ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"08" серпня 2023 р.м. ХарківСправа № 922/5234/21
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Усатий В.О.
при секретарі судового засідання П`ятак А.С.
розглянувши заяву Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040 від 12.12.2022) у справі
за заявоюГоловного управління ДПС у Харківській області, м.Харків про визнання банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Амкіф", м.Харків
за участю :
ліквідатора - Мухітдінова Р.Д., свідоцтво № 1759 від 30.03.2016
представниці ГУ ДПС у Харківській області - Кузнецової Д.В.
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Харківської області від 27.10.2022 ТОВ "Амкіф" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Мухітдінова Р.Д.
27.10.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури №69448.
12.12.2022 до суду від Головного управління ДПС у Харківській області надійшла заява з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040), в якій заявник просить суд розглянути заяву, визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській до ТОВ "Амкіф" на загальну суму 10159689,14 грн (основний платіж - 4730,98 грн, пеня - 6968256,49 грн, штрафні санкції - 3186701,67 грн).
У поданій заяві Головне управління ДПС у Харківській області зазначає про те, що сума заявленого боргу виникла на підставі податкових повідомлень-рішень №00001711402 від 22.05.2018, № 0028715805 від 06.05.2019, № 00001721402 від 25.05.2018, № 00001741402 від 22.05.2018, № 00001731402 від 22.05.2022, №00001591402 від 12.04.2019, № 0009291316 від 22.05.2018, № 0009311316 від 22.05.2018, нарахування єдиного внеску, № 9161541810 від 06.08.2018, №9200429193 від 18.09.2018, № 9211837794 від 01.10.2018, рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені № 0148922416 від 27.07.2021.
Ухвалою суду від 14.12.2022 призначено заяву Головного управління ГУ ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх.№16040 від 12.12.2022) до розгляду на 12.01.2023; зобов`язано ліквідатора до дати проведення судового засідання: розглянути заяву Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040 від 12.12.2022); письмово повідомити про результати розгляду заявника та суд; надати суду докази повідомлення заявника про результати розгляду заяви.
12.01.2023 до суду надійшов звіт ліквідатора (вх. № 793) про результати розгляду грошових вимог, в якому арбітражний керуючий Мухітдінов Р.Д. зазначає про часткове визнання вимог Головного управління ДПС у Харківській області в розмірі 7310730,10 грн, з яких:
- 4730,98 грн на підставі акту №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018 про документальну планову виїзну перевірку ТОВ "Амкіф" з питань дотримання вимог законодавства щодо єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 31.12.2017 - перша черга задоволення;
- 4119297,45 грн, які складаються з 4119161,34 грн пені на підставі рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/2020 та 136,11 грн пені на підставі рішення № 0148922416 від 27.07.2021 - шоста черга задоволення;
- 3186701,67 грн, які складаються з 3184608,39 грн штрафні санкції, стягнені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/2020, та 2039,28 грн штрафні санкції на підставі рішення № 0148922416 від 27.07.2021 за порушення порядку сплати ЄСВ - шоста черга задоволення.
Присутній у судовому засіданні 12.01.2023 ліквідатор зазначив про розгляд грошових вимог Головного управління ДПС у Харківській області та подання до суду звіту про результати їхнього розгляду.
Представник Головного управління ДПС у Харківській області у судове засідання 12.01.2023 не з`явився, про дату, час та місце розгляду заяви був повідомлений належним чином.
Ухвалою суду від 12.01.2023 відкладено розгляд заяви Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх.№16040 від 12.12.2022) на 14.02.2023; запропоновано Головному управлінню ДПС у Харківській області до дати проведення судового засідання надати суду: відповідь на звіт ліквідатора про результати розгляду грошових вимог (вх. № 793 від 12.01.2023) з її правовим та документальним обґрунтуванням, у тому числі з урахуванням п. 102.4 статті 102 ПК України; докази надсилання відповідь на адресу ліквідатора.
25.01.2023 до суду від кредитора Головного управління ДПС у Харківській області надійшла відповідь (вх.№1840) на повідомлення арбітражного керуючого про результати розгляду грошових вимог, відповідно до змісту якої, кредитор зазначає, що ліквідатор здійснює неправильне тлумачення норм Податкового кодексу України, зокрема ст. 129 ПКУ.
Присутній у судовому засіданні 14.02.2023 ліквідатор зазначив, що вважає грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській області такими, що не підлягають задоволенню в повному обсязі.
Присутній у судовому засіданні 14.02.2023 представник Головного управління ДПС у Харківській області зазначив про те, що звіт ліквідатора ним отримано, проте, з висновками ліквідатора кредитор не погоджується.
10.05.2023 до суду від ліквідатора надійшли додаткові письмові пояснення (вх.№11782), в яких арбітражний керуючий, крім іншого, просить врахувати зазначену ним судову практику.
Судові засідання з розгляду заяви Головного управління ДПС у Харківській області неодноразово відкладалися з метою надання учасникам у справі про банкрутство в умовах воєнного стану можливості реалізації прав на подання відзиву, відповіді на відзив та заперечень, а також права брати участь у судовому засіданні.
Ухвалою суду від 24.05.2023 відкладено розгляд заяви Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040 від 12.12.2022) на 08.08.2023.
07.08.2023 до суду від ліквідатора надійшли уточнення до звіту (вх.№20821), в яких арбітражний керуючий Мухітдінов Р.Д. вважає за необхідне внести зміни до звіту про результати розгляду грошових вимог Головного Управління ДПС у Харківській області від 11.12.2022 у справі №922/5234/21 та визнати в повному обсязі грошові вимоги кредитора Головного управління ДПС у Харківській області (ідентифікаційний код ВП 43983495) до ТОВ "Амкіф" на загальну суму 10159689,14 грн, які включити їх до реєстру вимог кредиторів у такій черговості:
- 4730,98 грн, з питань дотримання вимог законодавства щодо єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - перша черга задоволення;
- 6968256,49грн., пеня - шоста черга задоволення;
- 3186701,67 грн., штрафні санкції - шоста черга задоволення.
Крім того, ліквідатора надав реєстр вимог кредиторів ТОВ "Амкіф від 03.08.2023 з внесеними відповідними змінами.
Представник Головного управління ДПС у Харківській області у судовому засіданні 08.08.2023 просив задовольнити заявлені вимоги у повному обсязі.
Присутній у судовому засіданні 08.08.2023 ліквідатор визнав грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській області в повному обсязі.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши заяву Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040 від 12.12.2022) та надані учасниками у справі про банкрутство документи, суд встановив наступне.
Ухвалою суду від 03.02.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Амкіф", визнано вимоги Головного управління ДПС у Харківській області до боржника у розмірі 13460830,56 грн, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та процедуру розпорядження майном, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Мухітдінова Р.Д., попереднє засідання суду призначено на 24.03.2022.
07.02.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство № 68355.
Ухвалою суду від 26.05.2022 в попередньому засіданні визначено вимоги, які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Амкіф", призначено підсумкове засідання суду.
Постановою господарського суду Харківської області від 27.10.2022 ТОВ "Амкіф" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Мухітдінова Р.Д.
27.10.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури № 69448.
12.12.2022 до суду від Головного управління ДПС у Харківській області надійшла заява з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040), в якій заявник просить суд розглянути заяву, визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській до ТОВ "Амкіф" на загальну суму 10 159 689,14 грн (основний платіж - 4730,98 грн, пеня - 6 968 256,49 грн, штрафні санкції - 3 186 701,67 грн).
Судом встановлено, що сума заявленого боргу складається з:
1) податку на прибуток підприємств у розмірі 8 788 369,83 грн, з яких:
а) штрафні санкції, а саме:
- 2507875,00 грн (ППР № 00001711402 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 170,00 грн (ППР №0028715805 від 06.05.2019, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
б) пеня, а саме:
- 3709833,90 грн (ППР №00001711402 з 22.05.2018, підтверджена рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 2570490,43 грн (нарахована пеня відповідно до ст.129 ПКУ у зв`язку з введенням мораторію на задоволення вимог кредиторів);
2) податок на додану вартість у розмірі 1285755,22 грн, з яких:
а) штрафні санкції, а саме:
- 224114,50 грн (ППР №00001721402 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки № 1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 7133,38 грн (ППР №00001741402 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018; підтверджену рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20)
- 190239,50 грн (ППР №00001731402 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 190239,50 грн (ППР №00001591402 від 12.04.2019 на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 по справі №520/16391/20);
б) пеня, а саме:
- 408471,35 грн. (нараховано пені відповідно до ст. 129 ПКУ, ППР №00001721402 з 22.05.2018, підтверджена рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 265556,99 грн. (нараховано пені ст. 129 ПКУ у зв`язку з введенням мораторію на задоволення вимог кредиторів);
3) податок на доходи фізичних осіб у розмірі 70158,82 грн., з яких:
а) штрафні санкції, а саме:
- 57857,22 грн (ППР №0009291316 від 22.05.2018 на підставі акта перевірки акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
б) пеня, а саме:
- 11547,33 грн (нараховано пені ст.129 ПКУ у зв`язку з введенням мораторію на задоволення вимог кредиторів)
- 754,27 грн. (нараховано пені з ПДФО/військового збору ППР №0009291316 на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджена рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 по справі №520/16391/20);
4) військовий збір у розмірі 8498,90 грн., з яких:
а) штрафні санкції, а саме:
- 7032,79 грн (ППР №0009311316 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджені рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 по справі №520/16391/20 );
б) пеня, а саме:
- 101,84 грн (нараховано пені з ПДФО/військового збору ППР №0009311316 від 22.05.2018, на підставі акта перевірки №1562/20-40-14-02-08/39480281 від 23.04.2018, підтверджена рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 19.01.2021 у справі №520/16391/20);
- 1364,27 грн. (нараховано пені ст. 129 ПКУ у зв`язку з введенням мораторію на задоволення вимог кредиторів);
5) єдиний соціальний внесок у розмірі 13887,58 грн, з яких:
- 2530,98 грн. (нарахування єдиного внеску № 9161541810 від 06.08.2018, нараховано до сплати 9512,19 грн, часткового сплачено 6981,21 грн);
- 1100,00 грн. (нарахування єдиного внеску №9200429193 від 18.09.2018);
- 1100,00 грн. (нарахування єдиного внеску №9200429193 від 18.09.2018);
- 136,11 грн. - рішення про застосування штрафний санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску (Дод.12) №0148922416 від 27.07.2021 (пеня)
- 2039,28 грн. - рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску (дод. 12) №0148922416 від 27.07.2021 (штрафні санкції).
Надаючи правову кваліфікацію відносинам у справі, суд зазначає наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом,Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положеньГосподарського процесуального кодексу Українита інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Розгляд та визнання грошових вимог податкових органів у процедурах банкрутства здійснюється судами з врахуванням особливостей виникнення (припинення) податкових зобов`язань боржника згідно з вимогами ПК України, які є спеціальними нормами права, що регулюють ці питання, якщо такі зобов`язання виникають до моменту порушення справи про банкрутство.
Положеннями пункту 1.1 статті 1 ПК України визначено, що Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Статтею 41 ПК України органи державної фіскальної служби віднесено до переліку контролюючих органів, що здійснюють від імені держави функції контролю за своєчасністю і правильністю сплати суб`єктами господарювання податків і зборів, зокрема, шляхом проведення документальних невиїзних перевірок платників податків відповідно до статті 78 ПК України.
Пунктом 102.1 статті 102 ПК України надано право контролюючому органу, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
У пункті 102.4 статті 102 ПК України визначено, що у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Системний аналіз зазначених норм дозволяє зробити висновок про те, що статтею 102 Податкового кодексу України встановлено універсальний граничний строк давності для стягнення контролюючим органом податкового боргу, нарахованого платнику податків за результатами податкової перевірки, який становить 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Цей строк є спеціальним строком давності для звернення податкового органу до платника податків з вимогою про погашення податкового боргу та застосовується імперативно (в силу закону). Списання безнадійного податкового боргу, яким є податковий борг платника податків, щодо якого минув строк давності у 1095 днів, здійснюється контролюючим органом самостійно на підставі даних автоматизованої інформаційної системи станом на день виникнення безнадійного податкового боргу.
Відповідні правові висновки викладені Верховним Судом у постановах від 06.02.2018 у справі №807/2097/16, від 04.09.2018 у справі № 813/4430/16, від 19.09.2019 у справі № 910/11620/18, від 31.10.2019 у справі № 925/1242/15, від 05.12.2019 у справі № 910/1678/19.
У разі спливу 1095-денного строку з дня виникнення податкового боргу, такий борг визнається безнадійним та підлягає списанню, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий борг, а відтак з того часу в контролюючого органу відсутнє право вживати будь-які заходи щодо стягнення такої суми боргу.
Відповідний правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду у постанові від 06.02.2018 у справі № 807/2097/16.
Водночас, в подальшому у статтю 102 ПК України, яка визначає строки давності та їх застосування, було внесено зміни, зокрема, відповідно до пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України на період з 18.03.2020 по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.
Разом із тим, Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" від 15.03.2022 № 2120-IX зупинено дію пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України на період дії воєнного, надзвичайного стану.
При цьому, вказаним Законом статтю 102 Податкового кодексу України доповнено пунктом 102.9 такого змісту: "102.9. На період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану зупиняється перебіг строків, визначених цим Кодексом, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи".
У постанові Верховного Суду від 18.10.2022 у справі № 904/10083/15 викладено правовий висновок про те, що з системного аналізу пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" та пункту 102.9 статті 102 Податкового кодексу України вбачається, що зупинення перебігу зазначених строків розпочалося з 18.03.2020 та не припинилося у зв`язку із прийняттям Закону України № 2120-IX від 15.03.2022, з огляду на доповнення цим Законом статті 102 Податкового кодексу України пунктом 102.9, а тому не переривався і перебіг строку такого зупинення.
Вказана правова позицію щодо перебігу строку давності, передбачених статтею 102 Податкового кодексу України, підтримана Верховним Судом у постановах від 21.97.2023 у справі №922/5231/21, від 25.07.2023 у справі №922/5230/21.
Суд зауважує на тому, що заявлена податковим органом заборгованість ТОВ "Амкіф" підтверджена належними й допустимими доказами, виникла після 18.03.2017, з огляду на що на момент подання заяви з кредиторськими вимогами строк, встановлений статтею 102 Податкового кодексу України, не сплинув. Разом із тим, заявлена Головним управлінням ДПС у Харківській області заборгованість виникла до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Амкіф".
Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, заявлені Головним управлінням ДПС у Харківській області вимоги є конкурсними.
Згідно з абз. абз. 1, 3 ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Як зазначено вище, офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Амкіф" було здійснено 07.02.2022, водночас, заява Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040) надійшла до суду лише 12.12.2022, тобто, після закінчення строку, встановленого для її подання.
Згідно з абз. абз. 1-3 ч. 4 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку. Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом. Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне заяву Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх.№16040 від 12.12.2022) задовольнити; визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській області до боржника в розмірі 10159689,14 грн (з яких: 4730,98 грн - основний платіж, 3186701,67 грн - штрафні санкції, 6968256,49 - пеня), які є конкурсними без права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
Керуючись ст. ст. 45, 58-67 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 232-235 ГПК України, -
УХВАЛИВ:
Задовольнити заяву Головного управління ДПС у Харківській області з грошовими вимогами до боржника (вх. № 16040 від 12.12.2022).
Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Харківській області до боржника в розмірі 10159689,14 грн (з яких: 4730,98 грн - основний платіж, 3186701,67 грн - штрафні санкції, 6968256,49 - пеня), які є конкурсними без права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
Ухвалу направити ліквідатору, Головному управлінню ДПС у Харківській області.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.
Ухвала може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги в строки, передбачені ст. 256 ГПК України.
Повний текст ухвали суду складено та підписано 14 серпня 2023 року.
Суддя Усатий В.О.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2023 |
Оприлюднено | 17.08.2023 |
Номер документу | 112842810 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Лакіза Валентина Володимирівна
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Лакіза Валентина Володимирівна
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Лакіза Валентина Володимирівна
Господарське
Господарський суд Харківської області
Усатий В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні