Постанова
від 23.08.2023 по справі 810/2133/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 серпня 2023 року

м. Київ

справа №810/2133/17

адміністративне провадження № К/9901/63056/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючий - Стародуб О.П.,

судді - Єзеров А.А., Кравчук В.М.,

розглянув в порядку письмового провадження касаційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Київського окружного адміністративного суду від 25.05.2018 (суддя - Лапій С.М.) та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 03.09.2018 (судді - Мєзєнцев Є.І., Файдюк В.В., Чаку Є.В.)

у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру України у Київській області, треті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , про визнання нечинною та скасування державної реєстрації земельних ділянок.

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом про визнання нечинною та скасування державної реєстрації земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:303:0025, 3222285400:02:303:0026, 3222285400:02:303:0027, 3222285400:02:303:0028, 3222285400:02:303:0029, 3222285400:02:303:0030, 3222285400:02:303:0031, 3222285400:02:303:0032, 3222285400:02:303:0033, 3222285400:02:303:0034, 3222285400:02:301:0042, 3222285400:02:301:0039, 3222285400:02:301:0037, 3222285400:02:301:0041, 3222285400:02:301:0040, 3222285400:02:301:0038, 3222285400:02:301:0043, 3222285400:02:301:0028, 3222285400:02:301:0025, 3222285400:02:301:0030, 3222285400:02:301:0029, 3222285400:02:301:0026, 3222285400:02:301:0035, 3222285400:02:301:0036, 3222285400:02:301:0032, 3222285400:02:301:0033, 3222285400:02:301:0031, 3222285400:02:301:0034, 3222285400:03:308:0062, 3222285400:03:308:0063, 3222285400:03:308:0064, 3222285400:03:308:0065, 3222285400:03:308:0066, 3222285400:03:309:0052, 3222285400:03:309:0051, 3222285400:03:309:0050, 3222285400:03:309:0049.

ВСТАНОВЛЕНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що 14.10.2014 позивач звернувся до Головного управління Держземагенства у Київській області з заявами про відведення земельних ділянок в оренду, які розташовані на території Липовецької сільської ради Кагарлицького району Київської області.

Наказами від 31.10.2014 №10-9000/15-14-сг, №10-9004/15-14-сг, №10-9002/15-14-сг, №10-8999/15-14-сг, №10-9007/15-14-сг, №10-9008/15-14-сг, №10-9014/15-14-сг, №10-9005/15-14-сг, №10-9010/15-14-сг, №10-9011/15-14-сг, №10-9013/15-14-сг, №10-9015/15-14-сг позивачу надано дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду, розташованих на території Липовецької сільської ради Кагарлицького району Київської області з цільовим призначенням - для ведення фермерського господарства, із земель сільськогосподарського призначення державної власності.

ТОВ "ЗемЮрКонсалтинг" на замовлення позивача були виготовлені проекти відведення зазначених земельних ділянок. Проекти відведення земельних ділянок розглянуті та погоджені управлінням Держземагентства у Кагарлицькому районі Київської області та зареєстровані у Державному земельному кадастрі:

1) Кадастровий номер 3222285400:03:309:0048

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 8,9171 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

2) Кадастровий номер 3222285400:02:301:0023

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 13,9406 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

3) Кадастровий номер 3222285400:02:303:0021

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 21 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

4) Кадастровий номер 3222285400:03:308:0058

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 11 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 17.10.2016

5) Кадастровий номер 322285400:02:301:0022

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 12,4444 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

6) Кадастровий номер 3222285400:02:301:0024

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 14,32 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

7) Кадастровий номер 3222285400:03:306:0024

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 4 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

8) Кадастровий номер 3222285400:03:303:0032

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 9,7 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

9) Кадастровий номер 3222285400:03:306:0025

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 6 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

10) Кадастровий номер 3222285400:03:301:0032

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 14,32 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

11) Кадастровий номер 322285400:03:301:0031

Київська область Кагарлицький район, Липовецька сільська рада

Цільове призначення 01.02 для ведення фермерського господарства

Площа земельної ділянки 7 га.

Дата державної реєстрації земельної ділянки 06.10.2016

Водночас, Державним кадастровим реєстратором Юхименко І.І. 19.04.2017 року проведена державна реєстрація земельних ділянок третіх осіб з кадастровими номерами: 3222285400:02:303:0025, 3222285400:02:303:0026, 3222285400:02:303:0027, 3222285400:02:303:0028, 3222285400:02:303:0029, 3222285400:02:303:0030, 3222285400:02:303:0031, 3222285400:02:303:0032, 3222285400:02:303:0033, 3222285400:02:303:0034, 3222285400:02:301:0042, 3222285400:02:301:0039, 3222285400:02:301:0037, 3222285400:02:301:0041, 3222285400:02:301:0040, 3222285400:02:301:0038, 3222285400:02:301:0043, 3222285400:02:301:0028, 3222285400:02:301:0025, 3222285400:02:301:0030, 3222285400:02:301:0029, 3222285400:02:301:0026, 3222285400:02:301:0035, 3222285400:02:301:0036, 3222285400:02:301:0032, 3222285400:02:301:0033, 3222285400:02:301:0031, 3222285400:02:301:0034, 3222285400:03:308:0062, 3222285400:03:308:0063, 3222285400:03:308:0064, 3222285400:03:308:0065, 3222285400:03:308:0066, 3222285400:03:309:0052, 3222285400:03:309:0051, 3222285400:03:309:0050, 3222285400:03:309:0049.

Державна реєстрація земельних ділянок третіх осіб була здійснена на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 23.09.2016, виготовленого ТОВ "Земфонд" та від 03.10.2016, виготовленого ПП "Континент-плюс".

Позивач зазначає, що Державним кадастровим реєстратором Юхименко І.І. 19.04.2017 в межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:02:303:0021 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:303:0025, 3222285400:02:303:0026, 3222285400:02:303:0027, 3222285400:02:303:0028, 3222285400:02:303:0029, 3222285400:02:303:0030, 3222285400:02:303:0031, 3222285400:02:303:0032, 3222285400:02:303:0033, 3222285400:02:303:0034;

в межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:02:301:0023 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:301:0042, 3222285400:02:301:0039, 3222285400:02:301:0037, 3222285400:02:301:0041, 3222285400:02:301:0040, 3222285400:02:301:0038, 3222285400:02:301:0043;

у межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:02:301:0024 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:301:0028, 3222285400:02:301:0025, 3222285400:02:301:0030, 3222285400:02:301:0029, 3222285400:02:301:0026;

у межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:02:301:0022 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:301:0035, 3222285400:02:301:0036, 3222285400:02:301:0032, 3222285400:02:301:0033, 3222285400:02:301:0031, 3222285400:02:301:0034;

у межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:03:308:0058 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:03:308:0062, 3222285400:03:308:0063, 3222285400:03:308:0064, 3222285400:03:308:0065, 3222285400:03:308:0066;

у межах земельної ділянки з кадастровим номером 3222285400:03:309:0048 проведена державна реєстрація земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:03:309:0052, 3222285400:03:309:0051, 3222285400:03:309:0050, 3222285400:03:309:0049.

Позивач у позовній заяві зазначає, що йому 29.04.2017 стало відомо про відсутність у Державному земельному кадастрі кадастрових номерів на його земельні ділянки.

Виявивши відсутність у Державному земельному кадастрі земельних ділянок з кадастровими номерами 3222285400:02:303:0021, 3222285400:02:301:0023, 3222285400:02:301:0024, 3222285400:02:301:0022, 3222285400:03:309:0048, 3222285400:03:308:0058, він звернувся до органу земельних ресурсів із заявами від 18.04.2017 №ЗВ-000000000058774, №ЗВ-000000000058775, №ЗВ-000000000058771, №ЗВ-000000000058773, №ЗВ-000000000058769, №ЗВ-000000000058770, в яких просив виправити технічні помилки у Державному земельному кадастрі щодо зазначених земельних ділянок.

За результатами розгляду заяв позивача технічні помилки були усунені, а інформація щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 3222285400:02:301:0024; 3222285400:02:303:0021; 3222285400:02:301:0022; 3222285400:03:309:0048; 3222285400:03:308:0058; 3222285400:02:301:0023 у Державному земельному кадастрі поновлена.

20.04.2017 третіми особами було подано до Головного управління Держгеокадастру у Київській області клопотання про затвердження документації із землеустрою та передачі безоплатно у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.

Наказами Головного управління Держгеокадастру у Київській області від 26.04.2017 та від 22.05.2017 затверджено проекти землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок третім особам .

Відповідно до Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки 21.06.2017 за третіми особами зареєстровано право власності на спірні земельні ділянки.

Вважаючи реєстрацію земельних ділянок третіх осіб протиправною, позивач звернувся до суду.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ РІШЕНЬ СУДІВ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 25.05.2018, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 03.09.2018, в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що під час проведення перевірки на відповідність документації із землеустрою вимогам ЗУ «Про Державний земельний кадастр» в межах земельних ділянок, які належать третім особам, інших земельних ділянок, зокрема, з кадастровими номерами 3222285400:02:303:0021, 3222285400:02:301:0023, 3222285400:02:301:0024, 3222285400:02:301:0022, 3222285400:03:309:0048, 3222285400:03:308:0058 виявлено не було, а тому суд дійшов висновку про відсутність підстав у державного реєстратора для відмови у державній реєстрації земельних ділянок третіх осіб .

Також суди виходили з того, що позивач неодноразово звертався до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про передачу йому в оренду 11 земельних ділянок, однак листами від 10.01.2017, 20.02.2017, 20.04.2017 у затвердженні документації із землеустрою та передачі земельних ділянок Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області було відмовлено з посиланням на необхідність усунення виявлених по землевпорядній документації зауважень.

Також суди виходили з того, що кадастрові номери земельних ділянок позивача містяться у Державному земельному кадастрі, відмови у затвердженні документації із землеустрою на земельні ділянки за заявою позивача з підстав накладення його земельних ділянок на земельні ділянки третіх осіб не було.

Суди дійшли висновку, що державна реєстрація земельних ділянок, яку позивач просить скасувати, не має для позивача будь-яких правових наслідків.

Крім того, суди виходили з того, що позивачем вибрано невірний спосіб захисту своїх прав, а тому у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

ДОВОДИ ОСОБИ, ЯКА ПОДАЛА КАСАЦІЙНУ СКАРГУ ТА ІНШИХ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

В обґрунтування касаційної скарги позивач покликається на те, що судами першої та апеляційної інстанцій неправильно застосовано норми матеріального права, неправильно встановлено обставини справи, внаслідок чого суди дійшли помилкового висновку щодо відсутності підстав для задоволення позовних вимог.

Зокрема, покликається на те, що реєстрація земельних ділянок за третіми особами є незаконною, оскільки відбулась в межах уже зареєстрованих, на підставі його заяв, земельних ділянок. Відповідач зобов?язаний був відмовити у реєстрації земельних ділянок третіх осіб з підстав, передбачених частиною 6 статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

Просить скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій і постановити рішення про задоволення позовних вимог.

Відзив на касаційну скаргу не надходив.

ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Розглядаючи справу та приймаючи рішення по суті позовних вимог, суди вважали, що між сторонами існує публічно-правовий спір, у зв`язку з чим розгляд даної справи слід здійснювати за правилами адміністративного судочинства.

З такими висновками суддів колегія не погоджується з огляду на наступне.

За правилами частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до пунктів 1, 2, 7 частини 1 статті 4 КАС України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.

Суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

За правилами пункту 1 частини 1 статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Велика Палата Верховного Суду в постановах від 29.05.2019 (справа №826/9341/17), від 19.06.2019 (справа №802/385/18-а), від 06.11.2019 (справа №826/3731/18), від 19.02.2020 (справа №1340/3580/18) неодноразово висловлювала правові позиції щодо правил віднесення спорів до адміністративної юрисдикції, які полягають в наступному:

"До компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій, крім спорів, для яких законом установлений інший порядок судового вирішення.

Публічно-правовий спір має особливий суб`єктний склад. Участь суб`єкта владних повноважень є обов`язковою ознакою для того, щоб класифікувати спір як публічно-правовий. Проте сама собою участь у спорі суб`єкта владних повноважень не дає підстав ототожнювати спір із публічно-правовим та відносити його до справ адміністративної юрисдикції.

Під час визначення предметної юрисдикції справ суди повинні виходити із суті права та/або інтересу, за захистом якого звернулася особа, заявлених вимог, характеру спірних правовідносин, змісту та юридичної природи обставин у справі.

Визначальною ознакою справи адміністративної юрисдикції є суть (зміст, характер) спору. Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин.

Разом з тим приватноправові відносини вирізняються наявністю майнового чи немайнового інтересу учасника. Спір має приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням або загрозою порушення приватного права чи інтересу (як правило майнового) конкретного суб`єкта, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин, навіть якщо до порушення приватного права чи інтересу призвели управлінські дії суб`єктів владних повноважень.

Якщо порушення своїх прав особа вбачає у наслідках, які спричинені рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень, які вона вважає неправомірними, і ці наслідки призвели до виникнення, зміни чи припинення цивільних правовідносин, мають майновий характер або пов`язаний з реалізацією її майнових або особистих немайнових інтересів, то визнання незаконними (протиправними) таких рішень є способом захисту цивільних прав та інтересів".

Натомість до юрисдикції адміністративного суду належить спір, який виник між двома (кількома) суб`єктами стосовно їх прав та обов`язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб`єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого суб`єкта, а останній, відповідно, зобов`язаний виконувати вимоги та приписи такого суб`єкта владних повноважень (постанова Великої Палати Верховного Суду від 23.05.2018 у справі №914/2006/17).

У постанові від 12.12.2018 у справі №617/1315/15-ц: Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку, що:

«...для визначення юрисдикції суду щодо розгляду спору про оскарження рішення про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передання її у власність і рішення про затвердження такого проекту важливим є не лише участь у відповідних правовідносинах суб`єкта владних повноважень, а й встановлення факту реалізації його рішень і державної реєстрації за набувачем земельної ділянки права власності на неї. Якщо на момент звернення до суду з позовом така реєстрація не була проведена та відсутня державна реєстрація речового права на цю земельну ділянку чи її частину за іншою особою, спір належить до юрисдикції адміністративного суду».

В свою чергу, у постанові від 26.02.2020 у справі №810/2938/17 Велика Палата Верховного Суду дійшла наступних висновків:

«...Оскільки на підставі дій суб`єкта владних повноважень щодо державної реєстрації земельної ділянки у третьої особи виникло речове право, правомірність набуття якого оспорюється позивачем, то цей спір стосується приватноправових відносин і не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.».

Зважаючи на те, що саме Велика Палата Верховного Суду є судом, уповноваженим вирішувати юрисдикційні спори, колегія суддів не має підстав не враховувати запропонований підхід під час вирішення цієї справи.

Враховуючи наведені вище висновки Верховного Суду, Суд констатує, що при розмежуванні юрисдикції спору важливим є момент реєстрації права власності на земельну ділянку.

Спірні правовідносини у справі, що розглядається, виникли внаслідок незгоди позивача з рішеннями Державного кадастрового реєстратора щодо реєстрації земельних ділянок за третіми особами. Свої вимоги позивач обгрунтовує тим, що державна реєстрація земельних ділянок за третіми особами відбулась в межах уже зареєстрованих, на підставі його заяв, земельних ділянок. На переконання позивача, внесення відомостей щодо зареєстрованих за третіми особами земельних ділянок до Державного земельного кадастру стало перешкодою в отриманні ним в оренду бажаних земельних ділянок.

При цьому, як встановлено судами попередніх інстанцій, після проведення відповідачем спірної державної реєстрації земельних ділянок третіх осіб, за третіми особами було зареєстровано право власності на земельні ділянки.

Відповідно до наявних в матеріалах справи Витягів з Державного земельного кадастру, на частину земельних ділянок право власності було зареєстровано на час звернення до суду з позовом, а на частину - після подання позову.

У постанові від 17.02.2021 у справі №813/1009/17 Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку, відповідно до якого:

«...у разі якщо під час розгляду справи фактично відбулася зміна предмета спору настільки, що дії чи рішення суб`єкта владних повноважень вичерпали свою управлінську владну функцію, трансформувалися і насправді набули іншої природи правовідносин, на які правила адміністративного судочинства не поширюються, то у такому випадку адміністративний суд повинен закрити провадження у справі.».

Враховуючи наведені вище висновки Верховного Суду, характер спірних правовідносин та суб`єктний склад сторін у справі, колегія суддів дійшла висновку, що цей спір не є публічно-правовим, а стосується приватноправових відносин та має вирішуватись за правилами цивільного судочинства.

Відповідно до ч. 1 ст. 354 КАС України суд касаційної інстанції скасовує судові рішення в касаційному порядку повністю або частково і залишає позовну заяву без розгляду або закриває провадження у справі у відповідній частині з підстав, встановлених відповідно статтями 238, 240 цього Кодексу.

Порушення правил юрисдикції адміністративних судів, визначених статтею 19 цього Кодексу, є обов`язковою підставою для скасування рішення із закриттям провадження незалежно від доводів касаційної скарги.

З огляду на зазначене, рішення судів попередніх інстанцій підлягають скасуванню із закриттям провадження у справі.

Відповідно до статті 239 КАС України позивач має право протягом десяти днів з дня отримання ним цієї постанови звернутися до суду із заявою про направлення справи за встановленою юрисдикцією. Заява подається до суду, який прийняв постанову про закриття провадження у справі.

Керуючись ст. ст. 238, 239, 341, 345, 349, 354, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПОСТАНОВИВ:

Касаційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 25.05.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 03.09.2018 - скасувати.

Провадження у справі №810/2133/17 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру України у Київській області, треті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , про визнання нечинною та скасування державної реєстрації земельних ділянок, - закрити.

Протягом десяти днів з дня отримання цієї постанови позивач вправі звернутися до суду із заявою про направлення справи за встановленою юрисдикцією.

Постанова набирає законної сили з моменту її підписання, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Судді:

О.П. Стародуб

А.А. Єзеров

В.М. Кравчук

Дата ухвалення рішення23.08.2023
Оприлюднено24.08.2023
Номер документу112998479
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2133/17

Постанова від 23.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 18.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Постанова від 03.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Є.І.

Рішення від 25.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 02.04.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 27.07.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні