Ухвала
від 29.08.2023 по справі 480/2681/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі в частині позовних вимог

29 серпня 2023 року Справа № 480/2681/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Діски А.Б.,

за участю секретаря судового засідання - Олійник К.О.,

позивача - ОСОБА_1 ,

представника позивача - Сапона Г.М.,

представників відповідачів - Мельник Ю.О., Іванової О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми клопотання позивачки про зменшення позовних вимог у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради, Міністерства соціальної політики України про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії та стягнення моральної шкоди,

ВСТАНОВИВ:

До Сумського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради, Міністерства соціальної політики України, в якому просить:

1. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - визнати протиправною бездіяльність Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради при розгляді звернень від 02 та 08 вересня 2022 року, зареєстрованих за вх. № 154 та 159 відповідно, щодо ненадання на них відповідей;

2. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - зобов`язати Шосткинський міській територіальний центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради розглянути звернення ОСОБА_1 від 02 та 08 вересня 2022 року, зареєстрованих за вх. № 154 та 159, та прийняти відповідне рішення згідно визначених положень Наказу від 28.09.2015 року за № 964 Міністерства соціальної політики України про затвердження Типового положення про пункти прокату технічних та інших засобів реабілітації, з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

3. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації при виконанні покладених, згідно затвердженого розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.06.2019 № 371-ОД "Положення про Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації", на нього функцій щодо організації виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечення контролю за їх реалізацією.

4. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - зобов`язати Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, згідно затвердженого розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.06.2019 № 371-ОД "Положення про Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації", провести контроль за діяльністю Пункту прокату, утвореному в м. Шостка, який проводить свою діяльність відповідно до наказу від 28.09.2015 року за № 964 Міністерства соціальної політики України про затвердження Типового положення про пункти прокату технічних та інших засобів реабілітації, з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

5. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права- зобов`язати Міністерство соціальної політики України в межах наданої йому компетенції переглянути звіти Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

6. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - стягнути з Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 1496000 грн. моральної шкоди, завданої протиправними діями та допущеною бездіяльністю.

Крім того, позивач просить встановити судовий контроль за виконанням рішення, що буде прийняте за наслідками розгляду цього позову.

Ухвалою суду від 31.03.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи здійснюється в загальному позовному провадженні, призначено підготовче судове засідання.

07.04.2023 представник позивачки надіслав до суду заяву про збільшення позовних вимог.

Ухвалою суду призначено розгляд справи в режимі відеоконференції.

31.05.2023 позивач подала до суду заяву про уточнення позовних вимог до відповідача - Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, в якій просить:

1. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації при виконанні покладених, згідно затвердженого розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.06.2019 № 371-ОД «Положення про Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації», на нього функцій щодо організації виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечення контролю за їх реалізацією за наслідками отриманої інформації, що викладена в зверненні ОСОБА_1 від 31 серпня 2022 року.

2. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - зобов`язати Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації згідно затвердженого розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.06.2019 № 371-ОД «Положення про Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації» провести, враховуючи інформацію викладену в зверненні ОСОБА_1 від 31 серпня 2022 року, контроль за діяльністю Пункту прокату утвореному в м. Шостка щодо отримання на баланс електроскутеру W4028-CRUISER ІІ після померлого ОСОБА_2 та надання його ОСОБА_3 в якого вже є такий-же, з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

3. Допустити найбільш ефективний спосіб захисту порушеного права - стягнути солідарно з Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради та з Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації за рахунок їхніх бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 1496000 грн. моральної шкоди, завданої протиправними діями та допущеною бездіяльністю.

Ухвалою суду від 31.05.2023 продовжено строк підготовчого провадження у справі.

Ухвалою суду від 21.06.2023 закрито підготовче провадження по справі.

29.08.2023 позивачка подала до суду заяву про зменшення розміру позовних вимог, в якій від позовних вимог до Міністерства соціальної політики України позивач відмовляється в повному обсязі, оскільки у зв`язку з тим, що відповідач не надав жодного пояснення стосовно пред`явлених позовних вимог, позивач не в змозі довести обставини та надати відповідні докази або довести суду правомірність та обгрунтованість, поза розумним сумнівом, пред`явлених до цього відповідача позовних вимог.

Також позивач зазначила, що Шосткинський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради, після її звернення до суду, надав відповіді на подані звернення, а тому від позовної вимоги до Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради щодо зобов`язання надати відповіді на звернення ОСОБА_1 від 02 та 08 вересня 2022 року зареєстрованих за вх. № 154 та 159 позивач відмовляється.

Судові витрати позивачка просить покласти на Шосткинський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської та Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

У судовому засіданні позивачка та її представник підтримали вказане клопотання, просили його задовольнити. Пояснили, що наслідки відмови від позову в частині позивачці зрозумілі.

Представники відповідачів не заперечували проти заявленого клопотання.

Відповідно до ч. 1 ст. 47 КАС України, крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову.

Згідно вимог ч. 1-3 ст. 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

До ухвалення судового рішення у зв`язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд роз`яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення.

Про прийняття відмови від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі. У разі часткової відмови позивача від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі щодо частини позовних вимог.

Пунктом 2 ч. 1 ст. 238 КАС України передбачено, що суд закриває провадження у справі якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом.

Таким чином, враховуючи викладене та розглянувши заяву позивачки про відмову від позову в частині позовних вимог, суд вважає за можливе прийняти таку відмову та закрити провадження у справі в частині позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 47, 238, 248, 256, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Прийняти відмову ОСОБА_1 від позову в частині позовних вимог.

Закрити провадження у справі 480/2681/23 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради, Міністерства соціальної політики України в частині позовних вимог:

- про зобов`язання Міністерства соціальної політики України в межах наданої йому компетенції переглянути звіти Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

- про зобов`язання Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шосткинської міської ради розглянути звернення ОСОБА_1 від 02 та 08 вересня 2022 року, зареєстрованих за вх. № 154 та 159, та прийняти відповідне рішення згідно визначених положень Наказу від 28.09.2015 року за № 964 Міністерства соціальної політики України "Про затвердження Типового положення про пункти прокату технічних та інших засобів реабілітації", з урахуванням висновків суду, які будуть прийняті за результатами розгляду цього позову.

Копію цієї ухвали направити особам, які беруть участь у справі.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду в п`ятнадцятиденний строк з дня складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено 01.09.2023.

Суддя А.Б. Діска

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2023
Оприлюднено04.09.2023
Номер документу113172827
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —480/2681/23

Постанова від 05.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Постанова від 05.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 17.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні