УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
09 серпня 2023 р. Справа № 120/11969/23
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Сало Павло Ігорович, розглянувши матеріали:
про визнання протиправним та скасування висновку,
ВСТАНОВИВ:
04.08.2023 до суду надійшла позовна заява Відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що відповідач здійснив моніторинг процедури закупівлі UA-2023-04-24-010175-а на предмет закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Набережна в с. Ільківка, Вінницького району Вінницької області" очікуваною вартістю 2601033,60 грн в частині дотримання позивачем законодавства у сфері публічних закупівель та 24.07.2023 оприлюднив висновок про результати такого моніторингу. У висновку зазначено, що аналізом питання щодо повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення п. 15 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі". Водночас позивач зауважує, що чинний Закон України "Про публічні закупівлі" не містить зазначеної норми, що свідчить про те, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-24-010175-а не містить посилання на законодавчу, яка регламентує порушення, зазначене у висновку, тому оскаржуваний висновок є безпідставним та таким, що сформований з недотриманням ч. 7 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2020 року № 552 "Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення".
Позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підсудна Вінницькому окружному адміністративному суду та подана з дотримання строку звернення до адміністративного суду. Судовий збір сплачений позивачем у визначених законом порядку і розмірі. Підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не встановлено.
Таким чином, позовну заяву належить прийняти до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі.
При цьому коректним найменуванням відповідача у цій справі суд вважає Північний офіс Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Вінницькій області.
Визначаючись щодо того, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) розглядати справу, суд враховує положення ч. 1, 2, 3 ст. 12 КАС України, відповідно до яких адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Згідно з ч. 3 ст. 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
В силу вимог п. 4 ч. 9 ст. 171 КАС України питання про те, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа, вирішується в ухвалі про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі.
З огляду на викладене та беручи до уваги зазначені вище критерії обрання форми адміністративного судочинства для розгляду адміністративної справи, зокрема категорію спору і складність справи, характер спірних правовідносин, предмет доказування, а також зважаючи на те, що для забезпечення правильного та своєчасного розгляду справи по суті необхідним є проведення підготовчого засідання, суд доходить висновку про доцільність розгляду цієї справи за правилами загального позовного провадження.
Керуючись ст.ст. 12, 32, 120, 160, 161, 171, 179, 248, 256, 257 КАС України, -
УХВАЛИВ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Агрономічної сільської ради до Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку.
2. Розгляд справи здійснювати суддею одноособово за правилами загального позовного провадження.
3. Призначити підготовче засідання у справі на 13:00 год 07 вересня 2023 року в залі судових засідань № 1 Вінницького окружного адміністративного суду за адресою: м. Вінниця, вул. Брацлавська, 14.
4. Встановити відповідачу 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву в порядку, визначеному ст. 162 КАС України. Подання відзиву є правом відповідача, однак неподання без поважних причин відзиву суб`єктом владних повноважень може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
5. Встановити позивачу 3-денний строк з дня отримання відзиву на позовну заяву для подання відповіді на відзив в порядку, визначеному ст. 163 КАС України.
6. Встановити відповідачу 3-денний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення в порядку, визначеному ст. 164 КАС України.
7. Інформацію по справі сторони можуть отримати на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: "http://court.gov.ua/fair/".
8. Копію ухвали надіслати учасникам справи, а відповідачу також копію позовної заяви з доданими до неї документами.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Суддя Сало Павло Ігорович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2023 |
Оприлюднено | 14.08.2023 |
Номер документу | 112778121 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Сало Павло Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні