштова, 2, 20.12.2022, в період часу з 09.00 години до 18.00 години, будучи службовою особою - директором Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради, всупереч інтересам служби, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинний був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, всупереч вимогам п. 6 ч. 1 ст. 7, п. 3 ч. 1 ст. 26 Бюджетного кодексу № 2456-VІ, у порушення вимог п. 3.4, 3.5, 4.1, 4.2, 4.4 договору поставки від 08.12.2022 № 1, під час виконання умов договору, а саме прийому-передачі Товару жирів тваринних, не належним чином здійснив прийом Товару, поставленого ФОП ОСОБА_9 , не перевірив його по кількості та якості на підставі фактичних даних якості і кількості, та підписав своїм особистим підписом видаткову накладну від 20.12.2022 №124 про отримання Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради продукції жирів тваринних в кількості 10500 кг на загальну суму 1218000, 00 грн без ПДВ.
Так, ОСОБА_5 не виявив недостачі та Товару невідповідної якості, не виявив у ході приймання Товару його невідповідності вимогам стандартів, технічних умов та зазначеним у супровідних документах даним, які посвідчують якість Товару, не ініціював складання Акту, у якому необхідно зазначити якість оглянутого Товару та характер виявлених при його прийманні дефектів (недоліків) з обов`язковою фотофіксацією, не ініціював залучення для вирішення спору незалежної акредитованої лабораторії,та прийняв неякісну та небезпечну для здоров`я людини продукцію - жири тваринні фактичною кількістю 10 314 кг в пошкоджених упаковках (в розірваних сміттєвих пакетах чорного і синього кольору та в поліетиленовій плівці білого кольору), без маркування, з цвіллю на поверхні жирів на загальну суму 1218000, 00 грн. без ПДВ, за відсутності належних документів, що підтверджують якість Товару, чим не забезпечив досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів та не організував контроль за виконанням постачальником умов договору.
У подальшому 27.12.2022, платником Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради згідно платіжного доручення від 27.12.2022 № 9 за підписом директора ОСОБА_5 оплачено для ФОП ОСОБА_9 кошти в сумі 1218000,00 грн. за жири тваринні на рахунок ФОП ОСОБА_9 , відкритий в АТ «СЕНС БАНК» № НОМЕР_5 .
Внаслідок чого, в результаті неналежного виконання ОСОБА_5 своїх службових обов`язків, місцевому бюджету спричинено збитки на загальну суму 1218000,00 грн., що згідно з п. 3 примітки до ст. 364 КК України є тяжкими наслідками.
Таким чином, ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у службовій недбалості, тобто у неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, тобто у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
25.07.2023 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Слід врахувати, що ОСОБА_5 в результаті неналежного виконання своїх службових обов`язків спричинив тяжких наслідків охоронюваним законом державним інтересам на загальну суму 1218000,00 грн.
Крім того в ході проведення досудового розслідування встановлено, що у власності ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ,перебуває нерухоме майно, зокрема: домоволодіння за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 91,3 м2, загальною вартістю 339027 грн.
А також, у власності ОСОБА_5 перебуває наступне рухоме майно: легковий автомобіль марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску, приблизною вартістю 175648 грн; причіп «ПВ 01Б», реєстраційний номер НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , 2009 року випуску.
Слідчий та прокурор у кримінальному провадженні клопотання підтримав та просив задоволити.
Підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник заперечували проти задоволення клопотання.
Заслухавши учасників судового провадження, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, оцінивши їх у сукупності з іншими доказами, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання слід задовольнити частково із наступних підстав.
Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
За змістомст. 170 КПК Україниарешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його. Частиною другою даної норми закону передбачена можливість накладення слідчим суддею арешту на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другійстатті 167 КПК України.
Відповідно доч.2ст.167КПК Українитимчасово вилученимможе бутимайно увигляді речей,документів,грошей тощо,щодо якихєдостатні підставивважати,що вони: 1)підшукані,виготовлені,пристосовані чивикористані якзасоби чизнаряддя вчиненнякримінального правопорушеннята (або)зберегли насобі йогосліди; 2)призначалися (використовувалися)для схилянняособи довчинення кримінальногоправопорушення,фінансування та/абоматеріального забезпеченнякримінального правопорушенняабо винагородиза йоговчинення; 3)є предметомкримінального правопорушення,у томучислі пов`язаногоз їхнезаконним обігом; 4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.
Згідно ч.2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч. 5 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Частиною 10 статті 170 КПК України передбачено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Відповідно до ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Одночасно згідно ч. 12 ст. 170 КПК України заборона використання житлового приміщення особам, які на законних підставах проживають у такому житловому приміщенні, не допускається.
Як убачається із п.7 ч. 2 ст.131 КПК України, що заходом забезпечення кримінального провадження для досягнення його дієвості є арешт майна.
Відповідно до ч.4 ст.173 КПК України у разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.
Враховуючи,те щослідчим доведено,що зметою забезпечення відшкодуванняшкоди,завданої внаслідоккримінального правопорушення(цивільнийпозов), сліднакласти арештна домоволодінняза адресою: АДРЕСА_1 , легкового автомобіля марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску, причіп марки «ПВ 01Б», реєстраційний номер НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , 2009 року випуску.
Разом із тим, з метою забезпечення права власності слідчий суддя вважає за можливе передати транспортний засіб легкового автомобіля марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску на відповідальне зберігання ОСОБА_5 з правом використання.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 98, 131-132, 167, 170-173, 174, 175 КПК України, слідчий суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Накласти арешт на майно, домоволодіння заадресою: АДРЕСА_1 , легкового автомобіля марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску, причіп марки «ПВ 01Б», реєстраційний номер НОМЕР_3 , VIN: НОМЕР_4 , 2009 року випуску. встановивши заборону розпоряджатися та відчужувати вказаним майном до прийняття процесуального рішення у кримінальному провадженні.
Транспортний засіб марки «ВАЗ», реєстраційний номер НОМЕР_1 , № кузова НОМЕР_2 , 2009 року випуску передати на відповідальне зберігання ОСОБА_5 з правом використання.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Рівненського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_11
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2023 |
Оприлюднено | 02.05.2024 |
Номер документу | 112731231 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Денисюк П. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні