ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,
гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649
ПОСТАНОВА
ПРО ВИЗНАННЯ БОРЖНИКА БАНКРУТОМ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.08.2023 Справа № 27/144б
Господарський суд Донецької області у складі судді Чернової О.В., за участю секретаря судового засідання Кравець А.Є., розглянувши у відкритому підсумковому засіданні матеріали справи
за заявою кредитора (заявника) Головного управління ДПС у Донецькій області, м. Маріуполь Донецької області
до боржника Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», м. Костянтинівка Донецької області
про банкрутство,
розпорядник майна арбітражний керуючий Скалянський В.В.
за участю уповноважених представників сторін:
від кредитора «Укртрансгаз»: адвокат Кравченко С.В.;
розпорядник майна: арбітражний керуючий Скалянський В.В.;
представник відділу з питань банкрутства у Харківській області Управління банкрутства Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Кошлаченко О.І.;
ВСТАНОВИВ:
Господарським судом Донецької області за заявою Костянтинівської об`єднаної державної податкової інспекції м. Костянтинівка порушено справу №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, про що 05.09.2011 постановлено відповідну ухвалу суду.
Ухвалою господарського суду від 13.10.2011 введено процедуру розпорядження майном боржника.
Ухвалою господарського суду від 22.02.2012 затверджено реєстр вимог кредиторів.
У зв`язку з проведенням антитерористичної операції на території Донецької області, справа №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» втрачена.
Відновлено втрачену справу №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» частково в межах наданих суду документів, про що постановлено відповідну ухвалу суду 19.07.2016.
Ухвалою суду від 13.03.2017 припинено повноваження розпорядника майна - арбітражного керуючого Дмитрієва Р.О.; призначено розпорядником майна у справі №27/144б арбітражного керуючого Скалянського В.В.
Боржника - Відкрите акціонерне товариство «Укрцинк» включено до переліку об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації відповідно до Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» , у зв`язку з чим введення відносно нього процедури санації або ліквідації відповідно приписів п.5 ст.5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» було неможливим.
Враховуючи вказані обставини, судом неодноразово продовжувався строк розпорядження майном боржника та відкладалось підсумкове засідання.
Ухвалою господарського суду від 17.03.2021 закрито провадження у справі 27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Постановою Східного апеляційного господарського суду від 18.05.2021 апеляційну скаргу розпорядника майна, арбітражного керуючого Скалянського В.В. задоволено, ухвалу Господарського суду Донецької області від 17.03.2021 скасовано, справу №27/144б направлено для продовження розгляду до Господарського суду Донецької області.
03.06.2021 матеріали справи №27/144б повернуті до Господарського суду Донецької області.
Справу №27/144б передано раніше визначеному складу суду (суддя Фурсова С.М.) для подальшого розгляду.
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 10.06.2021 задоволено заяву судді Господарського суду Донецької області Фурсової С.М. про відвід від розгляду справи №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Згідно з протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 10.06.2021, для розгляду справи №27/144б визначено суддю Господарського суду Донецької області Чернову О.В.
Ухвалою господарського суду від 11.06.2021 прийнято до провадження суддею Черновою О.В. справу №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк»; призначено підсумкове засідання суду на 06.07.2021.
Підсумкове засідання у справі неодноразово відкладалось.
02.07.2021 від арбітражного керуючого Скалянського В.В. надійшло клопотання б/н від 02.07.2021, за змістом якого останній просить визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру; призначити ліквідатором арбітражного керуючого Скалянського В.В.
10.08.2021 від розпорядника майна надійшли письмові пояснення щодо ведення господарської діяльності ВАТ «Укрцинк», звіт про виконану роботу станом на 01.08.2021.
05.10.2021 на виконання вимог ухвали господарського суду від Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) надійшов лист, за замістом якого останній надає до Господарського суду Донецької області копію листа Фонду державного майна України від 30.08.2021 №10-52-19956 для ознайомлення та прийняття рішення у справі. За змістом листа Фонду державного майну України від 30.08.2021 №10-52-19956 повідомлено, що у зв`язку із втратою чинності Законом України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», наказ Фонду від 04.08.2005 №2305 про ліквідацію ВАТ «Укрцинк» є чинним та Фонд державного майна України вважає за можливе введення процедури ліквідації щодо ВАТ «Укрцинк».
21.01.2022 на виконання вимог ухвали господарського суду від Фонду державного майна України надійшли пояснення, за змістом яких повідомлено суд, що накази Фонду, спрямовані на ліквідацію ВАТ «Укрцинк» чинними.
08.02.2022 від Фонду державного майна України надійшли письмові пояснення, за змістом яких повідомлено, що Фонд вбачає за можливе введення ліквідаційної процедури щодо ВАТ «Укрцинк» в межах провадження у справі про банкрутство.
25.03.2023 від Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надійшли пояснення, за змістом яких кредитор не заперечує проти переходу на іншу стадію провадження у справі №27/144б про банкрутство ВАТ «Укрцинк».
26.05.2023 від розпорядника майна надійшли письмові пояснення, за змістом яких вказав, що рішення про ліквідацію ВАТ «Укрцинк» прийнято власником Фондом державного майна України, наразі відсутні законодавчі підстави для закриття провадження у справі та, враховуючи закінчення трирічного строку дії заборони на введення процедури ліквідації щодо державних підприємств відповідно до Закону України «Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягає приватизації», перешкоди для відкриття ліквідаційної процедуру щодо ВАТ «Укрцинк» відсутні.
13.07.2023 від розпорядника майна надійшло клопотання, яким долучено до матеріалів протокол зборів комітету кредиторів від 11.07.2023, за змістом клопотання просить пришвидшити розгляд клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Ухвалою господарського суду від 18.07.2023 відкладено підсумкове засідання на 10.08.2023.
У судове засідання в режимі відеоконференції з`явилися розпорядник майна, представник кредитора АТ «Укртрансгаз» та представник відділу з питань банкрутства у Харківській області Управління банкрутства Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надали пояснення по суті справи.
Розглянувши клопотання розпорядника майна Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» - арбітражного керуючого Скалянського В.В. б/н від 02.07.2021 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, суд зазначає про таке.
Господарським судом Донецької області ухвалою від 05.09.2011 порушено справу про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Ухвалою суду від 13.10.2011 введено процедуру розпорядження майном боржника.
Провадження у справі №27/144б здійснювалось відповідно до норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 30.06.1999.
21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень якого, з дня введення в дію Кодексу визнано таким, що втратив чинність Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Згідно ч.4 «Прикінцевих та перехідних положень» Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Таким чином, провадження у справі №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.
Згідно з вимогами п.4 ч.5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство.
Відповідно до ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.
До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Як вбачається з наданого розпорядником майна арбітражним керуючим Скалянським В.В. звіту за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності та стану на ринках платоспроможності підприємства Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», аналізу ознак неплатоспроможності підприємства, фіктивного банкрутства, приховування та доведення до банкрутства від 06.06.2020, встановлено, що Відкрите акціонерне товариство «Укрцинк» має ознаку надкритичної неплатоспроможності, коли задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливо не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури; у боржника відсутні економічні ознаки дій, які можна кваліфікувати як фіктивне банкрутство; незадовільна структура балансу формувалася протягом років, що призвело до неплатоспроможності боржника.
Рішенням зборів комітету кредиторів, оформленого протоколом б/н від 18.06.2020, затверджено звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності та стану на ринках платоспроможності підприємства Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», аналізу ознак неплатоспроможності підприємства, фіктивного банкрутства, приховування та доведення до банкрутства від 06.06.2020.
Також на засіданні зборів комітету кредиторів від 18.06.2020 прийнято рішення подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
18.06.2020 збори кредиторів Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» прийняли рішення, оформлене протоколом б/н від 18.06.2020, клопотати перед Господарським судом Донецької області про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; зобов`язати розпорядника майна Скалянського В.В. направити до Господарського суду Донецької області відповідне клопотання.
22.06.2020 та повторно 02.07.2021 арбітражний керуючий Скалянський В.В. звернувся до суду з відповідним клопотанням.
За приписами ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства суб`єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Судом встановлено, що рішення зборів кредиторів та комітету кредиторів про звернення до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом прийнято в межах компетенції, визначеної ч. 5, ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства.
Разом із тим, підставою для визнання боржника банкрутом є не саме по собі рішення зборів кредиторів, а неможливість задоволення вимог кредиторів боржника інакше як через застосування щодо нього процедури ліквідації (правова позиція викладена в постанові від 16.02.2022 у справі №927/885/17).
Визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів, у зв`язку з чим з`ясувати його актив і пасив та співставити дані обох величин. Рішення суду не може ґрунтуватись лише на клопотанні комітету кредиторів. Суд повинен встановити неплатоспроможність боржника шляхом здійснення аналізу повноти проведених розпорядником майна заходів, що передбачені у процедурі розпорядження майном та дослідити надані розпорядником майна належні та допустимі докази на підтвердження повноти проведення процедури розпорядження майном (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду від 15.06.2021 року у справі № 916/1950/16, від 29.07.2021 року у справі № 925/409/20, від 24.11.2021 року у справі № 902/560/20, від 26.10.2022 року у справі № 916/1101/21, від 26.10.2022 року у справі № 922/3529/20).
Суд дослідив баланси (звіти про фінансовий стан) станом на 31.12.2016, 31.12.2017, 31.12.2018, 31.12.2019, звіти про фінансові результати за 2016, 2017, 2018, 2019, перевірив звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності та стану на ринках платоспроможності підприємства Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», аналізу ознак неплатоспроможності підприємства, фіктивного банкрутства, приховування та доведення до банкрутства від 06.06.2020.
Судом встановлено, що станом на 01.01.2020 розмір кредиторської заборгованості боржника на кінець звітного кварталу складає 11019 тис. грн.
Також суд вважає за необхідне зазначити про те, що відповідно до наказу Фонду державного майна України №2305 від 04.08.2005 прийнято рішення про ліквідацію відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Наказом Фонду державного майна України №2766 від 17.10.2005 створено ліквідаційну комісію відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Надалі боржника - Відкрите акціонерне товариство «Укрцинк» було включено до переліку об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації відповідно до Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» , у зв`язку з чим введення відносно нього процедури санації або ліквідації відповідно приписів п.5 ст.5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» було неможливим.
Наказом Фонду державного майна України №2652 від 21.11.2014 до виключення ВАТ «Укрцинк» з Переліку об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані, затвердженого Законом України від 07.06.1999 №847-XIV «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» зупинено дію наказів Фонду державного майна України №2305 від 04.08.2005 та №2766 від 17.10.2005.
20.10.2019 Закон України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» втратив чинність на підставі Закону України «Про визнання таким, що втратив чинність Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації»» (далі Закон 145-IX).
При цьому, згідно частини другої розділу ІІІ «Прикінцеві положення» Закону 145-IX встановлено, що у справах про банкрутство державних підприємств, у тому числі казенних підприємств, або акціонерних товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, не застосовуються судова процедура санації, крім тих, що задіяні у виконанні державного оборонного замовлення, виробництві, розробленні, модернізації, ремонті, обслуговуванні озброєння та військової техніки, та судова процедура ліквідації, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом.
Фондом державного майна України повідомлено, що у Реєстрі корпоративних прав держави, який є складовою Єдиного реєстру об`єктів державної власності, обліковується Відкрите акціонерне товариство «Укрцинк» (код ЄДРПОУ 00194317), державна частка становить 100% статутного капіталу товариства.
Відповідно до письмових пояснень Фонду державного майна України, у зв`язку з втратою чинності Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», вищевказані накази Фонду, спрямовані на ліквідацію ВАТ «Укрцинк», є чинними.
Крім того, враховуючи, що Закону України «Про визнання таким, що втратив чинність Закону України «Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» набрав чинності 20.10.2019, станом на дату підсумкового засідання мораторій на введення процедури ліквідації щодо державних підприємств не діє.
Суд також звертає увагу, що процедури за приписами Кодексу України з процедур банкрутства мають строковий характер, процедура розпорядження майном у справі №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» здійснюється більше десяти років та подальше відкладення введення процедури ліквідації боржника призводить до знецінення його активів.
За наведених обставин, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про відсутність у боржника активів, достатніх для здійснення господарської діяльності, наявність непогашеної кредиторської заборгованості, відсутність осіб, зацікавлених у відновленні платоспроможності боржника, та відсутність пропозицій щодо введення процедури санації, що свідчить про можливість погасити вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ст.58 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.
Таким чином, суд дійшов висновку про необхідність припинити процедуру розпорядження майном боржника Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», визнати боржника банкрутом та ввести ліквідаційну процедуру на 12 місяців.
Щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором боржника Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк», суд зазначає про таке:
Згідно п.4 ч.7 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції комітету кредиторів належить звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.
Відповідно до ч.3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства до призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.
Як вбачається з протоколу б/н від 18.06.2020 засідання комітету кредиторів, було прийнято рішення про погодження кандидатури арбітражного керуючого Скалянського В.В. на призначення ліквідатором у справі №27/144б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Згідно з ч.1 ст.60 Кодексу України з процедур банкрутства у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
Таким чином, враховуючи рішення комітету кредиторів боржника, з огляду на те, що іншої кандидатури на призначення ліквідатором у справі суду не надано, керуючись положеннями Кодексу України з процедур банкрутства, суд дійшов висновку про необхідність призначення ліквідатором Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» арбітражного керуючого Скалянського Вадима Володимировича.
Суд роз`яснює, що відповідно до положень ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;
строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;
у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;
скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
Відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури набирає законної сили з моменту її прийняття, оскарження постанови не зупиняє провадження у справі про банкрутство.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 48, 49, 58, 59, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
Припинити процедуру розпорядження майном боржника - Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» (85102, Донецька область, місто Костянтинівка, вул. Богдана Хмельницького, будинок 1; код ЄДРПОУ 00194317).
Визнати банкрутом боржника Відкрите акціонерне товариство «Укрцинк» (85102, Донецька область, місто Костянтинівка, вул. Богдана Хмельницького, будинок 1; код ЄДРПОУ 00194317).
Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
Призначити ліквідатором Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк» арбітражного керуючого Скалянського Вадима Володимировича (свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1580 від 24.07.2013, адреса для листування: АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ).
Ліквідатору до закінчення ліквідаційної процедури представити до суду звіт та ліквідаційний баланс з документами, передбаченими ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства.
Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства «Укрцинк».
Копію постанови направити банкруту, ліквідатору, кредиторам, державній виконавчій службі, державному реєстратору та органу державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута, державному органу з питань банкрутства.
Постанова складена та підписана 10.08.2023.
Постанова набирає законної сили з моменту оголошення та може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду в порядку та строки, визначені Главою 1 Розділу IV Господарського процесуального кодексу України.
Суддя О.В. Чернова
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2023 |
Оприлюднено | 14.08.2023 |
Номер документу | 112773603 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні