П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
28 серпня 2023 р. Справа № 420/8671/23 Головуючий І інстанції суддя Токмілова Л.М.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду
у складі:
головуючого Ступакової І.Г.
суддів Бітова А.І.
Лук`янчук О.В.
розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Одеської митниці на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21 червня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРУН» до Одеської митниці про визнання протиправним та скасувати рішення,-
В С Т А Н О В И Л А :
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 21 червня 2023 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРУН» задоволено.
19 липня 2023 року Одеською митницею подано апеляційну скаргу, яка не відповідає вимогам ст. 169 КАС України, а саме по справі не сплачено судовий збір.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 26 липня 2023 року апеляційна скарга була залишена без руху з наданням строку для усунення недоліків, а саме сплати судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 3220,80 грн. протягом 10 днів з моменту отримання ухвали.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 14 серпня 2023 року продовжено Одеській митниці строк на усунення недоліків апеляційної скарги відповідно до ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 26.07.2023 року.
23 серпня 2023 року до П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання Одеської митниці про продовження строку на виконання ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 26.07.2023 року, обґрунтоване відсутністю фінансування в повному обсязі.
Вивчивши доводи, заявлені у клопотанні, колегія суддів дійшли висновку, що воно задоволенню не підлягає з огляду на наступне.
Залишення апеляційної скарги без руху це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення недоліків апеляційної скарги та дотримання порядку її подання.
Тривалість строку для усунення недоліків визначається з урахуванням необхідного часу для повідомлення сторони про залишення заяви без руху у зв`язку з допущеними недоліками та їх виправлення.
Частина друга статті 44 КАС України покладає на учасників справи обов`язок добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки.
Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 «Інші поточні платежі», розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.
Після прийняття Закону про Державний бюджет України на поточний бюджетний період до затвердження в установлений законодавством термін бюджетного розпису на поточний рік в обов`язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси (з довідками про зміни до них у разі їх внесення).
З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов`язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору тощо, не є поважною причиною при вирішенні питання про поновлення чи продовження строку, встановленого законом або судом.
Колегія суддів, перевіряючи обставини щодо клопотання відповідача про продовження строку виконання вимог ухвали, дійшла висновку, що будь-яких доказів щодо вчинення дій, спрямованих на отримання достатнього для сплати судового збору у справі № 420/8671/23 фінансування з Державного бюджету України заявником до клопотання не долучено.
У зв`язку з цим доводи скаржника, наведені на обґрунтування підстав для продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги, не можуть бути оцінені як об`єктивна перешкода при вирішенні питання щодо продовження цього строку.
Отже, враховуючи те, що Одеською митницею не виконано вимоги ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 26 липня 2023 року, є підстави для повернення апеляційної скарги.
Керуючись ч.4 ст. 169, ст. 296, ч.2 ст. 298 КАС України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Одеської митниці на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21 червня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРУН» до Одеської митниці про визнання протиправним та скасувати рішення повернути апелянту.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту.
Головуючий: І.Г. Ступакова
Судді: А.І. Бітов
О.В. Лук`янчук
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2023 |
Оприлюднено | 31.08.2023 |
Номер документу | 113100202 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Ступакова І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні